Zobacz podgałęzie
Sierpc, 16.02.2024r.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
WYKONAWCY
ROZPOZNANIE OFERTOWE – PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE PCPR
Działając zgodnie z wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień publicznych,
postępowaniu o wartości zamówienia nie przekraczającej równowartości kwoty wymienionej 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zwraca się z rozpoznaniem ofertowym następującej treści:
Specjalistyczne poradnictwo psychologiczne dla dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego w tym Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej
Czas realizacji zamówienia: 80 godzin (około 16 dni roboczych), od 01.03.2024r. do 15 grudnia 2024r.
Regularne dyżury średnio 4-5 h dziennie, w godzinach 14-19, harmonogram dyżurów do ustalenia z Zamawiającym a także spotkania w ramach interwencji kryzysowej wynikające z potrzeb osób objętych interwencją
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego
Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, karta usługi doradczej (karta klienta), ewaluacja, stała współpraca z Zamawiającym.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania: specjalistyczne poradnictwo psychologiczne rodzinne, w tym POIK. Specjalistyczne poradnictwo rodzinne w ramach terapii rodziny obejmować będzie zagadnienia dotyczące: relacji rodzinnych, komunikacji wewnątrzrodzinnej, ról w rodzinie, wartości rodziny i każdego z jej. Usługa adresowana będzie do wszystkich typów rodzin z dziećmi, które w związku z zaburzoną komunikacją wewnątrzrodzinną, nieprawidłowo wykonywanymi rolami rodzinnymi i społecznymi, nieprawidłowymi relacjami między członkami rodziny wymagają konsultacji, porady i wsparcia. Z usług specjalistycznego poradnictwa korzystać będą również rodziny, osoby kierowane przez podmioty zewnętrzne (sąd, kuratorzy, ośrodki pomocy społecznej), a więc osoby, rodziny bez motywacji wewnętrznej do zmiany.
W ramach zadania przeprowadzana będzie interwencja kryzysowa czyli specjalna forma pomocy psychologicznej, która jest udzielana osobie, u której przeżywana sytuacja kryzysowa jest spostrzegana jako sytuacja traumatyczna i grozi dezorientacją psychiczną. Dlatego oprócz posiadania dyplomu ukończenia studiów wyższych z tytułem magistra psychologii, doświadczenia zawodowego w pracy psychologa w zakresie pracy z dzieckiem i rodziną osoba świadcząca usługę powinna znać specyfikę problemów rodzin korzystających z systemu pomocy społecznej ze szczególnym uwzględnieniem ich wieloproblemowości a także przemocy domowej.
Wymagania wobec Wykonawców - osoby realizującej bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia:
- wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia,
- minimum 5-letnie (w sześcioletnim okresie poprzedzającym złożenie oferty) doświadczenie jako psycholog pracujący z dorosłymi, udzielając pomocy i wsparcia,
- Kwalifikacje pożądane: ukończona szkoła psychoterapii – certyfikat lub terapeuta w procesie certyfikacji, doświadczenie w prowadzeniu terapii krótkoterminowej, doświadczenie
w prowadzeniu poradnictwa, terapii dla rodzin, doświadczenie w pracy z osobami doznającymi przemocy, superwizja pracy własnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia; powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji do czasu jej zakończenia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanych RODO, Dz. U. UE L 119. s. 1). Prosimy o składanie CV bez zdjęć osób, jednakże jeśli osoba składająca CV chce przekazać je ze zdjęciem należy zamieścić dodatkowe oświadczenie o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku zawartego w CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji do czasu jej zakończenia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanych RODO, Dz. U. UE L 119. s. 1)
- formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę pracy, cenę ogółem brutto
za realizację przedmiotu zamówienia; - oświadczenia - załącznik nr 2.
- Kryteria oceny ofert
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr |
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
1. |
Całkowita cena za zrealizowanie całości zamówienia |
60% |
2. |
Doświadczenie |
20% |
3. |
Dodatkowa kwalifikacja -specjalizacja zawodowa |
20% |
|
Suma |
100% |
KRYTERIUM I (cena całkowita za zrealizowanie zamówienia)
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym Punktacja zostanie obliczona według następującego wzoru:
Cn
P = ---------- x 100 pkt. x Wg (tj. 60%)
Cb
gdzie:
- P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
- Cn - oznacza cenę całkowitą oferty najtańszej
- Cb - oznacza cenę całkowitą badanej oferty
- Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 70%
KRYTERIUM II (doświadczenie):
Oferty oceniane będą na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawców
w Formularzu w następujący sposób:
Lp |
Doświadczenie: |
Ilość punktów |
1 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz dowolnych grup odbiorców |
50 |
2 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz Klientów i zlecenie OPS i/lub PCPR. |
100 |
Ilość otrzymanych w kryterium II punktów zostanie pomnożona przez wagę – tj. 20%.
Otrzymane w poszczególnych kryteriach oceny ofert punkty, po zsumowaniu będą stanowiły ocenę oferty.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert.
- Termin realizacji zamówienia: w okresie od 01.03.2024r do 15 grudnia 2024r.
- (i lub wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Zapłata na postawie rachunku / faktury z odroczonym terminem płatności (14 dni)
po przedłożeniu wymaganych dokumentów i karty czasu pracy.
- Inne istotne warunki zamówienia.
Forma zatrudnienia - umowa cywilno-prawna.
Zgodnie z zasadą jawności i konkurencyjności postępowania informacja o wyborze oferty zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy wezmą udział w postępowaniu oraz opublikowana na stronie BIP JST pod adresem: pcpr.sierpc.bip.org.pl w zakładce: Zamówienia publiczne bez stosowania Ustawy. Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza odpiszemy Umowę na świadczenie usług zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Przewidujemy możliwość udzielenia zamówienia w częściach TAK /NIE/ NIE DOTYCZY
(wskazane jeśli wymaga tego specyfika zamówienia).
W związku z obowiązywaniem od dnia 1 stycznia 2017 r. scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT informujemy, że wszelkie umowy cywilnoprawne dotyczące spraw związanych z prowadzeniem bieżącej działalności (w tym umowy związane z realizacja niniejszego zamówienia) będą miały wskazany Powiat Sierpecki jako stronę umowy:
Wzór zapisu
Powiat Sierpecki – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (adres jednostki), NIP 776 167-62-52 (NIP Powiatu Sierpeckiego).
Faktury/ rachunki muszą być wystawiane według wzoru:
Nabywca: Powiat Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc
Odbiorca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
W przypadku, gdy Państwa program komputerowy do wystawiania faktur, nie daje możliwości wydruku faktury z osobnym zaznaczeniem nabywcy i odbiorcy, dopuszcza się adresowanie faktury, jak niżej:
Nabywca: Powiat Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
Podpisując umowę na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia będą Państwo zobowiązani do zastosowania się do powyższych zaleceń oraz przesyłania wszelkich dokumentów, dowodów płatności na adres korespondencyjny:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
- Sposób przygotowania oferty.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta winna być podpisana
przez osobę upoważnioną. Formularz oferty stanowi załącznik nr 1.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę i ponosi wszelkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienie do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp.przed upływem terminu składania ofert. Nowa oferta musi być złożona z dopiskiem „ZAMIANA”.
Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie powiadomienia.
Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego” można:
1) przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 09-200 Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a.
2) doręczyć osobiście na adres wskazany w punkcie 1, w kancelarii PCPR, pok. 1.
3) przesłać podpisane skany na email: pcpr.sierp@wp.eu
Termin składania ofert: do 26.02.2024r. do godz. 12:00.
VI. Informacje dodatkowe:
- Oferty, które wpłyną niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
- Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do unieważnienia rozpoznania ofertowego na każdym etapie postępowania, a szczególnie w wypadku gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zleceniodawca może przeznaczyć na realizację zlecenia.
- Zleceniodawca porozumiewa się z oferentami w formie telefonicznej lub e-mailowej.
- Zleceniodawca nie przewiduje procedury odwoławczej.
- Dodatkowych informacji udziela Dyrektor PCPR Agnieszka Gorczyca w godzinach urzędowania PCPR;
- Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną powiadomieni o wyborze oferty najkorzystniejszej. Informacja ta zostanie także zamieszczona na stronie internetowej PCPR.
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu
II. Inspektor Ochrony Danych
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych Panią Patrycję Lewandowską, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony danych osobowych pod e-mailem p.malanowskapcpr@wp.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.
III. Cele i podstawy przetwarzania
Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Na podstawie zgody do czasu cofnięcia zgody.
VI. Odbiorcy danych
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla Administratora.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Ci:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
IX. Nie przekazujemy twoich danych poza obszar europejskiego obszaru gospodarczego i nie będą profilowane.
VII Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń, informacji:
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailowo lub pisemnie.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje mailowo lub pisemnie a każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Domniemywa się, że pismo przesłane przez Zamawiającego na adres e-mail / adres pocztowy podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania pisma w sposób określony w ust. 2 oświadczy, iż ww. pisma nie otrzymał.
4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować zgodnie z wyborem:
a) pisemnie na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
09-200 Sierpc,
b) mailowo na adres pcpr.sierpc@wp.eu.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wierzbicka Renata
- Data udostępnienia w BIP: 2024-02-16 15:10:52
- Informacja zaktualizowana przez: Wierzbicka Renata
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-02-16 15:18:32
- Liczba odsłon: 523
- Historia dokumentu: