Wersja archiwalna 2018-01-02 13:41:51
Sierpc, 02. 01. 2018 r.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
WYKONAWCY
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA
OFERTY – USŁUGI POCZTOWE
Zapraszam do złożenia
oferty w postępowaniu prowadzonym bez stosowania ustawy
z dnia 29. 01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Z 2017 r. Poz. 1579 z
późn. zm.) – art. 4 ust. 8 cyt. wyżej ustawy na
świadczenie usług
pocztowych na rzecz
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu przez wykonawcę - operatora
pocztowego w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania oraz doręczania
przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dostarczania zwrotnego
potwierdzenia odbioru oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych po
wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczania lub wydania odbiorcy, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012
r. poz. 1529 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
Wspólny Słownik Zamówień
64.11.00.00-0 - usługi
pocztowe,
64.11.20.00-4 - usługi
pocztowe dotyczące listów,
64.11.30.00-1 - usługi
pocztowe dotyczące paczek.
Ofertę sporządzoną wg wzoru załączonego do niniejszego rozpoznania
wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy złożyć w formie pisemnej w
siedzibie Zamawiającego PCPR Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a, przesłać za
pośrednictwem poczty tradycyjnej, pocztą elektroniczną na adres: pcpr.sierpc@wp.eu (podpisane skany dokumentów) lub faksem pod nr
24-275-76-60 do dnia 09. 01. 2018 r. do godz. 10.
Agnieszka Gorczyca
-/-
Dyrektor PCPR
Sierpc, dnia 02.01.2018 r.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60, e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
...............................................................
pieczęć zamawiającego
ROZPOZNANIE OFERTOWE dot.
ŚWIADCZENIA USŁUG POCZTOWYCH
Działając zgodnie z wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień publicznych,
w postępowaniu prowadzonym bez stosowania ustawy PZP – wyłączenie na podstawie
art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z
późn. zm.) Powiatowe Centrum Pomocy
Rodzinie w Sierpcu zwraca się z
rozpoznaniem ofertowym następującej treści:
1. Opis przedmiotu
zamówienia
Przedmiotem zamówienia
jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu
przez wykonawcę - operatora pocztowego w zakresie przyjmowania, sortowania,
przemieszczania oraz doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i
zagranicznym, dostarczania zwrotnego potwierdzenia odbioru oraz ewentualnych
zwrotów przesyłek niedoręczonych po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich
doręczania lub wydania odbiorcy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23
listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.) oraz
aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Warunek zostanie
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów
pocztowych wydany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na
wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i
dostarczania przesyłek pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy
z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn.
zm.)
lub dokument równoważny.
Ocena spełnienia tego
warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego aktualnego zaświadczenia o
wpisie do rejestru operatorów pocztowych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji
Elektronicznej, o którym mowa w art. 6 ust. l ustawy z dnia 23 listopada 2012
r. Prawo pocztowe lub przedstawienia dokumentu równoważnego - na zasadzie
spełnia/nie spełnia.
b. posiadają wiedzę
i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminy
składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym
okresie wykonał (świadczył, realizował, zakończył) lub wykonuje (świadczy realizuje)
co najmniej jedną usługę o wartości usługi minimum średniorocznie 20.000,00 zł
brutto polegającą na świadczeniu usług pocztowych
w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania,
przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych
zwrotów, z podaniem wartości usługi, dat wykonania i podmiotów na rzecz których
usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez wartość usługi Zamawiający rozumie
łączną wartość wykonanych lub wykonywanych usług w ramach jednej umowy.
Ocena spełnienia warunku
będzie dokonana na podstawie oświadczenia w formularzu ofertowym z wykazem
usług, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
c. dysponują
odpowiednim potencjałem technicznym:
Zamawiający wymaga, aby
Wykonawca dysponował położonym w odległości nie większej jak 5 km od siedziby
Zamawiającego placówką pocztową czynną co najmniej w godzinach 8.00-17.00.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia w
formularzu ofertowym – wykaz placówek
Wykonawca może polegać na
wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania
zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji
zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie (oryginał dokumentu) tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia.
W przypadku oferty
składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia o spełnieniu każdego z w/w warunków składa co najmniej jeden z
tych Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
2) Kryteria oceny ofert
Cena oferty ma być
wyrażona w kwocie złotych brutto za cały okres świadczenia usługi.
Sposób wyliczenia
punktacji: cena oferty najniższej / cena oferty badanej * 100
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy
do 31.12.2020r.
4. Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy, z którym podpiszemy
umowę na świadczenie usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Przewidujemy możliwość
udzielenia zamówienia w częściach TAK /NIE/ NIE DOTYCZY
(wskazane jeśli wymaga tego specyfika zamówienia).
5. Sposób przygotowania
oferty .
Ofertę sporządzić należy
w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie – wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 1.
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy
dołączyć do oferty:
a. Formularz
rzeczowo-cenowy- zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
b. Pełnomocnictwo lub
upoważnienie jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub osobę
upoważnioną.
c. CEiDG
Termin związania ofertą
wynosi 30 dni od daty składania ofert.
Ofertę WRAZ Z
ZAŁACZNIKAMI można złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego, PCPR Sierpc, ul.
Świętokrzyska 2a pok. nr 1, pocztą, pocztą elektroniczną na adres: pcpr.sierpc@wp.eu(podpisane skany dokumentów)lub przesłać faksem pod nr
24-275-76-60, wew. 31.
Osoba do kontaktów –Sylwia
Kaczmarczyk
Ofertę należy złożyć do
dnia 09.01.2018r. do godz. 10.
02.01.2018r.
Agnieszka Gorczyca
-/-
Dyrektor PCPR
....................................................................
(data, podpis Kierownika
Zamawiającego)
Załącznik nr 1
/miejscowość, data/
………………………………………………………
Pieczęć Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY-usługi
pocztowe
ZAMAWIAJĄCY: Powiatowe Centrum
Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, Powiat Sierpecki,
województwo Mazowieckie
WYKONAWCA:
Nazwa Wykonawcy:
…………………………………………………………………………………………………………………………....................
NIP: ……………………………………………………………….
REGON:…………………………..…………………
Tel. ……………………………………........................
e- mail:…………………………………………………………………………………………………………………………….
Adres siedziby:
…………………………………………………………………………………………………………………………………............
OŚWIADCZAM, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminy składania
ofert, wykonałem (świadczył, realizował, zakończył) lub wykonuje (świadczy
realizuje) co najmniej jedną usługę o wartości usługi minimum średniorocznie
20.000,00 zł brutto polegającą na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i
doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów,
OPIS USŁUG z podaniem wartości usługi, dat wykonania i podmiotów na
rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dokumentów
potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
….........................................................
…........................................................................................................................................
….........................................................................................................................................
OŚWIADCZAM, ŻE dysponuję położoną w odległości nie większej jak 5 km od
siedziby Zamawiającego placówką pocztową czynną co najmniej w godzinach
8.00-17.00.
Wykaz placówek …............................................................................................................
…........................................................................................................................................
Oferuję świadczenie usług
pocztowych w okresie 2018-2020 za łączną cenę
…......................................................
brutto (słownie........................ złotych)
Rzeczywiste rozliczenia
między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywały się na podstawie podanych w
załączniku nr 2 cen jednostkowych brutto dla konkretnych usług.
Zamawiający przewiduje
możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: wielkości zamówienia
(wielkości podane są jedynie szacunkowe). W związku z powyższym nastąpi
odpowiednia zmiana wartości całego zamówienia.
Oświadczam, że:
1.
Zapoznałem się z opisem
przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
2.
Deklaruję wykonanie zamówienia
zgodnie z opisem zamówienia zamieszczonym w rozpoznaniu ofertowym.
3.
Zaproponowane ceny będą
obowiązywały przez cały okres realizacji umowy tj. do dnia 31.12.2017r.
4.
Dotrzymam terminu
realizacji zamówienia.
5.
Posiadam uprawnienie do
wykonywania określonej działalności.
6.
Posiadam niezbędną
wiedzę, doświadczenie, a także potencjał ekonomiczny, sprzętowy
i techniczny.
7.
Znajduje się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
dn. ……………………………
...........................................................
(miejscowość) (pieczęć i podpis osoby uprawnionej)
Załączniki: zgodnie z
rozpoznaniem ofertowym.
Załącznik nr 2
………………............................……
pieczątka wykonawcy
Formularz rzeczowo – cenowy
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym izagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłekniedostarczonych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu”.
Przesyłki pocztowe krajowe |
||||||||
L.p. |
Rodzaj przesyłki |
waga przesyłki |
przewidywalna ilość
(sztuk przesyłek, przez cały okres obowiązywania umowy |
Cena jednostkowa netto |
Stawkapodatku VAT* |
cenajednostkowa brutto |
Cena łączna brutto
(5 x 8) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1 |
Przesyłka listowa zwykła |
do 350g |
A |
12000 |
||||
B |
10 |
|||||||
350g –1000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
1000g –2000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
2 |
Przesyłka zwykła priorytetowa |
do 350g |
A |
10 |
||||
B |
1 |
|||||||
350g –1000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
1000g –2000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
3 |
Przesyłka polecona |
do 350g |
A |
4000 |
||||
B |
10 |
|||||||
350g –1000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
1000g –2000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
4 |
Przesyłka polecona priorytetowa |
do 350g |
A |
10 |
||||
B |
1 |
|||||||
350g –1000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
1000g –2000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
5 |
Przesyłka polecona ze zwrotnym potwierdzeniem
odbioru |
do 350g |
A |
3000 |
||||
B |
1 |
|||||||
350g –1000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
1000g –2000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
6 |
Przesyłka polecona priorytetowa ze zwrotnym potwierdzeniem
odbioru |
do 350g |
A |
1 |
||||
B |
1 |
|||||||
350g –1000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
1000g –2000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
7 |
Zwroty –przesyłka listowa polecona |
do 350g |
A |
10 |
||||
8 |
Paczka pocztowa zwykła |
do 1 kg |
A |
1 |
||||
B |
1 |
|||||||
od 1kg –do 2kg |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
od 2kg –do 5kg |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
Przesyłki pocztowe zagraniczne |
||||||||
9 |
Przesyłkapolecona zezwrotnympotwierdzeniemodbioru |
do 350g |
A |
1 |
||||
B |
1 |
|||||||
350g –1000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
|||||||
1000g –2000g |
A |
1 |
||||||
B |
1 |
RAZEM (suma wierszy w kolumnie 9) 10 |
Wykazane w niniejszej tabelce (kolumna 5), przewidywane ilości przesyłek
każdego rodzaju, mają charakter szacunkowy, stanowią element służący do kalkulacji
ceny brutto oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadania przesyłek w podanych ilościach.
Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację usług w w/w ilościach.
Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek mogą ulec zmianie w
zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy.
Wartość z pozycji 10 (suma wierszy w kolumnie 9) należy wpisać do
Formularza ofertowego.
........................... dnia ................
…………………………………………………………
(podpis osób wskazanych w
dokumencie uprawniającym
do występowania w obrocie
prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)
* jeżeli dotyczy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Sylwia
- Data udostępnienia w BIP: 2018-01-02
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Sylwia
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-01-02 13:41:51
- Liczba odsłon: 313
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: