Wersja archiwalna 2014-05-15 16:43:39

 Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

siwz_pcprs_4.14_____15-23.05.2014.pdf


siwz_pcprs_4.14_____15-23.05.2014.doc


Sierpc: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU Z WAMI - DLA WAS 7.1.2 PO KL, W TYM W RAMACH REALIZACJI PAL
Numer ogłoszenia: 164990 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU Z WAMI - DLA WAS 7.1.2 PO KL, W TYM W RAMACH REALIZACJI PAL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na 16 części. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie: - zapewnić kadrę posiadającą wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, - oznaczyć sale oraz dokumenty związane z realizacją zamówienia w sposób zgodny z dokumentem: Wytyczne w zakresie oznaczania projektów PO KL dostępnym na stronie www.efs.gov.pl (plakaty udostępnione przez Zamawiającego) - sporządzać listy obecności z potwierdzeniem odbioru cateringu i materiałów szkoleniowych, - dokumentować własną pracę: miesięczne karty czasu pracy, - przekazać każdemu uczestnikowi niezbędne materiały i pomocy dydaktyczne właściwie oznakowanych logotypami (notes A4 96k, 2 długopisy - bez logo, program zajęć) - dokonać wpisu o szkoleniu na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl - dokonać podziału programu szkolenia na część teoretyczną, praktyczną i egzamin (dotyczy części nr 1-12) - przeprowadzić zakwalifikowanemu uczestnikowi wszystkie niezbędne badania lekarskie /testy - jakie są wymagane (dotyczy części nr 1-12) - prowadzić dokumentację z zajęć: dziennik zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń, protokół z egzaminu, lista ubezpieczonych osób, lista z potwierdzeniem odbioru zaświadczeń (ksero zaświadczeń dla Zamawiającego). Zamawiający wymaga, aby dokumenty były podpisywane przez uczestników. - Wykonawca odpowiedzialny za zrealizowanie każdego kursu zorganizuje i zapewni udział każdej osobie biorącej udział w kursie jednodniową wizytę studyjną (dotyczy części nr 1-12) w funkcjonującym zakładzie pracy o profilu zgodnym z tematyką danego kursu zawodowego. Wizyta studyjna ma za zadanie przekazać Uczestnikom wiedzę w zakresie możliwości wykorzystywania przez nich zdobytych umiejętności i kwalifikacji w pracy zawodowej. W ramach wizyt Wykonawca zapewni bez dodatkowego wynagrodzenia transport, posiłek i napoje Uczestnikom wizyty oraz opiekę przedstawiciela Wykonawcy oraz przedstawiciela zakładu pracy, w którym odbędzie się wizyta. - Wykonawca na czas realizacji zamówienia zapewni ubezpieczenie od następstw NW w formie imiennej dla skierowanych uczestników. Ubezpieczenie winno obejmować uczestnictwo w zajęciach, drogę do miejsca zajęć oraz powrót do domu. - dokonać ewaluacji działań w zakresie zdobycia przez Uczestników oczekiwanych umiejętności (ankiety ewaluacyjne), - współpracować z Zamawiającym w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, tak aby umożliwić uczestnikom realizację dwóch i więcej szkoleń. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i/lub innych zobowiązań uczestników związanych z udziałem w innych sztolniach / zajęciach/wyjazdach - podane terminy są orientacyjne / wstępne. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji w zakresie zmiany terminu. - Zapewnić catering podczas zajęć, tj. w tym co najmniej kawa/herbata dostępne podczas każdej z przerw. W przypadku szkoleń przekraczających 4 godziny szkoleniowe jeden ciepły posiłek składający się z drugiego dania, natomiast do 4 godzin szkoleniowych kanapki. Ponadto 1 x 0,33 l wody mineralnej niegazowanej - 1 osobę. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe Uczestników tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia. Dodatkowe informacje dotyczące zajęć: - łączny czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych, - 1 godzina = 45 minut, przerwa licząca średnio 15 minut, ustalana w sposób elastyczny 1. Szkolenie pn.: Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 120 godzin, 10 osób Czas realizacji: czerwiec - lipiec 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 2. Szkolenie pn. Kurs prawa jazdy kierowcy zawodowego kat. C, C+E- 50 godzin, 2 osoby Czas realizacji: czerwiec - sierpień 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny [zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia jednego (pierwszego) egzaminu państwowego (teoria + praktyka) za każdego uczestnika szkolenia i przedstawienia Zamawiającemu wyników tych egzaminów do dnia 30.11.2014. - dot. egzaminu wewnętrznego oraz państwowego egzaminu w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. 3. Szkolenie pn. Kurs komputerowy - 80 godzin, 6 osób Czas realizacji: październik - listopad 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 4. Szkolenie pn. Kurs fryzjerski - 160 godzin, 4 osób Czas realizacji: czerwiec - lipiec 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 5. Szkolenie pn. Magazynier z obsługą komputera i wózka widłowego - 160 godzin, 5 osób Czas realizacji: sierpień - wrzesień 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 6. Szkolenie pn. Mała gastronomia z dekoracją stołów, szkolenie z carvingu, moduł PZH - 160 godzin, 6 Czas realizacji: czerwiec - lipiec 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 7. Szkolenie pn. Operator koparko - ładowarki - 202 godziny, 6 osób Czas realizacji: październik - listopad 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 8. Szkolenie pn. Kurs prawa jazdy kat. B - 60 godzin, 10 osób Czas realizacji: czerwiec - sierpień 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny [zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia jednego (pierwszego) egzaminu państwowego (teoria + praktyka) za każdego uczestnika szkolenia i przedstawienia Zamawiającemu wyników tych egzaminów do dnia 30.11.2014. -dot. egzaminu wewnętrznego oraz państwowego egzaminu w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. 9. Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 120 godzin, 6 osób Czas realizacji: sierpień - wrzesień 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 10. Szkolenie spawacz metoda MAG 135- 160 godzin, 3 osoby Czas realizacji: czerwiec - listopad 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 11. Szkolenie pn. kurs florystyczny - 120 godzin, 8 osób Czas realizacji: czerwiec - lipiec 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 12. Szkolenie pn. Księgowość komputerowa, kadry i płace - 160 godzin, 4 osoby Czas realizacji: sierpień - wrzesień 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 13. Warsztaty plastyczno - techniczne, gry edukacyjne - 120 godzin, 15 osób Czas realizacji: lipiec - listopad 2014r. Miejsce- Sierpc, siedziba Zamawiającego Harmonogram: spotkania 3-4 godzinne, 1-3 razy w tygodniu Catering zapewniony przez Zamawiającego Materiały do pracy zapewnione przez Zamawiającego na podstawie zapotrzebowania prowadzącego. 14. Lekcje języka angielskiego dla dzieci z rodzin zastępczych i PDD w Szczutowie, 120 godzin, 15 osób Czas realizacji: lipiec - listopad 2014r. Miejsce- Sierpc, siedziba Zamawiającego i / lub Powiatowy Dom Dzieci w Szczutowie Harmonogram: spotkania 3-4 godzinne, 1-3 razy w tygodniu spotkania 3-4 godzinne, 1-3 razy w tygodniu (również po godzinie 15) Catering zapewniony w siedzibie Zamawiającego 15. Lekcje języka niemieckiego dla dzieci z rodzin zastępczych i PDD w Szczutowie, 120 godzin, 15 os. Czas realizacji: lipiec - listopad 2014r. Miejsce- Sierpc, siedziba Zamawiającego i / lub Powiatowy Dom Dzieci w Szczutowie Harmonogram: spotkania 3-4 godzinne, 1-3 razy w tygodniu (również po godzinie 15) Catering zapewniony w siedzibie Zamawiającego 16. Lekcje matematyki dla dzieci z rodzin zastępczych i PDD w Szczutowie, 120 godzin, 15 osób Czas realizacji: lipiec - listopad 2014r. Miejsce- Sierpc, siedziba Zamawiającego i / lub Powiatowy Dom Dzieci w Szczutowie Harmonogram: spotkania 3-4 godzinne, 1-3 razy w tygodniu (również po godzinie 15) Catering zapewniony w siedzibie Zamawiającego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobą/osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług i spełnią przedstawione niżej warunki: Co najmniej 1 osoba, która (dotyczy części nr 1-12): -posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi (preferowane wykształcenie wyższe) - posiada co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat tj. 2009-2014) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym bezpośrednio z wykonywaniem czynności jakie obejmuje dany kurs zawodowy / szkolenie Co najmniej 1 osoba, która (dotyczy części nr 13, 14,15,16): -posiada wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - posiada co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat tj. 2009-2014) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym bezpośrednio z wykonywaniem czynności jakie obejmuje dane szkolenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: https://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc Tel./fax.: 24 275 76 60; 24-275-41-88.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Z Wami - dla Was jest realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%, dotacji celowych budżetu w 4,5%; 10,5% stanowi udział własny JST..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak



Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-05-15
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-05-15 16:43:39
  • Liczba odsłon: 224
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1138963]

przewiń do góry