Wersja archiwalna 2015-04-02 13:56:01
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE Sierpc, dnia 01.04.2015r.
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
Nr: ZP/04/2015
Oznaczenie i numer postępowania: ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU Z WAMI - DLA WAS 7.1.2 POKL oraz USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO NA RZECZ PCPR
Zamówienie podzielono na 12 części:
Część 1 |
Szkolenie pn.: Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 120 godzin, 2 osoby |
Część 2 |
Prawo jazdy, w tym: Szkolenie pn. Kurs prawa jazdy kat. B – 60 godzin, 9 osób Szkolenie pn. Kurs prawa jazdy kat. B – 60 godzin, 1 osoba z niepełnosprawnością, poruszająca się na wózku inwalidzkim Szkolenie pn. Kurs prawa jazdy kat. B+E – 35 godzin, 1 osoba Szkolenie pn. Kurs prawa jazdy kat. C – 50 godzin, 1 osoba |
Część 3 |
Szkolenie pn. Grafika komputerowa – 80 godzin, 1 osoba |
Część 4 |
Szkolenie pn. Kurs fryzjerski – 120 godzin, 1 osoba |
Część 5 |
Szkolenie pn. Magazynier z obsługą komputera i wózka widłowego – 120 godzin, 2 osoby |
Część 6 |
Szkolenie pn. Kurs spedycyjny – 80 godzin, 1 osoba |
Część 7 |
Szkolenie pn. Operator koparko – ładowarki kl. III – 202 godziny, 4 osoby |
Część 8 |
Szkolenie pn. Pracownik administracyjno – biurowy, archiwista – 120 godzin, 2 osoby |
Część 9 |
Szkolenie pn. Kurs kosmetyczny – manicure, pedicure - 120 godzin, 1 osoba |
Część 10 |
Szkolenie pn. Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach I stopień – 80 godzin, 1 osoba |
Część 11 |
Psycholog w ramach działalności organizatora rodzinnej pieczy zastępczej – 130 godzin |
Część 12 |
Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego- 100h |
Numer ogłoszenia: 64376 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80500000-9 Usługi szkoleniowe
80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 Usługi doradztwa
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
W CZĘŚCI NR 1,5,8,9,12
Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:
ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU Z WAMI - DLA WAS 7.1.2 POKL oraz USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO NA RZECZ PCPR, w częściach:
Nr 1 Szkolenie pn.: Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 120 godzin, 2 osoby
Nr 5 Szkolenie pn. Magazynier z obsługą komputera i wózka widłowego – 120 godzin, 2 osoby
Nr 8 Szkolenie pn. Pracownik administracyjno – biurowy, archiwista – 120 godzin, 2 osoby
Nr 9 Szkolenie pn. Kurs kosmetyczny – manicure, pedicure - 120 godzin, 1 osoba
Nr 12 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego- 100h
Uzasadnienie:
Zgodnie z art. 86 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert. Niemożność zapoznania się z treścią złożonej oferty ma charakter bezwzględny i dotyczy wszystkich osób po stronie Zamawiającego.
W przedmiotowym postępowaniu termin otwarcia ofert został wyznaczony na dzień 31.03.2015 r. na godz. 10:30
W dniu 30.03.2015 r. wpłynęła do Zamawiającego oferta na wykonanie niniejszego przedmiotu Zamówienia w części nr 1, 5, 8, 9, 12 Wykonawcy Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, os. Słoneczne 14.
Koperta została uszkodzona w sposób umożliwiający wyjęcie i odczytanie oferty. Korespondencja została odebrana z poczty przez Starostwo Powiatowe w Sierpcu i na okoliczność zniszczenia koperty, (która prawdopodobnie miało miejsce w którejś z placówek pocztowych) pracownik sekretariatu Starostwa Powiatowego w Sierpcu sporządził stosowną notatkę.
W
związku z powyższym do Komisji Przetargowej, trafiła oferta już otwarta.
Z uwagi na zaistniałą sytuację, nierówne potraktowanie Wykonawców (art. 7 ust 1
ustawy Pzp), postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
Zamawiający nie był w stanie dokonać publicznego otwarcia wszystkich prawidłowo złożonych ofert, co rodzi skutek w postaci braku możliwości udzielenia zamówienia publicznego.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie przed terminem otwarcia ofert (protokół z posiedzenia Komisji Przetargowej z dnia 31.03.2015r. godz. 9.00) na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, ponieważ postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający jednocześnie informuje, że nie
odstępuje od realizacji zamówienia
i kolejne ogłoszenie o zamówieniu zostanie zamieszczone w Biuletynie Zamówień
Publicznych w możliwie najkrótszym terminie.
Dziękujemy wszystkim Wykonawcom za udział w przedmiotowym postępowaniu
ZATWIERDZAM, 01.04.2015r.
Agnieszka Gorczyca
-/-
Dyrektor PCPR
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2015-04-02
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-02 13:56:01
- Liczba odsłon: 230
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: