Wersja archiwalna 2016-09-21 00:24:41

do pobrania

siwz_2.16_spss_kor-edu_21-29.09.odt
siwz_2.16_spss_kor-edu_21-29.09.pdf
ogloszenie_311054_-_2016_z_dnia_2016-09-21_r.zp2.16_spss_kor.pdf

Ogłoszenie nr 311054 - 2016 z dnia 2016-09-21 r.
Sierpc: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG SPECJALISTYCZNYCH W LATACH 2016-2018 W RAMACH PROJEKTU SIERPECKA PONADGMINNA ŚWIETLICA ŚRODOWISKOWA SPŚŚ ORAZ PRZEPROWADZENIE PROGRAMU KOREKCYJNO – EDUKACYJNEGO DLA SPRAWCÓW PRZEMOCY w 2016r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
tak

Nazwa projektu lub programu
SIERPECKA PONADGMINNA ŚWIETLICA ŚRODOWISKOWA SPŚŚ. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałanie 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 61131446400000, ul. ul. Świętokrzyska  , 09200   Sierpc, woj. mazowieckie, państwo , tel. 242 757 660, e-mail pcpr.sierpc@wp.eu, faks 242 757 660. 
Adres strony internetowej (URL): https://pcprsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak 
https://pcprsierpc.bip.org.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak 
Inny sposób: 
forma pisemna, adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc
Adres: 

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG SPECJALISTYCZNYCH W LATACH 2016-2018 W RAMACH PROJEKTU SIERPECKA PONADGMINNA ŚWIETLICA ŚRODOWISKOWA SPŚŚ ORAZ PRZEPROWADZENIE PROGRAMU KOREKCYJNO – EDUKACYJNEGO DLA SPRAWCÓW PRZEMOCY w 2016r.
Numer referencyjny: ZP/02/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: 
Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Wychowawca świetlicowy Gmina Rościszewo – 434 godziny 2.Wychowawca świetlicowy Gmina Zawidz – 434 godziny 3.Wychowawca świetlicowy Gmina Gozdowo – 434 godziny 4.Wychowawca świetlicowy Gmina Mochowo, punkt SP Mochowo - 434 godziny 5.Wychowawca świetlicowy Gmina Mochowo, punkt SP Ligowo – 434 godziny 6.Wychowawca świetlicowy Gmina Mochowo, punkt GM Mochowo) – 430 godzin 7.Logopeda – 300 godzin 8.Psycholog – 540 godzin 9.Doradca zawodowy – 180 godzin 10.Przeprowadzenie programu korekcyjno – edukacyjnego dla sprawców przemocy – 100 godzin

II.5) Główny kod CPV: 85312110-3
Dodatkowe kody CPV:80510000-2, 80000000-4, 85121270-6, 85312320-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamówienia będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2018

II.9) Informacje dodatkowe: W okresie wakacyjnym i w dniach wolnych od nauki szkolnej, a także w innych terminach (w zależności od potrzeb) dopuszcza się świadczenie niżej wymienionych usług w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: a) Zamawiający wymaga w odniesieniu do części nr 1-6: aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego co najmniej po 1 osobie (w każdej części przedmiotu zamówienia), która posiada: -wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo—wychowawczej, i udokumentuje co najmniej 12-sto miesięczny staż pracy z dziećmi lub rodziną w okresie od 20 września 2013r. do 19 września 2016r.; -co najmniej wykształcenie średnie i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną w okresie od 20 września 2013r. do 19 września 2016r.; b) Zamawiający wymaga w odniesieniu do części nr 7: aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego co najmniej 1 osobę, która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności logopedia z uprawnieniami pedagogicznymi; -co najmniej 12-sto miesięczny staż pracy w charakterze logopedy w okresie od 20 września 2013r. do 19 września 2016r.; c) Zamawiający wymaga w odniesieniu do części nr 8: aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego co najmniej 1 osobę, która posiada: -prawo wykonywania zawodu psychologa w rozumieniu ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów; -wykształcenie wyższe magisterskie; -co najmniej 12-sto miesięczny staż pracy w zawodzie psychologa w okresie od 20 września 2013r. do 19 września 2016r.; d) Zamawiający wymaga w odniesieniu do części nr 9: aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego co najmniej 1 osobę, która posiada: -prawo wykonywania zawodu doradcy zawodowego; -wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności doradztwo zawodowe z uprawnieniami pedagogicznymi; -co najmniej 12-sto miesięczny staż pracy w zawodzie doradcy zawodowego w okresie od 20 września 2013r. do 19 września 2016r.; e) Zamawiający wymaga w odniesieniu do części nr 10: aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego co najmniej 2 osoby (mężczyznę i kobietę), które: -posiadają wykształcenie wyższe i kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 lutego 2011r. w sprawie standardu podstawowych usług świadczonych przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, kwalifikacji osób zatrudnionych w tych ośrodkach, szczegółowych kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno–edukacyjnych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikacji osób prowadzących oddziaływania korekcyjno – edukacyjne; -nie były skazane prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe lub przestępstwo popełnione z zastosowaniem przemocy lub groźby jej użycia; -posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; -posiadają doświadczenie w zakresie realizacji programu korekcyjno-edukacyjnego ze sprawcami przemocy w rodzinie, minimum 3 przeprowadzone programy korekcyjno-edukacyjne ze sprawcami przemocy w rodzinie w okresie od 20 września 2013r. do 19 września 2016r., -dysponują rzetelną wiedzą na temat przemocy, jej mechanizmów i uwarunkowań, -dysponują umiejętnościami ważnymi w prowadzeniu Rozmowy/Wywiadu Motywującej/ ego, terapii BSFT oraz treningu umiejętności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak 
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (Dział VIII pkt 3 SIWZ) Zostanie wezwany do złożenia następującego dokumentu: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca składa stosownie do treści art. 24 ust 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 5
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Dział VII pkt 3 SIWZ) Zostanie wezwany do złożenia następującego dokumentu: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacjami o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, Powyższe dokumenty składane są wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
nie 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
nie 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany w niżej wymienionych przypadkach: 1. W uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 2. Osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i dołączone do oferty. Informacje, o których mowa, winny być oddzielnie i trwale spięte. 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 29/09/2016, godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1    Nazwa: Wychowawca świetlicowy Gmina Rościszewo – 434 godziny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce - Gminny Dom Kultury Rościszewo ul. Wyszyńskiego 2, Harmonogram: średnio 4 godziny tygodniowo, Zakres: opieka nad dziećmi i młodzieżą, prowadzenie dokumentacji świetlicowej i projektowej, pomoc w przygotowaniu kanapek; Czas realizacji: październik 2016 – grudzień 2018.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 2    Nazwa: Wychowawca świetlicowy Gmina Zawidz – 434 godziny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce – Szkoła Podstawowa Zawidz ul. Mazowiecka 47, Harmonogram: średnio 4 godziny tygodniowo, Zakres: opieka nad dziećmi i młodzieżą, prowadzenie dokumentacji świetlicowej i projektowej, pomoc w przygotowaniu kanapek; Czas realizacji: październik 2016 – grudzień 2018. 
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 3    Nazwa: Wychowawca świetlicowy Gmina Gozdowo – 434 godziny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce – Szkoła Podstawowa Gozdowo ul. Gozdawy 21, Harmonogram: średnio 4 godziny tygodniowo, Zakres: opieka nad dziećmi i młodzieżą, prowadzenie dokumentacji świetlicowej i projektowej, pomoc w przygotowaniu kanapek; Czas realizacji: październik 2016 – grudzień 2018.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 4    Nazwa: Wychowawca świetlicowy Gmina Mochowo, punkt SP Mochowo - 434 godziny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce – Szkoła Podstawowa Mochowo Parcele 31, Harmonogram: średnio 4 godziny tygodniowo, Zakres: opieka nad dziećmi i młodzieżą, prowadzenie dokumentacji świetlicowej i projektowej, pomoc w przygotowaniu kanapek; Czas realizacji: październik 2016 – grudzień 2018.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 5    Nazwa: Wychowawca świetlicowy Gmina Mochowo, punkt SP Ligowo – 434 godziny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce – Szkoła Podstawowa Ligowo 35, Harmonogram: średnio 4 godziny tygodniowo, Zakres: opieka nad dziećmi i młodzieżą, prowadzenie dokumentacji świetlicowej i projektowej, pomoc w przygotowaniu kanapek; Czas realizacji: październik 2016 – grudzień 2018.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 6    Nazwa: Wychowawca świetlicowy Gmina Mochowo, punkt GM Mochowo) – 430 godzin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce – Gimnazjum Mochowo Parcele 31, Harmonogram: średnio 4 godziny tygodniowo, Zakres: opieka nad dziećmi i młodzieżą, prowadzenie dokumentacji świetlicowej i projektowej, pomoc w przygotowaniu kanapek; Czas realizacji: październik 2016 – grudzień 2018. 
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 7    Nazwa: Logopeda – 300 godzin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce – Gminny Dom Kultury Rościszewo ul. Wyszyńskiego 2, Szkoła Podstawowa Zawidz ul. Mazowiecka 47, Szkoła Podstawowa Gozdowo ul. Gozdawy 21, Szkoła Podstawowa Mochowo Parcele 31, Gimnazjum Mochowo Parcele 31, Szkoła Podstawowa Ligowo 35, PCPR Sierpc Harmonogram: średnio 2-3 godziny tygodniowo, Czas realizacji: październik 2016 – grudzień 2018. Zakres: ćwiczenia logopedyczne dla dzieci mających trudności z wymową
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 8    Nazwa: Psycholog – 540 godzin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce – Gminny Dom Kultury Rościszewo ul. Wyszyńskiego 2, Szkoła Podstawowa Zawidz ul. Mazowiecka 47, Szkoła Podstawowa Gozdowo ul. Gozdawy 21, Szkoła Podstawowa Mochowo Parcele 31, Gimnazjum Mochowo Parcele 31, Szkoła Podstawowa Ligowo 35, PCPR Sierpc Harmonogram: średnio 3-4 godziny tygodniowo, Czas realizacji: październik 2016 – grudzień 2018. Zakres: spotkania indywidualne (450h) i grupowe (90h) dla wzrostu pewności siebie oraz zmotywowanie do zmian postaw, trening kompetencji i umiejętności społecznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 9    Nazwa: Doradca zawodowy – 180 godzin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce – Gminny Dom Kultury Rościszewo ul. Wyszyńskiego 2, Szkoła Podstawowa Zawidz ul. Mazowiecka 47, Szkoła Podstawowa Gozdowo ul. Gozdawy 21, Szkoła Podstawowa Mochowo Parcele 31, Gimnazjum Mochowo Parcele 31, Szkoła Podstawowa Ligowo 35, PCPR Sierpc Harmonogram: średnio 1-2 godziny tygodniowo, Czas realizacji: październik 2016 – grudzień 2018. Zakres: diagnoza uczestnika, wytyczenie ścieżki reintegracji zawodowej trening motywacji spotkania indywidualne (150h) i grupowe (30h)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Część nr: 10    Nazwa: Przeprowadzenie programu korekcyjno – edukacyjnego dla sprawców przemocy – 100 godzin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Miejsce – siedziba PCPR ul. Świętokrzyska 2a, Czas realizacji: październik 2016 – grudzień 2016. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu programu korekcyjno-edukacyjnego dla osób stosujących przemoc w rodzinie, zwanego dalej „Programem”, na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015r. poz.1390). Zasady realizacji Programu określa: 1. rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 lutego 2011r. w sprawie standardu podstawowych usług świadczonych przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, kwalifikacji osób zatrudnionych w tych ośrodkach, szczegółowych kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno – edukacyjnych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikacji osób prowadzących oddziaływania korekcyjno – edukacyjne (Dz. U. Nr 50, poz. 259), 2. Krajowy Program Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2014 - 2020 3. Program korekcyjno – edukacyjny dla sprawców przemocy w rodzinie realizowany w Powiecie Sierpeckim (Uchwała Nr 87/XII/07 Rady Powiatu w Sierpcu z dnia 29.11.2007r. http://sierpc.starostwo.gov.pl/pliki/stsierpc/87-xii-07.pdf) 1. Powiatowy program przeciwdziałania przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie (Uchwała Nr 96.XVI.2011 Rady Powiatu w Sierpcu z dnia02.12.2011r.http://sierpc.starostwo.gov.pl/pliki/stsierpc/uch_96.pdf). Zasady realizacji zadania: Wykonawcy będą zobowiązani do współpracy przy naborze uczestników (we współpracy z PCPR w Sierpcu i jednostkami kierującymi uczestników programu) oraz do kwalifikowania do programu, Wykonawcy będą zobowiązani do uzyskania pisemnej zgody na uczestnictwo w programie uczestnika i zobowiązania do przestrzegania regulaminu programu; regulamin powinien obejmować w szczególności: wymóg systematycznej obecności w zajęciach; 1. obowiązek bezpiecznego i zgodnego z zasadami współżycia społecznego zachowania w trakcie uczestnictwa w zajęciach; 2. zobowiązanie do powstrzymywania się od przemocowych zachowań i postaw w kontaktach z członkami rodziny i z innymi ludźmi; 3. uznanie osobistej odpowiedzialności za fakty stosowania przemocy w rodzinie; 4. zobowiązanie się do powstrzymania się od spożywania alkoholu i zażywania substancji psychoaktywnych, 5. zgodę na prowadzenie monitorowania przez PCPR efektów programu (badania ankietowe) wraz z potrzebą podjęcia kontaktu z osobami wobec których uczestnicy stosowali przemoc, 6. sankcje za uchylanie się od udziału w programie.\ Wykonawcy będą zobowiązani do przeprowadzenia diagnozy uczestników; diagnoza powinna uwzględniać w szczególności: 1. wykluczenie chorób psychicznych, 2. uzyskanie i opracowanie informacji o funkcjonowaniu każdego z uczestników i jego sytuacji życiowej oraz o specyfice przemocy, której był sprawcą: 3. rzeczywiste okoliczności skierowania do programu, 4. określenia czy uczestnik programu aktualnie stosuje przemoc , 5. najgroźniejsze i typowe formy i okoliczności przemocowych zachowań, 6. aktualną sytuacją rodzinną i zawodową, 7. cechy osobiste istotne dla pracy korekcyjnej, 8. adnotacje o możliwości zakwalifikowania do programu. Wykonawcy będą zobowiązani do przeprowadzenia zajęć indywidualnych i grupowych z uczestnikami (podział godzin zajęć zostanie dokonany po sformowaniu grupy uczestników); Wykonawcy będą zobowiązani do wykorzystania przeprowadzonej diagnozy do sformułowania Indywidualnego planu pomocy (może przybrać formę Kontraktu), uzgodnionego i zaakceptowanego przez uczestnika, jego realizacja musi być monitorowana przez Wykonawców we współpracy z PCPR i zakończona opisem osiągniętych rezultatów Wykonawcy będą zobowiązani do odzwierciedlania wszystkich czynności w prowadzonej dokumentacji i przekazania jej po zakończeniu realizacji PCPR: m.in. 1. sprawozdanie ze zrealizowanych zajęć 2. dokumentacja każdego uczestnika: 3. formularz zgody na uczestnictwo w programie uczestnika i zobowiązania do przestrzegania regulaminu programu, 4. formularz do diagnozy (wraz z adnotacją o kwalifikacji) uczestników, 5. formularz Indywidualnego planu pomocy z opisem osiągniętych rezultatów, wraz z kwalifikacją do wydania zaświadczenia lub uzasadnieniem odmowy wydania zaświadczenia oraz ewentualnymi zaleceniami do pracy z uczestnikiem i/lub rodziną uczestnika. 6. wykaz zrealizowanych przez uczestnika zajęć (daty) wraz ze zrealizowanymi tematami, z podziałem na zajęcia indywidualne i grupowe, 7. formularze ankiet, 8. listy obecności na zajęciach. Uzyskiwanie informacji od uczestników programu dotyczących ich życia osobistego powinno być objęte zasadą poufności z wyjątkiem informacji wskazujących na popełnianie czynów zabronionych przez prawo. Wykonawcy będą zobowiązani do wyjaśnienia uczestnikom aktualnie kontaktującym się z członkami własnej rodziny potrzebę podjęcia przez członków rodziny terapii, skorzystania z odpowiedniej formy wsparcia i zachęcania ich do współpracy w tym zakresie. Program będzie obejmował łącznie 100 godzin. Przerwa między kolejnymi zajęciami w danej grupie nie powinna przekroczyć 1 tygodnia; Zajęcia będą prowadzone w formie zajęć grupowych i spotkań indywidualnych; Realizację założeń programu przez uczestnika Wykonawca potwierdza zaświadczeniem o uczestnictwie i ukończeniu Programie; Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć propozycje wskaźników zakończenia oddziaływań w zakresie formalnym, tj: a) liczbę odbytych godzin i/lub spotkań (ew. tygodni, miesięcy), która stanowi o uznaniu, iż uczestnik ukończył program lub – jeśli zostały wyodrębnione etapy – dany etap programu; Uczestnik w takiej sytuacji otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu programu. b) liczbę odbytych godzin i/lub spotkań (ew. tygodni, miesięcy), która stanowi o uznaniu, iż uczestnik uczestniczył w zajęciach programu lub – jeśli zostały wyodrębnione etapy – w danym etapie programu - Uczestnik w takiej sytuacji otrzymuje zaświadczenie o udziale w programie. Zaświadczenie winno wskazywać liczbę godzin zajęć programu (etapu) i liczbę odbytych godzin zajęć przez uczestnika; na przykład uznanie ukończenia szkolenia przez uczestnika, gdy jego udział w zajęciach stanowił min. 75% ogólnej liczby godzin programu, natomiast zaświadczenia o udziale w programie mogą być wydawane uczestnikom, którzy odbyli min. 50% zajęć. Realizowany Program może zawierać określenie wskaźników ukończenia programu na poziomie indywidualnym uczestnika, np.: umiejętności i kompetencje społeczne i psychologiczne stanowiące o uznaniu ukończenia programu przez uczestnika, w tym: zaprzestanie stosowania przemocy, rozumienie zjawiska i mechanizmów przemocy, zmiana postaw i utrwalenie pozytywnych standardów w relacjach rodzinnych, i inne Zleceniodawca zapewnia niezbędne materiały biurowe i sprzęt do prowadzenia programu (np. papier, pisaki, notesy, ekran, itp.); Wykonawca zapewnia materiały edukacyjne dla uczestników i przekazuje je w jednym egzemplarzy Zamawiającemu; Wykonawca przygotowuje konspekty (scenariusze) zajęć i realizuje je w trakcie realizacji Programu zgodnie z celami określonymi w Programie. Wykonawca sporządza sprawozdania merytoryczne bądź inne pisemne informacje na potrzeby Zleceniodawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie40
6) INFORMACJE DODATKOWE: 
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-09-21
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-09-21 00:24:41
  • Liczba odsłon: 775
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1170714]

przewiń do góry