Wersja archiwalna 2013-06-20 11:33:02
Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 120 godzin Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin Warsztaty terapeutyczne dla...
Termin składania ofert: 2013-05-28
Sierpc: Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego
w ramach projektów: Praca - trzeba działać a nie czekać oraz Asystent osoby niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie 7.4 POKL
Numer ogłoszenia: 118893 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81433 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego w ramach projektów: Praca - trzeba działać a nie czekać oraz Asystent osoby niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie 7.4 POKL.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 120 godzin 2.Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin 3.Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej - uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 25godzin 4.Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą lub stylistą w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin, akademia wizerunku 5.Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 100 godzin 6.Doradztwo zawodowe dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 60 godzin 7.Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: AON - realna pomoc i wsparcie - 20 GODZIN 8.Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania z usług Asystentów osób niepełnosprawnych - 60 godzin..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: RACA - TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4 POKL. rojekty są w 85% współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Dzialanie 7.4 POKL Niepełnosprawni na rynku pracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5
Nazwa: Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 100 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Apus Robert Meller, ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5290,00
Oferta z najniższą ceną: 5290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 60 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Sawicka, Al. Jana Pawła II 15/29, 09-410 Płock, 09-410 PŁOCK, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3240,00
Oferta z najniższą ceną: 3240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 120 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Apus Robert Meller, ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6348,00
Oferta z najniższą ceną: 6348,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: AON - realna pomoc i wsparcie - 20 GODZIN
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Prawna Radcy Prawnego Sylwii Barcz-Popiel,, Ul. Wileńska 32, lok 209/210,, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1599,00
Oferta z najniższą ceną: 1599,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1780,00
Waluta: PLN.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2013-06-20
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-20 11:33:02
- Liczba odsłon: 215
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: