Wersja archiwalna 2013-05-20 10:46:28
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA siwz_pcprs_2.13_praca_7.4_aon_7.4.pdf siwz_pcprs_2.13_praca_7.4_aon_7.4.doc
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Sierpc: ŚWIADCZENIE USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH PROJEKTÓW: PRACA - TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ ORAZ ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4 POKL
Numer ogłoszenia: 81433 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH PROJEKTÓW: PRACA - TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ ORAZ ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4 POKL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 120 godzin Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej - uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 25godzin Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą lub stylistą w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin, akademia wizerunku Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 100 godzin Doradztwo zawodowe dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 60 godzin Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: AON - realna pomoc i wsparcie - 20 GODZIN Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania z usług Asystentów osób niepełnosprawnych - 60 godzin.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobą/osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług i spełnią przedstawione niżej warunki: 1. Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 120 godzin Co najmniej 1 osoba która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, -doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) -świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) co najmniej dwie usługi o tematyce tożsamej z zamawianą. 2.Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin Co najmniej 1 osoba która posiada: - wykształcenie wyższe magisterskie z uprawnieniami doradcy zawodowego, -doświadczenie w pracy w zawodzie doradcy zawodowego (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) -świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) co najmniej dwie usługi o tematyce tożsamej z zamawianą. 3. Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej - uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 25godzin Co najmniej 1 osoba, która posiada: - wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, socjoterapia, pedagogika specjalna lub pokrewny - minimum 2-letnie (w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą (w charakterze psychologa, pedagoga specjalnego, socjoterapeuty). 4.Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe z wizażystą lub stylistą w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin, akademia wizerunku Co najmniej 3 osoby, w tym: -FRYZJER - co najmniej 1 osoba, która posiada kierunkowe wykształcenie minimum zawodowe; umiejętności zawodowe- fryzjer/stylista; doświadczenie zawodowe fryzjera (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012); mile widziane kursy, szkolenia w tym zakresie. Obowiązki: dobór fryzury, strzyżenie, koloryzacja, upięcia, pielęgnacja. - KOSMETYCZKA - co najmniej 1 osoba, która posiada kierunkowe wykształcenie minimum zawodowe; umiejętności zawodowe kosmetyczka/stylista; doświadczenie zawodowe kosmetyczki (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012); mile widziane kursy, szkolenia w tym zakresie. Obowiązki: wykonywanie zabiegów na twarz i ciało, manicure, pedicure, itp. - WIZAŻYSTA/STYLISTA - co najmniej 1 osoba, która posiada kierunkowe wykształcenie: wizażysta/stylista/kosmetolog; umiejętności zawodowe wizażysta/stylista; doświadczenie zawodowe wizażysty/stylisty (minimum 2 lata); mile widziane kursy, szkolenia w tym zakresie. Obowiązki: współpraca z fryzjerem, kosmetyczką w zakresie doboru wykonywanych przez nich zabiegów, prowadzenie warsztatów grupowych i poradnictwa indywidualnego o tematyce: poprawa autoprezentacji, typy kolorystyczne, typy sylwetki, kolorystyka garderoby, dobór makijażu i fryzury, tworzenie indywidualnego stylu, pomoc (doradztwo-wspólne zakupy z uczestnikiem) celem skompletowania stroju na rozmowę kwalifikacyjną. 5.Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 100 godzin Co najmniej 1 osoba, która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, -doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) -świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) co najmniej dwie usługi o tematyce tożsamej z zamawianą. 6.Doradztwo zawodowe dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 60 godzin Co najmniej 1 osoba która posiada: - wykształcenie wyższe magisterskie z uprawnieniami doradcy zawodowego, -doświadczenie w pracy w zawodzie doradcy zawodowego (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) -świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) co najmniej dwie usługi o tematyce tożsamej z zamawianą. 7.Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: AON - realna pomoc i wsparcie - 20 GODZIN Co najmniej 1 osoba która posiada: - wykształcenie wyższe magisterskie kierunek prawo -doświadczenie w pracy w zawodzie prawnika (minimum 3 lata w okresie styczeń 2008-drudzień 2012) 8.Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania z usług Asystentów osób niepełnosprawnych - 60 godzin Co najmniej 1 osoba, która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, -doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa (minimum 2 lata w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) -świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2010-grudzień 2012) co najmniej dwie usługi o tematyce tożsamej z zamawianą.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty są w 85% współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Dzialanie 7.4 POKL Niepełnosprawni na rynku pracy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 120 godzin.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lata 2013-2014 - 30 uczestników (100% z niepełnosprawnością). Rok 2013: 30uczestników*średnio 2 godziny konsultacji indywidualnych na 1 osobę = 60 godzin. Spotkania warsztatowe 2013: 2 grupy*15h dla 1 grupy=30godzin Spotkania warsztatowe 2014: 2 grupy*15h dla 1 grupy=30godzin Termin: maj - lipiec 2013 r., styczeń-czerwiec 2014r. Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień: (CPV) - 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do soboty, (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe 4-6 godzinne, Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto) Celem poradnictwa psychologicznego jest: trening kompetencji i umiejętności społecznych, wsparcie rozwoju osobistego a także kształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej. Zakres poradnictwa psychologicznego: Autoprezentacja, komunikacja interpersonalna z elementami asertywności, kreatywność i nastawienie do zmian, trening twórczego myślenia, metody radzenia sobie ze stresem i przezwyciężania problemów życiowych, zwłaszcza ograniczeń związanych z niepełnosprawnością, zwiększenie poczucia wpływu na własne życie i możliwości dokonywania świadomych wyborów, wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, nauka stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji, nauka zarządzania czasem, trening interpersonalny, zagadnienia istniejących stereotypów i równości płci, inne elementy uznane przez Wykonawcę za istotne. Obowiązki Wykonawcy: Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć; Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS; Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia/dyplomu/certyfikatu; Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, ostateczne opinie, zdjęcia; Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu; Przygotowanie w porozumieniu z doradcą zawodowym indywidualnych planów działania dla uczestników; Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami; Dokonania wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.06.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 uczestników (100% z niepełnosprawnością). Rok 2013: 30uczestników*1 godzina konsultacji indywidualnych na 1 osobę = 30 godzin. Spotkania warsztatowe 2013: 2 grupy*30h dla 1 grupy=60godzin Termin: maj-czerwiec 2013r. Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień: CPV 85312320-8 Usługi doradztwa Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do soboty, (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe 4-6 godzinne, Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto) Celem szkolenia indywidualnego jest określenie ścieżki rozwoju zawodowego uczestników projektu, poprzez wypracowanie IPD (Indywidualnego Planu Działania). IPD powinien zawierać: diagnozę stanu wyjściowego, rozpoznanie oczekiwań i potrzeb uczestnika projektu w tym m.in. przebieg kariery edukacyjno-zawodowej (wykształcenie, szkolenie, doświadczenie zawodowe), zainteresowania uczestnika projektu; określenie trudności zawodowych, rozpoznanie celów zawodowych; strategię działania określającą szczegółowy sposób realizacji założonych celów zawodowych. Cele grupowego doradztwa zawodowego (Trening Pracy): omówienie technik i aktywnych metod poszukiwania pracy trening motywacji nauka skutecznego i aktywnego poszukiwania pracy proces wytyczania celów i priorytetów zasady przygotowania dokumentów aplikacyjnych przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej nauka zasad autoprezentacji i komunikacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej metody radzenia sobie ze stresem warsztaty Savoir Vivre w kontakcie z pracodawcą i współpracownikami inne elementy uznane przez Wykonawcę za istotne, z uwzględnieniem perspektywy niepełnosprawności. Obowiązki Wykonawcy: Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć; Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS; Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia/dyplomu/certyfikatu; Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, ostateczne opinie, zdjęcia; Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu; Przygotowanie w porozumieniu z psychologiem indywidualnych planów działania dla uczestników; Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami; Dokonania wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej - uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 25godzin.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rok 2013; spotkania warsztatowe 2013- 1 lub 2grupy=25godzin Czas realizacji zamówienia: czerwiec - sierpień 2013r. Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (napoje, herbata, kanapki, ciasto) Obowiązki Wykonawcy: Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć; Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS; Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia/dyplomu/certyfikatu; Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, ostateczne opinie, zdjęcia; Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu; Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami; Dokonania wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. Zakres warsztatów terapeutycznych: trening zastępowania agresji trening twórczego myślenia, asertywność profilaktyka uzależnień.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe z wizażystą/ stylistą w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 90 godzin, akademia wizerunku.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 uczestników (100% z niepełnosprawnością). Rok 2013: 30uczestników*2godziny konsultacji indywidualnych na 1 osobę = 60 godzin Spotkania warsztatowe 2013: 2 grupy*15h dla 1 grupy=30godzin Obowiązki Wykonawcy: Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć; Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS; Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia lub dyplomu lub certyfikatu; Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, ostateczne opinie, zdjęcia; Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu; Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami; Dokonania wpisu o szkoleniu lub doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. pomoc w skompletowaniu stroju na rozmowę kwalifikacyjną (wspólne zakupy stylisty/wizażysty z uczestnikiem i pracownikiem socjalnym) dokumentacja zdjęciowa (przed i po zabiegach estetycznych), prezentacja multimedialna na płycie CD = wydruk 50 folderów pn.: METAMORFOZY -promocja efektów działań Zakres warsztatów i poradnictwa indywidualnego: poprawa autoprezentacji typy kolorystyczne, typy sylwetki, kolorystyka garderoby, dobór makijażu i fryzury, tworzenie indywidualnego stylu zabiegi poprawiające wygląd - fryzjer, kosmetyczka: dobór fryzury, strzyżenie, malowanie, dobranie ubioru inne zabiegi pod nadzorem wizażysty lub stylisty. Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do grudnia 2013r. Miejsce świadczenia usług: Sierpc Wyżywienie (zajęcia warsztatowe): catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto).
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Dośwadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 100 godzin.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 uczestników (100% z niepełnosprawnością). Rok 2013: 20 uczestników*średnio 1 godzina konsultacji indywidualnych na 1 osobę = 20 godzin. Czerwiec-lipiec 2013r. Spotkania warsztatowe 2013: 2 grupy*30h dla 1 grupy=60godzin, Czerwiec-lipiec 2013r. Pomoc psychologa w ramach grup wsparcia 10 x 2 godziny = 20 godzin sierpień - grudzień 2013r. Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień: (CPV) - 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do soboty, (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe 4-6 godzinne, Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto) Celem poradnictwa psychologicznego jest: trening kompetencji i umiejętności społecznych, wsparcie rozwoju osobistego a także kształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej. Zakres poradnictwa psychologicznego: Autoprezentacja, komunikacja interpersonalna z elementami asertywności, kreatywność i nastawienie do zmian, trening twórczego myślenia, metody radzenia sobie ze stresem i przezwyciężania problemów życiowych, zwłaszcza ograniczeń związanych z niepełnosprawnością, zwiększenie poczucia wpływu na własne życie i możliwości dokonywania świadomych wyborów, wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, nauka stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji, nauka zarządzania czasem, trening interpersonalny, zagadnienia istniejących stereotypów i równości płci, praca w zespole inne elementy uznane przez Wykonawcę za istotne. Obowiązki Wykonawcy: Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć; Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS; Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia/dyplomu/certyfikatu; Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, opinie, zdjęcia; Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu; Przygotowanie w porozumieniu z doradcą zawodowym indywidualnych planów działania dla uczestników; Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami; Dokonania wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Doradztwo zawodowe dla 20 uczestników projektu Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie - 60 godzin.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 uczestników (100% z niepełnosprawnością). Rok 2013: 20uczestników*1godzina konsultacji indywidualnych na 1 osobę = 20 godzin. Spotkania warsztatowe 2013: 2 grupy*20h dla 1 grupy=40godzin Termin: maj-czerwiec 2013r. Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień: CPV 85312320-8 Usługi doradztwa Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do soboty, (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe 4-6 godzinne, Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto) Celem szkolenia indywidualnego jest określenie ścieżki rozwoju zawodowego uczestników projektu, poprzez wypracowanie IPD (Indywidualnego Planu Działania). IPD powinien zawierać: diagnozę stanu wyjściowego, rozpoznanie oczekiwań i potrzeb uczestnika projektu w tym m.in. przebieg kariery edukacyjno-zawodowej (wykształcenie, szkolenie, doświadczenie zawodowe), zainteresowania uczestnika projektu; określenie trudności zawodowych, rozpoznanie celów zawodowych; strategię działania określającą szczegółowy sposób realizacji założonych celów zawodowych. Cele grupowego doradztwa zawodowego (Trening Pracy): omówienie technik i aktywnych metod poszukiwania pracy, alternatywne formy zatrudnienia, elastyczne godziny pracy trening motywacji nauka skutecznego i aktywnego poszukiwania pracy proces wytyczania celów i priorytetów zasady przygotowania dokumentów aplikacyjnych przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej nauka zasad autoprezentacji i komunikacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej metody radzenia sobie ze stresem warsztaty Savoir Vivre w kontakcie z pracodawcą i współpracownikami inne elementy uznane przez Wykonawcę za istotne, z uwzględnieniem perspektywy niepełnosprawności. Obowiązki Wykonawcy: Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć; Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS; Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia/dyplomu/certyfikatu; Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, ostateczne opinie, zdjęcia; Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu; Przygotowanie w porozumieniu z psychologiem indywidualnych planów działania dla uczestników; Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami; Dokonania wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupowe warsztaty prawnicze dla uczestników projektu: AON - realna pomoc i wsparcie 20 GODZIN.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AON - 20 uczestników (100% z niepełnosprawnością). Rok 2013: Spotkania warsztatowe: 1 grupa*20h =20godzin Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do grudnia 2013r. Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto) Obowiązki Wykonawcy: dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu; Harmonogram: spotkania grupowe 4-6 godzinne, dokonanie wpisu o doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. Zakres poradnictwa prawnego: aspekty prawne funkcjonowania Asystenta osób niepełnosprawnych uprawnienia i świadczenia przysługujące osobom niepełnosprawnym i ich rodzinom, możliwości leczenia , rehabilitacji i edukacji osób z niepełnosprawnością, prawo pracy, obowiązki pracodawcy i pracownika, Savoir-vivre w biznesie, podstawy prawa gospodarczego i cywilnego,.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Warsztaty psychologiczne w zakresie umiejętności korzystania z usług Asystentów osób niepełnosprawnych - 60 godzin.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lata 2013-2014 - 20 uczestników (100% z niepełnosprawnością). Spotkania warsztatowe 2013: 30godzin Spotkania warsztatowe 2014: 30godzin Termin: lipiec-grudzień 2013 r., styczeń-czerwiec 2014r. Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień: (CPV) - 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto) Celem poradnictwa psychologicznego jest: trening kompetencji i umiejętności społecznych, wsparcie rozwoju osobistego a także kształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej. Obowiązki Wykonawcy: Przygotowanie ramowego programu (konspektu) zajęć; Oznakowanie Sali zgodnie z zasadami dot. promocji projektów finansowanych ze środków EFS; Wystawienie każdemu uczestnikowi zaświadczenia/dyplomu/certyfikatu; Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, zdjęcia; Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu; Przekazanie każdemu uczestnikowi niezbędnych materiałów i pomocy dydaktycznych właściwie oznakowanych logotypami; Dokonania wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2013-05-20
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-20 10:46:28
- Liczba odsłon: 227
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: