Wersja archiwalna 2014-02-26 17:00:23

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Sierpc: ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH (I TURA)
Numer ogłoszenia: 64160 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH (I TURA).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Szkolenie Ekonomia społeczna, 20 osób, 25 godzin na rzecz uczestników projektu ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4 POKL Część 2 Szkolenie z zakresu obsługi komputera i Internetu Internet jako źródło ofert pracy 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać 7.4 POKL, 30 godzin Część 3 Szkolenie Podstawowy kurs języka angielskiego 20 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać 7.4 POKL, 80 godzin..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda by wykazał, iż posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - dotyczy części 1 i 2. W części nr 3 Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobą/osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług i spełnią przedstawione niżej warunki: Część 1. Szkolenie Ekonomia społeczna, 20 osób, 25 godzin na rzecz uczestników projektu ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4 POKL Co najmniej 1 osoba, która: -posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi , - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce pokrewnej z zamawianą, - posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie współpracy z podmiotami ekonomii społecznej, zgodnie z definicją zawartą w Szczegółowym Opisie Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (w ramach POKL do tej kategorii zaliczone zostały: spółdzielnie pracy, spółdzielnie inwalidów i niewidomych, organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2010r., Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.), Centra Integracji Społecznej, Kluby Integracji Społecznej, Zakłady Aktywności Zawodowej, Warsztaty Terapii Zajęciowej. Część 2. Szkolenie z zakresu obsługi komputera i Internetu Internet jako źródło ofert pracy 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać 7.4 POKL, 30 godzin Co najmniej 1 osoba, która: -posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi , - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce pokrewnej z zamawianą. Część 3. Szkolenie Podstawowy kurs języka angielskiego 20 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać 7.4 POKL, 80 godzin. Co najmniej 1 osoba, które posiada: - wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - poprowadziła w 2013 r. co najmniej 150 godzin szkolenia/kursu/lekcji języka angielskiego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie oraz Praca - trzeba działać a nie czekać jest realizowany w ramach Działania 7.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Niepełnosprawni na rynku pracy. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%, dotacji celowych budżetu w 15%..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie Ekonomia społeczna, 20 osób, 25 godzin na rzecz uczestników projektu ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4 POKL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 25 godzin szkoleniowych, 20 uczestników projektu AON (100% z niepełnosprawnością). Tematyka: definicje i założenia ES, podmioty ES, proces tworzenia spółdzielni socjalnej. Czas realizacji: marzec 2014r. Miejsce- Sierpc (dostosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne (po godzinie 17 - dni powszednie i / lub weekend). Wyżywienie: jedna przerwa kawowa (kawa, herbata, ciastka) oraz obiad po czwartej godzinie zajęć (drugie danie: porcja mięsa, surówka, ziemniaki, napój).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie z zakresu obsługi komputera i Internetu Internet jako źródło ofert pracy 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać 7.4 POKL, 30 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 uczestników (100% z niepełnosprawnością). Łącznie 30 godzin. Tematyka: obsługa komputera i Internetu, wyszukiwanie ofert pracy, założenie każdemu uczestnikowi skrzynki elektronicznej, tworzenie w dokumencie tekstowym i wysyłanie dokumentów aplikacyjnych (nauka skanowania i dodawania załączników, bezpłatny dostęp do Internetu - instalacja i obsługa, zapoznanie z regulaminem BDI. Czas realizacji: marzec - kwiecień 2014r. Miejsce- Sierpc, sala z min. 15 komputerami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie Podstawowy kurs języka angielskiego 20 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać 7.4 POKL, 80 godzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 uczestników (100% z niepełnosprawnością). Łącznie 80 godzin. Czas realizacji: kwiecień - listopad 2014r. Miejsce- Sierpc, siedziba Zamawiającego Harmonogram: spotkania 2-3 godzinne, 1-2 razy w tygodniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20




Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1138967]

przewiń do góry