Wersja archiwalna 2013-06-03 15:39:54
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE Sierpc, dnia 03.06.2013r.
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
Oznaczenie i numer postępowania: świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego
w ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” oraz „Asystent osoby niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” 7.4 pokl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –nr 814330 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 8 CZĘŚCI:
Część 1 |
Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać |
Część 2 |
Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać |
Część 3 |
Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej – uczestników projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 25godzin |
Część 4 |
Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku |
Część 5 |
Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin |
Część 6 |
Doradztwo zawodowe dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 60 godzin |
Część 7 |
Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc |
Część 8 |
Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania |
WYKONAWCY
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 2
Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
09-200 Sierpc
zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych, zawiadamia, że w odniesieniu do Części nr - 2 Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać
a nie czekać” - 90 godzin
postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego w ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” oraz „Asystent osoby niepełnosprawnej – realna pomoc
i wsparcie” 7.4 POKL
wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł,
ul. Płoskiego 4/26 09-400 Płock
na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.
Cena wybranej oferty – 2.520,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset dwadzieścia złotych 00/100).
Najkorzystniejsza oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów – 100.
W tej części postępowania wpłynęły 4 oferty. Złożone oferty są zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych, ich zapisy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu
oraz zostały złożone zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
Poniżej zestawienie ważnych ofert, które wpłynęły w tej części postępowania wraz z przyznaną punktacją:
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Adres |
Cena ofert |
PUNKTACJA |
Suma punktów | ||
Wg wpływu |
Wg nr części |
Wg kryterium cena |
Wg kryterium doświadczenie | ||||
2 |
2.1 |
PHU Apus Robert Meller |
Ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa |
3.591,00 |
49,12 |
30 |
79,12 |
12 |
2.2 |
I Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna „ąę” |
Ul. Tysiąclecia 16 09-402 Płock |
6.210,00 |
28,41 |
30 |
58,41 |
17 |
2.3 |
Zakład Doskonalenia Zawodowego Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Sierpcu |
Ul. Piastowska 40 09-200 Sierpc |
10.800,00 |
16,33 |
30 |
46,33 |
19 |
2.4 |
Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł |
ul. Płoskiego 4/26 09-400 Płock |
2.520,00 |
70,00 |
30 |
100,00 |
Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Dziękuję za złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Z poważaniem
Agnieszka Gorczyca
-//-
Kierownik PCPR
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Sierpc, dnia 03.06.2013r.
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
Oznaczenie i numer postępowania: świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego
w ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” oraz „Asystent osoby niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” 7.4 pokl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –nr 814330 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 8 CZĘŚCI:
Część 1 |
Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać |
Część 2 |
Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba działać |
Część 3 |
Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej – uczestników projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 25godzin |
Część 4 |
Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku |
Część 5 |
Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin |
Część 6 |
Doradztwo zawodowe dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 60 godzin |
Część 7 |
Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc |
Część 8 |
Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania |
WYKONAWCY
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 6
Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
09-200 Sierpc
zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych, zawiadamia, że w odniesieniu do Części nr - 6 Doradztwo zawodowe dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 60 godzin postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp
na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego w ramach projektów: „Praca - trzeba działać
a nie czekać” oraz „Asystent osoby niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” 7.4 POKL
wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł,
ul. Płoskiego 4/26 09-400 Płock
na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.
Cena wybranej oferty – 2.040,00 zł (słownie: dwa tysiące czterdzieści złotych 00/100).
Najkorzystniejsza oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów – 100.
W tej części postępowania wpłynęły 3 oferty. Złożone oferty są zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych, ich zapisy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu
oraz zostały złożone zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
Poniżej zestawienie ważnych ofert, które wpłynęły w tej części postępowania wraz z przyznaną punktacją:
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Adres |
Cena ofert |
PUNKTACJA |
Suma punktów | ||
Wg wpływu |
Wg nr części |
Wg kryterium cena |
Wg kryterium doświadczenie | ||||
4 |
6.1 |
PHU Apus Robert Meller |
Ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa |
2.394,00 |
59,65 |
30 |
89,65 |
14 |
6.2 |
I Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna „ąę” |
Ul. Tysiąclecia 16 09-402 Płock |
4.140,00 |
34,49 |
30 |
64,49 |
20 |
6.3 |
Pracownia Psychoterapii i Psychoedukacji Iwona Dziugieł |
ul. Płoskiego 4/26 |
2.040,00 |
70,00 |
30 |
100,00 |
Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Dziękuję wszystkim Wykonawcom za złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Z poważaniem
Agnieszka Gorczyca
-//-
Kierownik PCPR
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2013-06-03
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-03 15:39:54
- Liczba odsłon: 229
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: