Wersja archiwalna 2013-02-07 14:05:44
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
09-200 Sierpc
ul. Świętokrzyska 2a
Sierpc, 07.02.2013r.
DO WYKONAWCÓW
Modyfikacja zapisów SIWZ
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 39
w zw. z art. 5 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r.
Nr 113, poz. 759,z późn. zm.)
„ŚWIADCZENIE USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO”
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a jako Zamawiający, działając
na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dnia 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) wprowadza modyfikacje w treści SIWZ.
Rozdział VIII. Miejsce oraz termin składania o otwarcia ofert, ustęp 3
Zapis przed zmianą brzmiał:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a.
Zapis po zmianie brzmi:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a, pokój nr 8, dnia 08.02.2013r. godzina 1030.
Zgodnie ze wskazanym sposobem oznakowania kopert, w których mają być składane oferty: „NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM: 08.02.2013r. GODZINA 10.30” Zamawiający doprecyzował termin i miejsce otwarcia ofert.
W związku z powyższym Zamawiający nie przewiduje wydłużenia terminu składania ofert. Nieprzekraczalny termin składania ofert upływa w dniu 08.02.2013r. r. o godzinie 1000 .
ZATWIERDZAM
Agnieszka Gorczyca
-/-
Kierownik PCPR
Sierpc, 07.02.2013r. ………………………………………………………………….
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2013-02-07
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-07 14:05:44
- Liczba odsłon: 246
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: