TREŚĆ OGŁOSZENIA Z DNIA 02.07.2012R. BZP UZP
Sierpc: Poradnictwo psychologiczne i
doradztwo zawodowe dla uczestników projektu
Z Wami dla Was 7.1.2 PO KL oraz usługi szkoleniowe dla uczestników
projektów: Aktywni w Sierpcu i Rzetelny pracownik czy skuteczny
przedsiębiorca? 9.5 PO KL
Numer ogłoszenia: 230954 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprsierpc.bip.org.pl, www.pcprsierpc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poradnictwo psychologiczne i doradztwo zawodowe dla uczestników projektu Z Wami dla Was 7.1.2 PO KL oraz usługi szkoleniowe dla uczestników projektów: Aktywni w Sierpcu i Rzetelny pracownik czy skuteczny przedsiębiorca? 9.5 PO KL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: -poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Z Wami-dla Was 7.1.2 PO KL -usług szkoleniowych dla uczestników projektów: Aktywni w Sierpcu i Rzetelny pracownik czy skuteczny przedsiębiorca? 9.5 PO KL Zadanie nr 1 - Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Z Wami - dla Was Zadanie nr 2 - Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu Z Wami - dla Was Zadanie nr 3 - Szkolenie dla 20 uczestników projektu Aktywni w Sierpcu wraz z merytorycznym opracowaniem poradnika o tym samym tytule Zadanie nr 4 - Szkolenie dla 20 uczestników projektu Rzetelny pracownik czy skuteczny przedsiębiorca? wraz z merytorycznym opracowaniem poradnika o tym samym tytule.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.52.20.00-9, 85.12.12.70-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, ze Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - co najmniej: 1.2.1 - 3 usługi dla minimum 10 osobowej grupy każda usługa i w wymiarze co najmniej 30 godzin każda usługa. Tematyka usługi związana z poradnictwem psychologicznym, doradztwem zawodowym - dotyczy zadania nr 1 i 2. 1.2.2 - 3 usługi dla minimum 10 osobowej grupy każda usługa i w wymiarze co najmniej 30 godziny każda usługa. Tematyka usługi: komunikacja interpersonalna, negocjacje w biznesie, zarządzanie czasem, prawo pracy, podstawy prawa gospodarczego i cywilnego, sporządzanie biznes planu, zakładanie własnej działalności gospodarczej i pokrewne - dot. Zadania nr 3 i 4; Wykonawca jest zobowiązany do podania wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stosowne oświadczenie Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda by wykazał, co najmniej 1 osobę, która; 1.3.1. Posiada wykształcenie wyższe psychologiczne oraz doświadczenie zawodowe tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 usługi dla minimum 10 osobowej grupy każda usługa i w wymiarze co najmniej 30 godzin każda usługa z zakresu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego dot. zadania nr 1; 1.3.2. Posiada wykształcenie wyższe i uprawnienia doradcy zawodowego oraz doświadczenie zawodowe tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 usługi dla minimum 10 osobowej grupy każda usługa i w wymiarze co najmniej 30 godzin każda usługa z zakresu doradztwa zawodowego indywidualnego lub grupowego dot. zadania nr 2; 1.3.3. Posiada wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego oraz doświadczenie zawodowe tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 usługi szkolenia dla minimum 10 osobowej grupy każda usługa i w wymiarze co najmniej 30 godzin każda usługa. Tematyka usługi: komunikacja interpersonalna, negocjacje w biznesie, zarządzanie czasem, prawo pracy, podstawy prawa gospodarczego i cywilnego, sporządzanie biznes planu, zakładanie własnej działalności gospodarczej i pokrewne - dot. zadania nr 3; 1.3.4. Posiada wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego oraz doświadczenie zawodowe tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 usługi szkolenia dla minimum 10 osobowej grupy każda usługa i w wymiarze co najmniej 30 godzin każda usługa. Tematyka przeprowadzonych szkoleń: komputer w pracy, komunikacja interpersonalna, negocjacje w biznesie, zarządzanie czasem, prawo pracy, podstawy prawa gospodarczego i cywilnego, sporządzanie biznes planu, zakładanie własnej działalności gospodarczej - dot. Zadania nr 4; Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych osób/innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w Dziale XIII pkt 1.2 i 1.3 SIWZ wykonawcy spełniają wspólnie. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Posiadane certyfikaty jakości usług, referencje.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego. 4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 5. Zmiany mogą dotyczyć; a) zmiana miejsca wykonywania usługi (konieczność zmiany miejsca wynika z przyczyn losowych (np. pożar, zalanie, awaria) niezależna od Wykonawcy. Zmiana nie może prowadzić do obniżenia standardu miejsca wykonywania usługi; b) zmiana wynagrodzenia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w sytuacji, gdy koszty wykazane w kalkulacji końcowej będą niższe niż wskazane przez Wykonawcę z złożonej ofercie; c) zmiany podwykonawców; d) zmiany harmonogramu zajęć - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego; e) zmiana ilości osób biorących udział w szkoleniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, pok. nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty są współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Z Wami - dla Was.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Ilość uczestników: 30 osób, w tym 24 osoby niepełnosprawne (również intelektualnie) Wymiar godzinowy 90 godzin, w tym: 30 godzin szkoleniowych (45minut) spotkań grupowych i 60 godzin konsultacji indywidualnych (60 minut). Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9 do 18 (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe (2-3 grupy po 10-15 osób, warsztaty 3-5 godzinne, dwa razy w tygodniu dla danej grupy) Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu Z Wami - dla Was.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Ilość uczestników: 30 osób, w tym 24 osoby niepełnosprawne (również intelektualnie) Wymiar godzinowy 50 godzin, w tym: 20 godzin szkoleniowych (45minut) spotkań grupowych i 30 godzin konsultacji indywidualnych (60 min). Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9 do 18 (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe (2 grupy po 8-15 osób, warsztaty 3-5 godzinne, dwa razy w tygodniu dla danej grupy) Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie dla 20 uczestników projektu Aktywni w Sierpcu wraz z merytorycznym opracowaniem poradnika o tym samym tytule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Ilość uczestników: 20 osób niepełnosprawnych Wymiar godzinowy: po 40 godzin dla dwóch grup, 80 godzin ogółem. Harmonogram: zajęcia raz w tygodniu w dowolny dzień od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9 do 18 (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), 2 grupy po 10 osób, każda grupa jednorazowo 2 godziny zajęć przez 20 kolejnych tygodni. Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.52.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie dla 20 uczestników projektu Rzetelny pracownik czy skuteczny przedsiębiorca? wraz z merytorycznym opracowaniem poradnika o tym samym tytule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Ilość uczestników: 20 osób niepełnosprawnych Wymiar godzinowy: po 40 godzin dla dwóch grup, 80 godzin ogółem. Harmonogram: zajęcia raz w tygodniu w dowolny dzień od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9 do 18 (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), 2 grupy po 10 osób, każda grupa jednorazowo 2 godziny zajęć przez 20 kolejnych tygodni. Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.52.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-02 16:37:57
- Liczba odsłon: 234
- Historia dokumentu: