Zobacz podgałęzie
Sierpc, 20.01.2017r.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
WYKONAWCY
ROZPOZNANIE OFERTOWE – USŁUGI TRANSPORTOWE
Działając zgodnie z wewnętrznym
Regulaminem udzielania zamówień publicznych,
w postępowaniu prowadzonym bez stosowania ustawy PZP – wyłączenie na podstawie
art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z
2015r. poz. 2164 z późn. zm.) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zwraca się z
rozpoznaniem ofertowym następującej treści:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych przez przewoźnika - dowóz uczestników projektu i osób z ich otoczenia na spotkania w ramach projektu pn.:
- "SIERPECKA PONADGMINNA ŚWIETLICA
ŚRODOWISKOWA SPŚŚ" - współfinansowany
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.2 Usługi społeczne
i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałanie 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych; - „WŁĄCZ AKTYWNOŚĆ” - współfinansowanego
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś
Priorytetowa IX
Wspieranie włączenia społecznego
i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych
i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu; - oraz według potrzeb w ramach innych projektów finansowanych ze środków zewnętrznych, jak również w ramach podstawowej działalności jednostki
.
KOD CPV 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
Uczestnikami projektów są / będą dzieci
i młodzież w wieku 8-16/18 lat, osoby
z niepełnosprawnością, w tym również osoby
poruszające się na wózkach inwalidzkich i osoby
z niepełnosprawnością intelektualną.
W związku z powyższym Wykonawca musi zapewnić możliwość przewozu uczestników, jak również sprzętu wykorzystywanego przez nich celem poruszania się.
Szacujemy zapotrzebowanie na:
· 25 wyjazdów dla ok. 20 osób - bus (teren Powiatu Sierpeckiego) – 25 x 100 km = 2500 km
· 2 wyjazdy ok. 50 osób – 2 x 500 km = 1000 km
Podane wielkości są szacunkowe w związku z powyższym może nastąpić odpowiednia zmiana (zmniejszenie lub zwiększenie) wartości całego zamówienia.
Inne istotne warunki zamówienia
Szczegółowy harmonogram i
plan transportu ustalany będzie przez Zamawiającego
z tygodniowym wyprzedzeniem, co wymusza
elastyczność i dyspozycyjność Wykonawcy –
konieczność dostosowania się do miejsc
przewozu i terminów, które będą narzucone zgodnie
z harmonogramem Projektów.
Wymagania wobec Wykonawcy:
a) zapewnienie
min. 2 środków transportu dostosowanych do przewożenia jednorazowo
od 1 do 50 osób, w tym dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych
poruszających się na wózkach inwalidzkich (pomoc w wejściu do autobusu,
załadunek wózka);
b) uprawnienia do wykonywania przewozu osób – licencja przewoźnika;
c) zapewnienie ochrony ubezpieczeniowej, polisa OC wystawiona na ubezpieczonego działającego w charakterze przewoźnika, w transporcie drogowym za szkody powstałe podczas wykonywanej umowy przewozu
d) składanie
comiesięcznych sprawozdań w postaci rachunku/faktury za wykonane usługi
wraz z dodatkową informacją następującej treści:
Załącznik do faktury nr .................... z dnia ................... ................................................ nazwa wykonawcy ................................................. adres wykonawcy SPRAWOZDANIE MIESIĘCZNE
za miesiąc .................. w roku ............ w ramach projektu pn. ………………………………………………………………………………………..………
Liczba przejechanych kilometrów ……………………… ..............................zł netto + ......................zł VAT = .......................................... zł brutto
Słownie ogółem: …………………………………………………………………………………………………………
SPECYFIKACJA TRAS – ROZLICZENIE KM
............................................. podpis Wykonawcy |
Wykonawca składa:
a) formularz ofertowy wraz z załącznikami,
b) odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – kserokopia poświadczona własnoręcznie za zgodność z oryginałem,
c) aktualna licencja na przewóz osób - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem,
d) kserokopia dokumentu (polisa) potwierdzającego aktualne ubezpieczenie OC przewoźnika,
e) wykaz środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca-min. 2, za pomocą których zamierza wykonać przedmiotową usługę z podaniem: marki, roku produkcji, ilości miejsc siedzących, informacji o bagażniku, przeglądzie technicznym).
2) Kryteria oceny ofert
Cena oferty na usługę dowozu
uczestników, ma być wyrażona w kwocie brutto za 1 km trasy
– oddzielnie dla każdego z wymienionych środków transportu. Podstawę do
wyliczenia punktacji będzie stanowiła suma cen jednostkowych brutto.
Rodzaj kryterium |
Waga % |
Cena (Punktacja: suma cen jednostkowych brutto za 1km najniższa spośród ofert / suma cen jedn. brutto za 1 km z oferty badanej*100) |
100,00% |
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie kompletna, zgodna z opisem przedmiotu zamówienia oraz który zaoferuje najbardziej korzystne ceny jednostkowe i zarazem otrzyma największą ilość punktów wyliczoną zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny.
Każdy z
Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena
powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
wszelkie narzuty
oraz przewidywalny rynkowy wzrost cen. Zaproponowana cena będzie obowiązywała
przez cały okres realizacji umowy tj. do dnia 31.12.2017r.
W związku z obowiązywaniem od dnia 1 stycznia 2017 r. scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT informujemy, że wszelkie umowy cywilnoprawne dotyczące spraw związanych z prowadzeniem bieżącej działalności (w tym umowy związane z realizacja niniejszego zamówienia) będą miały wskazany Powiat Sierpecki jako stronę umowy:
Wzór zapisu
Powiat Sierpecki – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (adres jednostki), NIP 776 167-62-52 (NIP Powiatu Sierpeckiego).
Faktury/ rachunki muszą być wystawiane według wzoru:
Nabywca: Powiat
Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc
Odbiorca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska
2a, 09-200 Sierpc.
W przypadku, gdy Państwa program komputerowy do wystawiania faktur, nie daje możliwości wydruku faktury z osobnym zaznaczeniem nabywcy i odbiorcy, dopuszcza się adresowanie faktury, jak niżej:
Nabywca: Powiat Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
Podpisując umowę na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia będą Państwo zobowiązani do zastosowania się do powyższych zaleceń oraz przesyłania wszelkich dokumentów, dowodów płatności na adres korespondencyjny:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2017r.
4. Informacja o wyborze oferty zgodnie z
zasadą jawności i konkurencyjności postępowania informacja o wyborze oferty
zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy wezmą udział
w postępowaniu oraz opublikowana na stronie BIP JST pod adresem: pcpr.sierpc.bip.org.pl
w zakładce: Zamówienia publiczne bez stosowania Ustawy. Z Wykonawcą, którego oferta
będzie najkorzystniejsza odpiszemy Umowę na świadczenie usług zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia.
Przewidujemy możliwość udzielenia zamówienia w częściach TAK /NIE/ NIE DOTYCZY
(wskazane jeśli wymaga tego specyfika zamówienia).
5. Sposób przygotowania oferty .
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.
Wykonawca
ma prawo złożyć tylko jedną ofertę i ponosi wszelkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienie do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. Przed upływem terminu składania ofert. Nowa oferta musi być złożona z dopiskiem „ZAMIANA”.
Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie powiadomienia.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Ofertę
WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI można złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego, PCPR
Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 1, pocztą, pocztą elektroniczną na adres: pcpr.sierpc@wp.eu (podpisane skany dokumentów)lub przesłać faksem pod nr 24-275-76-60,
wew. 31.
Ofertę należy złożyć do dnia 27.01.2017r. do godz. 10.
20.01.2017r.
Agnieszka Gorczyca
-/-
Dyrektor PCPR
....................................................................
(data, podpis)
Załącznik nr 1
/miejscowość, data/
……………..………………………………..
Pieczęć Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY- usługi transportowe
ZAMAWIAJĄCY: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, Powiat Sierpecki, województwo Mazowieckie
WYKONAWCA:
Nazwa Wykonawcy: …………………………………………………………………………………………………………………………
NIP: ………………………………………………REGON:……………………………………… Tel. ……………………………………..
e-mail:………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres siedziby: …………………………………………………………………………………………………………………………………
W odpowiedzi na rozpoznanie ofertowe oferujemy realizację przedmiotu zamówienia- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH w cenach:
L.p. |
Rodzaj środka transportu (ilość miejsc sprzedażowych) |
Cena jednostkowa brutto za 1 km |
2 |
do 20 pasażerów |
|
4 |
Od 21 do 50 pasażerów |
|
Suma cen jednostkowych |
…………………………………………Zł Słownie……………………………………………………………….
|
Suma cen jednostkowych brutto z
formularza ofertowego będzie stanowiła podstawę
do wyliczenia punktacji wg przyjętego kryterium oceny ofert i podstawę wyboru
oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste rozliczenia między Zamawiającym a
Wykonawcą będą odbywały się na podstawie podanych cen jednostkowych brutto dla
konkretnych środków transportu –
w zależności od zapotrzebowania i zrealizowanych tras.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: wielkości zamówienia (wielkości podane są jedynie szacunkowe). W związku z powyższym może nastąpić odpowiednia zmiana (zwiększenie lub zmniejszenie) wartości całego zamówienia.
Oświadczam, że:
1. Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
2.
Deklaruję
wykonanie zamówienia zgodnie z opisem zamówienia zamieszczonym
w rozpoznaniu ofertowym.
3. Zaproponowane ceny będą obowiązywały przez cały okres realizacji umowy tj. do dnia 31.12.2017r.
4. Dotrzymam terminu realizacji zamówienia.
5. Posiadam uprawnienie do wykonywania określonej działalności.
6.
Posiadam
niezbędną wiedzę, doświadczenie, a także potencjał ekonomiczny, sprzętowy
i techniczny.
7. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
……………………, dn. …………………………… ...........................................................
(miejscowość) (pieczęć
i podpis osoby uprawnionej)
Załączniki:
a) odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – kserokopia poświadczona własnoręcznie za zgodność z oryginałem,
b) aktualna licencja na przewóz osób - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem,
c) kserokopia dokumentu (polisa) potwierdzającego aktualne ubezpieczenie OC przewoźnika,
d) wykaz środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca-min. 2, za pomocą których zamierza wykonać przedmiotową usługę z podaniem: marki, roku produkcji, ilości miejsc siedzących, informacji o bagażniku, przeglądzie technicznym).
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2017-01-20 13:48:07
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-01-20 13:48:07
- Liczba odsłon: 1668
- Historia dokumentu: