Sierpc, 22.07.2024r,

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a

tel. (024) 275 76 60

e-mail: sekretariat@pcprsierpc.pl

WYKONAWCY

ROZPOZNANIE OFERTOWE – PRZEPROWADZENIE PROGRAMU KOREKCYJNO - EDUKACYJNEGO

Działając zgodnie z wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień publicznych, 
postępowaniu o wartości zamówienia nie przekraczającej równowartości kwoty wymienionej 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zwraca się z rozpoznaniem ofertowym następującej treści:

 

I.         Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu programu korekcyjno-edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz. U. z 2024 r. poz. 424).

Zasady realizacji Programu określają:

a)         Rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 20 czerwca 2023r. w sprawie programów korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową (Dz.U. 2023 poz. 1163),

b)         Uchwała nr 205 Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2023 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej na lata 2024-2030 (M.P. 2023 poz. 1232),

c)         Ramowy program oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie - Załącznik nr 2 do Wojewódzkiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie Województwa Mazowieckiego na lata 2021–2025 https://bip.mcps.com.pl/dokumenty-strategiczne-2/,

d)        Powiatowy program przeciwdziałania przemocy domowej oraz ochrony osób doznających przemocy domowej na lata 2024 - 2030 (          Uchwała Nr 430.LXXIV.2024 Rady Powiatu w Sierpcu z dnia 21 marca 2024 r. https://www.sierpc.starostwo.gov.pl/index//id/3672

e)         Program korekcyjno – edukacyjny dla osób stosujących przemoc domową na lata 2024 - 2030 (Uchwała Nr 429.LXXIV.2024 Rady Powiatu w Sierpcu z dnia 21 marca 2024r. https://www.sierpc.starostwo.gov.pl/index//id/3672 .

Celem warsztatów jest zwiększenie umiejętności budowania dobrych relacji rodzic – dziecko, nabycie umiejętności wychowawczych poprzez umiejętne definiowanie, rozpoznawanie
i nazywanie sytuacji trudnych wychowawczo, zwiększenie kompetencji wychowawczych rodziców skierowanych przez Zamawiającego, objętych pracą asystentów rodzin, kuratorów rodzinnych, korzystających z usług Zamawiającego. Nabycie powyższych umiejętności ma na celu przeciwdziałanie przemocy domowej.

 

Czas realizacji zamówienia: od 16.08.2024r. do 15.12.2024r.

 

Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego

 

Wymagania wobec Wykonawców - zajęcia w ramach Programu korekcyjno – edukacyjny dla osób stosujących przemoc domową mogą być prowadzone przez osoby posiadające kwalifikacje do prowadzenia oddziaływań zgodne z § 6 rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 20 czerwca 2023r. w sprawie programów korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową (Dz. U. 2023 r. poz. 1163),

zajęcia w ramach Programu korekcyjno – edukacyjny dla osób stosujących przemoc domową będą prowadzone przez osoby, które w ramach procedury zatrudniania do prowadzenia zajęć w ramach Programu przedłożyły (i został zaakceptowany przez PCPR w Sierpcu) „Plan zajęć korekcyjno -edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową”, zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zawierający elementy i treści zawarte w „pkt 2. Obowiązkowe treści zajęć realizowanych w ramach Programu” wraz z planem godzinowym zajęć;

 

Wykonawcy będą zobowiązani do:

1)         przeprowadzenia indywidualnej diagnozy osób biorących udział w programie składającej się z:

diagnozy wstępnej uwzględniającej elementy:

?         istnienie uzależnień od alkoholu lub innych substancji psychoaktywnych - osoby uzależnione od alkoholu lub innych substancji psychoaktywnych mogą uczestniczyć w Programie pod warunkiem uprzedniego ukończenia programu psychoterapii uzależnień, co potwierdzą stosownym zaświadczeniem lub oświadczeniem;

?         stan psychiczny - osoby chorujące psychicznie lub z zaburzeniami psychicznymi mogą uczestniczyć w Programie, pod warunkiem, że ich stan lub proces leczenia umożliwia udział w Programie, w przypadku okoliczności wskazujących na czynną chorobę psychiczną lub zaburzenia psychiczne (na dowolnym etapie Programu), prowadzący Program mają prawo jako warunek udziału w spotkaniach grupowych oczekiwać przedłożenia zaświadczenia lekarskiego od lekarza psychiatry potwierdzającego, że proces leczenia danej osoby umożliwia udział w programie korekcyjno-edukacyjnym dla osób stosujących przemoc,

?         określenie motywacji uczestnika,

?         ustalenie okoliczności skierowania do programu,

?         uzyskanie informacji o jego funkcjonowaniu i sytuacji życiowej, aktualnej sytuacji rodzinnej, zawodowej, prawnej (ew. postanowienia w sprawach dot. spraw rodzinnych, karnych, w tym związanych ze stosowaniem przemocy);

?         uzyskanie informacji o specyfice przemocy,

?         ustalenie cech osobistych istotnych dla pracy korekcyjnej;

?         kwalifikację do Programu lub odmowę kwalifikacji z uzasadnieniem.

diagnozy pogłębionej, dokonywanej mniej więcej w połowie programu, uwzględniającej:

?                     doświadczenia własne z przeszłości (historia doświadczania, obserwacji przemocy w domu rodzinnym, z uwzględnieniem każdej z form przemocy),

?                     historia relacji, w których występowała lub występuje przemoc oraz poprzednich związków,

?                     określenie dojrzałości emocjonalnej i społecznej (radzenie sobie z emocjami, relacje społeczne, rodzinne etc.),

?                     historia interwencji związanych przemocą,

?                     historia pomocy medycznej i psychoterapeutycznej w zakresie ewentualnych zaburzeń psychicznych, 

?                     doświadczenia związane z nadużywaniem alkoholu, narkotyków, uzależnienia behawioralne,

?                     historia agresywnych i przemocowych zachowań w innych sytuacjach życiowych (np. bójki, kradzieże, rozboje, działania prowokacyjne),

?                     kontakty z wymiarem sprawiedliwości, 

?                     historia edukacyjno-zawodowa, 

?                     charakterystyka szczegółowa zachowań i postaw względem przemocy,

2)         wykluczenia kandydatów - osób z poważnymi zaburzeniami emocjonalnymi, psychicznymi, których udział w programie mógłby tworzyć poważne przeszkody w  realizacji zajęć edukacyjno-korekcyjnych

3)         przestrzegania zasady poufności z wyjątkiem informacji wskazujących na popełnianie czynów zabronionych przez prawo,

4)         zapewnienia materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych;

5)         podpisania z każdym uczestnikiem przystępującym do programu kontraktu określającego zasady uczestnictwa w programie, zawierającego min.:

a)         zgodę na przetwarzanie danych osobowych;

b)         zgodę na przekazywanie informacji między instytucjami zajmującymi się pomocą rodzinie osoby stosującej przemoc;

c)         przyjęcie przez osobę stosującą przemoc zasad udziału w spotkaniach indywidualnych oraz spotkaniach grupy;

d)         zgodę na monitorowanie sytuacji osoby stosującej przemoc w trakcie uczestnictwa oraz do 3 lat po zakończeniu udziału w Programie korekcyjno-edukacyjnym

e)         zobowiązanie do systematycznej obecności na zajęciach,

f)         zobowiązanie do powstrzymania się od przemocowych zachowań w kontaktach z członkami rodziny i innymi ludźmi,

g)         zobowiązanie do powstrzymania się od spożywania alkoholu i zażywania substancji psychotropowych,

h)         przyjęcie zasad zachowania wypracowanych w grupie,

i)          obowiązek bezpiecznego i zgodnego z zasadami współżycia społecznego zachowania szacunku wobec innych  w trakcie uczestnictwa w zajęciach,

j)          wymóg uznania osobistej odpowiedzialności za fakt stosowania przemocy domowej.

k)         sankcje za nieprzestrzeganie ww. zasad.

6)         przeprowadzenia ewaluacji przy pomocy ankiet pre i post zatwierdzonych przez Powiatowy Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, pozwalających na zmierzenie osiągniętych rezultatów Programu oraz zawierających opinie, oceny przeprowadzonych zajęć,

7)         prowadzenia i przekazania jej Powiatowemu Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu dokumentacji:

a)         konspekty zajęć,

b)         sprawozdanie merytoryczne z przeprowadzonych zajęć,

c)         listy obecności na zajęciach programu;

d)         pakiet dokumentacji każdego uczestnika:

?         diagnoza wstępna (wraz z adnotacją o kwalifikacji) uczestnika,

?         diagnoza pogłębiona,

?         karta uczestnika/uczestniczki z podsumowaniem osiągniętych rezultatów uczestnika i kwalifikacją do wydania zaświadczenia o ukończeniu Programu lub uzasadnienie odmowy wydania zaświadczenia – zgodnie z pkt 7 „WARUNKI UKOŃCZENIA” Programu korekcyjno - edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową na lata 2024 - 2030 http://www.pcprsierpc.bip.org.pl/index//id/521,

?         karta obserwacji zmian (pomocniczo),

?         sprawozdanie z realizacji sporządzone przez prowadzących zawierające:

aa) wykaz tematyczny i godzinowy zrealizowanych zajęć,

ab) listy obecności uczestników,

ac) wypełnione przez uczestników ankiety pre i post,

ad) ankieta dotycząca jakości prowadzenia zajęć.

 

Program ma charakter zamknięty, zajęcia w grupie po przeprowadzeniu naboru, jednak dopuszcza się dołączenie uczestnika na początkowym etapie, gdy Wykonawca zapewni należyte wykonanie zadania wobec tego uczestnika.

Zamawiający przewiduje, że zajęcia będą prowadzone w grupie 10-12 osób.

Zamawiający preferuje, by Program obejmował łącznie nie mniej niż 80h dydaktycznych, przy czym 75% mają stanowić zajęcia grupowe, zaś 25% zajęcia indywidualne. Przerwa między kolejnymi zajęciami grupowymi nie powinna przekroczyć tygodnia, preferowane zajęcia w weekendy,

Zleceniodawca zapewnia salę szkoleniową;

Zleceniodawca zapewnia niezbędne materiały biurowe i sprzęt do prowadzenia programu (tj. papier, pisaki, notesy, projektor, ekran, itp.);

Zleceniodawca preferuje, by oddziaływania korekcyjno – edukacyjne były prowadzone przez dwie osoby – kobietę i mężczyznę (prowadzenie zajęć przez współdziałające ze sobą osoby różnej płci pozwala pokazać osobom stosującym przemoc domową modelową, partnerską relację między kobietą a mężczyzną).

 

Niezbędne wymagania formalne:

1) prowadzący zajęcia posiadają wykształcenie i kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 20 czerwca 2023 r. w sprawie programów korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową (Dz. U. poz. 1163) tj:

- posiadające wykształcenie wyższe na kierunku praca socjalna, pedagogika, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie, politologia, politologia i nauki społeczne w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, resocjalizacji lub pracy socjalnej lub

2) posiadające tytuł zawodowy magistra na kierunku:

a) psychologia, praca socjalna, pedagogika, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie, politologia, politologia i nauki społeczne w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, resocjalizacji lub pracy socjalnej lub

b) innym, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki lub resocjalizacji, lub

3) będące terapeutami lub psychoterapeutami;

4) posiadające udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy w instytucjach lub innych podmiotach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej;

5) posiadające zaświadczenie o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej w wymiarze co najmniej 100 godzin, w tym w wymiarze 50 godzin w zakresie pracy z osobami stosującymi przemoc domową.

3) kandydaci nie byli skazani prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe lub przestępstwo popełnione z zastosowaniem przemocy lub groźby jej użycia;

4) kandydaci posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

 

Wymagania dodatkowe:

1) doświadczenie w zakresie realizacji programu korekcyjno-edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową, minimum 3 przeprowadzone programy korekcyjno-edukacyjne dla osób stosujących przemoc domową w okresie 3 ostatnich lat,

2) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;

3) odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;

4) wysoki stopień empatii;

5) nieposzlakowana opinia;

6) dyspozycyjność - konieczność realizacji usług w czasie i miejscu wskazanym przez Zleceniodawcę,

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

Wymagane dokumenty i oświadczenia

1) CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia;

2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (kryterium wyboru)

4) formularz ofertowy wraz z opisem dotychczasowego doświadczenia w prowadzeniu programów korekcyjno – edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową: w tym: cenę brutto za jedną godzinę pracy, cenę ogółem brutto oferta (na załączonym formularzu – zał. nr 1),

5) plan zajęć z uwzględnieniem ilości godzin indywidualnych i grupowych, zakres tematyczny i wstępny harmonogram zajęć, przy plan zajęć musi zawierać OBOWIĄZKOWE TREŚCI ZAJĘĆ REALIZOWANYCH W RAMACH PROGRAMU – pkt 2. Programu korekcyjno – edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową na lata 2024 - 2030 (Uchwała Nr 429.LXXIV.2024 Rady Powiatu w Sierpcu z dnia 21 marca 2024r. w sprawie uchwalenia Programu korekcyjno - edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową na lata 2024 - 2030 http://www.pcprsierpc.bip.org.pl/index//id/521:

6) oświadczenia - załącznik nr 2.

 

„1)       Program korekcyjno – edukacyjny dla osób stosujących przemoc domową realizowany jest w formie zajęć z osobami stosującymi przemoc domową, prowadzonych przez uprawnione osoby, na podstawie Planu zajęć korekcyjno -edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową, zawierającym zagadnienia wypracowane i stosowane w modelach pracy z osobami stosującymi przemoc domową, np. Programie „Duluth”, podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach, modelu Komunikacji Bez Przemocy, Programie „Rodzina”, możliwe jest łączenie przez specjalistów prowadzących zajęcia elementów proponowanych w powyższych modelach w zależności od dynamiki pracy grupy, problematyki wnoszonej przez uczestników,

2)         bezpośrednie zajęcia z osobami stosującymi przemoc domową realizowane będą przez specjalistów w dziedzinie przeciwdziałania przemocy domowej dających gwarancję wysokiej jakości usług,

3)         praca w ramach programu korekcyjno – edukacyjnego koncentrować się musi na zmianie zachowań i postaw osób stosujących przemoc domową w obszarach:

edukacji na temat kulturowo-obyczajowych zjawisk wspierających i przeciwstawiających się przemocy oraz konfrontowanie ze stereotypami pokutującymi na temat przemocy domowej,

promocji wartości i idei wspierających godność osoby, dobro rodziny, równość płci oraz prawa kobiet i dzieci, a także odpowiedzialność za osobiste decyzję i gotowość ochrony słabszych;

stosowania procedur behawioralno-poznawczych w celu korygowania postaw i zachowań związanych z przemocą domową;

uczenia umiejętności konstruktywnej komunikacji interpersonalnej oraz samokontroli.

4)         treści edukacyjne obowiązkowe w Planie zajęć korekcyjno -edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową:

a)         definicja, formy i rodzaje przemocy;

b)         konsekwencje zachowań przemocowych;

c)         złość, agresja, przemoc – rozumienie i rozróżnianie zjawisk i zakresów znaczeniowych pojęć;

d)        cykl przemocy, procesy i mechanizmy przemocy;

e)         władza i kontrola vs równość i partnerstwo;

f)         przemoc wobec dzieci vs odpowiedzialne rodzicielstwo i wychowanie dzieci;

g)         definicja i rozumienie asertywności;

h)         podstawowe techniki behawioralno-poznawcze wzmacniające kontrolę zachowań impulsywnych;

i)          rozumienie emocji i konstruktywne korzystanie z nich (złość jako szczególna emocja);

j)          umiejętność brania odpowiedzialności i mechanizmy unikania odpowiedzialności;

k)         stereotypy wzmacniające przemoc;

l)          stosowanie substancji psychoaktywnych, w tym alkoholu, a przemoc;

5)         treści Programu realizowane są w trakcie spotkań/sesji z uwzględnieniem indywidualnej sytuacji i predyspozycji osób w nich uczestniczących oraz niezbędnej intensywności spotkań pozwalających na realizację treści Programu.”

 

CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia; powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb niezbędnych do rozstrzygnięcia rozpoznania ofertowego oraz wykonania zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanych RODO, Dz. U. UE L 119. s. 1)
Prosimy o składanie CV bez zdjęć osób, jednakże jeśli osoba składająca CV chce przekazać je ze zdjęciem należy zamieścić dodatkowe oświadczenie o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku zawartego w CV dla potrzeb niezbędnych do rozstrzygnięcia rozpoznania ofertowego oraz wykonania zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanych RODO, Dz. U. UE L 119. s. 1)

 

Kryteria oceny ofert

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Nr

NAZWA KRYTERIUM

WAGA

1.

Całkowita cena za zrealizowanie całości zamówienia

60%

2.

Doświadczenie

40%

 

Suma

100%

KRYTERIUM I (cena całkowita za zrealizowanie danej części zamówienia)

Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym Punktacja zostanie obliczona według następującego wzoru:

Cn

P = ---------- x 100 pkt. x Wg (tj. 60%)

Cb

gdzie:

  • P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
  • Cn - oznacza cenę całkowitą oferty najtańszej
  • Cb - oznacza cenę całkowitą badanej oferty
  • Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 70%

 

KRYTERIUM II (doświadczenie):

Oferty oceniane będą na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawców 
w Formularzu w następujący sposób:

Lp

Doświadczenie i zawartość merytoryczna programu

Ilość punktów

1

Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie usługi objęte przedmiotem zamówienia

50

2

Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz Klientów i zlecenie OPS i/lub PCPR.

100

Ilość otrzymanych w kryterium II punktów zostanie pomnożona przez wagę – tj. 40%.

Otrzymane w poszczególnych kryteriach oceny ofert punkty, po zsumowaniu będą stanowiły ocenę oferty.

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert.

  • Inne istotne warunki zamówienia.

•Z Wykonawcą, którego oferta została wybrana zawarta zostanie umowa w ciągu 14 dni od dnia dokonania wyboru; na etapie zawarcia umowy cywilno – prawnej będzie negocjowany ostateczny program i harmonogram jego realizacji.

Zapłata na postawie rachunku/faktury z odroczonym terminem płatności (30 dni)
po przedłożeniu wymaganych dokumentów

Zgodnie z zasadą jawności i konkurencyjności postępowania informacja o wyborze oferty zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy wezmą udział w postępowaniu oraz opublikowana na stronie BIP JST pod adresem: pcpr.sierpc.bip.org.pl w zakładce: Zamówienia publiczne bez stosowania Ustawy. Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza odpiszemy Umowę na świadczenie usług zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

Przewidujemy możliwość udzielenia zamówienia w częściach TAK /NIE/NIE DOTYCZY 
(wskazane jeśli wymaga tego specyfika zamówienia).

W związku z obowiązywaniem od dnia 1 stycznia 2017 r. scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT informujemy, że wszelkie umowy cywilnoprawne dotyczące spraw związanych z prowadzeniem bieżącej działalności (w tym umowy związane z realizacja niniejszego zamówienia) będą miały wskazany Powiat Sierpecki jako stronę umowy:

Wzór zapisu

Powiat Sierpecki – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,       09-200 Sierpc (adres jednostki), NIP 776 167-62-52 (NIP Powiatu Sierpeckiego).

Faktury/ rachunki muszą być wystawiane według wzoru:

Nabywca: Powiat Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc 
Odbiorca:
 Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.

W przypadku, gdy Państwa program komputerowy do wystawiania faktur, nie daje możliwości wydruku faktury z osobnym zaznaczeniem nabywcy i odbiorcy, dopuszcza się adresowanie faktury, jak niżej:

Nabywca: Powiat Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.

Podpisując umowę na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia będą Państwo zobowiązani do zastosowania się do powyższych zaleceń oraz przesyłania wszelkich dokumentów, dowodów płatności na adres korespondencyjny:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.

  • Sposób przygotowania oferty.

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta winna być podpisana 
przez osobę upoważnioną. Formularz oferty stanowi załącznik nr 1.

Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę i ponosi wszelkie koszty związane 
z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienie do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp.przed upływem terminu składania ofert. Nowa oferta musi być złożona z dopiskiem „ZAMIANA”.

Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie powiadomienia.

Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego” można:

1) przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 09-200 Sierpc, 
ul. Świętokrzyska 2a.

2) doręczyć osobiście na adres wskazany w punkcie 1, w kancelarii PCPR, pok. 1.

3) przesłać podpisane skany na email: sekretariat@pcprsierpc.pl

Termin składania ofert: do 05.08.2024r. do godz. 12:00.

VI. Informacje dodatkowe:

  • Oferty, które wpłyną niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
  • Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do unieważnienia rozpoznania ofertowego na każdym etapie postępowania, a szczególnie w wypadku gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zleceniodawca może przeznaczyć na realizację zlecenia.
  • Zleceniodawca porozumiewa się z oferentami w formie telefonicznej lub e-mailowej.
  • Zleceniodawca nie przewiduje procedury odwoławczej.
  • Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną powiadomieni o wyborze oferty najkorzystniejszej. Informacja ta zostanie także zamieszczona na stronie internetowej PCPR.
  • Zaproponowana cena oferty winna uwzględniać wszystkie składniki wynagrodzenia za wykonaną usługę,
  • Zamawiający preferuje realizację programu przez parę prowadzących (kobietę i mężczyznę).
  • Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert w części dotyczącej jednej osoby prowadzącej
  • Dodatkowych informacji udziela Dyrektor PCPR Agnieszka Gorczyca w godzinach urzędowania PCPR pod numerem telefonu 24 275 76 60

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

I.         Administrator danych osobowych

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu

II.        Inspektor Ochrony Danych

Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych Panią Patrycję Lewandowską, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony danych osobowych pod e-mailem p.lewandowska@pcprsierpc.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.

III.      Cele i podstawy przetwarzania

Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z niniejszym postępowaniem

IV.       Prawo do sprzeciwu

W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

V.        Okres przechowywania danych

Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Na podstawie zgody do czasu cofnięcia zgody.

VI.      Odbiorcy danych

- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające   na  zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają  
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

  - inne podmioty, które na podstawie stosownych umów  przetwarzają dane osobowe  dla  Administratora.

VII.     Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Ci:

a)         prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b)         prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c)         prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d)        prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

e)         prawo do przenoszenia danych;

f)         prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

VIII.   Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.

IX.      Nie przekazujemy twoich danych poza obszar europejskiego obszaru gospodarczego i nie będą profilowane.

VII Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń, informacji:

1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailowo lub pisemnie.

2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje mailowo lub pisemnie a każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

3. Domniemywa się, że pismo przesłane przez Zamawiającego na adres email/adres pocztowy podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania pisma w sposób określony w ust. 2 oświadczy, iż ww. pisma nie otrzymał.

4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować zgodnie z wyborem:

a) pisemnie na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
09-200 Sierpc,

b) mailowo na adres sekretariat@pcprsierpc.pl

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

FORMULARZ OFERTOWY

ZAMAWIAJĄCY: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, Powiat Sierpecki, województwo Mazowieckie

WYKONAWCA:

Nazwa Wykonawcy: __________________________________________________

NIP:___________________________ Tel. ________________________________

e-mail: ____________________________________________________________

Adres: _____________________________________________________________

W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty na przeprowadzenie  oferuję realizację przedmiotu zamówieniaza łączną cenę brutto ……………………………………zł

(słownie……………………………………………………………………………………………

Cena jednostkowa brutto …………………………….zł / 1 h szkoleniową

Lp.

Doświadczenie:

Opis, uzasadnienie – wykaz zrealizowanych usług wraz z podaniem ich nazw, zleceniodawców, wymiaru godzinowego, okresu realizacji, wartości itp.

1

Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie usługi objęte przedmiotem zamówienia

 

 

 

 

2

Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz Klientów i zlecenie OPS i/lub PCPR.

 

 

 

 

 

Oświadczam, że:

  • Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
  • Deklaruję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem zamówienia zamieszczonym w zaproszeniu do złożenia oferty.
  • Zaproponowana cena będzie obowiązywała przez cały okres realizacji umowy, rozliczenie nastąpi na podstawie podanej kalkulacji szczegółowej (ceny jednostkowej) a wysokość wynagrodzenia ogółem będzie uzależniona od wypracowanej liczby godzin.
  • Dotrzymam terminu realizacji zamówienia.
  • Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje do wykonania zamówienia.

 

 

…………………………………………………………..………………………..

(data i podpis osoby uprawnionej/ Wykonawców

 

 

 

 

 

                          

 

 

 

Załącznik nr 2

Oświadczam co następuje:

  • posiadam uprawnienia określone przepisami do prowadzenia Programu Korekcyjno – Edukacyjnego
  • posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych;
  • pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 k.k. za zeznanie nieprawdy 
    lub zatajenie prawdy oświadczam, że nie byłam/em karana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • posiadam nieposzlakowaną opinię;
  • nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj. moja sytuacja ekonomiczna pozwala na właściwe wykonanie zamówienia;
  • posiadam wiedzę i doświadczenie;
  • dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (usługę wykonam osobiście TAK / NIE*);
  • wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb prowadzenia niniejszego postępowania.
  • zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną.

 

……………………………………………..

                                                                                               (podpis)

 

 

 

 

 

 

*niepotrzebne skreślić

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wierzbicka Renata
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-07-22 08:57:51
  • Informacja zaktualizowana przez: Wierzbicka Renata
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-07-22 14:14:55
  • Liczba odsłon: 86
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1083103]

przewiń do góry