Sierpc: ŚWIADCZENIE USŁUG REHABILITACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 163178 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www: https://pcprsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG REHABILITACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Obóz rehabilitacyjno-integracyjny, 7-dniowy, dla uczestników projektu Z Wami-dla Was i ich otoczenia-20 osób (osoby z niepełnosprawnością, nieaktywne zawodowo) Część 2 Obóz rehabilitacyjno-integracyjny, 7-dniowy, dla rodziców zastępczych i ich otoczenia, realizujących PAL w ramach projektu Z Wami-dla Was - 20 osób Część 3 Obóz rehabilitacyjno-integracyjny, 7-dniowy, dla rodziców biologicznych mających trudności wychowawcze i dzieci z PDD w Szczutowie, realizujących PAL w ramach projektu Z Wami-dla Was - 15 osób Część 4 Obóz rehabilitacyjny, 10-dniowy, dla uczestników projektu PRACA-trzeba działać a nie czekać osób z niepełnosprawnością i ich otoczenia II tura - 15 osób.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający żąda by wykazał, że dysponuje i/lub będzie dysponował ośrodkiem który spełnia wszystkie postawione w opisie wymagania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by wykazał co najmniej następującą kadrę: Kierownik obozu,wyjazdu - osoba z z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w organizacji i obsłudze szkoleń, turnusów wyjazdowych. Trenerzy: co najmniej 1 osoba, z wykształceniem wyższym posiadająca co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tożsamej tematyce.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda by wykazał, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 złotych (sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ilość zapewnionych wydarzeń rekreacyjno-kulturalnych - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. a. w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b. osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, c. zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, d. w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: https://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, pok. 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Z Wami - dla Was jest realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%, dotacji celowych budżetu w 4,5%; 10,5% stanowi udział własny JST. Projekt Praca - trzeba działać a nie czekać jest realizowany w ramach Działania 7.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Niepełnosprawni na rynku pracy. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%, dotacji celowych budżetu w 15%..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obóz rehabilitacyjno-integracyjny, 7-dniowy, dla uczestników projektu Z Wami-dla Was i ich otoczenia-20 osób (osoby z niepełnosprawnością, nieaktywne zawodowo).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji zamówienia: LIPIEC 2014 Uczestnicy: 20 osób uczestnicy i otoczenie, w tym osoby z niepełnosprawnością. Liczba uczestników może ulec zmianie. Miejsce świadczenia usług: miejscowość nad Polskim Morzem Bałtyckim lub inna miejscowość w odległości do 400 km od Sierpca. Harmonogram zajęć dydaktycznych: spotkania 4-6 godzinne, Wyżywienie: całodobowe tj., śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja Harmonogram obozu: dzień pierwszy wyjazd ok. godz. 8 z Sierpca (transport zapewni Zamawiający) przyjazd na miejsce godziny popołudniowe obiad, zakwaterowanie, spotkanie powitalne, dzień 2,3,4,5,6 - zajęcia dydaktyczne, rehabilitacyjne, integracyjne, dzień siódmy: śniadanie + prowiant na drogę, wyjazd do Sierpca. Charakterystyka programu zajęć: Zapewnienie aktywnego spędzenia czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych min.: 16 godzin zajęć grupowych poświęconych tematyce z obszaru: umiejętności społecznych, radzenia sobie ze stresem, pozytywnego myślenia, aktywizacji społecznej, komunikacji interpersonalnej, (za 1 godzinę zajęć Zamawiający uznaje 45 minut zegarowych), organizacja co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie dla każdego uczestnika obozu, zagospodarowanie wolnego czasu poza ww. zajęciami, np. w formie zajęć integracyjnych, aktywizacyjnych, itp. prowadzonych przez animatora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość zapewnionych wydarzeń rekreacyjno-kulturalnych - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obóz rehabilitacyjno-integracyjny, 7-dniowy, dla rodziców zastępczych i ich otoczenia, realizujących PAL w ramach projektu Z Wami-dla Was - 20 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji zamówienia: SIERPIEŃ 2014r. Uczestnicy: 20 osób uczestnicy - rodzice zastępczy i otoczenie, w tym osoby z niepełnosprawnością. Liczba uczestników może ulec zmianie. Miejsce świadczenia usług: miejscowość nad Polskim Morzem Bałtyckim lub inna miejscowość w odległości do 400 km od Sierpca. Harmonogram zajęć dydaktycznych: spotkania 4-6 godzinne, Wyżywienie: całodobowe tj., śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja Harmonogram obozu: dzień pierwszy wyjazd ok. godz. 8 z Sierpca (transport zapewni Zamawiający) przyjazd na miejsce godziny popołudniowe obiad, zakwaterowanie, spotkanie powitalne, dzień 2,3,4,5,6 - zajęcia dydaktyczne, rehabilitacyjne, integracyjne, dzień siódmy: śniadanie + prowiant na drogę, wyjazd do Sierpca. Zapewnienie aktywnego spędzenia czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych każdego dnia obozu, szczególnie poprzez: 16 godzin zajęć grupowych poświęconych tematyce w obszarze: umiejętności wychowawczych / rodzicielskich, odkrywanie mocnych stron samego siebie, (za 1 godzinę zajęć Zamawiający uznaje 45 minut zegarowych), organizację co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie dla każdego uczestnika obozu, zagospodarowanie wolnego czasu poza ww. zajęciami, np. poprzez organizację zajęć integracyjnych, aktywizacyjnych, itp. prowadzonych przez animatora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość zapewnionych wydarzeń rekreacyjno-kulturalnych - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obóz rehabilitacyjno-integracyjny, 7-dniowy, dla rodziców biologicznych mających trudności wychowawcze i dzieci z PDD w Szczutowie, realizujących PAL w ramach projektu Z Wami-dla Was - 15 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji zamówienia: LIPIEC 2014 Uczestnicy: 15 osób uczestnicy (rodzice biologiczni mający trudności wychowawcze i dzieci z PDD w Szczutowie) i otoczenie. Liczba uczestników może ulec zmianie. Miejsce świadczenia usług: miejscowość nad Polskim Morzem Bałtyckim lub inna miejscowość w odległości do 400 km od Sierpca. Harmonogram zajęć dydaktycznych: spotkania 4-6 godzinne, Wyżywienie: całodobowe tj., śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja Harmonogram obozu: dzień pierwszy wyjazd ok. godz. 8 z Sierpca (transport zapewni Zamawiający) przyjazd na miejsce godziny popołudniowe obiad, zakwaterowanie, spotkanie powitalne, dzień 2,3,4,5,6 - zajęcia dydaktyczne, rehabilitacyjne, integracyjne, dzień siódmy: śniadanie + prowiant na drogę, wyjazd do Sierpca. Zapewnienie aktywnego spędzenia czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych każdego dnia obozu, szczególnie poprzez: 16 godzin zajęć grupowych poświęconych tematyce w obszarze: umiejętności wychowawczych / rodzicielskich, odkrywanie mocnych stron samego siebie, radzenie sobie z e stresem (za 1 godzinę zajęć Zamawiający uznaje 45 minut zegarowych), zagospodarowanie wolnego czasu poza ww. zajęciami, np. poprzez organizację zajęć integracyjnych, aktywizacyjnych, itp. prowadzonych przez animatora. organizację co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie dla każdego uczestnika obozu,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość zapewnionych wydarzeń rekreacyjno-kulturalnych - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obóz rehabilitacyjny, 10-dniowy, dla uczestników projektu PRACA-trzeba działać a nie czekać i ich otoczenia II tura - 15 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji zamówienia: CZERWIEC - LIPIEC 2014r. Uczestnicy: 15 osób uczestnicy i otoczenie, w tym osoby z niepełnosprawnością. Liczba uczestników może ulec zmianie. Miejsce świadczenia usług: miejscowość nad Polskim Morzem Bałtyckim lub inna miejscowość w odległości do 400 km od Sierpca. Harmonogram zajęć dydaktycznych: spotkania 4-6 godzinne, Wyżywienie: całodobowe tj., śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja Harmonogram obozu: dzień pierwszy wyjazd ok. godz. 8 z Sierpca (transport zapewni Zamawiający) przyjazd na miejsce godziny popołudniowe obiad, zakwaterowanie, spotkanie powitalne, dzień 2,3,4,5,6,7,8,9 - zajęcia dydaktyczne, rehabilitacyjne, integracyjne, dzień DZIESIĄTY: śniadanie + prowiant na drogę, wyjazd do Sierpca. Zapewnienie aktywnego spędzenia czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych każdego dnia obozu, szczególnie poprzez: 16 godzin zajęć grupowych poświęconych tematyce w obszarze: odkrywanie mocnych stron samego siebie, (za 1 godzinę zajęć Zamawiający uznaje 45 minut zegarowych), organizację co najmniej 1 zabiegu rehabilitacyjnego dziennie dla każdego uczestnika obozu, zagospodarowanie wolnego czasu poza ww. zajęciami, np. poprzez organizację zajęć integracyjnych, aktywizacyjnych, itp. prowadzonych przez animatora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość zapewnionych wydarzeń rekreacyjno-kulturalnych - 30
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-05-14 15:42:06
- Liczba odsłon: 209
- Historia dokumentu: