siwz_pcprs_4.14_____15-23.05.2014.pdf
siwz_pcprs_4.14_____15-23.05.2014.doc
Sierpc: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST
ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU Z WAMI - DLA
WAS 7.1.2 PO KL, W TYM W RAMACH REALIZACJI PAL
Numer ogłoszenia: 164990 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU Z WAMI - DLA WAS 7.1.2 PO KL, W TYM W RAMACH REALIZACJI PAL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na 16 części. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie: - zapewnić kadrę posiadającą wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, - oznaczyć sale oraz dokumenty związane z realizacją zamówienia w sposób zgodny z dokumentem: Wytyczne w zakresie oznaczania projektów PO KL dostępnym na stronie www.efs.gov.pl (plakaty udostępnione przez Zamawiającego) - sporządzać listy obecności z potwierdzeniem odbioru cateringu i materiałów szkoleniowych, - dokumentować własną pracę: miesięczne karty czasu pracy, - przekazać każdemu uczestnikowi niezbędne materiały i pomocy dydaktyczne właściwie oznakowanych logotypami (notes A4 96k, 2 długopisy - bez logo, program zajęć) - dokonać wpisu o szkoleniu na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl - dokonać podziału programu szkolenia na część teoretyczną, praktyczną i egzamin (dotyczy części nr 1-12) - przeprowadzić zakwalifikowanemu uczestnikowi wszystkie niezbędne badania lekarskie /testy - jakie są wymagane (dotyczy części nr 1-12) - prowadzić dokumentację z zajęć: dziennik zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń, protokół z egzaminu, lista ubezpieczonych osób, lista z potwierdzeniem odbioru zaświadczeń (ksero zaświadczeń dla Zamawiającego). Zamawiający wymaga, aby dokumenty były podpisywane przez uczestników. - Wykonawca odpowiedzialny za zrealizowanie każdego kursu zorganizuje i zapewni udział każdej osobie biorącej udział w kursie jednodniową wizytę studyjną (dotyczy części nr 1-12) w funkcjonującym zakładzie pracy o profilu zgodnym z tematyką danego kursu zawodowego. Wizyta studyjna ma za zadanie przekazać Uczestnikom wiedzę w zakresie możliwości wykorzystywania przez nich zdobytych umiejętności i kwalifikacji w pracy zawodowej. W ramach wizyt Wykonawca zapewni bez dodatkowego wynagrodzenia transport, posiłek i napoje Uczestnikom wizyty oraz opiekę przedstawiciela Wykonawcy oraz przedstawiciela zakładu pracy, w którym odbędzie się wizyta. - Wykonawca na czas realizacji zamówienia zapewni ubezpieczenie od następstw NW w formie imiennej dla skierowanych uczestników. Ubezpieczenie winno obejmować uczestnictwo w zajęciach, drogę do miejsca zajęć oraz powrót do domu. - dokonać ewaluacji działań w zakresie zdobycia przez Uczestników oczekiwanych umiejętności (ankiety ewaluacyjne), - współpracować z Zamawiającym w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, tak aby umożliwić uczestnikom realizację dwóch i więcej szkoleń. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i/lub innych zobowiązań uczestników związanych z udziałem w innych sztolniach / zajęciach/wyjazdach - podane terminy są orientacyjne / wstępne. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji w zakresie zmiany terminu. - Zapewnić catering podczas zajęć, tj. w tym co najmniej kawa/herbata dostępne podczas każdej z przerw. W przypadku szkoleń przekraczających 4 godziny szkoleniowe jeden ciepły posiłek składający się z drugiego dania, natomiast do 4 godzin szkoleniowych kanapki. Ponadto 1 x 0,33 l wody mineralnej niegazowanej - 1 osobę. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe Uczestników tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia. Dodatkowe informacje dotyczące zajęć: - łączny czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych, - 1 godzina = 45 minut, przerwa licząca średnio 15 minut, ustalana w sposób elastyczny 1. Szkolenie pn.: Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 120 godzin, 10 osób Czas realizacji: czerwiec - lipiec 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 2. Szkolenie pn. Kurs prawa jazdy kierowcy zawodowego kat. C, C+E- 50 godzin, 2 osoby Czas realizacji: czerwiec - sierpień 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny [zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia jednego (pierwszego) egzaminu państwowego (teoria + praktyka) za każdego uczestnika szkolenia i przedstawienia Zamawiającemu wyników tych egzaminów do dnia 30.11.2014. - dot. egzaminu wewnętrznego oraz państwowego egzaminu w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. 3. Szkolenie pn. Kurs komputerowy - 80 godzin, 6 osób Czas realizacji: październik - listopad 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 4. Szkolenie pn. Kurs fryzjerski - 160 godzin, 4 osób Czas realizacji: czerwiec - lipiec 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 5. Szkolenie pn. Magazynier z obsługą komputera i wózka widłowego - 160 godzin, 5 osób Czas realizacji: sierpień - wrzesień 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 6. Szkolenie pn. Mała gastronomia z dekoracją stołów, szkolenie z carvingu, moduł PZH - 160 godzin, 6 Czas realizacji: czerwiec - lipiec 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 7. Szkolenie pn. Operator koparko - ładowarki - 202 godziny, 6 osób Czas realizacji: październik - listopad 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 8. Szkolenie pn. Kurs prawa jazdy kat. B - 60 godzin, 10 osób Czas realizacji: czerwiec - sierpień 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny [zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia jednego (pierwszego) egzaminu państwowego (teoria + praktyka) za każdego uczestnika szkolenia i przedstawienia Zamawiającemu wyników tych egzaminów do dnia 30.11.2014. -dot. egzaminu wewnętrznego oraz państwowego egzaminu w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. 9. Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci - 120 godzin, 6 osób Czas realizacji: sierpień - wrzesień 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 10. Szkolenie spawacz metoda MAG 135- 160 godzin, 3 osoby Czas realizacji: czerwiec - listopad 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 11. Szkolenie pn. kurs florystyczny - 120 godzin, 8 osób Czas realizacji: czerwiec - lipiec 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 12. Szkolenie pn. Księgowość komputerowa, kadry i płace - 160 godzin, 4 osoby Czas realizacji: sierpień - wrzesień 2014r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne 13. Warsztaty plastyczno - techniczne, gry edukacyjne - 120 godzin, 15 osób Czas realizacji: lipiec - listopad 2014r. Miejsce- Sierpc, siedziba Zamawiającego Harmonogram: spotkania 3-4 godzinne, 1-3 razy w tygodniu Catering zapewniony przez Zamawiającego Materiały do pracy zapewnione przez Zamawiającego na podstawie zapotrzebowania prowadzącego. 14. Lekcje języka angielskiego dla dzieci z rodzin zastępczych i PDD w Szczutowie, 120 godzin, 15 osób Czas realizacji: lipiec - listopad 2014r. Miejsce- Sierpc, siedziba Zamawiającego i / lub Powiatowy Dom Dzieci w Szczutowie Harmonogram: spotkania 3-4 godzinne, 1-3 razy w tygodniu spotkania 3-4 godzinne, 1-3 razy w tygodniu (również po godzinie 15) Catering zapewniony w siedzibie Zamawiającego 15. Lekcje języka niemieckiego dla dzieci z rodzin zastępczych i PDD w Szczutowie, 120 godzin, 15 os. Czas realizacji: lipiec - listopad 2014r. Miejsce- Sierpc, siedziba Zamawiającego i / lub Powiatowy Dom Dzieci w Szczutowie Harmonogram: spotkania 3-4 godzinne, 1-3 razy w tygodniu (również po godzinie 15) Catering zapewniony w siedzibie Zamawiającego 16. Lekcje matematyki dla dzieci z rodzin zastępczych i PDD w Szczutowie, 120 godzin, 15 osób Czas realizacji: lipiec - listopad 2014r. Miejsce- Sierpc, siedziba Zamawiającego i / lub Powiatowy Dom Dzieci w Szczutowie Harmonogram: spotkania 3-4 godzinne, 1-3 razy w tygodniu (również po godzinie 15) Catering zapewniony w siedzibie Zamawiającego.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobą/osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług i spełnią przedstawione niżej warunki: Co najmniej 1 osoba, która (dotyczy części nr 1-12): -posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi (preferowane wykształcenie wyższe) - posiada co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat tj. 2009-2014) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym bezpośrednio z wykonywaniem czynności jakie obejmuje dany kurs zawodowy / szkolenie Co najmniej 1 osoba, która (dotyczy części nr 13, 14,15,16): -posiada wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - posiada co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat tj. 2009-2014) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym bezpośrednio z wykonywaniem czynności jakie obejmuje dane szkolenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: https://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc
Tel./fax.: 24 275 76 60; 24-275-41-88.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc pok. 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Z Wami - dla Was jest realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%, dotacji celowych budżetu w 4,5%; 10,5% stanowi udział własny JST..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-05-15 16:43:39
- Liczba odsłon: 229
- Historia dokumentu: