Wersja archiwalna 2014-05-14 15:42:06

 Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Sierpc: ŚWIADCZENIE USŁUG REHABILITACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 163178 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www: https://pcprsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG REHABILITACYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Obóz rehabilitacyjno-integracyjny, 7-dniowy, dla uczestników projektu Z Wami-dla Was i ich otoczenia-20 osób (osoby z niepełnosprawnością, nieaktywne zawodowo) Część 2 Obóz rehabilitacyjno-integracyjny, 7-dniowy, dla rodziców zastępczych i ich otoczenia, realizujących PAL w ramach projektu Z Wami-dla Was - 20 osób Część 3 Obóz rehabilitacyjno-integracyjny, 7-dniowy, dla rodziców biologicznych mających trudności wychowawcze i dzieci z PDD w Szczutowie, realizujących PAL w ramach projektu Z Wami-dla Was - 15 osób Część 4 Obóz rehabilitacyjny, 10-dniowy, dla uczestników projektu PRACA-trzeba działać a nie czekać osób z niepełnosprawnością i ich otoczenia II tura - 15 osób.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający żąda by wykazał, że dysponuje i/lub będzie dysponował ośrodkiem który spełnia wszystkie postawione w opisie wymagania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by wykazał co najmniej następującą kadrę: Kierownik obozu,wyjazdu - osoba z z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w organizacji i obsłudze szkoleń, turnusów wyjazdowych. Trenerzy: co najmniej 1 osoba, z wykształceniem wyższym posiadająca co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tożsamej tematyce.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda by wykazał, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 złotych (sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ilość zapewnionych wydarzeń rekreacyjno-kulturalnych - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. a. w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b. osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, c. zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, d. w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: https://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Z Wami - dla Was jest realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%, dotacji celowych budżetu w 4,5%; 10,5% stanowi udział własny JST. Projekt Praca - trzeba działać a nie czekać jest realizowany w ramach Działania 7.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Niepełnosprawni na rynku pracy. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%, dotacji celowych budżetu w 15%..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obóz rehabilitacyjno-integracyjny, 7-dniowy, dla uczestników projektu Z Wami-dla Was i ich otoczenia-20 osób (osoby z niepełnosprawnością, nieaktywne zawodowo).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji zamówienia: LIPIEC 2014 Uczestnicy: 20 osób uczestnicy i otoczenie, w tym osoby z niepełnosprawnością. Liczba uczestników może ulec zmianie. Miejsce świadczenia usług: miejscowość nad Polskim Morzem Bałtyckim lub inna miejscowość w odległości do 400 km od Sierpca. Harmonogram zajęć dydaktycznych: spotkania 4-6 godzinne, Wyżywienie: całodobowe tj., śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja Harmonogram obozu: dzień pierwszy wyjazd ok. godz. 8 z Sierpca (transport zapewni Zamawiający) przyjazd na miejsce godziny popołudniowe obiad, zakwaterowanie, spotkanie powitalne, dzień 2,3,4,5,6 - zajęcia dydaktyczne, rehabilitacyjne, integracyjne, dzień siódmy: śniadanie + prowiant na drogę, wyjazd do Sierpca. Charakterystyka programu zajęć: Zapewnienie aktywnego spędzenia czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych min.: 16 godzin zajęć grupowych poświęconych tematyce z obszaru: umiejętności społecznych, radzenia sobie ze stresem, pozytywnego myślenia, aktywizacji społecznej, komunikacji interpersonalnej, (za 1 godzinę zajęć Zamawiający uznaje 45 minut zegarowych), organizacja co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie dla każdego uczestnika obozu, zagospodarowanie wolnego czasu poza ww. zajęciami, np. w formie zajęć integracyjnych, aktywizacyjnych, itp. prowadzonych przez animatora..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ilość zapewnionych wydarzeń rekreacyjno-kulturalnych - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obóz rehabilitacyjno-integracyjny, 7-dniowy, dla rodziców zastępczych i ich otoczenia, realizujących PAL w ramach projektu Z Wami-dla Was - 20 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji zamówienia: SIERPIEŃ 2014r. Uczestnicy: 20 osób uczestnicy - rodzice zastępczy i otoczenie, w tym osoby z niepełnosprawnością. Liczba uczestników może ulec zmianie. Miejsce świadczenia usług: miejscowość nad Polskim Morzem Bałtyckim lub inna miejscowość w odległości do 400 km od Sierpca. Harmonogram zajęć dydaktycznych: spotkania 4-6 godzinne, Wyżywienie: całodobowe tj., śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja Harmonogram obozu: dzień pierwszy wyjazd ok. godz. 8 z Sierpca (transport zapewni Zamawiający) przyjazd na miejsce godziny popołudniowe obiad, zakwaterowanie, spotkanie powitalne, dzień 2,3,4,5,6 - zajęcia dydaktyczne, rehabilitacyjne, integracyjne, dzień siódmy: śniadanie + prowiant na drogę, wyjazd do Sierpca. Zapewnienie aktywnego spędzenia czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych każdego dnia obozu, szczególnie poprzez: 16 godzin zajęć grupowych poświęconych tematyce w obszarze: umiejętności wychowawczych / rodzicielskich, odkrywanie mocnych stron samego siebie, (za 1 godzinę zajęć Zamawiający uznaje 45 minut zegarowych), organizację co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie dla każdego uczestnika obozu, zagospodarowanie wolnego czasu poza ww. zajęciami, np. poprzez organizację zajęć integracyjnych, aktywizacyjnych, itp. prowadzonych przez animatora..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ilość zapewnionych wydarzeń rekreacyjno-kulturalnych - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obóz rehabilitacyjno-integracyjny, 7-dniowy, dla rodziców biologicznych mających trudności wychowawcze i dzieci z PDD w Szczutowie, realizujących PAL w ramach projektu Z Wami-dla Was - 15 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji zamówienia: LIPIEC 2014 Uczestnicy: 15 osób uczestnicy (rodzice biologiczni mający trudności wychowawcze i dzieci z PDD w Szczutowie) i otoczenie. Liczba uczestników może ulec zmianie. Miejsce świadczenia usług: miejscowość nad Polskim Morzem Bałtyckim lub inna miejscowość w odległości do 400 km od Sierpca. Harmonogram zajęć dydaktycznych: spotkania 4-6 godzinne, Wyżywienie: całodobowe tj., śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja Harmonogram obozu: dzień pierwszy wyjazd ok. godz. 8 z Sierpca (transport zapewni Zamawiający) przyjazd na miejsce godziny popołudniowe obiad, zakwaterowanie, spotkanie powitalne, dzień 2,3,4,5,6 - zajęcia dydaktyczne, rehabilitacyjne, integracyjne, dzień siódmy: śniadanie + prowiant na drogę, wyjazd do Sierpca. Zapewnienie aktywnego spędzenia czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych każdego dnia obozu, szczególnie poprzez: 16 godzin zajęć grupowych poświęconych tematyce w obszarze: umiejętności wychowawczych / rodzicielskich, odkrywanie mocnych stron samego siebie, radzenie sobie z e stresem (za 1 godzinę zajęć Zamawiający uznaje 45 minut zegarowych), zagospodarowanie wolnego czasu poza ww. zajęciami, np. poprzez organizację zajęć integracyjnych, aktywizacyjnych, itp. prowadzonych przez animatora. organizację co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie dla każdego uczestnika obozu,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ilość zapewnionych wydarzeń rekreacyjno-kulturalnych - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obóz rehabilitacyjny, 10-dniowy, dla uczestników projektu PRACA-trzeba działać a nie czekać i ich otoczenia II tura - 15 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji zamówienia: CZERWIEC - LIPIEC 2014r. Uczestnicy: 15 osób uczestnicy i otoczenie, w tym osoby z niepełnosprawnością. Liczba uczestników może ulec zmianie. Miejsce świadczenia usług: miejscowość nad Polskim Morzem Bałtyckim lub inna miejscowość w odległości do 400 km od Sierpca. Harmonogram zajęć dydaktycznych: spotkania 4-6 godzinne, Wyżywienie: całodobowe tj., śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja Harmonogram obozu: dzień pierwszy wyjazd ok. godz. 8 z Sierpca (transport zapewni Zamawiający) przyjazd na miejsce godziny popołudniowe obiad, zakwaterowanie, spotkanie powitalne, dzień 2,3,4,5,6,7,8,9 - zajęcia dydaktyczne, rehabilitacyjne, integracyjne, dzień DZIESIĄTY: śniadanie + prowiant na drogę, wyjazd do Sierpca. Zapewnienie aktywnego spędzenia czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych każdego dnia obozu, szczególnie poprzez: 16 godzin zajęć grupowych poświęconych tematyce w obszarze: odkrywanie mocnych stron samego siebie, (za 1 godzinę zajęć Zamawiający uznaje 45 minut zegarowych), organizację co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie dla każdego uczestnika obozu, zagospodarowanie wolnego czasu poza ww. zajęciami, np. poprzez organizację zajęć integracyjnych, aktywizacyjnych, itp. prowadzonych przez animatora..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ilość zapewnionych wydarzeń rekreacyjno-kulturalnych - 30




Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-05-14
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-05-14 15:42:06
  • Liczba odsłon: 210
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1138967]

przewiń do góry