Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu
Ogłasza
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w PCPR w Sierpcu
ul. Świętokrzyska 2a
09-200 Sierpc,
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
– stanowisko REFERENTA
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie,
-
doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy,
-
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość KPA,
-
znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz ochronie informacji niejawnych,
-
znajomość ustawy o pomocy społecznej,
-
znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzenia w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
-
znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
-
umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych i multimedialnych oraz internetu,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
2. Wymagania pożądane:
a. kursy kwalifikacyjne i inne dokumenty potwierdzające umiejętności.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
prawidłowe, zgodne z prawem i terminowe wykonywaniem zadań;
-
wykonywanie zadań na stanowisku pracy zgodnie z zakresami czynności;
-
przestrzeganie dyscypliny pracy, efektywnego wykorzystania czasu pracy oraz kształtowanie życzliwej atmosfery pracy i właściwych stosunków interpersonalnych w PCPR;
-
opracowywanie projektów programów działania na stanowisku pracy oraz ich realizacja;
-
wnioskowanie aktualizacji zadań i kompetencji na stanowisku pracy;
-
przedkładanie propozycji do projektu budżetu PCPR oraz realizacja budżetu w zakresie przewidzianym dla stanowiska pracy;
-
przygotowywanie projektów aktów prawnych Dyrektora PCPR, Starosty, projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady i Zarządu;
-
realizacja uchwał Rady i Zarządu – sporządzanie informacji o sposobie realizacji;
-
przygotowywania dla potrzeb Dyrektora PCPR, Starosty sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji powierzonych zadań;
-
praca nad usprawnianiem organizacji, metod i form pracy na stanowisku pracy;
-
działania mające na celu ochronę danych osobowych oraz informacji niejawnych;
-
obsługa interesantów, udzielanie wyczerpujących informacji i wyjaśnień oraz przygotowywanie projektów decyzji w sprawach indywidualnych w ramach zakresu rzeczowego stanowiska pracy;
-
realizowanie zadań wynikających z Prawa zamówień publicznych w sprawach należących do właściwości stanowiska pracy;
-
bieżąca współpraca z innymi pracownikami PCPR i Starostwa w zakresie informowania, dokonywania uzgodnień, wydawania opinii, itp. oraz współudział we wspólnych działaniach w celu zapewnienia skoordynowanej realizacji zadań PCPR i powiatu;
-
zapewnienie należytej dbałości o powierzone mienie PCPR, racjonalne i oszczędne gospodarowanie środkami publicznymi;
-
przestrzeganie zasad pracy wynikających z regulaminów, instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;
-
współudział w działaniach związanych z prawidłowym przygotowywanie dokumentacji na stanowisku pracy do archiwizacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt;
-
pozyskiwanie pomocy finansowej z funduszy unijnych i innych źródeł pozabudżetowych na realizację zadań należących do właściwości rzeczowej stanowiska pracy;
-
prowadzenie rejestrów w zakresie prowadzenia spraw na stanowisku pracy;
w szczególności z zakresu:
-
sprawy organizacyjne:
-
prowadzenie rejestrów PCPR,
-
aktów prawnych dyrektora,
-
upoważnień i pełnomocnictw dyrektora,
-
prowadzenie spraw pieczęci
b) obsługa kancelaryjna PCPR:
-
wykonywanie zadań kancelarii PCPR,
-
zabezpieczenie sprawnego obiegu dokumentów i korespondencji PCPR,
-
obsługa Sekretariatu PCPR,
-
przyjmowanie i wstępne weryfikowanie kompletności składanych wniosków,
-
prowadzenie dziennika korespondencji jednostki,
-
obsługa urządzeń biurowych,
-
obsługa elektronicznej skrzynki podawczej oraz poczty elektronicznej jednostki
c) prowadzenie spraw związanych z promocją PCPR:
-
realizacja strategii rozwiązywania problemów społecznych,
-
administrowanie BIP oraz strony internetowej jednostki,
-
przygotowywanie informacji do biuletynu informacyjnego „Z Powiatu” oraz innych
wydawnictw zgodnych z polityką informacyjną Powiatu;
d) weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym
w zakresie prowadzonych spraw na stanowisku pracy
e) prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych,
f) prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych,
g) prowadzenie spraw z zakresu bhp jednostki,
h) prowadzenie gospodarki środkami ruchomymi,
i) prowadzenie spraw z zakresu spraw rozliczania energii elektrycznej i cieplnej, usług pocztowych i
telekomunikacyjnych,
i) inicjowanie, usprawnianie i stosowanie procedur wewnętrznych jednostki, m.in. określających
zasady przetwarzania danych osobowych, udzielania zamówień publicznych, rozliczania
ponoszonych kosztów za energię elektryczną i cieplną; usługi pocztowe i teleinformatyczne itp.
j) przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji,
k) obsługa systemu SOW m.in. wprowadzanie danych do bazy,
l) wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonego.
4.
Kandydaci winni zapoznać się z:
a. opisem stanowiska pracy i zakresem czynności,
b. szczegółowymi zasadami naboru określonymi w ustawie z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019 poz. 1282) oraz Zarządzeniem Nr 6/05 Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu z dnia 4 listopada 2005r. w sprawie procedury planowania i rekrutacji pracowników w PCPR w Sierpcu, z późn. zm., które są dostępne w siedzibie PCPR.
5. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy,
4) dokument poświadczający wykształcenie,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentami wymienionymi w pkt 4,
7) oświadczenie
o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie
o zapoznaniu się z niniejszą procedurą, ogłoszeniem
o
naborze oraz opisem stanowiska pracy i projektem zakresu czynności
stanowiska, na które prowadzony jest nabór,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedur rekrutacji na podstawie art. 13 ust..1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). -klauzula RODO
Wymagane dokumenty aplikacyjne wymienione w pkt. 5 należy składać w siedzibie PCPR 09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a lub przesłać pocztą, w terminie do dnia 03.02.2020r. na kopercie dopisać „Dotyczy naboru na stanowisko -REFERENT”
Aplikacje które wpłyną do PCPR po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczone na stronie internetowej BIP – www.pcprsierpc.bip.org.pl.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa lub test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani odrębnie.
Z
wybranym kandydatem zostanie nawiązany stosunek pracy na podstawie
umowy
o pracę na czas określony.
20.12.2019r. Agnieszka Gorczyca
-//-
Dyrektor PCPR
Załączniki do pobrania :
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Gorczyca Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2019-12-20 14:51:46
- Informacja zaktualizowana przez: Gorczyca Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-12-20 14:51:46
- Liczba odsłon: 1833
- Historia dokumentu: