Wersja archiwalna 2014-02-26 17:00:23
MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ - DO POBRANIA
modyfikacja_siwz__sierpc_26.02.2014.pdf
SIWZ DO POBRANIA
siwz_pcprs_2.14_____24.02.-04.03.2014.doc
siwz_pcprs_2.14_____24.02.-04.03.2014.pdf
Sierpc: ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH (I TURA)
Numer ogłoszenia: 64160 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH (I TURA).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Szkolenie Ekonomia społeczna, 20 osób, 25 godzin na rzecz uczestników projektu ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4 POKL Część 2 Szkolenie z zakresu obsługi komputera i Internetu Internet jako źródło ofert pracy 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać 7.4 POKL, 30 godzin Część 3 Szkolenie Podstawowy kurs języka angielskiego 20 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać 7.4 POKL, 80 godzin..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda by wykazał, iż posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - dotyczy części 1 i 2. W części nr 3 Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobą/osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług i spełnią przedstawione niżej warunki: Część 1. Szkolenie Ekonomia społeczna, 20 osób, 25 godzin na rzecz uczestników projektu ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4 POKL Co najmniej 1 osoba, która: -posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi , - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce pokrewnej z zamawianą, - posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie współpracy z podmiotami ekonomii społecznej, zgodnie z definicją zawartą w Szczegółowym Opisie Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (w ramach POKL do tej kategorii zaliczone zostały: spółdzielnie pracy, spółdzielnie inwalidów i niewidomych, organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2010r., Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.), Centra Integracji Społecznej, Kluby Integracji Społecznej, Zakłady Aktywności Zawodowej, Warsztaty Terapii Zajęciowej. Część 2. Szkolenie z zakresu obsługi komputera i Internetu Internet jako źródło ofert pracy 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać 7.4 POKL, 30 godzin Co najmniej 1 osoba, która: -posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi , - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce pokrewnej z zamawianą. Część 3. Szkolenie Podstawowy kurs języka angielskiego 20 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać 7.4 POKL, 80 godzin. Co najmniej 1 osoba, które posiada: - wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - poprowadziła w 2013 r. co najmniej 150 godzin szkolenia/kursu/lekcji języka angielskiego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie oraz Praca - trzeba działać a nie czekać jest realizowany w ramach Działania 7.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Niepełnosprawni na rynku pracy. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%, dotacji celowych budżetu w 15%..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie Ekonomia społeczna, 20 osób, 25 godzin na rzecz uczestników projektu ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4 POKL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 25 godzin szkoleniowych, 20 uczestników projektu AON (100% z niepełnosprawnością). Tematyka: definicje i założenia ES, podmioty ES, proces tworzenia spółdzielni socjalnej. Czas realizacji: marzec 2014r. Miejsce- Sierpc (dostosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne (po godzinie 17 - dni powszednie i / lub weekend). Wyżywienie: jedna przerwa kawowa (kawa, herbata, ciastka) oraz obiad po czwartej godzinie zajęć (drugie danie: porcja mięsa, surówka, ziemniaki, napój).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie z zakresu obsługi komputera i Internetu Internet jako źródło ofert pracy 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać 7.4 POKL, 30 godzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 uczestników (100% z niepełnosprawnością). Łącznie 30 godzin. Tematyka: obsługa komputera i Internetu, wyszukiwanie ofert pracy, założenie każdemu uczestnikowi skrzynki elektronicznej, tworzenie w dokumencie tekstowym i wysyłanie dokumentów aplikacyjnych (nauka skanowania i dodawania załączników, bezpłatny dostęp do Internetu - instalacja i obsługa, zapoznanie z regulaminem BDI. Czas realizacji: marzec - kwiecień 2014r. Miejsce- Sierpc, sala z min. 15 komputerami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie Podstawowy kurs języka angielskiego 20 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać 7.4 POKL, 80 godzin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 uczestników (100% z niepełnosprawnością). Łącznie 80 godzin. Czas realizacji: kwiecień - listopad 2014r. Miejsce- Sierpc, siedziba Zamawiającego Harmonogram: spotkania 2-3 godzinne, 1-2 razy w tygodniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2014-02-26
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-02-26 17:00:23
- Liczba odsłon: 286
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: