siwz_pcprs_5.15_08-16.04.2015.doc
siwz_pcprs_5.15_08-16.04.2015.pdf
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Sierpc: ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH
DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU Z WAMI - DLA WAS 7.1.2 POKL oraz USŁUG
PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO NA RZECZ PCPR
Numer ogłoszenia: 78556 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU Z WAMI - DLA WAS 7.1.2 POKL oraz USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO NA RZECZ PCPR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Szkolenie pn.: Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 120 godzin, 2 osoby Część 2 Szkolenie pn. Magazynier z obsługą komputera i wózka widłowego - 120 godzin, 2 osoby Część 3 Szkolenie pn. Pracownik administracyjno - biurowy, archiwista - 120 godzin, 2 osoby Część 4 Szkolenie pn. Kurs kosmetyczny - manicure, pedicure - 120 godzin, 1 osoba Część 5 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego- 100h.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 85.12.12.70-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Co najmniej 1 osoba, która (dotyczy części nr 1-4) 1) posiada wykształcenie wyższe lub średnie z uprawnieniami pedagogicznymi, 2) przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert), co najmniej dwa szkolenia o tematyce pokrewnej z zamawianą usługą, 3) posiada co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat tj. 2009-2014) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym bezpośrednio z wykonywaniem czynności jakie obejmuje dany kurs zawodowy, szkolenie (pedagog, trener, doświadczenie praktyczne) Dotyczy części nr 5 - Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego - 100 godzin Co najmniej 1 osoba, która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, -minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2010-grudzień 2014) doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa na rzecz osób dorosłych, -ukończone kursy i szkolenia (min. 5) w zakresie umiejętności terapeutycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z zaleceniem Instytucji Zarządzającej PO KL, Wykonawcy szkoleń ZAWODOWYCH winni posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Z Wami - dla Was jest realizowany w okresie 2009-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%, dotacji celowych budżetu w 4,5%; 10,5% stanowi udział własny JST..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn.: Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 120 godzin, 2 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji: kwiecień - 15 czerwiec 2015r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie pn. Magazynier z obsługą komputera i wózka widłowego - 120 godzin, 2 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji: kwiecień - 15 czerwiec 2015r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie pn. Pracownik administracyjno - biurowy, archiwista - 120 godzin, 2 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji: kwiecień - 15 czerwiec 2015r. Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 50 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-8 godzinne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie pn. Kurs kosmetyczny - manicure, pedicure - 120 godzin, 1 osoba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas realizacji: kwiecień - 15 czerwiec 2015r. (weekendy) Miejsce - Sierpc lub inna miejscowość w odległości do 150 km od Sierpca, Harmonogram: spotkania 6-10 godzinne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego- 100 godzin szkoleniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Około 30 dni roboczych Regularne spotkania (średnio 5 godzinne) 1 spotkanie tygodniowo, środa lub piątek godzina 12-18 Poradnictwo według indywidualnych potrzeb na rzec osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Prowadzenie indywidualnych zajęć psycho -edukacyjnych, udzielaniu indywidualnych konsultacji zgodnie z potrzebami. Diagnoza, terapia i poradnictwo rodzinne, inicjowanie powstania grup wsparcia, grup samopomocowych dla rodzin i osób w kryzysie. Obowiązki Wykonawcy: dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, statystyki, sprawozdawczość. Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do grudnia 2015r. Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-08 14:05:59
- Liczba odsłon: 222
- Historia dokumentu: