Wersja archiwalna 2013-06-03 15:39:54

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE                                                                              Sierpc, dnia 03.06.2013r.                                                

09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a

tel. (024) 275 76 60

e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu                                                  

                 

Oznaczenie i numer postępowania: świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego
w ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” oraz „Asystent osoby niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” 7.4  pokl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –nr 814330 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 8 CZĘŚCI:

Część 1

Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać
a nie czekać” - 120 godzin

Część 2

Doradztwo zawodowe  dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać
a nie czekać”  - 90 godzin

Część 3

Warsztaty terapeutyczne dla dzieci  z otoczenia grupy docelowej – uczestników projektu „Praca – trzeba działać  a nie czekać” – 25godzin

Część 4

Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku

Część 5

Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin

Część 6

Doradztwo zawodowe  dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 60 godzin

Część 7

Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc
i wsparcie - 20 GODZIN

Część 8

Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania
z usług Asystentów osób niepełnosprawnych – 60 godzin

 

 

WYKONAWCY

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 2

 

Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
09-200 Sierpc

zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych, zawiadamia, że w odniesieniu do Części nr - 2 Doradztwo zawodowe  dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać
a nie czekać”  - 90 godzin

postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego w ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” oraz „Asystent osoby niepełnosprawnej – realna pomoc
i wsparcie” 7.4  POKL

 

wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł,
ul. Płoskiego 4/26 09-400 Płock

na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.

Cena wybranej oferty – 2.520,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset dwadzieścia złotych 00/100).

Najkorzystniejsza oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów – 100.

W tej części postępowania wpłynęły 4 oferty. Złożone oferty są zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych, ich zapisy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu
oraz zostały złożone zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

 

Poniżej zestawienie ważnych ofert, które wpłynęły w tej części postępowania wraz z przyznaną punktacją:

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Adres

Cena ofert

PUNKTACJA

Suma punktów

Wg wpływu

Wg nr części

Wg kryterium cena

Wg kryterium doświadczenie

2

2.1

PHU Apus Robert Meller

 

Ul. Gruszowa 9,

42-200 Częstochowa

3.591,00

 

49,12

30

79,12

12

2.2

I Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna „ąę”

Ul. Tysiąclecia 16

 09-402 Płock

6.210,00

 

28,41

30

58,41

17

2.3

Zakład Doskonalenia Zawodowego
w Warszawie

Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Sierpcu

Ul. Piastowska 40

 09-200 Sierpc

10.800,00

 

16,33

30

46,33

19

2.4

Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł

ul. Płoskiego 4/26 09-400 Płock

2.520,00

70,00

30

100,00

 

Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania  zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

       Dziękuję za złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.

 

Z poważaniem

 

      Agnieszka Gorczyca

                  -//-

        Kierownik PCPR

 

 

 

 

 

 

 

 

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE 

                                                                                 Sierpc, dnia 03.06.2013r.                                                

09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a

tel. (024) 275 76 60

e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu                                                  

                 

Oznaczenie i numer postępowania: świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego
w ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” oraz „Asystent osoby niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” 7.4  pokl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –nr 814330 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 8 CZĘŚCI:

Część 1

Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać
a nie czekać” - 120 godzin

Część 2

Doradztwo zawodowe  dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać
a nie czekać”  - 90 godzin

Część 3

Warsztaty terapeutyczne dla dzieci  z otoczenia grupy docelowej – uczestników projektu „Praca – trzeba działać  a nie czekać” – 25godzin

Część 4

Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku

Część 5

Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin

Część 6

Doradztwo zawodowe  dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 60 godzin

Część 7

Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc
i wsparcie - 20 GODZIN

Część 8

Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania
z usług Asystentów osób niepełnosprawnych – 60 godzin

 

 

WYKONAWCY

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 6

 

Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
09-200 Sierpc

zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych, zawiadamia, że w odniesieniu do Części nr - 6 Doradztwo zawodowe  dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 60 godzin postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp

na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego w ramach projektów: „Praca - trzeba działać
a nie czekać” oraz „Asystent osoby niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” 7.4  POKL

 

wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł,
ul. Płoskiego 4/26 09-400 Płock

na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.

Cena wybranej oferty – 2.040,00 zł (słownie: dwa tysiące czterdzieści złotych 00/100).

Najkorzystniejsza oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów – 100.

W tej części postępowania wpłynęły 3 oferty. Złożone oferty są zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych, ich zapisy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu
oraz zostały złożone zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

 

Poniżej zestawienie ważnych ofert, które wpłynęły w tej części postępowania wraz z przyznaną punktacją:

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Adres

Cena ofert

PUNKTACJA

Suma punktów

Wg wpływu

Wg nr części

Wg kryterium cena

Wg kryterium doświadczenie

4

6.1

PHU Apus Robert Meller

 

Ul. Gruszowa 9,

42-200 Częstochowa

2.394,00

 

59,65

30

89,65

14

6.2

I Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna „ąę”

Ul. Tysiąclecia 16

 09-402 Płock

4.140,00

 

34,49

30

64,49

20

6.3

Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł

ul. Płoskiego 4/26
09-400 Płock

2.040,00

70,00

30

100,00

 

Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania  zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

       Dziękuję wszystkim Wykonawcom za złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.

 

Z poważaniem

 

      Agnieszka Gorczyca

                  -//-

        Kierownik PCPR

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-06-03
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-03 15:39:54
  • Liczba odsłon: 229
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1148088]

przewiń do góry