Zobacz podgałęzie
- Zapytanie ofertowe - doradztwo metodyczne dla członków ZI i grup diagnostyczno - pomocowych
 - Zapytanie ofertowe - Warsztaty Umiejętności Wychowawczych
 - Zapytanie ofertowe - Specjalistyczne poradnictwo psychologiczne dla dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego w tym Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej
 - Zapytanie ofertowe - Specjalistyczne poradnictwo psychologiczne na rzecz dzieci i młodzieży, podopiecznych PCPR w Sierpcu oraz specjalistyczne poradnictwo psychologiczne dla dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego
 - Zapytanie ofertowe "Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości na potrzeby działalności PCPR"
 - Zapytanie ofertowe - poradnictwo psychologiczne dla dzieci i dorosłych na rok 2025
 - Zapytanie ofertowe - usługa poradnictwa specjalistycznego: poradnictwo prawne na rzecz mieszkańców Powiatu Sierpeckiego oraz obsługa prawna jednostki
 - Zapytanie ofertowe - usługi pocztowe na rok 2025
 - Zapytanie ofertowe - terapia logopedyczna, terapia integracji sensorycznej
 - Zapytanie ofertowe - kserokopiarka
 - Zapytanie ofertowe - ?Zakup i dostawa wraz z instalacją dwóch laptopów na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu- PZOoN?
 - Zapytanie ofertowe - Kserokopiarka
 - Zapytanie ofertowe - ?Zakup i dostawa wraz z instalacją skanera na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu - PZoON?
 - Zapytanie ofertowe - laptopy
 - Zapytanie ofertowe - przeprowadzenie szkolenia dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno - pomocowych
 - Zapytanie ofertowe - Program Korekcyjno - Edukacyjny dla osób stosujących przemoc domową 2024
 - Zapytanie ofertowe - Program Korekcyjno - Edukacyjny 2024
 - Zapytanie ofertowe - Program Korekcyjno - Edukacyjny
 - Zapytanie ofertowe - Poradnictwo specjalistyczne: Szkoła dla rodziców oraz Trening Zastępowania Agresji III nabór
 - Zapytanie ofertowe - Poradnictwo specjalistyczne: Szkoła dla rodziców oraz Trening Zastępowania Agresji II nabór
 - Zapytanie ofertowe - Poradnictwo specjalistyczne: Szkoła dla rodziców oraz Trening Zastępowania Agresji
 - Rozpoznanie ofertowe - Poradnictwo specjalistyczne PCPR (psycholog dla dorosłych)
 - Rozpoznanie ofertowe - Poradnictwo specjalistyczne PCPR (psycholog, socjoterapeuta, terapeuta uzależnień dla dzieci i młodzieży)
 - Rozpoznanie ofertowe "Dostawa artykułów biurowych, środków czystości" na potrzeby działalności PCPR w Sierpcu na rok 2024 - II postępowanie
 - Rozpoznanie ofertowe "Dostawa artykułów biurowych, materiałów ekspoatacyjnych, środków czystości" na potrzeby działalności PCPR w Sierpcu na rok 2024
 - Rozeznanie cenowe komputery
 - Zapytanie ofertowe - poradnictwo prawnicze PCPR na rok 2024 i obsługa prawna
 - Zapytanie ofertowe - poradnictwo psychologiczne dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych a także socjoterapeutyczne na rok 2024
 - Rozpoznanie ofertowe na świadczenie usług pocztowych - rok 2024
 - Postępowanie- poradnictwo specjalistyczne 04.01.2023r.
 - 29.12.2022 zapytanie ofertowe psycholog
 - zapytanie ofertowe psycholog - II postępowanie na rok 2023
 - zapytanie ofertowe poradnictwo prawnicze 2023
 - zapytanie ofertowe poradnictwo specjalistyczne PCPR na rok 2023
 - zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych, tonerów, chemii gospodarczej - 2023r.
 - zapytanie ofertowe poczta rok 2023
 
rozpoznanie_ofertowe_impreza2.pdf
ROZPOZNANIE OFERTOWE - SPRZĘT TEHABILITACYJNY
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY DO POBRANIA info_o_wyborze_sprzet_23.08.pdf
              PCPR Sierpc                                                                                                                Sierpc, 23.08.2012 r.
         Pieczęć Zamawiającego
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informuję, że w postępowaniu prowadzonym    bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych – art. 4 ust. 8 cyt. ustawy    (Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn.zm) na     dostawę sprzętu rehabilitacyjnego: balkoniki z podparciem, łóżka rehabilitacyjne elektryczne
z materacem, rowery rehabilitacyjne, koncentrator tlenu, inhalatory zaplanowanego w ramach projektu systemowego pn.: „Z Wami – dla Was”       współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.2       Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie PO KL został wybrany Wykonawca  Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe    „ROMAR”    Roman Marciniak, ul. Zbąszyńska 1 lok.3, 66-400 Gorzów Wielkopolski,    woj. Lubuskie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozpoznaniu ofertowym.
Cena wybranej oferty wynosi 9999,12 zł  
| 
			 KRYTERIUM      | 
			
			 WAGA %      | 
			
			 Max pkt      | 
			
			 GAMED      | 
			
			 MEDI+      | 
			
			 CEZAL      | 
			
			 ROMAR      | 
			
			 AKSON      | 
			
			 ERES MEDICAL      | 
			
			 AGUIA MEDIA      | 
		
| 
			 cena      | 
			
			 70%    | 
			
			 70    | 
			
			 70    | 
			
			 59    | 
			
			 59    | 
			
			 59    | 
			
			 59    | 
			
			 49    | 
			
			 68    | 
		
| 
			 okres gwarancji      | 
			
			 20%    | 
			
			 20    | 
			
			 0    | 
			
			 0    | 
			
			 0    | 
			
			 20    | 
			
			 20    | 
			
			 20    | 
			
			 0    | 
		
| 
			 pozostałe (parametry techniczne, dodatkowe elementy zestawu)      | 
			
			 10%    | 
			
			 10    | 
			
			 0    | 
			
			 0    | 
			
			 0    | 
			
			 8    | 
			
			 0    | 
			
			 0    | 
			
			 0    | 
		
| 
			 SUMA PUNKTÓW      | 
			
			 100%    | 
			
			 100      | 
			
			 70      | 
			
			 59      | 
			
			 59      | 
			
			 87      | 
			
			 79      | 
			
			 69      | 
			
			 68      | 
		
Zaproponowany sprzęt spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w rozpoznaniu ofertowym.
Zamawiający odrzucił ofertę firm MEDEIR, AERO-MEDIKA ponieważ złożona oferta nie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zaproponowany sprzęt nie stanowi kompletnego zestawu wymaganego w zapytaniu ofertowym.
Sprawę prowadzi:      Aneta Kopczyńska - Doradca ds. Osób Niepełnosprawnych   ,    24 276 76 60 w. 35  
                                                                                                     
                                                                                                     23.08.2012 r. Agnieszka Gorczyca
                                                                                                            -//-
                                                                                                         Kierownik PCPR
………………………………………………….
(Data i podpis osoby upoważnionej)
PLIKI W WERSJI .doc do pobrania WERSJA NR 1 z dnia 13.07.2012r. zalacznik_n1.doc kopia_zapyt_ofertowe_wypozycz.doc
ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW
PYTANIE NR 1 . Balkonik z podparciem pod łokcie szt. 2 Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania balkonik z podparciem pod łokcie z siedziskiem plastikowym nie tapicerowanym co pozwoli na uzyskanie korzystniejszej ceny?
ODPOWIEDŹ: TAK
PYTANIE NR 2. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania łóżko bez wysięgnika z trójkątem? Pozwoli to na uzyskanie korzystniejszej ceny.    
ODPOWIEDŹ: TAK 
PYTANIE NR 3. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania inhalatory z zasilaniem 230V? Pozwoli to na uzyskanie korzystniejszej ceny.    
ODPOWIEDŹ: TAK    
Sierpc, 27.07.2012r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 
ul. Świętokrzyska 2a
09 - 200 Sierpc
DO WYKONAWCÓW
Modyfikacja zapisów zapytania ofertowego
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a     wprowadza modyfikacje w treści    zapytania ofertowego opublikowanego dnia 13.07.2012r. 
(postepowanie do 14 tyś. euro bez stosowania ustawy PZP, prowadzone zgodnie
z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień publicznych).
Zapis w punkcie A)  Balkoniki z podparciem : sprzęt pomocniczo-rehabilitacyjny, w celu pionizacji, wspomagający poruszanie się. Balkonik powinien być składany, co umożliwi wygodny przewóz o lekkiej aluminiowej konstrukcji, na kołach z siedziskiem tapicerowany miękkim, podparciem pod łokciami, regulacja wysokości rączek z uchwytami    ergonomicznymi  ilość 2 szt
Zastępuje się zdaniem:      sprzęt pomocniczo-rehabilitacyjny, w celu pionizacji, wspomagający poruszanie się. Balkonik powinien być składany, co umożliwi wygodny przewóz, na kołach z siedziskiem oraz mile widziane podparcie pod łokciami,  ilość 2 szt.
        
Kierownik PCPR w Sierpcu
                                                                                                                                                    -//-                     
Agnieszka Gorczyca
Sierpc, 17.07.2012r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 
ul. Świętokrzyska 2a
09 - 200 Sierpc
DO WYKONAWCÓW
Modyfikacja zapisów zapytania ofertowego
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a wprowadza modyfikacje w treści    zapytania ofertowego opublikowanego dnia 13.07.2012r. 
(postepowanie do 14 tyś. euro bez stosowania ustawy PZP, prowadzone zgodnie
z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień publicznych).
Zapis w punkcie A)  Balkoniki z podparciem   : sprzęt pomocniczo-rehabilitacyjny, w celu pionizacji, wspomagający poruszanie się. Balkonik powinien być składany, co umożliwi wygodny przewóz o lekkiej aluminiowej konstrukcji, na kołach z siedziskiem tapicerowany miękkim, podparciem pod łokciami, regulacja wysokości rączek z uchwytami    ergonomicznymi  ilość 2 szt 
Zastępuje się zdaniem:        sprzęt pomocniczo-rehabilitacyjny, w celu pionizacji, wspomagający poruszanie się. Balkonik powinien być składany, co umożliwi wygodny przewóz, na kołach z siedziskiem tapicerowany miękkim , mile widziane podparcie pod łokciami,  ilość 2 szt.
Zapis w punkcie B) Łóżka rehabilitacyjne elektryczne z    materacem:    z możliwością podnoszenia łóżka góra – dół, regulacja zagłowia, części uda i podudzia -regulacja stopniowa, mechaniczna, posiada stelaż elastyczny, wykończenia boczków oraz barierki bocznej wykonane z drewna, poręcze boczne posiadają funkcję opuszczania do poziomu materaca bez potrzeby zdejmowania, cztery koła    antystatyczne z blokadą,    łóżko powinno posiadać dodatkowo wysięgnik z trójkątem, cicha praca silnika, regulacja wysokości leża za pomocą pilota  ilość 1 szt 
Zastępuje się zdaniem: Łóżka rehabilitacyjne elektryczne z    materacem:    z możliwością podnoszenia łóżka góra – dół, regulacja zagłowia, części uda i podudzia -regulacja stopniowa, mechaniczna, posiada stelaż elastyczny, wykończenia boczków oraz barierki bocznej wykonane z drewna, poręcze boczne posiadają funkcję opuszczania do poziomu materaca bez potrzeby zdejmowania,  cztery koła z blokadą, dodatkowo mile widziany wysięgnik z trójkątem oraz regulacja wysokości leża za pomocą pilota  ilość 1 szt
Zapis w punkcie C) Rowery rehabilitacyjne:    system hamowania magnetyczny, pedały antypoślizgowe, paski bezpieczeństwa na stopy, wyświetlacz w celu określania poszczególnych pomiarów – czas, prędkość, dystans, wydatek energetyczny, tętno, zegar, kilkustopniowa regulacja oporu, wyprofilowane siedzisko z wygodnym oparciem, możliwość regulacji odległości siedziska z oparciem od kierownicy i pedałów ,  rączki    pod siedziskiem z pomiarem pulsu w sensorach ,  ruchome rolki na przedniej podstawie ułatwiające przesuwanie ilość 3 szt.
Zastępuje się zdaniem: Rowery rehabilitacyjne:    system hamowania magnetyczny, pedały antypoślizgowe, paski bezpieczeństwa na stopy, wyświetlacz w celu określania poszczególnych pomiarów – czas, prędkość, dystans, wydatek energetyczny, tętno, zegar, kilkustopniowa regulacja oporu, wyprofilowane siedzisko z wygodnym oparciem, możliwość regulacji odległości siedziska z oparciem od kierownicy i pedałów ,  mile widziane  rączki    pod siedziskiem z pomiarem pulsu w sensorach ,  ruchome rolki na przedniej podstawie ułatwiające przesuwanie ilość 3 szt.
Zapis w punkcie E Koncentrator tlenu:    o wysokiej koncentracji tlenu, cichy podczas korzystania, o prostej kontroli działania,   małe wymiary urządzenia oraz zamontowane kółeczka  pozwalające na swobodne przemieszczanie koncentratora po całym mieszkaniu (mobilny),   instrukcja obsługi w języku polskim,  ilość 1 szt
Zastępuje się punktem D Koncentrator tlenu:    o wysokiej koncentracji tlenu, cichy podczas korzystania, o prostej kontroli działania,   małe wymiary urządzenia oraz zamontowane kółeczka  pozwalające na swobodne przemieszczanie koncentratora po całym mieszkaniu (mobilny),   instrukcja obsługi w języku polskim,  ilość 1 szt
Zapis w punkcie F Inhalatory-    przenośne, nieduże rozmiary, wysoka wydajność, cichy, lekki, 3 rodzaje zasilania: sieciowe, z gniazdka samochodowego i opcjonalnie za pomocą akumulatorów wielokrotnego ładowania,    z nebulizatorem , maską dla dzieci i dorosłych, ustnik, przewód powietrzny, zapasowy filtr, instrukcja obsługi w języku polskim –  3 szt 
Zastępuje się punktem E oraz zdaniem-    przenośne, nieduże rozmiary, wysoka wydajność, cichy, lekki, z nebulizatorem , maską dla dzieci i dorosłych, ustnik, przewód powietrzny, zapasowy filtr, instrukcja obsługi w języku polskim,  mile widziane kilka rodzajów zasilania–                    3 szt 
        
Kierownik PCPR w Sierpcu
                                                                                                                                                      -//-                     
Agnieszka Gorczyca
      PCPR Sierpc                                                                                                              Sierpc, 13.07.2012 r.
...............................................................                                                   
pieczęć zamawiającego
WYKONAWCY
ZAPYTANIE OFERTOWE dot.: balkoniki, łóżko rehabilitacyjne, rowery rehabilitacyjne, koncentrator tlenu, inhalatory
Działając zgodnie z    art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (    Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.         )      oraz wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień publicznych przyjętym zarządzeniem Kierownika nr 4/2011 z dnia 05.04.2011 r.                Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zwraca   się z rozpoznaniem ofertowym następującej treści: 
1.               Przedmiot    zamówienia i kryteria oceny ofert
Realizujemy projekt pn. „Z Wami – dla Was” finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach jego działań utworzyliśmy wypożyczalnię sprzętu rehabilitacyjnego i środków pomocniczych.    W dalszych działaniach projektu chcielibyśmy powiększyć działalność wypożyczalni o następujący sprzęt rehabilitacyjny i środki pomocnicze:
A)              Balkoniki z podparciem       : sprzęt pomocniczo-rehabilitacyjny, w celu pionizacji, wspomagający poruszanie się. Balkonik powinien być składany, co umożliwi wygodny przewóz o lekkiej aluminiowej konstrukcji, na kołach z siedziskiem tapicerowany miękkim    i podparciem pod łokciami, regulacja wysokości rączek z uchwytami    ergonomicznymi.
ilość 2 szt 
B)              Łóżka rehabilitacyjne elektryczne z    materacem:      z możliwością podnoszenia łóżka góra – dół, regulacja zagłowia, części uda i podudzia -regulacja stopniowa, mechaniczna, posiada stelaż elastyczny, wykończenia boczków oraz barierki bocznej wykonane z drewna, poręcze boczne posiadają funkcję opuszczania do poziomu materaca bez potrzeby zdejmowania, cztery koła    antystatyczne z blokadą,    łóżko powinno posiadać dodatkowo wysięgnik z trójkątem, cicha praca silnika, regulacja wysokości leża za pomocą pilota  ilość 1 szt 
C)              Rowery rehabilitacyjny:    system hamowania magnetyczny, pedały antypoślizgowe, paski bezpieczeństwa na stopy, wyświetlacz w celu określania poszczególnych pomiarów – czas,  
D)               prędkość, dystans, wydatek energetyczny, tętno, zegar, kilkustopniowa regulacja oporu, wyprofilowane siedzisko z wygodnym oparciem, możliwość regulacji odległości siedziska z oparciem od kierownicy i pedałów ,  rączki    pod siedziskiem z pomiarem pulsu w sensorach ,  ruchome rolki na przedniej podstawie ułatwiające przesuwanie   ilość 3 szt.   
E)               Koncentrator tlenu:    o wysokiej koncentracji tlenu, cichy podczas korzystania, o prostej kontroli działania,    małe wymiary urządzenia oraz zamontowane kółeczka  pozwalające na swobodne przemieszczanie koncentratora po całym mieszkaniu (mobilny),    instrukcja obsługi w języku polskim,  ilość 1 szt    
F)               Inhalatory-      przenośne, nieduże rozmiary, wysoka wydajność, cichy, lekki, 3 rodzaje zasilania: sieciowe, z gniazdka samochodowego i opcjonalnie za pomocą akumulatorów wielokrotnego ładowania,    z nebulizatorem , maską dla dzieci i dorosłych, ustnik, przewód powietrzny, zapasowy filtr, instrukcja obsługi w języku polskim –  3 szt   
        
  Maksymalna szacunkowa wartość sprzętu –  10 000 zł, przy czym jednostkowa cena żadnego z      wyżej wymienionych elementów zestawu nie może przekroczyć 3.400,00 zł   
        Na wynik oceny ofert będą miały wpływ następujące elementy:
| 
			 cena    (punktacja: wartość minimalna /cena oferty badanej*70%)   | 
			
			 70%  | 
		
| 
			 okres gwarancji   (24 m-ce i więcej 100 pkt. * 20%, mniej niż 24 m-ce 0 pkt.), gwarancja obejmuje wady techniczne wykryte podczas eksploatacji   | 
			
			 20%  | 
		
| 
			 pozostałe    (parametry techniczne, dodatkowe elementy zestawu) oferta z najwyższymi parametrami 100 pkt. * 10%, kolejna o 20 pkt. mniej (100,80,60,…..) * 10%   | 
			
			 10%  | 
		
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.
2.              Termin realizacji zamówienia      27.08.2012 r.  (zapłata na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności).
3.              Inne istotne warunki zamówienia   .
Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana pisemnie wszystkim wykonawcom zgodnie
z zasadą jawności i konkurencyjności postępowania. Wybrany do realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia   a  ktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, dla Spółki Jawnej KRS.  
4.              Sposób przygotowania oferty.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Formularz oferty stanowi załącznik nr 1.
Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego, PCPR Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 1 lub nr 6, pocztą, pocztą elektroniczną na adres:       pcpr.sierpc@wp.eu   
lub faksem pod nr 24-275-76-60, wew. 31.
           Ofertę należy złożyć do dnia  10.08.2012 r.                                                            
                                                                                                     13.07.2012r. AGNIESZKA GORCZYCA
  ....................................................................
                                                                                                                    (data, podpis osoby upoważnionej) 
…………………………………………………………
Podpis osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia  
Sprawę prowadzi:   
Aneta Kopczyńska
024 275 76 60 w. 35
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
Załącznik Nr 1
Balkoniki, łóżko rehabilitacyjne, rowery rehabilitacyjne, koncentrator tlenu, inhalatory
| 
			 Lp.  | 
			
			 Nazwa przedmiotu  | 
			
			 Ilość  | 
			
			 Jedn. miary  | 
			
			 Cena jednostkowa brutto (PLN)  | 
			
			 Wartość łączna brutto (PLN)  | 
		
| 
			 I  | 
			
			 II  | 
			
			 III  | 
			
			 IV  | 
			
			 V  | 
			
			 VI  | 
		
| 
			 1  | 
			
			 Balkoniki z podparciem  | 
			
			 2  | 
			
			 Szt  | 
			
			 | 
			
			 | 
		
| 
			 2  | 
			
			 Łóżko rehabilitacyjne elektryczne z materacem  | 
			
			 1  | 
			
			 Szt  | 
			
			 | 
			
			 | 
		
| 
			 3  | 
			
			 Rowery rehabilitacyjne  | 
			
			 3  | 
			
			 Szt  | 
			
			 | 
			
			 | 
		
| 
			 4  | 
			
			 Koncentrator tlenu  | 
			
			 1  | 
			
			 Szt  | 
			
			 | 
			
			 | 
		
| 
			 5  | 
			
			 inhalatory  | 
			
			 3  | 
			
			 Szt  | 
			
			 | 
			
			 | 
		
| 
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
		
Podane ilości towaru, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy, są szacunkowe.
Rzeczywiste ilości zamawianego towaru mogą być inne. 
       
                                                                                           ………………………………………………………………………….
                                                                                                      /podpis upełnomocnionego(ych) przedstawiciela (i) Wykonawcy
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
 - Data udostępnienia w BIP: 2012-07-13 15:28:35
 - Informacja zaktualizowana przez: Wierzbicka Renata
 - Data ostatniej aktualizacji: 2023-10-13 09:29:56
 - Liczba odsłon: 114269
 - Historia dokumentu: