Wersja archiwalna 2013-06-20 18:27:26
siwz_pcprs_5.13_szkolenia_7.4.doc
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Sierpc:
Numer ogłoszenia: 119881 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych, kursów kwalifikacyjnych, wsparcia towarzyszącego dla uczestników projektów PRACA - TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ oraz ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4 POKL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej - projekt AON 7.4 - 100 godzin, 10 osób Część 2 Szkolenie pn.: Pierwsza pomoc przedmedyczna - projekt AON 7.4 - 20 godzin, 10 osób Część 3 Szkolenie pn.: Kurs komputerowy - projekt AON 7.4 - 40 godzin, 20 osób Część 4 Szkolenie pn. Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - projekt Praca 7.4 - 120 godzin, 9 osób Część 5 Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - projekt Praca 7.4 - 100 godzin, 10 osób Część 6 Szkolenie pn. Kucharz - garmażer - projekt Praca 7.4 - 120 godzin, 6 osób Część 7 Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej - uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 25godzin, 1 grupa do 15 osób Część 8 Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą-stylistą w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać- 60 godzin, akademia wizerunku Część 9 Akademia wizerunku - usługi fryzjerskie - projekt Praca 7.4 - 30 osób Część 10 Akademia wizerunku - usługi kosmetyczne - projekt Praca 7.4 - 30 osób Część 11 Szkolenia pn. Prawo jazdy zawodowe - projekt Praca 7.4 Kurs prawo jazdy C+E, 3 osoby, 45 godzin Część 12 Szkolenia pn. Prawo jazdy zawodowe - projekt Praca 7.4 Operator koparko-ładowarki, 1 osoba, 202 godziny Część 13 Szkolenia pn. Prawo jazdy zawodowe - projekt Praca 7.4 Operator wózków widłowych, 1 osoba, 67 godzin.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (dotyczy zwiększenia liczby uczestników danego szkolenia).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - nie dotyczy części nr 7,9,10,11
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej - projekt AON 7.4 - 100 godzin, 10 osób Co najmniej 1 osoba, która:posiada wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi, przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. 2.Szkolenie pn.: Pierwsza pomoc przedmedyczna - projekt AON 7.4 - 20 godzin, 10 osób Co najmniej 1 osoba, która:posiada wykształcenie wyższe posiada minimum 2-letnie doświadczenie w pracy jako pielęgniarka-lekarz-ratownik medyczny w okresie: ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert 3.Szkolenie pn.: Kurs komputerowy - projekt AON 7.4 - 40 godzin, 20 osób Co najmniej 1 osoba, która: posiada wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. 4.Szkolenie pn. Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - projekt Praca 7.4 - 120 godzin, 9 osób Co najmniej 1 osoba, która: posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi, przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. 5.Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - projekt Praca 7.4 - 100 godzin, 10 osób Co najmniej 1 osoba, która:posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi, przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. 6.Szkolenie pn. Kucharz - garmażer - projekt Praca 7.4 - 120 godzin, 6 osób Co najmniej 1 osoba, które posiada: wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi , przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. 7.Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej - uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 25godzin, 1 grupa do 15 osób Co najmniej 1 osoba, która posiada: wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, socjoterapia, pedagogika specjalna lub pokrewny minimum 2-letnie (w okresie: ostatnie 3 lat kalendarzowych do upływu terminu składania ofert) doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą (w charakterze psychologa, pedagoga specjalnego, socjoterapeuty). 8.Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą- stylistą w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać- 60 godzin, akademia wizerunku Co najmniej 1 osoba, która posiada: kierunkowe wykształcenie: wizażysta-stylista-kosmetolog; umiejętności zawodowe wizażysta-stylista; doświadczenie zawodowe; mile widziane kursy, szkolenia w tym zakresie. Obowiązki: współpraca z fryzjerem, kosmetyczką w zakresie doboru wykonywanych przez nich zabiegów, prowadzenie warsztatów grupowych i poradnictwa indywidualnego o tematyce: poprawa autoprezentacji, typy kolorystyczne, typy sylwetki, kolorystyka garderoby, dobór makijażu i fryzury, tworzenie indywidualnego stylu, pomoc (doradztwo-wspólne zakupy z uczestnikiem) celem skompletowania stroju na rozmowę kwalifikacyjną. 9.Akademia wizerunku - usługi fryzjerskie - projekt Praca 7.4 - 30 osób Co najmniej 1 osoba, która posiada: kierunkowe wykształcenie minimum zawodowe; umiejętności zawodowe- fryzjer-stylista; doświadczenie zawodowe fryzjera (minimum 2 lata w okresie: ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert); mile widziane kursy, szkolenia w tym zakresie. Obowiązki: dobór fryzury, strzyżenie, koloryzacja, upięcia, pielęgnacja. 10.Akademia wizerunku - usługi kosmetyczne - projekt Praca 7.4 - 30 osób Co najmniej 1 osoba, która posiada kierunkowe wykształcenie minimum zawodowe; umiejętności zawodowe kosmetyczka-stylista; doświadczenie zawodowe kosmetyczki (minimum 2 lata w okresie: ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert); mile widziane kursy, szkolenia w tym zakresie. Obowiązki: wykonywanie zabiegów na twarz i ciało, manicure, pedicure, itp. 11.Szkolenia pn. Prawo jazdy zawodowe - projekt Praca 7.4 Kurs prawo jazdy C+E, 45 godzin, 3 osoby Co najmniej 1 osoba, które posiada: uprawnienia instruktora nauki jazdy minimum 2-letnie doświadczenie w pracy jako instruktor nauki jazdy w okresie: ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert 12.Szkolenia pn. Prawo jazdy zawodowe - projekt Praca 7.4 Operator koparko-ładowarki, 1 osoba, 202 godziny Co najmniej 1 osoba, które posiada:wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. 13.Szkolenia pn. Prawo jazdy zawodowe - projekt Praca 7.4 Operator wózków widłowych, 1 osoba, 67 godzin Co najmniej 1 osoba, która: posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
zgodnie z SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - doświadczenie - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie. - Zmiany terminu wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc
Tel./fax.: 24 275 76 60; 24-275-41-88.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc pok. 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PRACA - TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4 POKL 100% finansowania z UE w ramach EFS.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2013-06-20
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-20 18:27:26
- Liczba odsłon: 230
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: