W związku z wejściem w życie w dniu 1 kwietnia 2012 r. ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu informuje, że zgłoszenie chęci skorzystania z określonej metody komunikowania się w celu załatwienia spraw administracyjnych powinno nastąpić co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem za pomocą następujących środków wspierających komunikowanie:
-
poczta elektroniczna - pcpr.sierpc@wp.eu
- faks: 24 275 7 60 wew. 237
- listownie na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2A 09-200 Sierpc.
Po dokonaniu zgłoszenia Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zapewnienia obsługę osoby uprawnionej, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym, na zasadach określonych w ustawie.
W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji uprawnień określonych w ustawie.
Agnieszka Gorczyca
-/-
Dyrektor PCPR
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Sylwia
- Data udostępnienia w BIP: 2018-09-25 12:09:45
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Sylwia
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-10-26 13:04:20
- Liczba odsłon: 1794
- Historia dokumentu: