Zobacz podgałęzie
Sierpc , 07.01.2019r.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
WYKONAWCY
ROZPOZNANIE OFERTOWE – PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE PCPR
Działając
zgodnie z wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień
publicznych,
w postępowaniu prowadzonym bez stosowania
ustawy PZP – wyłączenie na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.
U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zwraca się
z rozpoznaniem ofertowym następującej treści:
-
Przedmiot zamówienia podzielono na odrębne części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Część nr 1 Specjalistyczne poradnictwo psychologiczne rodzinne, w tym poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dzieci i młodzieży, podopiecznych PCPR w Sierpcu- 180 godzin szkoleniowych
Około 36 dni roboczych
Regularne spotkania (średnio 5 godzinne)
1-2 spotkania tygodniowo, poniedziałek i/lub piątek godzina 14-19
Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15 grudnia 2019r.
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego
Obowiązki Wykonawcy:
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, karta klienta, karta usług doradczych, ewaluacja.
Specjalistyczne psychologiczne poradnictwo rodzinne może obejmować problemy:
- relacji rodzinnych;
- komunikacji wewnątrzrodzinnej;
- ról w rodzinie;
- wartości rodziny i każdego z jej członków (szczególnie ważne w sytuacji sprawowania przez rodzinę opieki nad osobą zależną).
Usługa poradnictwa psychologicznego będzie udzielana m. in. w sytuacjach:
- kiedy rodzinie grozi rozpad więzi;
- rodzina przeżywa sytuacje trudne/konfliktowe;
- rodzina przeżywa różnego rodzaju kryzysy i potrzebuje wzmocnienia w zakresie zasobów psychicznych i emocjonalnych niezbędnych do przywrócenia stanu równowagi w rodzinie;
- występują nieprawidłowości w psychospołecznym funkcjonowaniu rodziny z dziećmi.
Usługa specjalistycznego poradnictwa rodzinnego, kierowana jest do:
1. Rodziny z dziećmi z problemami opiekuńczo-wychowawczymi;
2. Rodziny z dziećmi z problemami wynikającymi z obecności osób wymagających wzmożonej opieki ze względu na stan zdrowia, w tym:
a) rodziny z dziećmi w których są osoby z zaburzeniami nerwicowymi bierne lub bezradne społecznie;
b) rodziny z dziećmi, w których występuje problem uzależnienia członków rodziny od alkoholu/ środków odurzających/ substancji psychotropowych/ leków;
3. Rodziny z dziećmi, w których występuje problem przemocy w rodzinie;
4. Rodziny z dziećmi wieloproblemowe.
Z usług specjalistycznego poradnictwa korzystają również rodziny, osoby kierowane przez podmioty zewnętrzne (sąd, kuratorzy, ośrodki pomocy społecznej), a więc osoby, rodziny bez motywacji wewnętrznej do zmiany. Dlatego oprócz posiadania dyplomu ukończenia studiów wyższych z tytułem magistra psychologii; doświadczenia zawodowego w pracy psychologa (optymalnie w zakresie pracy z dzieckiem i rodziną); osoba świadcząca usługę powinna znać specyfikę problemów rodzin korzystających z systemu pomocy społecznej ze szczególnym uwzględnieniem ich wieloproblemowości oraz posiadać wiedzę i umiejętności z zakresu, np.:
- psychologii społecznej;
- psychologii wychowawczej;
- psychologii rozwojowej;
- pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej;
- pedagogiki specjalnej;
- pomocy społecznej (w tym pracy socjalnej z rodziną);
- seksuologii.
Specjalista winien posiadać umiejętności:
- łatwego nawiązywania kontaktu z ludźmi,
- prowadzenia rozmowy doradczej,
- prowadzenia zajęć grupowych,
- planowania i organizacji pracy własnej,
- gromadzenia i przetwarzania informacji,
- wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce,
Podczas świadczenia usługi oczekuje się wykorzystywania narzędzi pracy diagnostycznej w zależności od potrzeby, dla zaobserwowanych symptomów problemu rodziny m.in: Narzędzia diagnostyczne. wywiad rodzinny, genogram, wystandaryzowane testy, np. Test Rysunku Rodziny, ASDD (Arkusz Środowiska Domowego Dziecka) R. Pomianowskiego i M. Rygielskiego, Test Stosunków Rodzinnych E. Bene i J. Anthony’ego, ,,Mój Ojciec i Moja Matka’’ A. Roe i M. Siegelmana, Testy ,,Ty i Twoi Rodzice’’ W. Williamsa, Kwestionariusz Postaw Rodzicielskich (PARI), Kwestionariusz dla Rodziców M. Ziemskiej, Kwestionariusz Stosunków Między Rodzicami a Dziećmi A. Roe i M. Siegelmana (PCR) w oprac. W. Kowalskiego, Inwentarz postaw ,,W moim domu" B. Markowskiej, Identyfikacja Stylów Wychowania wg M. Ryś, Skala Postaw Rodzicielskich w opracowaniu M. Plopy, skale ocen, gwiazda diagnostyczna.
Praca
z dziećmi i młodzieżą u których występują zaburzenia
psychiczne, emocjonalne, u których zdiagnozowano autyzm lub inne
choroby. Specjalista poprowadzi działania terapeutyczne i psycho -
edukacyjne dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi oraz
dysfunkcjami rozwojowymi,
z zaburzeniami lękowymi,
neurologicznymi, zaburzeniami w zachowaniu a także działania
konsultacyjno-doradcze dla rodziców i rodzeństwa.
CEL: diagnoza i terapia wg indywidualnych potrzeb.
Wymagania wobec Wykonawców / osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia:
-wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia,
- minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2012-grudzień 2018) doświadczenie w pracy w z rodziną w zakresie udzielania porad i wsparcia, diagnozy, terapii,
- minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2012-grudzień 2018) doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa dzieci i młodzieży, w zakresie udzielania porad i wsparcia, diagnozy, terapii,
-ukończone kursy i szkolenia (min. 5) w zakresie metod pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi oraz w zakresie umiejętności terapeutycznych.
- Kwalifikacjie pożądane: specjalizacja zawodowa – psychologia kliniczna dziecka, kwalifikacje psychoterapeutyczne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4)
formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę pracy,
cenę ogółem brutto
za realizację przedmiotu zamówienia
w konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
Część nr 2 Poradnictwo specjalistyczne socjoterapeuty na rzecz dzieci i młodzieży- podopiecznych PCPR w Sierpcu- 160 godzin szkoleniowych
Około 32 dni roboczych
Regularne spotkania (średnio 5 godzinne)
1-2 spotkania tygodniowo, wtorek i/lub piątek godzina 14-19
Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15 grudnia 2019r.
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego
Obowiązki Wykonawcy:
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, karta klienta, karta usług doradczych, ewaluacja.
Zajęcia
socjoterapeutyczne, psycho-edukacyjne, informacyjne,
konsultacyjno-doradcze, skierowane są do dzieci i młodzieży
przejawiających zaburzenia zachowania, zagrożonych niedostosowaniem
społecznym i demoralizacją, mających problemy z nauką,
agresywnych, wyrządzających szkody swoim zachowaniem, borykających
się z problemami osobistymi
i trudnościami życiowymi.
Systematyczne spotkania zarówno z rodzicami (wywiad rodzinny) jak i z dziećmi, młodzieżą.
Zgłaszane problemy: kłopoty wychowawcze, problemy w zachowaniu i trudności w nauce, zaburzenia w odżywianiu, uzależnienia, inne.
CEL: diagnoza i terapia wg indywidualnych potrzeb.
Wymagania wobec Wykonawców / osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia:
Co najmniej 1 osoba, która posiada:
-wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem psychologicznym lub pedagogicznym i uprawnieniami w zakresie socjoterapii,
-minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2012-grudzień 2018) doświadczenie w pracy w zawodzie socjoterapeuty dzieci i młodzieży,
-ukończone kursy i szkolenia (min. 5) w zakresie metod pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi oraz w zakresie umiejętności terapeutycznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4)
formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę pracy,
cenę ogółem brutto
za realizację przedmiotu zamówienia
w konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
Część nr 3 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego, w tym dla osób doznających przemocy domowej, oraz dla osób, w rodzinach których występuje przemoc i uzależnienia- 60 godzin szkoleniowych
Około 10 dni roboczych
Regularne spotkania (średnio 5 godzinne)
1-2 spotkania tygodniowo, środa godzina 14-19
Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15 grudnia 2019r.
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego
Obowiązki Wykonawcy:
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, karta klienta, karta usług doradczych, ewaluacja.
Z usług specjalistycznego poradnictwa korzystają również rodziny, osoby kierowane przez podmioty zewnętrzne (sąd, kuratorzy, ośrodki pomocy społecznej), a więc osoby, rodziny bez motywacji wewnętrznej do zmiany. Dlatego oprócz posiadania dyplomu ukończenia studiów wyższych z tytułem magistra psychologii; doświadczenia zawodowego w pracy psychologa; osoba świadcząca usługę powinna znać specyfikę problemów osób korzystających z systemu pomocy społecznej ze szczególnym uwzględnieniem ich wieloproblemowości .
Wymagania wobec Wykonawców / osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia:
Co najmniej 1 osoba, która posiada:
-wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia,
-minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2012-grudzień 2018) doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa dorosłych, w zakresie udzielania porad i wsparcia, diagnozy, terapii, na rzecz osób doznających przemocy domowej oraz osób, w rodzinach których występuje przemoc i uzależnienia.
-ukończone kursy i szkolenia (min. 5) w zakresie umiejętności terapeutycznych.
- Kwalifikacje pożądane: specjalizacja zawodowa- psychologia kliniczna dorosłych
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1)
CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa
specjalistycznego – odpowiedzialnych
za wykonanie
zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4)
formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę pracy,
cenę ogółem brutto
za realizację przedmiotu zamówienia
w konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
-
Kryteria oceny ofert
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr |
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
1. |
Całkowita cena za zrealizowanie całości zamówienia |
70% |
2. |
Doświadczenie |
20% |
3. |
Dodatkowa kwalifikacja -specjalizacja zawodowa |
10% |
|
Suma |
100% |
KRYTERIUM I (cena całkowita za zrealizowanie danej części zamówienia)
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym Punktacja zostanie obliczona według następującego wzoru:
Cn
P = ---------- x 100 pkt. x Wg (tj. 70%)
Cb
gdzie:
-
P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
-
Cn - oznacza cenę całkowitą oferty najtańszej
-
Cb - oznacza cenę całkowitą badanej oferty
-
Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 70%
KRYTERIUM II (doświadczenie):
Oferty
oceniane będą na podstawie oświadczenia złożonego przez
Wykonawców
w Formularzu w następujący sposób:
Lp |
Doświadczenie: |
Ilość punktów |
1 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz dowolnych grup odbiorców |
50 |
2 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz Klientów i zlecenie OPS i/lub PCPR. |
100 |
Ilość otrzymanych w kryterium II punktów zostanie pomnożona przez wagę – tj. 20%.
Otrzymane w poszczególnych kryteriach oceny ofert punkty, po zsumowaniu będą stanowiły ocenę oferty.
Zamawiający udzieli zamówienia na daną część temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert.
-
Termin realizacji zamówienia: w okresie od podpisania umowy do grudnia 2019r. (i lub wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Zapłata
na postawie rachunku / faktury z odroczonym terminem płatności (14
dni)
po przedłożeniu wymaganych dokumentów i karty
czasu pracy.
-
Inne istotne warunki zamówienia.
Forma zatrudnienia - umowa cywilno-prawna.
Zgodnie z zasadą jawności i konkurencyjności postępowania informacja o wyborze oferty zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy wezmą udział w postępowaniu oraz opublikowana na stronie BIP JST pod adresem: pcpr.sierpc.bip.org.pl w zakładce: Zamówienia publiczne bez stosowania Ustawy. Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza odpiszemy Umowę na świadczenie usług zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Przewidujemy
możliwość udzielenia zamówienia w częściach TAK /NIE/
NIE DOTYCZY
(wskazane
jeśli wymaga tego specyfika zamówienia).
W związku z obowiązywaniem od dnia 1 stycznia 2017 r. scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT informujemy, że wszelkie umowy cywilnoprawne dotyczące spraw związanych z prowadzeniem bieżącej działalności (w tym umowy związane z realizacja niniejszego zamówienia) będą miały wskazany Powiat Sierpecki jako stronę umowy:
Wzór zapisu
Powiat Sierpecki – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (adres jednostki), NIP 776 167-62-52 (NIP Powiatu Sierpeckiego).
Faktury/ rachunki muszą być wystawiane według wzoru:
Nabywca: Powiat
Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200
Sierpc
Odbiorca: Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200
Sierpc.
W przypadku, gdy Państwa program komputerowy do wystawiania faktur, nie daje możliwości wydruku faktury z osobnym zaznaczeniem nabywcy i odbiorcy, dopuszcza się adresowanie faktury, jak niżej:
Nabywca: Powiat Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
Podpisując umowę na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia będą Państwo zobowiązani do zastosowania się do powyższych zaleceń oraz przesyłania wszelkich dokumentów, dowodów płatności na adres korespondencyjny:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
-
Sposób przygotowania oferty.
Ofertę
sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta
winna być podpisana
przez osobę upoważnioną. Formularz
oferty stanowi załącznik nr 1.
Wykonawca
ma prawo złożyć tylko jedną ofertę i ponosi wszelkie koszty
związane
z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienie do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp.przed upływem terminu składania ofert. Nowa oferta musi być złożona z dopiskiem „ZAMIANA”.
Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie powiadomienia.
Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego” można:
1)
przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 09-200
Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a.
2) doręczyć osobiście na adres wskazany w punkcie 1, w kancelarii PCPR, pok. 1.
3) przesłać podpisane skany na email: pcpr.sierp@wp.eu
Termin składania ofert: do 16.01.2019r. do godz. 10:00.
VI. Informacje dodatkowe:
-
Oferty, które wpłyną niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
-
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do unieważnienia rozpoznania ofertowego na każdym etapie postępowania, a szczególnie w wypadku gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zleceniodawca może przeznaczyć na realizację zlecenia.
-
Zleceniodawca porozumiewa się z oferentami w formie telefonicznej lub e-mailowej.
-
Zleceniodawca nie przewiduje procedury odwoławczej.
-
Dodatkowych informacji udziela Dyrektor PCPR Agnieszka Gorczyca w godzinach urzędowania PCPR;
-
Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną powiadomieni o wyborze oferty najkorzystniejszej. Informacja ta zostanie także zamieszczona na stronie internetowej PCPR.
VII Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń, informacji:
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailowo lub pisemnie.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje mailowo lub pisemnie a każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Domniemywa się, że pismo przesłane przez Zamawiającego na adres email / adres pocztowy podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania pisma w sposób określony w ust. 2 oświadczy, iż ww. pisma nie otrzymał.
4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować zgodnie z wyborem:
a) pisemnie na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc,
b) mailowo na adres pcpr.sierpc@wp.eu.
07 .01.2019r. AGNIESZKA GORCZYCA
-//-
DYREKTOR PCPR
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
ZAMAWIAJĄCY: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, Powiat Sierpecki, województwo Mazowieckie
WYKONAWCA:
Nazwa Wykonawcy: __________________________________________________
NIP:___________________________ Tel. ________________________________
e-mail: ____________________________________________________________
Adres: _____________________________________________________________
W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego oferuję realizację przedmiotu zamówienia
(wypełnić oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia, na którą składana jest oferta)
W
Części nr …………………………………………………………………………………………………………………………….
za
łączną cenę brutto ……………………………………zł
(słownie: ………………………………………………………………………………………………………………………………)
Cena jednostkowa brutto …………………………….zł / 1 h szkoleniową
Lp. |
Doświadczenie: |
Opis, uzasadnienie – wykaz zrealizowanych usług wraz z podaniem ich nazw, zleceniodawców, wymiaru godzinowego, okresu realizacji, wartości itp. |
1 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz dowolnych grup odbiorców |
|
2 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz Klientów i zlecenie OPS i/lub PCPR. |
|
Oświadczam, że:
-
Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
-
Deklaruję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem zamówienia zamieszczonym w zaproszeniu do złożenia oferty.
-
Zaproponowana cena będzie obowiązywała przez cały okres realizacji umowy, rozliczenie nastąpi na podstawie podanej kalkulacji szczegółowej (ceny jednostkowej) a wysokość wynagrodzenia ogółem będzie uzależniona od wypracowanej liczby godzin.
-
Dotrzymam terminu realizacji zamówienia.
-
Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje do wykonania zamówienia.
…………………………………………………………..………………………..
(data i podpis osoby uprawnionej/ Wykonawców)
Załącznik nr 2
OŚWIADCZENIA
Oświadczam co następuje:
-
posiadam uprawnienia określone przepisami prawa do wykonywania zawodu psychologa/socjoterapeuty;
-
posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych;
-
pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 k.k. za zeznanie nieprawdy
lub zatajenie prawdy oświadczam, że nie byłam/em karana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; -
posiadam nieposzlakowaną opinię;
-
nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj. moja sytuacja ekonomiczna pozwala na właściwe wykonanie zamówienia;
-
posiadam wiedzę i doświadczenie;
-
dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (usługę wykonam osobiście TAK / NIE );
-
wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb prowadzenia niniejszego postępowania.
……………………………………………..
(podpis)
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1)
CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa
specjalistycznego – odpowiedzialnych
za wykonanie
zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4)
formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę pracy,
cenę ogółem brutto
za realizację przedmiotu zamówienia
w konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Sylwia
- Data udostępnienia w BIP: 2019-01-07 10:28:30
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Sylwia
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-01-07 10:28:30
- Liczba odsłon: 2020
- Historia dokumentu: