Wersja archiwalna 2013-02-07 14:05:44

modyf_siwz_07.02.13.pdf

 

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

09-200 Sierpc

ul. Świętokrzyska 2a

Sierpc, 07.02.2013r.

 

 

DO WYKONAWCÓW

 

Modyfikacja zapisów SIWZ

 

dotyczy:  postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 39
w zw. z art. 5 ust 1
Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r.
Nr 113, poz. 759,z późn. zm.)

ŚWIADCZENIE USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO”

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a jako Zamawiający, działając
na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dnia 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)  wprowadza modyfikacje w treści SIWZ.

 

Rozdział VIII. Miejsce oraz termin składania o otwarcia ofert, ustęp 3

 

Zapis przed zmianą brzmiał:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a.

Zapis po zmianie brzmi:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a,
pokój nr 8, dnia 08.02.2013r. godzina 1030.

 

Zgodnie ze wskazanym sposobem oznakowania kopert, w których mają być składane oferty: „NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM: 08.02.2013r. GODZINA 10.30” Zamawiający doprecyzował termin i miejsce otwarcia ofert.

 

W związku z powyższym Zamawiający nie przewiduje wydłużenia terminu składania ofert. Nieprzekraczalny termin składania ofert upływa w dniu 08.02.2013r. r. o godzinie 1000 .

 

 

ZATWIERDZAM

Agnieszka Gorczyca

-/-

Kierownik PCPR

Sierpc, 07.02.2013r.    ………………………………………………………………….

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-02-07
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-07 14:05:44
  • Liczba odsłon: 246
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1169725]

przewiń do góry