Wersja archiwalna 2015-03-09 14:45:47
Sierpc: ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH
DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PRACA - TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ 7.4 PO KL
oraz Z WAMI - DLA WAS 7.1.2 POKL
Numer ogłoszenia: 51382 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PRACA - TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ 7.4 PO KL oraz Z WAMI - DLA WAS 7.1.2 POKL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Kurs archiwalny - 100 godzin, 1 osoba w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - 100 godzin, 1 osoba w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - 100 godzin, 6 osób w ramach projektu Z Wami - dla Was.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobą/osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług i spełnią przedstawione niżej warunki: Co najmniej 1 osoba, która 1) posiada wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi, 2) przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert), co najmniej dwa szkolenia o tematyce pokrewnej z zamawianą usługą, 3) posiada co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat tj. 2009-2014) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym bezpośrednio z wykonywaniem czynności jakie obejmuje dany kurs zawodowy / szkolenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zgodnie z SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Praca - trzeba działać a nie czekać jest realizowany w ramach Działania 7.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Niepełnosprawni na rynku pracy. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%, dotacji celowych budżetu w 15%. Uczestnicy projektu osoby z niepełnosprawnością, brak osób z problemami w poruszaniu się. Projekt Z Wami - dla Was jest realizowany w okresie 2009-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%, dotacji celowych budżetu w 4,5%; 10,5% stanowi udział własny JST..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn. Kurs archiwalny - 100 godzin, 1 osoba w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji zamówienia: marzec-kwiecień 2015 r. Miejsce świadczenia usług: Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca. Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne Wyżywienie: jedna przerwa kawowa (kawa, herbata, ciastka) oraz obiad po czwartej godzinie zajęć (drugie danie: porcja mięsa, surówka, ziemniaki, napój) Tematyka: kurs archiwalny I i II stopnia przygotowujący do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego, obejmujący zajęcia teoretyczne i praktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - 100 godzin, 1 osoba w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji zamówienia: marzec-kwiecień 2015 r. Miejsce świadczenia usług: Sierpc Harmonogram: spotkania od poniedziałku do piątku po godz. 16:00 - 3-4 godziny, weekendy spotkania 8 godzinne i/lub inny rozkład zajęć po porozumieniu z Zamawiającym i uczestnikiem w przypadku możliwości wzięcia urlopu wypoczynkowego (uczestnik osoba zatrudniona w pełnym wymiarze czasu pracy) Wyżywienie: jedna przerwa kawowa (kawa, herbata, ciastka) oraz obiad po czwartej godzinie zajęć (drugie danie: porcja mięsa, surówka, ziemniaki, napój) Tematyka: kurs przygotowujący do roli opiekuna osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych obejmujący zajęcia teoretyczne i praktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - 100 godzin, 6 osób w ramach projektu Z Wami - dla Was.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji zamówienia: marzec-kwiecień 2015 r. Miejsce świadczenia usług: Sierpc Harmonogram: spotkania od poniedziałku do piątku po godz. 16:00 - 3-4 godziny, weekendy spotkania 8 godzinne i/lub inny rozkład zajęć po porozumieniu z Zamawiającym Wyżywienie: jedna przerwa kawowa (kawa, herbata, ciastka) oraz obiad po czwartej godzinie zajęć (drugie danie: porcja mięsa, surówka, ziemniaki, napój) Tematyka: kurs przygotowujący do roli opiekuna osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych obejmujący zajęcia teoretyczne i praktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2015-03-09
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-09 14:45:47
- Liczba odsłon: 255
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: