UWAGA!

MOŻNA JUŻ SKŁADAĆ WNIOSKI O DOFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW PFRON W RAMACH PROGRAMU CELOWEGO „AKTYWNY SAMORZĄD”.

Od 1 do o 31 MARCA 2022r. można składać wnioski o dofinansowanie do uzyskania wykształcenia na poziomie wyższym adresowany do osób ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności poprzez dofinansowanie do czesnego, kosztów nauki

  • w szkole policealnej,

  • w kolegium,

  • w szkole wyższej.

Do 31 sierpnia 2021 r. można składać wnioski o dofinansowanie

  •  zakupu i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - do 16 roku życia, dla osób ze znacznym albo umiarkowanym stopniem niepełnosprawności z dysfunkcją narządu ruchu lub z dysfunkcją narządu słuchu);

  • uzyskania prawa jazdy dla osób ze znacznym albo umiarkowanym stopniem niepełnosprawności z dysfunkcją narządu ruchu lub z dysfunkcją narządu słuchu, w stopniu wymagającym korzystania z usług tłumacza języka migowego),

  • zakupu sprzętu elektronicznego lub jego elementów oraz oprogramowania dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - do 16 roku życia lub osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności z dysfunkcją narządu wzroku lub obu rąk oraz dla osób ze znacznym albo umiarkowanym stopniem niepełnosprawności z dysfunkcją narządu słuchu i trudnościami w komunikowaniu się za pomocą mowy,

  • zakupu wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności do 16 roku życia, dla osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności w wieku aktywności zawodowej lub zatrudnionych

  • utrzymania sprawności technicznej sprawności technicznej posiadanego skutera lub wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym (adresowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - do 16 roku życia lub osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności),

  • zakupu protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne, tj. protezy co najmniej na III poziomie jakości,

  • utrzymania sprawności technicznej posiadanej protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne (co najmniej na III poziomie jakości),

  • pomoc w zakupie skutera inwalidzkiego o napędzie elektrycznym lub oprzyrządowania elektrycznego do wózka ręcznego (adresowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - do 16 roku życia lub osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności z dysfunkcją narządu ruchu powodującą problemy w samodzielnym przemieszczaniu się i posiadających zgodę lekarza specjalisty na użytkowanie przedmiotu dofinansowania);

  • utrzymania aktywności zawodowej poprzez zapewnienie opieki dla osoby zależnej tj. dziecka będącego pod opieką Wnioskodawcy, przebywającego w żłobku lub przedszkolu albo pod inną tego typu opieką (dziennego opiekuna, niani lub w ramach klubu dziecięcego, punktu przedszkolnego, zespołu wychowania przedszkolnego),

Z treścią programu, w tym z warunkami uczestnictwa w programie można zapoznać się pod adresem: http://www.pfron.org.pl lub http://www.pcprsierpc.bip.org.pl

Wnioski o dofinansowanie można składać w formie elektronicznej w systemie SOW już od dnia 1 marca 2021 r. (https://sow.pfron.org.pl/)

Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktowania się: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a pok. 4, tel.: 24 275 76 60 e-mail pcpr.sierpc@wp.eu

                                                                                                                        

                                                                                                                          Program finansowany ze środków PFRON

 

 

Załączone pliki:
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:19:14
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
    • Data dodania: 2022-02-25 11:26:25
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Sylwia
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-09-25 08:45:08
  • Informacja zaktualizowana przez: Lewandowska Patrycja
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-25 11:26:25
  • Liczba odsłon: 3811
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1169081]

przewiń do góry