Wersja archiwalna 2010-11-10 16:34:06

 

SIWZ w formacie .doc do pobrania

 

 sierpc_siwz_ii_10xi.doc

 

 

 

Nr sprawy PCPR.PS.8262-4/6/10

ZP/2/2010

     SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

 

Niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawiera informacje i wytyczne dla Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia publicznego na „Szkolenia zawodowe i edukacyjne dla uczestników projektu „Z Wami dla Was”.

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją stosuje się przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami )

 

I.                   Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Świętokrzyska 2a

09-200 Sierpc Tel: 24 275 76 60; 24-275-41-88 fax.: 24 275 76 60; e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu

II.     Tryb postępowania.

1.                  Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 1759 z późn.zm)                                 

2.                  Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego – art. 39 w zw. z art. 5 ust 1 Prawa zamówień publicznych cyt. ustawy.

III.    Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

IV.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

V.      Zamawiający nie przewiduje zamówień  uzupełniających.

VI.     Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

VII.   Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

VIII.   Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

IX.         Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców. Wykonawca wskazuje sam w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

 

X.            Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia pn. „Mediacje”  dla uczestników projektu „Z Wami dla Was” Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

1.        Miejsce szkolenia: Sierpc, siedziba PCPR, sala konferencyjna wyposażona w sprzęt audiowizualny (dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych)

2.        Termin szkolenia :    3-5 XII 2010 r. lub 10-12 XII 2010 r.(3 dni wybranego weekendu)

3.        Ilość uczestników szkolenia: 9 osób

4.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.        Program szkolenia powinien zawierać min. 30 godzin szkoleniowych podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i sprawdzian umiejętności.

6.        Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

 

ü  proces mediacji, jego zasady, przebieg oraz rola i zadania mediatora; 

ü  umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne niezbędne w prowadzeniu mediacji; 

ü  narzędzia, techniki i strategie mediacyjne; 

ü  umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas mediacji (nierównowaga stron, emocje stron, bariery w mediacji); 

ü  ograniczenia mediacji - różnicowanie spraw, w których mediacja jest przydatna; 

ü  kontekst prawny prowadzenia mediacji w Polsce i na świecie; 

ü  symulacje mediacji prowadzonych samodzielnie oraz z drugim mediatorem,

ü  Inne zagadnienia uznane przez jednostkę szkolącą za istotne.

 

 

XI. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:

  1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
  2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę.
  3. W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego.
  4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ.
  5. Zmiany mogą dotyczyć;

- zmiana sposobu wykonania usługi,

- zmiana terminu wykonania usługi,

- rezygnacja z wykonania części usługi wraz z określeniem maksymalnej wielkości   tej rezygnacji,

- zmiana wynagrodzenia,

- zmiana ilości osób biorących udział w szkoleniu

 

 XII. Termin wymagany wykonania zamówienia.

Rozpoczęcie szkolenia – grudzień 2010r;   zakończenie – do 12 grudnia 2010r.

 

XIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny warunków wymaganych od wykonawców.

 

1.                  W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;

1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnie;.

 

1.2.  Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;

 

1.3.  Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia;

      Warunek   ten   zostanie spełniony,   jeżeli   Wykonawca   dysponuje odpowiednimi osobami  do prowadzenia zajęć, a osoby te posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w zakresie szkolenia z mediacji:

       - Osoby, które posiadają wykształcenie – wyższe psychologiczne lub inne,

            - osoby, które przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia w ciągu ostatnich 3 lat o tematyce

              zgodnej z kierunkiem szkolenia.

1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2.        W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału
w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia, warunki określone w Dziale XIII wykonawcy spełniają wspólnie.

4.  Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie                     
z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń,                 o których mowa w rozdziale XIV niniejszej SIWZ.

 

XIV.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów:

1.      Wypełniony formularz oferty załączony do SIWZ - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ.

2.      Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie  art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ.

3.      Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.

  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa powyżej w ust. 2 -  wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ,
  2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, poprzez załączenie do oferty pisemnego  zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  3. Jeżeli Wykonawca , wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ust 4 niniejszego działu SIWZ (art. 26 ust 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca powinien przedłożyć do oferty, w odniesieniu do tych podmiotów dokument, o których mowa w ust. 2 i 3.
  4. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części robót podwykonawcom – wg załącznika nr 4. W przypadku braku dołączonego oświadczenia – Zamawiający uzna, iż zamówienie będzie wykonane przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców.
  5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
  6. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych szkolenia. Osoby te muszą posiadać wymagane kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia zajęć - wg wzoru załącznik nr 5  do SIWZ;
  7. Program szkolenia – sporządzony przez Wykonawcę (wzór własny)– załącznik nr 6
  8. Szczegółowa kalkulacja kosztów szkolenia sporządzona przez Wykonawcę (wzór własny)– załącznik nr 7
  9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości,

            Dokumenty, o których mowa w lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6

             miesięcy przez upływem terminu składania ofert.

13.  W przypadku złożenia oferty wspólnej, przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych  z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.

14.  Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy  i spełniać następujące wymagania:

a.    Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego działu SIWZ składają wszyscy partnerzy wspólnie (na jednym formularzu) lub wszyscy partnerzy oddzielnie lub lider w imieniu wszystkich;

b.    Dokument, o którym mowa w ust. 2 niniejszego działu SIWZ składają wszyscy partnerzy oddzielnie lub lider w imieniu wszystkich na jednym formularzu.

c.    Każdy z partnerów musi oddzielnie złożyć dokument wymieniony w ust. 3 niniejszego działu SIWZ;

d.   W przypadku partnerów wspólnie ubiegających się  o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 4 niniejszego działu, kopie dokumentów dot. odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty;

 

XV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywaniu oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

 

1.      Zgodnie z art. 27 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem, e-mailem lub pisemnie.

2.      Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub e-mailem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

3.      W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma.

Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Ul. Świętokrzyska 2a

09-200 Sierpc Tel: 24 275 76 60, 24-275-41-88; fax: 24 275 76 60; e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu

4.      Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Pani Ewelina Kamińska   - tel. 024-275 76 60, 275-41-88 e-mail: e.kaminskapcpr@wp.pl

XVI. Wymagania dotyczące wadium – zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium.

XVII.   Termin związania ofertą.

1.      Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3.      Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

XVIII. Opis sposobu udzielania wyjaśnień treści SIWZ

 

1.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający odpowie niezwłocznie, nie później jednak niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, na piśmie na zadane pytanie, przesyłając treść pytania  i odpowiedzi wszystkim uczestnikom postępowania oraz umieści taka informację na stronie internetowej (www.pcprsierpc.bip.org.pl) pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

2. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie zamawiającego.

3. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ.

4.  Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz umieści taka informację na stronie internetowej (www.pcprsierpc.bip.org.pl).

 

XIX.  Opis sposobu przygotowania ofert.

 

1.      Wykonawcy przedstawiają ofertę , której treść musi odpowiadać treści SIWZ i być zgodna z ustawą  „Prawo zamówień publicznych”.

2.      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę na dane szkolenie, wówczas jego oferty zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy.

3.      Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.      Oferta i załączniki do oferty oraz oświadczenia wykonawcy muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie bez użycia ścieralnego nośnika oraz  podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.

5.      Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednocześnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopi pełnomocnictwa musi być poświadczona notarialnie).

6.      Dla uznania ważności oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie. Poświadczenie musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej oraz napisem „za zgodność z oryginałem".

7.      Wszelkie zmiany lub poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

8.      Wykonawca ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnice Jego przedsiębiorstwa. Jednak winien to w ofercie wyraźnie zaznaczyć. Nie wolno zastrzec informacji dotyczących nazwy firmy, adresu, ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności.

9.      Ofertę należy umieścić w jednej zamkniętej kopercie, zapieczętowane w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie oznakowanej
w następujący sposób:

 

Nazwa Wykonawcy i jego adres:

……………………………………………………………………………………

 Oferta w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi „Szkolenie pn „Mediacje”

„Nie otwierać przed dniem 18 listopada 2010r godz.10.30.”

 

XX. Uprawnienia do zmiany lub wycofania oferty

 

  1. Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, może zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie  o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu.
  2. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
  3. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została  złożona po terminie.

 

XXI. Wyjaśnienia w toku badania i oceny ofert.

1.      Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzić spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego.

2.      Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

XXII. Miejsce oraz  termin składania i otwarcia ofert.

 

1.                  Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 1 w terminie do dnia  
18  listopada 2010r godz.10.00

2.                  Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: -  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 1 w dniu 18 listopada 2010r godz.10.30.

3.                  Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informację z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.

4.                  Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert, podczas której;

Ø  bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

Ø  podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firm) oraz adresy wykonawców a także informację dotyczącą ceny, terminu wykonania zamówienia i  warunków płatności,

 

XXIII. Opis sposobu obliczenia ceny

 

1. Cena oferty jest ceną brutto. Cena oferty zostanie wyliczona przez wykonawcę i podana w formularzu ofertowym  w złotych polskich  z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej SIWZ, powinien uwzględnić wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne opusty i rabaty zastosowane przez wykonawcę.

3.  Cena oferty ma charakter stały i nie ulegnie zmianie z zastrzeżeniem Działu XI pkt 5.

4. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, a w szczególności poszczególnych pozycji  mających wpływ na wysokość ceny.

5. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 87 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

 

XXIV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował  przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

 

Zamawiający  dokona wyboru oferty według następujących kryteriów:

 

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1.

Cena

70%

2.

Doświadczenie wykwalifikowanej kadry/osoby, która przeprowadzi kurs mediacji

30%

 

1.      Kryterium „Cena” wartość punktowa zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem

 

C=   x 100 x 70%

 

2.      Kryterium „Doświadczenie kadry/osoby, która przeprowadzi kurs mediacji” zostanie ocenione zgodnie z poniższą tabelą:

 

Element podlegający ocenie:

Liczba punktów

Więcej niż 10 przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat szkoleń o tematyce zgodnej lub zbliżonej do modułu  - kierunku szkolenia.

 

100 pkt

Od 3 do  10 przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat szkoleń o tematyce zgodnej lub zbliżonej do modułu  - kierunku szkolenia.

50 pkt

Mniej niż 3 przeprowadzone w ciągu ostatnich 3 lat szkolenia o tematyce zgodnej lub zbliżonej do modułu  - kierunku szkolenia.

0 pkt.

 

 

Kryterium „Doświadczenie kadry/osoby, która przeprowadzi kurs mediacji

=

ilość przyznanych punktów x 30%.

XXV. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu  zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

            1.      Zamawiający powiadomi na piśmie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

-  wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,

-  wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,

-  wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

            2.      Zgodnie z art. 94 Pzp zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.

            3.      Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu 5 dni, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.

            4.      W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako    najkorzystniejsza, uchylać się będzie od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzić będą przesłanki o których mowa w art. 93 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

            5.      W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 Pzp) – zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

XXVI.  Warunki i ustalenia jakie będą wprowadzone do umowy.

1.Umowa szkoleniowa będzie określać w szczególności:

-        Nazwę i zakres szkolenia;

-        Miejsce i termin realizacji szkolenia;

-        Liczbę uczestników szkolenia;

2.Umowa szkoleniowa będzie określać także zobowiązanie instytucji szkoleniowej do:

-        Umieszczenia logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji szkolenia oraz na materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach,  zaświadczeniach,

-        Oznaczenie sal wykładowych w których będzie odbywało się szkolenie poprzez umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej oraz umieszczenia flag europejskich,

Umowa szkoleniowa będzie określać także Zobowiązanie instytucji szkoleniowej do:

  • prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:

-     Listy obecności - wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,

-     Protokół z egzaminu,

-     Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.

·       przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych zgodnie z ofertą,

  •  przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu zajęć,
  •  informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach w harmonogramie zajęć,
  • pisemne zawiadamianie Zamawiającego o drugiej nieusprawiedliwionej   nieobecności uczestnika szkolenia,

·      zapewnienia warunków przeprowadzenia szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa  i higieny pracy oraz p.poż.,

·      do ochrony danych osobowych uczestników szkolenia,

·      zapewnienia materiałów dydaktycznych na czas szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia,

·      w przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w Dz. XI ust 5 SIWZ  Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego, pisemnego powiadomienia Zamawiającego z podaniem przyczyn.

·      przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do dnia 31.12.2020r,

·      umożliwienia pracownikom Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu oraz innym przedstawicielom jednostek upoważnionych przeprowadzenia kontroli w trakcie trwania szkolenia oraz po jego zakończeniu  w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów umowy.

 

            3. Do umowy szkoleniowej załącza się program szkolenia, wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia oraz wykaz uczestników szkolenia.

            4. Warunki płatności:

a)  tytułem płatności Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zobowiązuje się wypłacić instytucji szkoleniowej kwotę wg kalkulacji przedstawionej w ofercie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia ceny w sytuacji, gdy koszty wykazane w końcowej kalkulacji będą niższe niż wskazane przez Wykonawcę w szczegółowej kalkulacji kosztów szkolenia dołączonej do oferty,

            b) Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym jeżeli w trakcie sprawowania nadzoru nad realizacją zadania stwierdzi: ograniczenie zakresu rzeczowego zadania,

            c) po rozwiązaniu umowy zamawiający nie wypłaci wykonawcy należnej części wynagrodzenia proporcjonalnej do wykonanego zadania.

Warunkiem płatności będzie otrzymanie przez Zamawiającego ze szkolenia:

1.      protokołu z egzaminu końcowego – jego kserokopii,

2.      zaświadczeń o ukończeniu szkolenia – ich kserokopii,

3.      zestawienie wyników przeprowadzonych ankiet wśród wszystkich uczestników szkolenia na ostatnich zajęciach,

4.      rozliczenia godzin zrealizowanych na szkoleniu.

 

XXVII.  Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy.

W postępowaniu przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI Prawa zamówień publicznych (teksy jednolity Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r.z późn.zm).

 

Sierpc, dnia 10 listopada 2010r

              Zatwierdzaam

 

Agnieszka Gorczyca

  Kierownik PCPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Załącznik nr 1 do SIWZ

OFERTA  INSTYTUCJI  SZKOLENIOWEJ

 

 

1.Nazwa instytucji prowadzącej szkolenia

 

......................................................................................................................................................

1.1 Forma organizacyjno – prawna prowadzonej działalności

 

......................................................................................................................................................

1.2. Adres i numer telefonu instytucji szkoleniowej

 

.......................................................................................................................................................

 

Telefon .................................. Fax ……..………………….. e-mail …………………………

 

1.3 Miejsce szkolenia:

 

Zajęcia teoretyczne odbywają się:…………………………………………………….

Zajęcia praktyczne odbywają się:……………………………………………………..

1.4 W sprawie oferty kontaktować się z

 

.......................................................................................................................................................

 

 

2. Nazwa  szkolenia

 

.......................................................................................................................................................

 

 

3. Szkolenie zakończone będzie:

·     wydaniem ……………………………………………………………………………………………

 

4.Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług – (jeśli instytucja szkoleniowa posiada certyfikat jakości usług należy dołączyć kserokopię tego certyfikatu)

 

…………………………………………………………………………………………….

 

 

5. Czas szkolenia na jednego uczestnika wynosi  ............................ godzin

5.1 w tym zajęcia praktyczne na jednego uczestnika ....................... godzin

 

 

 

6. Długość szkolenia : ……  dni.

 

 

7.Całkowity koszt szkolenia:

   Słownie:

 

8. Inne uwagi dotyczące składanej oferty:

Wykaz załączników:

 

 

 

 

9. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia:

……………………………………………………………………………………………………………………........................................................................................................................

10. Data i podpis składającego ofertę  

 

..................................................................................................................................................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  Załącznik Nr 2 do SIWZ

 

 

Oświadczenie*

z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa szkoleniowa uczestników projektu „Z Wami dla Was” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ja (imię i nazwisko składającego oświadczenie ) niżej podpisany

 

…………………………………………………………………………………………………..

 

Działając w imieniu i na rzecz ……………………………………………………………….

                                                                          Firma (nazwa lub nazwisko) oraz adres Wykonawcy

 

 

 …………………………………………………………………………………………………..

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 z późn. zm) WYKONAWCA:

 

A.    Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;

B.     posiada wiedzę i doświadczenie;

C.     dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi

do wykonania zamówienia;

D.    spełnia warunki dotyczące sytuacji  ekonomicznej i finansowej.

 

 

 

 

 

                                                                                        ..................................................                                                          ....................................................................

     ( Miejscowość i data )                                                                                 (Podpisy osób wskazanych  w dokumencie 

                                                                                                                     uprawniającym do występowania w obrocie

                                                                                                                   prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

 

 

 

 

 

 

 

*w przypadku ofert wspólnych – każdy z wykonawców składa oświadczenie

 

 

 

Załącznik Nr  3 do SIWZ

 

 

OŚWIADCZENIE

 

o braku wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2010r., Nr  113, poz. 759 z późn. zmianami);

 

Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa szkoleniowa uczestników projektu „Z Wami dla Was” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ja (imię i nazwisko składającego oświadczenie ) niżej podpisany

 

…………………………………………………………………………………………

 

Działając w imieniu i na rzecz …………………………………………………………………………………………

                                                                          Firma (nazwa lub nazwisko) oraz adres Wykonawcy

 

 …………………………………………………………………………………………

oświadczam, że:

Nie podlegam/my wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Prawa Zamówień Publicznych.

 

 

..................................................                                                      ....................................................................

     ( Miejscowość i data )                                                                    (Podpisy osób wskazanych dokumencie 

                                                                                                                  Uprawniającym do występowania w obrocie

                                                                                                                 Prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

 

 

 

 

 

*w przypadku ofert wspólnych – każdy z wykonawców składa oświadczenie

 

 

 

Załącznik Nr  4 do SIWZ

 

 

WYKONAWCA

 

 

…………………………………

(pieczątka firmy)

 

Nr fax …………………………..

 

e-mail…………………………...

 

 

PODWYKONAWCY

 

 

Lp.

 

Nazwa powierzonej części zamówienia podwykonawcy

 

1.

 

2.

 

3.

 

 

 

 

..................................................                              ....................................................................

     ( Miejscowość i data )                                                                    (Podpisy osób wskazanych dokumencie 

                                                                                                                  Uprawniającym do występowania w obrocie

                                                                                                                 Prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr  5 do SIWZ

 

WYKONAWCA

 

 

 

…………………………………

(pieczątka firmy)

 

 

Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

     

 

 

 

 

 

 

Lp.

Imię i nazwisko

 

 

 

Imię i nazwisko

Wykształcenie wpisać poziom wykształcenia,

 

Liczba przeprowadzonych szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat o tematyce zgodnej lub zbliżonej do modułu  - kierunku szkolenia (i ewentualna informacja o firmach – Zleceniodawcach)

Liczba lat doświadczenia zawodowego na stanowisku, na którym zakres czynności jest zgodny lub zbliżony do modułu - kierunku szkolenia

 

Forma dysponowania osobą1)

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

UWAGA: W przypadku wskazania osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innego/innych podmiotów do oddania do dyspozycji osoby/osób zdolnej do wykonania zamówienia.

 

..................................................                                                       ....................................................................

     ( Miejscowość i data )                                                                    (Podpisy osób wskazanych w dokumencie 

                                                                                                                     uprawniającym do występowania w obrocie

                                                                                                                   prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-11-10
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-11-10 16:34:06
  • Liczba odsłon: 240
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1169690]

przewiń do góry