Zobacz podgałęzie
Sierpc, dnia 21.11.2019 r.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Ś wi ę tokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60, e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
ROZPOZNANIE OFERTOWE NA Ś WIADCZENIA US Ł UG POCZTOWYCH
Dzia
ł
aj
ą
c
zgodnie z
wewn
ę
trznym
Regulaminem
udzielania
zam
ó
wie
ń
publicznych,
w post
ę
powaniu
prowadzonym bez stosowania ustawy PZP
–
wy
łą
czenie
na podstawie art.
4
pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zam
ó
wie
ń
Publicznych (
Dz.
U. z 2019 r. poz. 1843 z pó
ź
n.
zm.)
P
owiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu
zwraca si
ę
z rozpoznaniem ofertowym nast
ę
puj
ą
cej
tre
ś
ci:
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ś wiadczenie us ł ug pocztowych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu przez wykonawc ę - operatora pocztowego w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania oraz dor ę czania przesy ł ek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dostarczania zwrotnego potwierdzenia odbioru oraz ewentualnych zwrot ó w przesy ł ek niedor ę czonych po wyczerpaniu wszystkich mo ż liwo ś ci ich dor ę czania lub wydania odbiorcy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm. ) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
O udzielenie zamówienia mog ą ubiega ć si ę Wykonawcy, kt ó rzy:
a. P osiadaj ą uprawnienia do wykonywania okre ś lonej dzia ł alno ś ci lub czynno ś ci je ż eli przepisy prawa nak ł adaj ą obowi ą zek ich posiadania:
Warunek
zostanie spe
ł
niony,
je
ż
eli
Wykonawca wyka
ż
e,
ż
e
posiada aktualny wpis do rejestru operator
ó
w
pocztowych wydany przez Prezesa Urz
ę
du
Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie dzia
ł
alno
ś
ci
pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dostarczania
przesy
ł
ek
pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy
z dnia 23 listopada
2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018r. poz. 2188
z późn. zm.
)
lub
dokument równowa
ż
ny.
Ocena spe ł nienia tego warunku b ę dzie dokonana na podstawie przed ł o ż onego aktualnego za ś wiadczenia o wpisie do rejestru operator ó w pocztowych wydanego przez Prezesa Urz ę du Komunikacji Elektronicznej, o kt ó rym mowa w art. 6 ust. l ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe lub przedstawienia dokumentu r ó wnowa ż nego - na zasadzie spe ł nia/nie spe ł nia.
b. P osiadaj ą wiedz ę i do ś wiadczenie niezb ę dne do wykonania zam ó wienia:
Warunek
zostanie spe
ł
niony,
je
ż
eli
Wykonawca wyka
ż
e,
ż
e
w okresie ostatnich 3 lat przed up
ł
ywem
terminy sk
ł
adania
ofert, a je
ś
li
okres prowadzenia dzia
ł
alno
ś
ci
jest kr
ó
tszy
to w tym okresie wykona
ł
(
ś
wiadczy
ł
,
realizowa
ł
,
zako
ń
czy
ł
)
lub wykonuje (
ś
wiadczy
realizuje) co najmniej jedn
ą
us
ł
ug
ę
o warto
ś
ci
us
ł
ugi
minimum
ś
redniorocznie
20.000,00 z
ł
brutto polegaj
ą
c
ą
na
ś
wiadczeniu
us
ł
ug
pocztowych
w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie
przyjmowania, sortowania, przemieszczania i dor
ę
czania
przesy
ł
ek
pocztowych oraz ich ewentualnych zwrot
ó
w,
z podaniem warto
ś
ci
us
ł
ugi,
dat wykonania i podmiot
ó
w
na rzecz kt
ó
rych
us
ł
ugi
zosta
ł
y
wykonane oraz z za
łą
czeniem
dokument
ó
w
potwierdzaj
ą
cych,
ż
e
us
ł
ugi
zosta
ł
y
wykonane lub s
ą
wykonywane nale
ż
ycie.
Przez warto
ść
us
ł
ugi
Zamawiaj
ą
cy
rozumie
łą
czn
ą
warto
ść
wykonanych
lub wykonywanych us
ł
ug
w ramach jednej umowy.
Ocena spe ł nienia warunku b ę dzie dokonana na podstawie o ś wiadczenia w formularzu ofertowym z wykazem us ł ug, na zasadzie spe ł nia/nie spe ł nia.
c. D ysponuj ą odpowiednim potencja ł em technicznym:
Zamawiaj ą cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa ł po ł o ż onym w odleg ł o ś ci nie wi ę kszej jak 5 km od siedziby Zamawiaj ą cego plac ó wk ą pocztow ą czynn ą co najmniej w godzinach 8.00-17.00. Wykonawca potwierdza spe ł nienie warunku poprzez z ł o ż enie o ś wiadczenia w formularzu ofertowym – wykaz plac ó wek
Wykonawca mo ż e polega ć na wiedzy i do ś wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zam ó wienia lub zdolno ś ciach finansowych innych podmiot ó w, niezale ż nie od charakteru prawnego łą cz ą cych go z nimi stosunk ó w. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi ą zany jest udowodni ć Zamawiaj ą cemu, i ż b ę dzie dysponowa ł zasobami niezb ę dnymi do realizacji zam ó wienia, w szczeg ó lno ś ci przedstawiaj ą c w tym celu pisemne zobowi ą zanie (orygina ł dokumentu) tych podmiot ó w do oddania mu do dyspozycji niezb ę dnych zasob ó w na okres korzystania z nich przy wykonaniu zam ó wienia.
W przypadku oferty sk ł adanej przez Wykonawc ó w wsp ó lnie ubiegaj ą cych si ę o udzielenie zam ó wienia, o ś wiadczenia o spe ł nieniu ka ż dego z w/w warunk ó w sk ł ada co najmniej jeden z tych Wykonawc ó w, albo wszyscy ci Wykonawcy wsp ó lnie.
d. Wymagania dotyczące sposobu wykonania usług pocztowych
-
Nadawanie przesyłek pocztowych w dniu ich przekazania przez Zamawiającego.
-
Zamawiający będzie umieszczał n przesyłkach w sposób trwały i czytelny jednoznaczne informacje identyfikujące adresata i nadawcę z jednoznacznym określeniem rodzajem przesyłki (polecona, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, itp.( na stronie adresowanej przesyłki.
2) Kryteria oceny ofert
Cena oferty ma by ć wyra ż ona w kwocie z ł otych brutto za ca ł y okres ś wiadczenia us ł ugi.
Sposób wyliczenia punktacji: cena oferty najni ż szej / cena oferty badanej * 100
-
3. Termin realizacji zamówienia : od dnia 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
4. Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy, z którym podpiszemy umow ę na ś wiadczenie us ł ugi zgodnie z opisem przedmiotu zam ó wienia.
Przewidujemy
mo
ż
liwo
ść
udzielenia zam
ó
wienia
w cz
ęś
ciach
TAK
/NIE
/
NIE
DOTYCZY
(wskazane
je
ś
li
wymaga tego specyfika zam
ó
wienia).
5. Sposób przygotowania oferty .
Ofert ę sporz ą dzi ć należy w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie – wg wzoru stanowi ą cego za łą cznik nr 1.
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiaj ą cego, kt ó re nale ż y do łą czy ć do oferty:
a. Formularz rzeczowo-cenowy- zgodnie z za łą cznikiem nr 2 do SIWZ,
b. Pe ł nomocnictwo lub upowa ż nienie je ż eli oferta b ę dzie podpisana przez pe ł nomocnika lub osob ę upowa ż nion ą .
c. CEiDG
Termin zwi ą zania ofert ą wynosi 30 dni od daty sk ł adania ofert.
Ofert ę WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI mo ż na z ł o ż y ć osobi ś cie w siedzibie zamawiaj ą cego, PCPR Sierpc, ul. Ś wi ę tokrzyska 2a pok. nr 1, poczt ą , poczt ą elektroniczn ą na adres: pcpr.sierpc@wp.eu (podpisane skany dokumentów).
Ofert ę nale ż y z ł o ż y ć do dnia 29.11.2019r. do godz. 10.
Agnieszka Gorczyca
-/-
Dyrektor PCPR
Załączniki do pobrania :
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Sylwia
- Data udostępnienia w BIP: 2019-11-21 12:42:02
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Sylwia
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-11-21 15:02:28
- Liczba odsłon: 1901
- Historia dokumentu: