Zobacz podgałęzie
- Zapytanie ofertowe - kserokopiarka
- Zapytanie ofertowe - ?Zakup i dostawa wraz z instalacją dwóch laptopów na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu- PZOoN?
- Zapytanie ofertowe - Kserokopiarka
- Zapytanie ofertowe - ?Zakup i dostawa wraz z instalacją skanera na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu - PZoON?
- Zapytanie ofertowe - laptopy
- Zapytanie ofertowe - przeprowadzenie szkolenia dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno - pomocowych
- Zapytanie ofertowe - Program Korekcyjno - Edukacyjny dla osób stosujących przemoc domową 2024
- Zapytanie ofertowe - Program Korekcyjno - Edukacyjny 2024
- Zapytanie ofertowe - Program Korekcyjno - Edukacyjny
- Zapytanie ofertowe - Poradnictwo specjalistyczne: Szkoła dla rodziców oraz Trening Zastępowania Agresji III nabór
- Zapytanie ofertowe - Poradnictwo specjalistyczne: Szkoła dla rodziców oraz Trening Zastępowania Agresji II nabór
- Zapytanie ofertowe - Poradnictwo specjalistyczne: Szkoła dla rodziców oraz Trening Zastępowania Agresji
- Rozpoznanie ofertowe - Poradnictwo specjalistyczne PCPR (psycholog dla dorosłych)
- Rozpoznanie ofertowe - Poradnictwo specjalistyczne PCPR (psycholog, socjoterapeuta, terapeuta uzależnień dla dzieci i młodzieży)
- Rozpoznanie ofertowe "Dostawa artykułów biurowych, środków czystości" na potrzeby działalności PCPR w Sierpcu na rok 2024 - II postępowanie
- Rozpoznanie ofertowe "Dostawa artykułów biurowych, materiałów ekspoatacyjnych, środków czystości" na potrzeby działalności PCPR w Sierpcu na rok 2024
- Rozeznanie cenowe komputery
- Zapytanie ofertowe - poradnictwo prawnicze PCPR na rok 2024 i obsługa prawna
- Zapytanie ofertowe - poradnictwo psychologiczne dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych a także socjoterapeutyczne na rok 2024
- Rozpoznanie ofertowe na świadczenie usług pocztowych - rok 2024
- Postępowanie- poradnictwo specjalistyczne 04.01.2023r.
- 29.12.2022 zapytanie ofertowe psycholog
- zapytanie ofertowe psycholog - II postępowanie na rok 2023
- zapytanie ofertowe poradnictwo prawnicze 2023
- zapytanie ofertowe poradnictwo specjalistyczne PCPR na rok 2023
- zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych, tonerów, chemii gospodarczej - 2023r.
- zapytanie ofertowe poczta rok 2023
- Zapytanie ofertowe- przeciwdziałanie przemocy 04.10.2022r
- szkolenie interwencja kryzysowa 14.07.2022r.
- Zapytanie ofertowe interwencja kryzysowa 23.06.2022r.
- zapytanie ofertowe- warsztaty socjoterapeutyczne, szkoła dla rodziców, interwencja kryzysowa
- zapytanie ofertowe środki ochrony osobistej - AOON edycja 2022r.
- Rozpoznanie ofertowe Poradnictwo Specjalistyczne na rok 2022 - II Postępowanie.
- zapytanie ofertowe - poradnictwo specjalistyczne - psychologiczne na rok 2022.
- zapytanie ofertowe II postępowanie- szkolenie dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Rozpoznanie ofertowe - poradnictwo prawnicze PCPR na rok 2022r.
- zapytanie ofertowe na dostawę art. biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości na rok 2022
- zapytanie ofertowe usługi pocztowe na rok 2022r.
- zapytanie ofertowe - usługa cateringowa
- Zapytanie ofertowe - szkolenie dla kandydatów do pełnienia rodziny zastępczej niezawodowej 12.10.2021r.
- Zapytanie ofertowe Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce
- Zapytanie ofertowe - przeprowadzenie szkoleń dla rodzin współpracujących z PCPR w Sierpcu w tym rodzin zastępczych
- zapytanie ofertowe - warsztaty podnoszące kompetencje opiekuńczo-wychowawcze Szkoła dla rodziców.
- zapytanie ofertowe - warsztaty socjoterapia
- zapytanie ofertowe - poradnictwo psychologiczne
- zapytanie ofertowe - szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze.
- Zapytani ofertowe - świadczenie usług z zakresu medycyny pracy
- zapytanie ofertowe - poradnictwo prawnicze na rok 2021
- Rozpoznanie ofertowe - poradnictwo specjalistyczne na rok 2021
- Zapytanie ofertowe - dostawa - artykuły biurowe, tonery, chemia na rok 2021
- Zapytanie ofertowe -świadczenie usług pocztowych na rok 2021
- Zaproszenie do złożenia oferty na zakup i montaż rolet w mieszaniach chronionych - II postępowanie
- Zaproszenie do złożenia oferty - zakup i montaż rolet w mieszkaniach chronionych
- Zaproszenie do złożenia oferty na zakup i dostawę niszczarki
- zaproszenie do złożenia oferty na zakup i dostawę AGD
- Zaproszenie do złożenia oferty - remont mieszkań chronionych
- Rozpoznanie ofertowe - wychowawca w PŚŚ w Sierpcu
- Rozpoznanie ofertowe- poradnictwo specjalistyczne - 08.01.2020r.
- ROZPOZNANIE OFERTOWE- PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE PCPR -2020 ROK
- Zaproszenie ofertowe na dostawę artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości na potrzeby działalności PCPR w roku 2020
- Rozpoznanie ofertowe na świadczenie usług pocztowych 21.11.2019
- Rozeznanie ofertowe - usługi pocztowe 2020
- Rozeznanie cenowe- Program Korekcyjno-edukacyjny dla osób stosujących przemoc w rodzinie 10.07.2019r.
- Rozeznanie cenowe- Program Korekcyjno-edukacyjny dla osób stosujących przemoc w rodzinie 21.06.2019
- Rozeznanie cenowe- Program Korekcyjno-edukacyjny dla osób stosujących przemoc w rodzinie 2019
- Rozpoznanie ofertowe- poradnictwo specjalistyczne PCPR 2019
- ROZPOZNANIE OFERTOWE „DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI” NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI PCPR 2019r.
- USŁUGI POCZTOWE
- USŁUGI TRANSPORTOWE
- Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert
- Artykuły spożywcze SPŚŚ
- Rozpoznanie ofertowe - usługi księgowe
- Dostawa materiałów dydaktycznych SPŚŚ II
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH SPŚŚ
rozpoznanie_ofertowe_impreza2.pdf
ROZPOZNANIE OFERTOWE - SPRZĘT TEHABILITACYJNY
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY DO POBRANIA info_o_wyborze_sprzet_23.08.pdf
PCPR Sierpc Sierpc, 23.08.2012 r.
Pieczęć Zamawiającego
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informuję, że w postępowaniu prowadzonym bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych – art. 4 ust. 8 cyt. ustawy (Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn.zm) na dostawę sprzętu rehabilitacyjnego: balkoniki z podparciem, łóżka rehabilitacyjne elektryczne
z materacem, rowery rehabilitacyjne, koncentrator tlenu, inhalatory zaplanowanego w ramach projektu systemowego pn.: „Z Wami – dla Was” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie PO KL został wybrany Wykonawca Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ROMAR” Roman Marciniak, ul. Zbąszyńska 1 lok.3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. Lubuskie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozpoznaniu ofertowym.
Cena wybranej oferty wynosi 9999,12 zł
KRYTERIUM |
WAGA % |
Max pkt |
GAMED |
MEDI+ |
CEZAL |
ROMAR |
AKSON |
ERES MEDICAL |
AGUIA MEDIA |
cena |
70% |
70 |
70 |
59 |
59 |
59 |
59 |
49 |
68 |
okres gwarancji |
20% |
20 |
0 |
0 |
0 |
20 |
20 |
20 |
0 |
pozostałe (parametry techniczne, dodatkowe elementy zestawu) |
10% |
10 |
0 |
0 |
0 |
8 |
0 |
0 |
0 |
SUMA PUNKTÓW |
100% |
100 |
70 |
59 |
59 |
87 |
79 |
69 |
68 |
Zaproponowany sprzęt spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w rozpoznaniu ofertowym.
Zamawiający odrzucił ofertę firm MEDEIR, AERO-MEDIKA ponieważ złożona oferta nie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zaproponowany sprzęt nie stanowi kompletnego zestawu wymaganego w zapytaniu ofertowym.
Sprawę prowadzi: Aneta Kopczyńska - Doradca ds. Osób Niepełnosprawnych , 24 276 76 60 w. 35
23.08.2012 r. Agnieszka Gorczyca
-//-
Kierownik PCPR
………………………………………………….
(Data i podpis osoby upoważnionej)
PLIKI W WERSJI .doc do pobrania WERSJA NR 1 z dnia 13.07.2012r. zalacznik_n1.doc kopia_zapyt_ofertowe_wypozycz.doc
ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW
PYTANIE NR 1 . Balkonik z podparciem pod łokcie szt. 2 Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania balkonik z podparciem pod łokcie z siedziskiem plastikowym nie tapicerowanym co pozwoli na uzyskanie korzystniejszej ceny?
ODPOWIEDŹ: TAK
PYTANIE NR 2. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania łóżko bez wysięgnika z trójkątem? Pozwoli to na uzyskanie korzystniejszej ceny.
ODPOWIEDŹ: TAK
PYTANIE NR 3. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania inhalatory z zasilaniem 230V? Pozwoli to na uzyskanie korzystniejszej ceny.
ODPOWIEDŹ: TAK
Sierpc, 27.07.2012r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a
09 - 200 Sierpc
DO WYKONAWCÓW
Modyfikacja zapisów zapytania ofertowego
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a wprowadza modyfikacje w treści zapytania ofertowego opublikowanego dnia 13.07.2012r.
(postepowanie do 14 tyś. euro bez stosowania ustawy PZP, prowadzone zgodnie
z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień publicznych).
Zapis w punkcie A) Balkoniki z podparciem : sprzęt pomocniczo-rehabilitacyjny, w celu pionizacji, wspomagający poruszanie się. Balkonik powinien być składany, co umożliwi wygodny przewóz o lekkiej aluminiowej konstrukcji, na kołach z siedziskiem tapicerowany miękkim, podparciem pod łokciami, regulacja wysokości rączek z uchwytami ergonomicznymi ilość 2 szt
Zastępuje się zdaniem: sprzęt pomocniczo-rehabilitacyjny, w celu pionizacji, wspomagający poruszanie się. Balkonik powinien być składany, co umożliwi wygodny przewóz, na kołach z siedziskiem oraz mile widziane podparcie pod łokciami, ilość 2 szt.
Kierownik PCPR w Sierpcu
-//-
Agnieszka Gorczyca
Sierpc, 17.07.2012r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a
09 - 200 Sierpc
DO WYKONAWCÓW
Modyfikacja zapisów zapytania ofertowego
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a wprowadza modyfikacje w treści zapytania ofertowego opublikowanego dnia 13.07.2012r.
(postepowanie do 14 tyś. euro bez stosowania ustawy PZP, prowadzone zgodnie
z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień publicznych).
Zapis w punkcie A) Balkoniki z podparciem : sprzęt pomocniczo-rehabilitacyjny, w celu pionizacji, wspomagający poruszanie się. Balkonik powinien być składany, co umożliwi wygodny przewóz o lekkiej aluminiowej konstrukcji, na kołach z siedziskiem tapicerowany miękkim, podparciem pod łokciami, regulacja wysokości rączek z uchwytami ergonomicznymi ilość 2 szt
Zastępuje się zdaniem: sprzęt pomocniczo-rehabilitacyjny, w celu pionizacji, wspomagający poruszanie się. Balkonik powinien być składany, co umożliwi wygodny przewóz, na kołach z siedziskiem tapicerowany miękkim , mile widziane podparcie pod łokciami, ilość 2 szt.
Zapis w punkcie B) Łóżka rehabilitacyjne elektryczne z materacem: z możliwością podnoszenia łóżka góra – dół, regulacja zagłowia, części uda i podudzia -regulacja stopniowa, mechaniczna, posiada stelaż elastyczny, wykończenia boczków oraz barierki bocznej wykonane z drewna, poręcze boczne posiadają funkcję opuszczania do poziomu materaca bez potrzeby zdejmowania, cztery koła antystatyczne z blokadą, łóżko powinno posiadać dodatkowo wysięgnik z trójkątem, cicha praca silnika, regulacja wysokości leża za pomocą pilota ilość 1 szt
Zastępuje się zdaniem: Łóżka rehabilitacyjne elektryczne z materacem: z możliwością podnoszenia łóżka góra – dół, regulacja zagłowia, części uda i podudzia -regulacja stopniowa, mechaniczna, posiada stelaż elastyczny, wykończenia boczków oraz barierki bocznej wykonane z drewna, poręcze boczne posiadają funkcję opuszczania do poziomu materaca bez potrzeby zdejmowania, cztery koła z blokadą, dodatkowo mile widziany wysięgnik z trójkątem oraz regulacja wysokości leża za pomocą pilota ilość 1 szt
Zapis w punkcie C) Rowery rehabilitacyjne: system hamowania magnetyczny, pedały antypoślizgowe, paski bezpieczeństwa na stopy, wyświetlacz w celu określania poszczególnych pomiarów – czas, prędkość, dystans, wydatek energetyczny, tętno, zegar, kilkustopniowa regulacja oporu, wyprofilowane siedzisko z wygodnym oparciem, możliwość regulacji odległości siedziska z oparciem od kierownicy i pedałów , rączki pod siedziskiem z pomiarem pulsu w sensorach , ruchome rolki na przedniej podstawie ułatwiające przesuwanie ilość 3 szt.
Zastępuje się zdaniem: Rowery rehabilitacyjne: system hamowania magnetyczny, pedały antypoślizgowe, paski bezpieczeństwa na stopy, wyświetlacz w celu określania poszczególnych pomiarów – czas, prędkość, dystans, wydatek energetyczny, tętno, zegar, kilkustopniowa regulacja oporu, wyprofilowane siedzisko z wygodnym oparciem, możliwość regulacji odległości siedziska z oparciem od kierownicy i pedałów , mile widziane rączki pod siedziskiem z pomiarem pulsu w sensorach , ruchome rolki na przedniej podstawie ułatwiające przesuwanie ilość 3 szt.
Zapis w punkcie E Koncentrator tlenu: o wysokiej koncentracji tlenu, cichy podczas korzystania, o prostej kontroli działania, małe wymiary urządzenia oraz zamontowane kółeczka pozwalające na swobodne przemieszczanie koncentratora po całym mieszkaniu (mobilny), instrukcja obsługi w języku polskim, ilość 1 szt
Zastępuje się punktem D Koncentrator tlenu: o wysokiej koncentracji tlenu, cichy podczas korzystania, o prostej kontroli działania, małe wymiary urządzenia oraz zamontowane kółeczka pozwalające na swobodne przemieszczanie koncentratora po całym mieszkaniu (mobilny), instrukcja obsługi w języku polskim, ilość 1 szt
Zapis w punkcie F Inhalatory- przenośne, nieduże rozmiary, wysoka wydajność, cichy, lekki, 3 rodzaje zasilania: sieciowe, z gniazdka samochodowego i opcjonalnie za pomocą akumulatorów wielokrotnego ładowania, z nebulizatorem , maską dla dzieci i dorosłych, ustnik, przewód powietrzny, zapasowy filtr, instrukcja obsługi w języku polskim – 3 szt
Zastępuje się punktem E oraz zdaniem- przenośne, nieduże rozmiary, wysoka wydajność, cichy, lekki, z nebulizatorem , maską dla dzieci i dorosłych, ustnik, przewód powietrzny, zapasowy filtr, instrukcja obsługi w języku polskim, mile widziane kilka rodzajów zasilania– 3 szt
Kierownik PCPR w Sierpcu
-//-
Agnieszka Gorczyca
PCPR Sierpc Sierpc, 13.07.2012 r.
...............................................................
pieczęć zamawiającego
WYKONAWCY
ZAPYTANIE OFERTOWE dot.: balkoniki, łóżko rehabilitacyjne, rowery rehabilitacyjne, koncentrator tlenu, inhalatory
Działając zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) oraz wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień publicznych przyjętym zarządzeniem Kierownika nr 4/2011 z dnia 05.04.2011 r. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zwraca się z rozpoznaniem ofertowym następującej treści:
1. Przedmiot zamówienia i kryteria oceny ofert
Realizujemy projekt pn. „Z Wami – dla Was” finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach jego działań utworzyliśmy wypożyczalnię sprzętu rehabilitacyjnego i środków pomocniczych. W dalszych działaniach projektu chcielibyśmy powiększyć działalność wypożyczalni o następujący sprzęt rehabilitacyjny i środki pomocnicze:
A) Balkoniki z podparciem : sprzęt pomocniczo-rehabilitacyjny, w celu pionizacji, wspomagający poruszanie się. Balkonik powinien być składany, co umożliwi wygodny przewóz o lekkiej aluminiowej konstrukcji, na kołach z siedziskiem tapicerowany miękkim i podparciem pod łokciami, regulacja wysokości rączek z uchwytami ergonomicznymi.
ilość 2 szt
B) Łóżka rehabilitacyjne elektryczne z materacem: z możliwością podnoszenia łóżka góra – dół, regulacja zagłowia, części uda i podudzia -regulacja stopniowa, mechaniczna, posiada stelaż elastyczny, wykończenia boczków oraz barierki bocznej wykonane z drewna, poręcze boczne posiadają funkcję opuszczania do poziomu materaca bez potrzeby zdejmowania, cztery koła antystatyczne z blokadą, łóżko powinno posiadać dodatkowo wysięgnik z trójkątem, cicha praca silnika, regulacja wysokości leża za pomocą pilota ilość 1 szt
C) Rowery rehabilitacyjny: system hamowania magnetyczny, pedały antypoślizgowe, paski bezpieczeństwa na stopy, wyświetlacz w celu określania poszczególnych pomiarów – czas,
D) prędkość, dystans, wydatek energetyczny, tętno, zegar, kilkustopniowa regulacja oporu, wyprofilowane siedzisko z wygodnym oparciem, możliwość regulacji odległości siedziska z oparciem od kierownicy i pedałów , rączki pod siedziskiem z pomiarem pulsu w sensorach , ruchome rolki na przedniej podstawie ułatwiające przesuwanie ilość 3 szt.
E) Koncentrator tlenu: o wysokiej koncentracji tlenu, cichy podczas korzystania, o prostej kontroli działania, małe wymiary urządzenia oraz zamontowane kółeczka pozwalające na swobodne przemieszczanie koncentratora po całym mieszkaniu (mobilny), instrukcja obsługi w języku polskim, ilość 1 szt
F) Inhalatory- przenośne, nieduże rozmiary, wysoka wydajność, cichy, lekki, 3 rodzaje zasilania: sieciowe, z gniazdka samochodowego i opcjonalnie za pomocą akumulatorów wielokrotnego ładowania, z nebulizatorem , maską dla dzieci i dorosłych, ustnik, przewód powietrzny, zapasowy filtr, instrukcja obsługi w języku polskim – 3 szt
Maksymalna szacunkowa wartość sprzętu – 10 000 zł, przy czym jednostkowa cena żadnego z wyżej wymienionych elementów zestawu nie może przekroczyć 3.400,00 zł
Na wynik oceny ofert będą miały wpływ następujące elementy:
cena (punktacja: wartość minimalna /cena oferty badanej*70%) |
70% |
okres gwarancji (24 m-ce i więcej 100 pkt. * 20%, mniej niż 24 m-ce 0 pkt.), gwarancja obejmuje wady techniczne wykryte podczas eksploatacji |
20% |
pozostałe (parametry techniczne, dodatkowe elementy zestawu) oferta z najwyższymi parametrami 100 pkt. * 10%, kolejna o 20 pkt. mniej (100,80,60,…..) * 10% |
10% |
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.
2. Termin realizacji zamówienia 27.08.2012 r. (zapłata na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności).
3. Inne istotne warunki zamówienia .
Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana pisemnie wszystkim wykonawcom zgodnie
z zasadą jawności i konkurencyjności postępowania. Wybrany do realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia a ktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, dla Spółki Jawnej KRS.
4. Sposób przygotowania oferty.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Formularz oferty stanowi załącznik nr 1.
Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego, PCPR Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 1 lub nr 6, pocztą, pocztą elektroniczną na adres: pcpr.sierpc@wp.eu
lub faksem pod nr 24-275-76-60, wew. 31.
Ofertę należy złożyć do dnia 10.08.2012 r.
13.07.2012r. AGNIESZKA GORCZYCA
....................................................................
(data, podpis osoby upoważnionej)
…………………………………………………………
Podpis osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia
Sprawę prowadzi:
Aneta Kopczyńska
024 275 76 60 w. 35
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
Załącznik Nr 1
Balkoniki, łóżko rehabilitacyjne, rowery rehabilitacyjne, koncentrator tlenu, inhalatory
Lp. |
Nazwa przedmiotu |
Ilość |
Jedn. miary |
Cena jednostkowa brutto (PLN) |
Wartość łączna brutto (PLN) |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
1 |
Balkoniki z podparciem |
2 |
Szt |
|
|
2 |
Łóżko rehabilitacyjne elektryczne z materacem |
1 |
Szt |
|
|
3 |
Rowery rehabilitacyjne |
3 |
Szt |
|
|
4 |
Koncentrator tlenu |
1 |
Szt |
|
|
5 |
inhalatory |
3 |
Szt |
|
|
|
|
|
|
|
|
Podane ilości towaru, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy, są szacunkowe.
Rzeczywiste ilości zamawianego towaru mogą być inne.
………………………………………………………………………….
/podpis upełnomocnionego(ych) przedstawiciela (i) Wykonawcy
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2012-07-13 15:28:35
- Informacja zaktualizowana przez: Wierzbicka Renata
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-10-13 09:29:56
- Liczba odsłon: 109022
- Historia dokumentu: