Wersja archiwalna 2013-06-14 14:39:03
Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 120 godzin Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin Warsztaty terapeutyczne dla...
Termin składania ofert: 2013-05-28
Sierpc: Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego w ramach projektów: Praca - trzeba działać a nie czekać oraz Asystent osoby niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie 7.4 pokl
Numer ogłoszenia: 113119 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81433 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego w ramach projektów: Praca - trzeba działać a nie czekać oraz Asystent osoby niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie 7.4 pokl.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 120 godzin Część 2 Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin Część 3 Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej - uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 25godzin Część 4 Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą, stylistą w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin, akademia wizerunku Część 5 Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 100 godzin Część 6 Doradztwo zawodowe dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 60 godzin Część 7 Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: AON - realna pomoc i wsparcie - 20 GODZIN Część 8 Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania z usług Asystentów osób niepełnosprawnych - 60 godzin.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Praca - trzeba działać a nie czekać oraz Asystent osoby niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie 7.4 POKL w 100% współfinansowane ze środków UE w ramach EFS..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł, ul. Płoskiego 4/26, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2520,00
Oferta z najniższą ceną: 2520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Doradztwo zawodowe dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 60 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł, ul. Płoskiego 4/26, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2040,00
Oferta z najniższą ceną: 2040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4140,00
Waluta: PLN.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2013-06-14
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-14 14:39:03
- Liczba odsłon: 219
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: