Wersja archiwalna 2013-05-29 05:52:04

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE     Sierpc, dnia 28.05.2013r.                                                

09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a

tel. (024) 275 76 60

e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu                                                                    

Oznaczenie i numer postępowania: świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego
w ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” oraz „Asystent osoby niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” 7.4  pokl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –nr 814330 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 8 CZĘŚCI:

Część 1

Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać
a nie czekać” - 120 godzin

Część 2

Doradztwo zawodowe  dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać
a nie czekać”  - 90 godzin

Część 3

Warsztaty terapeutyczne dla dzieci  z otoczenia grupy docelowej – uczestników projektu „Praca – trzeba działać  a nie czekać” – 25godzin

Część 4

Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku

Część 5

Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin

Część 6

Doradztwo zawodowe  dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 60 godzin

Część 7

Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc
i wsparcie - 20 GODZIN

Część 8

Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania
z usług Asystentów osób niepełnosprawnych – 60 godzin

 

PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT

1.        W dniu 28.05.2013r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego: PCPR Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a, pok. nr 8 niżej podpisani zebrali się w celu otwarcia ofert złożonych
w przedmiotowym postępowaniu.

2.        Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia: 46.900,00 (słownie: czterdzieści sześć tysięcy dziewięćset złotych 00/100)

3.        Łącznie wpłynęło 20 ofert na 6 części (2 części – brak ofert) niniejszego przedmiotu zamówienia:

Część 1 Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać
a nie czekać” - 120 godzin
– 6 ofert, w tym:

·         6 ofert zostało złożonych w opakowaniu prawidłowo zamkniętym.

·         0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.

·         6 ofert zostało złożonych w terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·         0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·         Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.

·         W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.

 

Część 2 Doradztwo zawodowe  dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać”  - 90 godzin -4 oferty, w tym:

·         4 oferty zostały złożone w opakowaniu prawidłowo zamkniętym.

·         0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.

·         4 oferty zostały złożone w terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·         0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·         Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.

·         W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.

 

Część 3 Warsztaty terapeutyczne dla dzieci  z otoczenia grupy docelowej – uczestników projektu „Praca – trzeba działać  a nie czekać” – 25godzin – 0ofert,

·         0 ofert zostało złożonych w opakowaniach prawidłowo zamkniętych.

·         0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.

·         0 ofert zostało złożonych w terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·         0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·         Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.

·         W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.

 

Część 4 Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób
z wizażystą/ stylistą w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku – 0 ofert
:

·         0 ofert zostało złożonych w opakowaniach prawidłowo zamkniętych.

·         0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.

·         0 ofert zostało złożonych w terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·         0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·         Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.

·         W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.

 

Część 5 Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin – 3 oferty, w tym:

·         3 oferty zostały złożone w opakowaniach prawidłowo zamkniętych.

·         0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.

·         3  oferty wpłynęły w terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·         0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·         Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.

·         W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.

 

Część 6 Doradztwo zawodowe  dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 60 godzin – 3 oferty

·          3 oferty zostały złożone w opakowaniach prawidłowo zamkniętych.

·          0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.

·          3  oferty wpłynęły w terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·          0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·          Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.

·          W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.

 

Część 7 Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc i wsparcie - 20 GODZIN – 2 oferty

·          2 oferty zostały złożone w opakowaniach prawidłowo zamkniętych.

·          0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.

·          2  oferty wpłynęły w terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·          0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·          Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.

·          W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.

 

Część 8 Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania z usług Asystentów osób niepełnosprawnych – 60 godzin – 2 oferty

·          2 oferty zostały złożone w opakowaniach prawidłowo zamkniętych.

·          0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.

·          2  oferty wpłynęły w terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·          0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.

·          Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.

·          W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.

 

4.        Informacje o otwartych ofertach:

 

Część 1 Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać
a nie czekać” - 120 godzin

L.p.

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena

Wg kolejności wpływu

Wg nr części

1.         

1

1.1

PHU Apus Robert Meller

 

Ul. Gruszowa 9,

42-200 Częstochowa

6.348,00

 

2.         

5

1.2

Pracownia Rozwoju Osobistego Katarzyna Juszczak

Ul. Lecha 1c

62-200 Gniezno

10.100,00

 

3.         

8

1.3

Agnieszka Sawicka

Al. Jana Pawła II 15/29

 09-410 Płock

6.480,00

 

4.         

11

1.4

I Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna „ąę”

Ul. Tysiąclecia 16

 09-402 Płock

8.160,00

 

5.         

16

1.5

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie

Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Sierpcu

Ul. Piastowska 40

 09-200 Sierpc

12.600,00

 

6.         

18

1.6

Akme-Izabela Olszewska

ul. Witosa 63b/27

06-400 Ciechanów

10.200,00

 

 

 

 

Część 2 - Doradztwo zawodowe  dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać
a nie czekać”  - 90 godzin

L.p.

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena

Wg kolejności wpływu

Wg nr części

1.         

2

2.1

PHU Apus Robert Meller

 

Ul. Gruszowa 9,

42-200 Częstochowa

3.591,00

 

2.         

12

2.2

I Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna „ąę”

Ul. Tysiąclecia 16

 09-402 Płock

6.210,00

 

3.         

17

2.3

Zakład Doskonalenia Zawodowego
w Warszawie

Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Sierpcu

Ul. Piastowska 40

 09-200 Sierpc

10.800,00

 

4.         

19

2.4

Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł

ul. Płoskiego 4/26 09-400 Płock

2.520,00

 

Część 3 Warsztaty terapeutyczne dla dzieci  z otoczenia grupy docelowej – uczestników projektu „Praca – trzeba działać  a nie czekać” – 25godzin BRAK OFERT

Część 4 Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku BRAK OFERT

 

Część 5 Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin

L.p.

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena

Wg kolejności wpływu

Wg nr części

1.         

3

5.1

PHU Apus Robert Meller

 

Ul. Gruszowa 9,

42-200 Częstochowa

5.290,00

 

2.         

6

5.2

Pracownia Rozwoju Osobistego Katarzyna Juszczak

Ul. Lecha 1c

62-200 Gniezno

11.500,00

 

3.         

13

5.3

I Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna „ąę”

Ul. Tysiąclecia 16

 09-402 Płock

6.800,00

 

 

Część 6 Doradztwo zawodowe  dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 60 godzin

L.p.

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena

Wg kolejności wpływu

Wg nr części

1.         

4

6.1

PHU Apus Robert Meller

 

Ul. Gruszowa 9,

42-200 Częstochowa

2.394,00

 

2.         

14

6.2

I Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna „ąę”

Ul. Tysiąclecia 16

 09-402 Płock

4.140,00

 

3.         

20

6.3

Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł

ul. Płoskiego 4/26
09-400 Płock

2.040,00

 

Część 7 Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc i wsparcie - 20 GODZIN

 

L.p.

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena

Wg kolejności wpływu

Wg nr części

1.         

10

7.1

Piotr Laskowski

Kurówko 26

09-213 Gozdowo

1.780,00

2.         

15

7.2

Kancelaria Prawna Radcy Prawnego
Sylwii Barcz-Popiel

Ul. Wileńska 32

lok 209/210

05-200 Wołomin

1.599,00

 

Część 8 Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania z usług Asystentów osób niepełnosprawnych – 60 godzin

 

L.p.

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena

Wg kolejności wpływu

Wg nr części

1.         

7

8.1

Pracownia Rozwoju Osobistego Katarzyna Juszczak

Ul. Lecha 1c

62-200 Gniezno

3.800,00

 

2.         

9

8.2

Agnieszka Sawicka

Al. Jana Pawła II 15/29

 09-410 Płock

3.240,00

 

 

5.        Uwagi: bez uwag

6.        Na tym otwarcie ofert zakończono.

7.        Załącznik do niniejszego protokołu stanowi lista obecności z posiedzenia komisji przetargowej w dniu 28.05.2013r.

 

Podpisy osób uczestniczących ze strony zamawiającego w otwarciu ofert:

Aneta Kopczyńska (przewodniczący komisji przetargowej)_________________________________

Ewelina Kamińska (sekretarz komisji przetargowej)________________________________________

Monika Pączkowska (członek komisji przetargowej)_______________________________________                                                                                

ZATWIERDZAM, 28.05.2013r.

Agnieszka Gorczyca

                                                                                                                                                             -/-

     Kierownik PCPR

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-05-29
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-29 05:52:04
  • Liczba odsłon: 257
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1155346]

przewiń do góry