POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE Sierpc, dnia 28.05.2013r.
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
Oznaczenie i numer postępowania: świadczenie
usług poradnictwa specjalistycznego
w ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” oraz „Asystent osoby
niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” 7.4
pokl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –nr 814330 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 8 CZĘŚCI:
Część 1 |
Poradnictwo
psychologiczne dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać |
Część 2 |
Doradztwo zawodowe dla 30
uczestników projektu „Praca – trzeba działać |
Część 3 |
Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej – uczestników projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 25godzin |
Część 4 |
Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku |
Część 5 |
Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin |
Część 6 |
Doradztwo zawodowe dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 60 godzin |
Część 7 |
Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: „AON – realna
pomoc |
Część 8 |
Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności
korzystania |
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
1.
W dniu 28.05.2013r. o godz.
1030 w siedzibie Zamawiającego: PCPR Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a, pok. nr 8 niżej podpisani zebrali się w celu otwarcia
ofert złożonych
w przedmiotowym postępowaniu.
2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia: 46.900,00 (słownie: czterdzieści sześć tysięcy dziewięćset złotych 00/100)
3. Łącznie wpłynęło 20 ofert na 6 części (2 części – brak ofert) niniejszego przedmiotu zamówienia:
Część 1 Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu
„Praca – trzeba działać
a nie czekać” - 120 godzin – 6 ofert, w
tym:
· 6 ofert zostało złożonych w opakowaniu prawidłowo zamkniętym.
· 0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.
· 6 ofert zostało złożonych w terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· 0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.
· W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.
Część 2 Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” - 90 godzin -4 oferty, w tym:
· 4 oferty zostały złożone w opakowaniu prawidłowo zamkniętym.
· 0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.
· 4 oferty zostały złożone w terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· 0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.
· W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.
Część 3 Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej – uczestników projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 25godzin – 0ofert,
· 0 ofert zostało złożonych w opakowaniach prawidłowo zamkniętych.
· 0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.
· 0 ofert zostało złożonych w terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· 0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.
· W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.
Część 4 Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla
30 osób
z wizażystą/ stylistą w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” –
90 godzin, akademia wizerunku – 0 ofert:
· 0 ofert zostało złożonych w opakowaniach prawidłowo zamkniętych.
· 0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.
· 0 ofert zostało złożonych w terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· 0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.
· W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.
Część 5 Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin – 3 oferty, w tym:
· 3 oferty zostały złożone w opakowaniach prawidłowo zamkniętych.
· 0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.
· 3 oferty wpłynęły w terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· 0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.
· W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.
Część 6 Doradztwo zawodowe dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 60 godzin – 3 oferty
· 3 oferty zostały złożone w opakowaniach prawidłowo zamkniętych.
· 0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.
· 3 oferty wpłynęły w terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· 0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.
· W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.
Część 7 Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc i wsparcie - 20 GODZIN – 2 oferty
· 2 oferty zostały złożone w opakowaniach prawidłowo zamkniętych.
· 0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.
· 2 oferty wpłynęły w terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· 0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.
· W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.
Część 8 Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania z usług Asystentów osób niepełnosprawnych – 60 godzin – 2 oferty
· 2 oferty zostały złożone w opakowaniach prawidłowo zamkniętych.
· 0 ofert zostało złożonych w opakowaniach uszkodzonych lub otwartych.
· 2 oferty wpłynęły w terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· 0 ofert wpłynęło po terminie wyznaczonym na składanie ofert.
· Żadnej oferty nie wycofano przed upływem terminu składania ofert.
· W żadnej ofercie nie dokonano zmian przed upływem terminu składania ofert.
4. Informacje o otwartych ofertach:
Część 1 Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba
działać
a nie czekać” - 120 godzin
L.p. |
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena |
|
Wg kolejności wpływu |
Wg nr części |
||||
1. |
1 |
1.1 |
PHU Apus Robert Meller
|
Ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa |
6.348,00
|
2. |
5 |
1.2 |
Pracownia Rozwoju Osobistego Katarzyna Juszczak |
Ul. Lecha 1c 62-200 Gniezno |
10.100,00
|
3. |
8 |
1.3 |
Agnieszka Sawicka |
Al. Jana Pawła II 15/29 09-410 Płock |
6.480,00
|
4. |
11 |
1.4 |
I Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna „ąę” |
Ul. Tysiąclecia 16 09-402 Płock |
8.160,00
|
5. |
16 |
1.5 |
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Sierpcu |
Ul. Piastowska 40 09-200 Sierpc |
12.600,00
|
6. |
18 |
1.6 |
Akme-Izabela Olszewska |
ul. Witosa 63b/27 06-400 Ciechanów |
10.200,00 |
Część 2 - Doradztwo
zawodowe dla 30 uczestników projektu
„Praca – trzeba działać
a nie czekać” - 90 godzin
L.p. |
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena |
|
Wg kolejności wpływu |
Wg nr części |
||||
1. |
2 |
2.1 |
PHU Apus Robert Meller
|
Ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa |
3.591,00
|
2. |
12 |
2.2 |
I Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna „ąę” |
Ul. Tysiąclecia 16 09-402 Płock |
6.210,00
|
3. |
17 |
2.3 |
Zakład
Doskonalenia Zawodowego Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Sierpcu |
Ul. Piastowska 40 09-200 Sierpc |
10.800,00
|
4. |
19 |
2.4 |
Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł |
ul. Płoskiego 4/26 09-400 Płock |
2.520,00 |
Część 3 Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej – uczestników projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 25godzin BRAK OFERT
Część 4 Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku BRAK OFERT
Część 5 Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin
L.p. |
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena |
|
Wg kolejności wpływu |
Wg nr części |
||||
1. |
3 |
5.1 |
PHU Apus Robert Meller
|
Ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa |
5.290,00
|
2. |
6 |
5.2 |
Pracownia Rozwoju Osobistego Katarzyna Juszczak |
Ul. Lecha 1c 62-200 Gniezno |
11.500,00
|
3. |
13 |
5.3 |
I Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna „ąę” |
Ul. Tysiąclecia 16 09-402 Płock |
6.800,00
|
Część 6 Doradztwo zawodowe dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 60 godzin
L.p. |
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena |
|
Wg kolejności wpływu |
Wg nr części |
||||
1. |
4 |
6.1 |
PHU Apus Robert Meller
|
Ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa |
2.394,00
|
2. |
14 |
6.2 |
I Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna „ąę” |
Ul. Tysiąclecia 16 09-402 Płock |
4.140,00
|
3. |
20 |
6.3 |
Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł |
ul. Płoskiego
4/26 |
2.040,00 |
Część 7 Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc i wsparcie - 20 GODZIN
L.p. |
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena |
|
Wg kolejności wpływu |
Wg nr części |
||||
1. |
10 |
7.1 |
Piotr Laskowski |
Kurówko 26 09-213 Gozdowo |
1.780,00 |
2. |
15 |
7.2 |
Kancelaria
Prawna Radcy Prawnego |
Ul. Wileńska 32 lok 209/210 05-200 Wołomin |
1.599,00 |
Część 8 Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania z usług Asystentów osób niepełnosprawnych – 60 godzin
L.p. |
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena |
|
Wg kolejności wpływu |
Wg nr części |
||||
1. |
7 |
8.1 |
Pracownia Rozwoju Osobistego Katarzyna Juszczak |
Ul. Lecha 1c 62-200 Gniezno |
3.800,00
|
2. |
9 |
8.2 |
Agnieszka Sawicka |
Al. Jana Pawła II 15/29 09-410 Płock |
3.240,00
|
5. Uwagi: bez uwag
6. Na tym otwarcie ofert zakończono.
7. Załącznik do niniejszego protokołu stanowi lista obecności z posiedzenia komisji przetargowej w dniu 28.05.2013r.
Podpisy osób uczestniczących ze strony zamawiającego w otwarciu ofert:
Aneta Kopczyńska (przewodniczący komisji przetargowej)_________________________________
Ewelina Kamińska (sekretarz komisji przetargowej)________________________________________
Monika Pączkowska (członek komisji przetargowej)_______________________________________
ZATWIERDZAM, 28.05.2013r.
Agnieszka Gorczyca
-/-
Kierownik PCPR
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-29 05:52:04
- Liczba odsłon: 248
- Historia dokumentu: