Zobacz podgałęzie
Sierpc, 16.04.2015r.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
WYKONAWCY
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY – USŁUGI POCZTOWE
Zapraszam do złożenia
oferty w postępowaniu prowadzonym bez stosowania ustawy
z dnia
29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Z 2013r. Poz. 907
z późn. zm.) – art. 4 ust. 8 cyt. wyżej ustawy na
świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu przez wykonawcę - operatora pocztowego w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania oraz doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dostarczania zwrotnego potwierdzenia odbioru oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczania lub wydania odbiorcy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
Wspólny Słownik Zamówień
64.11.00.00-0 - usługi pocztowe,
64.11.20.00-4 - usługi pocztowe dotyczące listów,
64.11.30.00-1 - usługi pocztowe dotyczące paczek.
Ofertę sporządzoną wg wzoru załączonego do niniejszego rozpoznania wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego PCPR Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a, przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej, pocztą elektroniczną na adres: pcpr.sierpc@wp.eu (podpisane skany dokumentów) lub faksem pod nr 24-275-76-60, wew. 31 do dnia 24.04.2015r. do godz. 10.
Agnieszka Gorczyca
-/-
Dyrektor PCPR
Sierpc, dnia 16.04.2015 r.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60, e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
...............................................................
pieczęć zamawiającego
ROZPOZNANIE OFERTOWE dot. ŚWIADCZENIA USŁUG POCZTOWYCH
Działając
zgodnie z wewnętrznym
Regulaminem udzielania
zamówień publicznych,
w postępowaniu prowadzonym bez
stosowania ustawy PZP – wyłączenie na podstawie art. 4
pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
(Dz.
U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zwraca
się z
rozpoznaniem ofertowym następującej treści:
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu przez wykonawcę - operatora pocztowego w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania oraz doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dostarczania zwrotnego potwierdzenia odbioru oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczania lub wydania odbiorcy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Warunek zostanie
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do
rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzędu
Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w
zakresie przyjmowania, przemieszczania i dostarczania przesyłek
pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy
z dnia 23 listopada
2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.)
lub dokument równoważny.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 6 ust. l ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe lub przedstawienia dokumentu równoważnego - na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
Warunek
zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminy składania ofert, a jeśli
okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie
wykonał (świadczył, realizował, zakończył) lub wykonuje
(świadczy realizuje) co najmniej jedną usługę o wartości usługi
minimum średniorocznie 20.000,00 zł brutto polegającą na
świadczeniu usług pocztowych
w obrocie krajowym i zagranicznym
w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania
przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, z podaniem
wartości usługi, dat wykonania i podmiotów na rzecz których
usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dokumentów
potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie. Przez wartość usługi Zamawiający rozumie
łączną wartość wykonanych
lub wykonywanych usług w ramach jednej umowy.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia w formularzu ofertowym z wykazem usług, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował położonym w odległości nie większej jak 5 km od siedziby Zamawiającego placówką pocztową czynną co najmniej w godzinach 8.00-17.00. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia w formularzu ofertowym – wykaz placówek
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał dokumentu) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu każdego z w/w warunków składa co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
2) Kryteria oceny ofert
Cena oferty ma być wyrażona w kwocie złotych brutto za cały okres świadczenia usługi.
Sposób wyliczenia punktacji: cena oferty najniższej / cena oferty badanej * 100
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2017r.
4. Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy, z którym podpiszemy umowę na świadczenie usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Przewidujemy
możliwość udzielenia zamówienia w częściach TAK
/NIE/
NIE
DOTYCZY
(wskazane
jeśli wymaga tego specyfika zamówienia).
5. Sposób przygotowania oferty .
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
a. Formularz rzeczowo-cenowy- zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
b. Pełnomocnictwo lub upoważnienie jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną.
c. CEiDG
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
Ofertę WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI można złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego, PCPR Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 1, pocztą, pocztą elektroniczną na adres: pcpr.sierpc@wp.eu (podpisane skany dokumentów)lub przesłać faksem pod nr 24-275-76-60, wew. 31.
Osoba do kontaktów – Ewelina Kamińska
Ofertę należy złożyć do dnia 24.04.2015r. do godz. 10.
16 .042015r. Agnieszka Gorczyca
-/-
Dyrektor PCPR
....................................................................
(data, podpis Kierownika Zamawiającego)
Załącznik nr 1
/miejscowość, data/
……………..………………………………..
Pieczęć Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY-usługi pocztowe
ZAMAWIAJĄCY: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, Powiat Sierpecki, województwo Mazowieckie
WYKONAWCA:
Nazwa Wykonawcy: ………………………………………………………………………………………………………………………….......................
NIP: ………………………………………………REGON:……………………………………… …...................................
Tel. ……………………………………........................
e-mail:………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres siedziby: ………………………………………………………………………………………………………………………………….............
OŚWIADCZAM, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminy składania ofert, wykonałem (świadczył, realizował, zakończył) lub wykonuje (świadczy realizuje) co najmniej jedną usługę o wartości usługi minimum średniorocznie 20.000,00 zł brutto polegającą na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów,
OPIS USŁUG z podaniem wartości usługi, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ….........................................................
…........................................................................................................................................
….........................................................................................................................................
OŚWIADCZAM, ŻE dysponuję położoną w odległości nie większej jak 5 km od siedziby Zamawiającego placówką pocztową czynną co najmniej w godzinach 8.00-17.00. Wykaz placówek …............................................................................................................
…........................................................................................................................................
Oferuję świadczenie usług pocztowych w okresie 2015-2017 za łączną cenę
…...................................................... brutto (słownie........................ złotych)
Rzeczywiste rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywały się na podstawie podanych w załączniku nr 2 cen jednostkowych brutto dla konkretnych usług.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: wielkości zamówienia (wielkości podane są jedynie szacunkowe). W związku z powyższym nastąpi odpowiednia zmiana wartości całego zamówienia.
Oświadczam, że:
Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
Deklaruję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem zamówienia zamieszczonym w rozpoznaniu ofertowym.
Zaproponowane ceny będą obowiązywały przez cały okres realizacji umowy tj. do dnia 31.12.2017r.
Dotrzymam terminu realizacji zamówienia.
Posiadam uprawnienie do wykonywania określonej działalności.
Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie, a także potencjał ekonomiczny, sprzętowy
i techniczny.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
………dn.
……………………………
...........................................................
(miejscowość)
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej)
Załączniki: zgodnie z rozpoznaniem ofertowym.
Załącznik nr 2
………………............................……
pieczątka wykonawcy
Formularz rzeczowo – cenowy
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedostarczonych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu”.
Przesyłki pocztowe krajowe |
||||||||
L.p.
|
Rodzaj przesyłki |
waga przesyłki |
przewidywalna ilość (sztuk przesyłek, przez cały okres obowiązywania umowy |
cena jednostkowa netto |
Stawka podatku VAT* |
cena jednostkowa brutto |
Cena łączna brutto
(5 x 8) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1 |
Przesyłka listowa zwykła |
do 350g |
A |
12000 |
|
|
|
|
B |
10 |
|
|
|
|
|||
350g – 1000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
1000g – 2000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
2 |
Przesyłka zwykła priorytetowa |
do 350g |
A |
10 |
|
|
|
|
B |
1 |
|
|
|
|
|||
350g – 1000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
1000g – 2000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
3 |
Przesyłka polecona |
do 350g |
A |
4000 |
|
|
|
|
B |
10 |
|
|
|
|
|||
350g – 1000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
1000g – 2000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
4 |
Przesyłka polecona priorytetowa |
do 350g |
A |
10 |
|
|
|
|
B |
1 |
|
|
|
|
|||
350g – 1000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
1000g – 2000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
5 |
Przesyłka polecona ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru |
do 350g |
A |
3000 |
|
|
|
|
B |
1 |
|
|
|
|
|||
350g – 1000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
1000g – 2000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
6 |
Przesyłka polecona priorytetowa ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru |
do 350g |
A |
1 |
|
|
|
|
B |
1 |
|
|
|
|
|||
350g – 1000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
1000g – 2000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
7 |
Zwroty – przesyłka listowa polecona |
do 350g |
A |
10 |
|
|
|
|
8 |
Paczka pocztowa zwykła |
do 1 kg |
A |
1 |
|
|
|
|
B |
1 |
|
|
|
|
|||
od 1kg – do 2kg |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
od 2kg – do 5kg |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
Przesyłki pocztowe zagraniczne |
||||||||
9 |
Przesyłka polecona ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru |
do 350g |
A |
1 |
|
|
|
|
B |
1 |
|
|
|
|
|||
350g – 1000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
|||
1000g – 2000g |
A |
1 |
|
|
|
|
||
B |
1 |
|
|
|
|
RAZEM (suma wierszy w kolumnie 9) 10
|
|
|
Wykazane w niniejszej tabelce (kolumna 5), przewidywane ilości przesyłek każdego rodzaju, mają charakter szacunkowy, stanowią element służący do kalkulacji ceny brutto oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadania przesyłek w podanych ilościach.
Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację usług w w/w ilościach. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy.
Wartość z pozycji 10 (suma wierszy w kolumnie 9) należy wpisać do Formularza ofertowego.
........................... dnia ................ …………………………………………………………
(podpis osób wskazanych w dokumencie uprawniającym
do występowania w obrocie prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)
* jeżeli dotyczy
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2015-04-16 13:37:52
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-16 13:37:52
- Liczba odsłon: 2195
- Historia dokumentu: