Wersja archiwalna 2010-09-28 10:19:55

 

Poniższa SIWZ dotyczy ogłoszenia nr 308214 opublikowanego
w dniu 27.09.2010 r. na stronie Urzędu Zamówień Publicznych http://bzp0.portal.uzp.gov.pl

W celu wyświetlenia treści ogłoszenia należy wybrać zakładkę Przeglądaj BZP i wpisać odpowiednie kryteria wyszukiwania,
np. miejscowość - Sierpc, data publikacji 27.09.2010 r.

 

Ze względu na fakt, że nie wszystkie elelmenty graficzne Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostały wyświetlone, zamieszczono SIWZ w formacie .doc do pobrania.

siwz_27.09.2010_pcpr_sierpc_szkolenia.doc

 

 

Nr sprawy PCPR.PS.8262-4/6//10

    

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

Niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawiera informacje i wytyczne dla Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia publicznego na „Szkolenia zawodowe

 i edukacyjne dla uczestników projektu „Z Wami dla Was”.

W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją stosuje się przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami )

I.                   Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Świętokrzyska 2a

09-200 Sierpc Tel: 24 275 76 60; fax.: 24 275 76 60; e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu

II.     Tryb postępowania.

1.                  Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 1759 z późn.zm)                                 

2.                  Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego – art. 39 w zw. z art. 5 ust 1 Prawa zamówień publicznych cyt. ustawy.

III.    Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych – ilość zadań  - 19

IV.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

V.      Zamawiający nie przewiduje zamówień  uzupełniających.

VI.     Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

VII.   Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

VIII.   Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

IX.         Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców. Wykonawca wskazuje sam
w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

X.            Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest usługa  Szkolenia zawodowe i edukacyjne dla uczestników projektu
 „Z Wami dla Was” Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

1.             Wymagania dotyczące każdego zadania szczegółowo opisano w załączniku nr 1 do SIWZ.

Zadanie nr 1 - szkolenie pn: „Przedsiębiorczość”- 2 osoby,

Zadanie nr 2 - szkolenie pn: „Fryzjer”- 1 osoba.

Zadanie nr 3 - szkolenie pn: „Operator koparko-ładowarki”- 1 osoba

Zadanie nr 4 - szkolenie pn: „Księgowość komputerowa”- 4 osoby

Zadanie nr 5  - szkolenie pn: „Wizaż i stylizacja”- 3 osoby

Zadanie nr 6 – szkolenie pn: ”Kurs  komputerowy”- 10 osób w tym:

A) Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym – 5 osób

B) Kurs komputerowy na poziomie podstawowym – 5 osób

Zadanie nr 7  - Szkolenie pn: „Kurs na Prawo jazdy”- 24 osoby w tym;

A) Kurs prawa jazdy kategorii B – 21 osób

B) Kurs prawa jazdy kategorii B dla osób niepełnosprawnych poruszających się

     przy pomocy kul i wózka inwalidzkiego – 2 osoby

C) Kurs prawa jazdy kategorii C+E – 1 osoba

Zadanie nr 8 - Szkolenie pn: „Grafik komputerowy”- 2 osoby

Zadanie nr 9  - Szkolenie pn:  Kurs fotograficzny” – 1 osoba

Zadanie nr 10 - Szkolenie pn:  „Kurs mediacji”- 1 osoba

Zadanie nr 11 - Szkolenie pn:  Pracownik biurowy – asystentka” – 1 osoba

Zadanie nr 12 - Szkolenie pn:  Kurs strzyżenia psów”- 1 osoba

Zadanie nr 13 - Szkolenie pn:  Kursy językowe” – 12 osób w tym;

A) język angielski podstawowy – 6 osób

B) język angielski zaawansowany – 3 osoby

C) język niemiecki podstawowy – 3 osoby

Zadanie nr 14 - Szkolenie pn:   Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej”- 7 osób

Zadanie nr 15  - Szkolenie pn:  „Obsługa kasy fiskalnej”- 2 osoby

Zadanie nr 16  - Szkolenie pn:  Kurs kierowcy wózków jezdniowych”- 6 osób

Zadanie nr 17  - Szkolenie pn:  Kurs gastronomiczny: kucharz – kelner”4 osoby

Zadanie nr 18  - Szkolenie pn:  „Opiekun dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych” – 5 osób

Zadanie nr 19  - Szkolenie pn:  Wychowawca w placówkach wypoczynkowych dla dzieci i młodzieży”- 4 osoby

XI. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:

  1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
  2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę.
  3. W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego.
  4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ.
  5. Zmiany mogą dotyczyć;

a)      zmiana sposobu wykonania usługi,

b)       zmiana terminu wykonania usługi,

c)       zmiana miejsca wykonywania szkolenia,

d)     rezygnacja z wykonania części usługi wraz z określeniem maksymalnej   

  wielkości   tej rezygnacji,

e)      zmiana wynagrodzenia,

f)       zmiana ilości osób biorących udział w szkoleniu

 XII. Termin wymagany wykonania zamówienia.

Wymagane terminy wykonania zamówienia dla poszczególnych części zostały określone
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ.

Rozpoczęcie szkoleń – październik 2010r;   zakończenie – do 15 grudnia 2010r.

XIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny warunków wymaganych od wykonawców.

1.                  W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;

1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;.

     Warunek zostanie spełniony po złożeniu przez Wykonawcę zezwolenia na prowadzenie ośrodka szkolenia kierowców wydanego przez urząd gminy/miasta – dot. zadania nr 7.

1.2.  Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;

1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia;

     Warunek   ten   zostanie spełniony,   jeżeli   Wykonawca  napisze stosowne oświadczenie, iż  dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym ( ma odpowiedni lokal, sprzęt, urządzenia, stanowiska komputerowe, stanowiska do zajęć praktycznych ) oraz dysponuje odpowiednimi osobami  do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych  każdego kierunku szkolenia, a osoby te posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia zajęć.

1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2.        W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału
w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w Dziale XIII wykonawcy spełniają wspólnie.

4.  Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie                     
z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń,                 o których mowa w rozdziale XIV niniejszej SIWZ.

XIV.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów:

  1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie  art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ (oryginał),
  2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ, (oryginał),
  3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa powyżej w ust. 2 -  wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ,
  4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, poprzez załączenie do oferty pisemnego  zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  5. Jeżeli Wykonawca , wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ust 4 niniejszego działu SIWZ (art. 26 ust 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca powinien przedłożyć do oferty, w odniesieniu do tych podmiotów dokument, o których mowa w ust. 2 i 3.
  6. Wypełniony formularz oferty załączony do SIWZ - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ (wypełnić oddzielnie dla każdego szkolenia);
  7. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
  8. Oświadczenie Wykonawcy, iż  dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym ( ma odpowiedni lokal, sprzęt, urządzenia, stanowiska komputerowe, stanowiska do zajęć praktycznych ) oraz dysponuje odpowiednimi osobami  do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych  każdego kierunku szkolenia, a osoby te posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia zajęć - wg wzoru załącznik nr 5  do SIWZ;
  9. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części robót podwykonawcom –
     wg załącznika nr 6. W przypadku braku dołączonego oświadczenia – Zamawiający uzna, iż zamówienie będzie wykonane przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców.
  10. Program szkolenia – sporządzony przez Wykonawcę – załącznik nr 7
  11. Szczegółowa kalkulacja kosztów szkolenia sporządzona przez Wykonawcę -załącznik nr 8
  12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  przez upływem terminu składania ofert.

13.  W przypadku złożenia oferty wspólnej, przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych  z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.

14.  Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy  i spełniać następujące wymagania:

1.      Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego działu SIWZ składają wszyscy partnerzy wspólnie (na jednym formularzu) lub wszyscy partnerzy oddzielnie lub lider w imieniu wszystkich;

2.      Dokument, o którym mowa w ust. 2 niniejszego działu SIWZ składają wszyscy partnerzy oddzielnie lub lider w imieniu wszystkich na jednym formularzu.

3.      Każdy z partnerów musi oddzielnie złożyć dokument wymieniony w ust. 3 niniejszego działu SIWZ;

4.      W przypadku partnerów wspólnie ubiegających się  o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 4 niniejszego działu, kopie dokumentów dot. odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty;

XV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywaniu oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

1.      Zgodnie z art. 27 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem, e-mailem lub pisemnie.

2.      Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub e-mailem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

3.      W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma.

Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Ul. Świętokrzyska 2a

09-200 Sierpc Tel: 24 275 76 60; fax: 24 275 76 60; e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu

4.      Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Pani Ewelina Kamińska   - tel. 024-275 76 60.

XVI. Wymagania dotyczące wadium – zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium.

XVII.   Termin związania ofertą.

1.      Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3.      Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

XVIII. Opis sposobu udzielania wyjaśnień treści SIWZ

1.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający odpowie niezwłocznie, nie później jednak niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, na piśmie na zadane pytanie, przesyłając treść pytania  i odpowiedzi wszystkim uczestnikom postępowania oraz umieści taka informację na stronie internetowej (www.pcprsierpc.bip.org.pl) pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

2. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie zamawiającego.

3. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ.

4.  Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz umieści taką informację na stronie internetowej (www.pcprsierpc.bip.org.pl).

XIX.  Opis sposobu przygotowania ofert.

1.      Wykonawcy przedstawiają ofertę , której treść musi odpowiadać treści SIWZ i być zgodna
z ustawą 
„Prawo zamówień publicznych”.

2.      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie. Jeżeli Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę na dane szkolenie, wówczas jego oferty zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy.

3.      Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.      Oferta i załączniki do oferty oraz oświadczenia wykonawcy muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie bez użycia ścieralnego nośnika oraz  podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.

5.      Jeżeli osoba/osoby podpisując ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednocześnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopi pełnomocnictwa musi być poświadczona notarialnie).

6.      Dla uznania ważności oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty
i oświadczenia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie. Poświadczenie musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej oraz napisem „za zgodność z oryginałem".

7.      Wszelkie zmiany lub poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

8.      Wykonawca ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnice Jego przedsiębiorstwa. Jednak winien to w ofercie wyraźnie zaznaczyć. Nie wolno zastrzec informacji dotyczących nazwy firmy, adresu, ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności.

9.      Ofertę należy umieścić w jednej zamkniętej kopercie, zapieczętowane w sposób gwarantujący zachowanie  poufności jej treść, oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie oznakowanej
w następujący sposób:

Nazwa Wykonawcy i jego adres:

……………………………………………………………………………………

 Oferta w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi „Szkolenia zawodowe
i edukacyjne dla uczestników projektu „Z Wami dla Was”- Zadanie  nr ……

„Nie otwierać przed dniem 04 października 2010r godz.10.30.”

XX. Uprawnienia do zmiany lub wycofania oferty

  1. Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, może zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie  o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu.
  2. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
  3. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została  złożona po terminie.

XXI. Wyjaśnienia w toku badania i oceny ofert.

1.      Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzić spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego.

2.      Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

XXII. Miejsce oraz  termin składania i otwarcia ofert.

1.                  Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 1 w terminie do dnia  
04 października 2010r godz.10.00

2.                  Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: -  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 2 w dniu 04 października 2010r godz.10.30.

3.                  Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informację z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.

4.                  Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert, podczas której;

Ø  bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

Ø  podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firm) oraz adresy wykonawców a także informację dotyczącą ceny, terminu wykonania zamówienia i  warunków płatności,

XXIII. Opis sposobu obliczenia ceny

1. Cena oferty jest ceną brutto (zawiera podatek VAT). Cena oferty zostanie wyliczona przez wykonawcę i podana w formularzu ofertowym  w złotych polskich  z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej SIWZ, powinien uwzględnić wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne opusty i rabaty zastosowane przez wykonawcę.

3. Wykonawca w cenie oferty powinien ująć:

-        koszty wyżywienia (np. kawa, herbata, ciastko, kanapki) - w przypadku szkoleń, które dziennie trwają powyżej 3 godzin dziennie

-        koszty zakwaterowania, które zapewni  – w przypadku szkoleń stacjonarnych, które odbywają się w miejscowości oddalonej o więcej niż 60 km od miejsca zamieszkania uczestnika.

4.  Cena oferty ma charakter stały i nie ulegnie zmianie.

5.  Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywać w PLN (złotych).

6. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, a w szczególności poszczególnych pozycji  mających wpływ na wysokość ceny.

7. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 87 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

XXIV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował  przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

Zamawiający  dokona wyboru oferty według następujących kryteriów:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1.

Cena

70%

2.

Posiadanie  przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług

10%

3.

Miejsce wykonania szkolenia

20%

1.      Kryterium „Cena” wartość punktowa zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem

C= najniższa cena oferowana/cena oferty badanej * 100 * 70%

 

2.      Kryterium „Posiadanie  przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług” zostanie ocenione zgodnie z poniższą tabelą:

Element podlegający ocenie:

Liczba punktów

Posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług: np.certyfikat  ISO na usługi oświatowe, szkoleniowe, doskonalenia zawodowego lub na cały zakres szkolenia bądź Akredytacja Kuratora Oświaty na cały zakres szkolenia lub inny dokument.

100 pkt

Brak certyfikatu jakości

0 pkt

Certyfikat jakości usług = ilość przyznanych punktów x 10%.

3.      Kryterium Miejsce wykonania szkolenia zostanie ocenione zgodnie z poniższym opisem:

Szkolenie na terenie Miasta Sierpca – 100 pkt

Szkolenie na terenie Miasta Płocka – 80 pkt

Szkolenie na terenie innych miejscowości – 0 pkt

Kryterium Miejsce wykonania szkolenia = ilość przyznanych punktów x 20%.

XXV. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu  zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

            1.      Zamawiający powiadomi na piśmie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

-  wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,

-  wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,

-  wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

            2.      Zgodnie z art. 94 Pzp zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.

            3.      Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu 5 dni, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.

            4.      W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako    najkorzystniejsza, uchylać się będzie od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzić będą przesłanki o których mowa w art. 93 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

            5.      W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 Pzp) – zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

XXVI.  Warunki i ustalenia jakie będą wprowadzone do umowy.

1.Umowa szkoleniowa będzie określać w szczególności:

-        Nazwę i zakres szkolenia;

-        Miejsce i termin realizacji szkolenia;

-        Liczbę uczestników szkolenia;

2.Umowa szkoleniowa będzie określać także zobowiązanie instytucji szkoleniowej do:

-        Umieszczenia logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz na materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach,  zaświadczeniach,

-        Oznaczenie sal wykładowych w których będą odbywały się szkolenia poprzez umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej oraz umieszczenia flag europejskich,

-        zapewnienia wyżywienia (kawa, herbata, ciastko, kanapki) - w przypadku szkoleń, które dziennie trwają powyżej 3 godzin dziennie

-        zapewnienia zakwaterowania – w przypadku szkoleń stacjonarnych, które odbywają się w miejscowości oddalonej o więcej niż 60 km od miejsca zamieszkania uczestnika.

3.Umowa szkoleniowa będzie określać także Zobowiązanie instytucji szkoleniowej do:

  • prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:

-     Dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin                       i tematy zajęć edukacyjnych

-     Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,

·       przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych zgodnie z ofertą,

  •  przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu zajęć,
  •  informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach w harmonogramie zajęć,
  •  prowadzenie list obecności oraz przekazywanie ich do Zamawiającego,
  •  prowadzenie zaliczeń zgodnie z ofertą,
  •  pisemne zawiadamianie Zamawiającego o drugiej nieusprawiedliwionej   nieobecności uczestnika szkolenia,

·      zapewnienia warunków przeprowadzenia szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa  i higieny pracy oraz ppoż.,

·      do ochrony danych osobowych uczestników szkolenia,

·      zapewnienia koniecznego sprzętu na czas szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia,

·      w przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w Dz. IX ust 5 SIWZ  Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego, pisemnego powiadomienia Zamawiającego z podaniem przyczyn.

·      przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do dnia 31.12.2020r,

·      umożliwienia pracownikom Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu oraz innym przedstawicielom jednostek upoważnionych do kontroli w trakcie trwania szkolenia oraz po jego zakończeniu  w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów umowy.

            3. Do umowy szkoleniowej załącza się program szkolenia, wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia oraz wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji.

            4. Warunki płatności:

a)  tytułem płatności Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zobowiązuje się wypłacić instytucji szkoleniowej kwotę wg kalkulacji przedstawionej w ofercie Wykonawcy za każde zrealizowane zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia ceny w sytuacji, gdy koszty wykazane w końcowej kalkulacji będą niższe niż wskazane przez Wykonawcę w szczegółowej kalkulacji kosztów szkolenia dołączonej do oferty,

            b) Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym jeżeli w trakcie sprawowania nadzoru nad realizacją zadania stwierdzi: ograniczenie zakresu rzeczowego zadania,   nie powiadomienie o nieobecności uczestników szkolenia, zmianie miejsca realizacji zadania.

            c) po rozwiązaniu umowy zamawiający nie wypłaci wykonawcy należnej części wynagrodzenia proporcjonalnej do wykonanego zadania.

Warunkiem płatności będzie otrzymanie przez Zamawiającego ze szkolenia:

1.      protokołu z egzaminu końcowego – jego kserokopii,

2.      zaświadczeń osób uczestniczących w szkoleniu o ukończeniu szkolenia – ich kserokopii,

3.      zestawienie wyników przeprowadzonych ankiet wśród wszystkich uczestników szkolenia na ostatnich zajęciach,

4.      rozliczenia godzin zrealizowanych na szkoleniu.

XXVII.  Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy.

W postępowaniu przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI Prawa zamówień publicznych (teksy jednolity Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r.z późn.zm).

Sierpc, dnia 27 września 2010r

              Zatwierdzam

       Agnieszka Gorczyca

          Kierownik PCPR

                                                                                                         

Załącznik nr 1

OPIS   PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA

OPIS   PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest usługa  Szkolenia zawodowe i edukacyjne dla uczestników projektu
„Z Wami dla Was” Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

Zadanie nr 1  - szkolenie pn: „Przedsiębiorczość”

1.      Miejsce szkolenia :     dowolne - preferowane  Sierpc lub Płock

2.      Termin szkolenia :     XII 2010 r.

3.      Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby

4.      Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5-6 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie.

5.      Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.      Sala wykładowa powinna być dostosowana do osób skierowanych na szkolenie
tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe .

7.      Program szkolenia powinien zawierać min. 40 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz egzamin przeprowadzony bezpośrednio po zakończeniu zajęć – bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień.

8.      Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

§  Tworzenia przedsiębiorstwa – zagadnienia prawne

§  Rejestracja działalności gospodarczej 

§  Podstawy marketingu i reklamy

§  Elementy prawa pracy (zatrudnienie pracowników -  świadectwo pracy)

§  Prowadzenie dokumentacji , finansów przedsiębiorstwa.

§  Przepisy bhp i ppoż.

§  Inne uznane przez jednostkę szkolącą za istotne

§  Egzamin

Zadanie nr 2 - szkolenie pn: „Fryzjer”

1.      Miejsce szkolenia:     dowolne- preferowane Sierpc lub Płock

2.      Termin szkolenia :     X-XI 2010 r.

3.      Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba

4.      Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu tzn.5-6 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie

5.      Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.      Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.      Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić niezbędne profilaktyczne badania lekarskie  uczestnikowi kursu, w tym również badania do celów sanitarno – epidemiologicznych.

8.      Program kursu powinien zawierać min. 150 godz. podzielonych na część teoretyczną i praktyczną

9.      Program kursu powinien zawierać zagadnienia:

              

Ø Organizacja pracy w salonie fryzjerskim

Ø Budowa i fizjologia włosów, higiena i pielęgnacja włosów

Ø Obsługi klienta i porady fryzjerskie

Ø Pracownia fryzjerska (między innymi: ondulacja, strzyżenie damskie i męskie, rozjaśnianie i farbowanie włosów, układanie fryzur dziennych i wieczorowych,  modelowanie, baleage, zabiegi regenerujące i wzmacniające włosy itd. )

Ø Stylizacja fryzur

Ø Przepisy bhp i ppoż.

Ø Inne uznane przez jednostkę szkolącą za istotne

Ø Egzamin

Zadanie nr 3  - szkolenie pn: „Operator koparko-ładowarki”

1.    Miejsce szkolenia :    dowolne-  preferowane Sierpc lub Płock

2.    Termin szkolenia :     X-XI 2010 r.

3.    Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba

4.    Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5 razy w tygodniu po 6 godzin.

5.    Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.    Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie
tj. uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.    Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem uprawnień państwowych .

8.      Program szkolenia musi zawierać 202 godziny podzielonych na część teoretyczną
i praktyczną i być zgodny z wymaganiami standardów szkoleń operatorów maszyn i  innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych , ustalonych
w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku ( DZ.U. nr. 118
poz. 1263 z 2001 roku). 

9.      Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem przeprowadzonym bezpośrednio
po zakończeniu zajęć – bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień.

10.  Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić
niezbędne profilaktyczne badania lekarskie  oraz badania psychotechniczne.

Zadanie nr 4 - szkolenie pn: „Księgowość komputerowa”

  1. Miejsce szkolenia :     dowolne- preferowane Sierpc lub Płock
  2. Termin szkolenia :     X-XI 2010 r.
  3. Ilość uczestników szkolenia: 4 osoby
  4. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5-6 razy w tygodniu, do 8 godzin dziennie.
  5. Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8
  6. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie
    tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.    Program szkolenia powinien zawierać min. 150 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin bezpośrednio po zakończeniu zajęć – bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień.

8.      Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

Ø  Podstawowe zasady prowadzenia rachunkowości:

- rzeczowy majątek trwały i obrotowy

- rachunek kosztów

- ewidencja przychodów ze sprzedaży

- wynik finansowy

- sprawozdawczość

- podatki

- ubezpieczenia zdrowotne i społeczne

Ø  Elementy prawa cywilnego, administracyjnego i gospodarczego

Ø  Elementy rachunkowości

Ø  Przestrzeganie przepisów i zasad bhp i ppoż.

Wybrane zagadnienia prawa dewizowego

- znaki pieniężne – metody identyfikacji

- rozpoznanie fałszywych banknotów

- zabezpieczenia na banknotach

Ø  Obsługa komputera i programów komputerowych:

- podstawy obsługi komputera (WODR, EXCEL,  Internet)

- obsługa programów: Rachmistrz, Symfonia, Płatnik

Ø  Inne uznane przez jednostkę szkolącą za istotne

Zadanie nr 5  - szkolenie pn: „Wizaż i stylizacja”

1.        Miejsce szkolenia :    dowolne-  preferowane  Sierpc lub Płock

2.        Termin szkolenia :     X-XI 2010 r.

3.        Ilość uczestników szkolenia: 3 osoby

4.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5-6 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie

5.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.        Program szkolenia powinien zawierać min. 90 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

8.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie – jeśli są wymagane.

9.        Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

§   Określenie i korekta rysów twarzy

§   Makijaże profesjonalne

§   Techniki doklejania ozdób do twarzy

§   Stylizacja fryzur

§   Stylizacja ubioru klasycznego

§   Pielęgnacja skóry twarzy i włosów.

§   Zastosowanie masek kosmetycznych.

§   Pielęgnowanie i upiększanie oprawy oczu, henna.

§   Podstawowe zagadnienia masażu kosmetycznego.

§   Pielęgnacja dłoni i stóp.

§   Manicure francuski.

§   Inne zagadnienia uznane przez jednostkę szkolącą za istotne.

Zadanie nr 6 - szkolenie pn: ”Kurs  komputerowy”

A) Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym

1.        Miejsce szkolenia :    dowolne- preferowane  Sierpc lub Płock

2.        Termin szkolenia :     X-XI 2010 r.

3.        Ilość uczestników szkolenia: 5 osób

4.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie .

5.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.        Program szkolenia powinien zawierać min. 40 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

8.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie – jeśli są wymagane.

9.        Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

ü  BHP na stanowisku komputerowym

ü  MsOutlook

ü  MsExcel – zaawnsowany

ü  MsPowerPoint

ü  MS ACCESS – tworzenie baz danych

ü  Inne zagadnienia uznane przez jednostkę szkolącą za istotne.

B) Kurs komputerowy na poziomie podstawowym

1.     Miejsce szkolenia :     dowolne- preferowane  Sierpc lub Płock

2.     Termin szkolenia :     X-XI 2010 r.

3.     Ilość uczestników szkolenia: 5 osób

4.     Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5-6 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie .

5.     Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.     Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.     Program szkolenia powinien zawierać min. 40 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

8.     Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie – jeśli są wymagane.

9.     Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

ü  BHP na stanowisku komputerowym

ü  Wprowadzenie do informatyki

ü  Wprowadzenie do systemu WINDOWS

ü  MS WORD – edytor tekstu

ü  MS EXCEL – arkusz kalkulacyjny

ü  INTERNET

ü  Inne zagadnienia uznane przez jednostkę szkolącą za istotne.

Zadanie nr 7  - Szkolenie pn: „Kurs na Prawo jazdy”

A)    Kurs prawa jazdy kategorii B – 21 osób

B)    Kurs prawa jazdy kategorii B dla osób niepełnosprawnych poruszających się

        przy pomocy kul i wózka inwalidzkiego – 2 osoby

C)    Kurs prawa jazdy kategorii C+E – 1 osoba

1.        Miejsce szkolenia :    dowolne-  preferowane  Sierpc lub Płock

2.        Termin szkolenia :     X-XII 2010 r.

3.        Ilość uczestników szkolenia: 24 osoby

4.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania zgodnego z zapisami Ustawy prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r.

5.         Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie
tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.        Program szkolenia powinien być podzielony na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

8.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne badania lekarskie.

Zadanie nr 8 - szkolenie pn: „Grafik komputerowy”

Miejsce szkolenia :     dowolne - preferowane  Sierpc lub Płock

1.        Termin szkolenia :     X-XI 2010 r.

2.        Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby

3.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie.

4.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie
tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.        Program szkolenia powinien zawierać min. 100 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

7.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie – jeśli są wymagane.

8.        Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

ü  Podstawowe różnice między grafiką wektorową a grafiką rastrową

ü  Arkusz roboczy Corela, ustawienia

ü  Narzędzia edycyjne

ü  Precyzyjne transformacje obiektów za pomocą okien dialogowych

ü  Inne zagadnienia uznane przez jednostkę szkolącą za istotne.

Zadanie nr 9  - Szkolenie pn:  Kurs fotograficzny”

1.        Miejsce szkolenia :     dowolne - preferowane  Sierpc lub Płock

2.        Termin szkolenia :     XI-XII 2010 r.

3.        Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba

4.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie.

5.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.        Program szkolenia powinien zawierać min. 30 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

8.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie – jeśli są wymagane.

9.        Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

ü  Budowa i funkcje cyfrowych aparatów fotograficznych. Ich typy i zastosowania.

ü  Zagadnienia z zakresu kreowania obrazu

ü  Zajęcia praktyczne: Fotografia krajobrazu, Fotografia reportażowa, Fotografia dzieci, Ćwiczenia w studio fotograficznym i pracowni komputerowej

ü  Edycja, obróbka i katalogowanie zdjęć

ü  Inne zagadnienia uznane przez jednostkę szkolącą za istotne.

Zadanie nr 10 - Szkolenie pn:  „Kurs mediacji”

1.        Miejsce szkolenia :     dowolne - preferowane  Sierpc lub Płock

2.        Termin szkolenia :    XII 2010 r.

3.        Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba

4.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie .

5.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.        Program szkolenia powinien zawierać min. 60 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

8.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie – jeśli są wymagane.

9.        Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

ü  proces mediacji, jego zasady, przebieg oraz rola i zadania mediatora; 

ü  umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne niezbędne w prowadzeniu mediacji; 

ü  narzędzia, techniki i strategie mediacyjne; 

ü  umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas mediacji (nierównowaga stron, emocje stron, bariery w mediacji); 

ü  ograniczenia mediacji - różnicowanie spraw, w których mediacja jest przydatna; 

ü  kontekst prawny prowadzenia mediacji w Polsce i na świecie; 

ü  symulacje mediacji prowadzonych samodzielnie oraz z drugim mediatorem,

ü  Inne zagadnienia uznane przez jednostkę szkolącą za istotne.

Zadanie nr 11  - Szkolenie pn:  Pracownik biurowy – asystentka”

1.        Miejsce szkolenia :     dowolne - preferowane  Sierpc lub Płock

2.        Termin szkolenia :     X-XI 2010 r.

3.        Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba

4.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie.

5.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych
na szkolenie tj. uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.        Program szkolenia powinien zawierać min. 120 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

8.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić
osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie – jeśli są wymagane.

9.        Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

ü  Sekretariat w firmie

ü  Asystentka

ü  Korespondencja biurowa

ü  Obsługa programów komputerowych

ü  Kultura i etyka zawodu  asystentki

ü  Prawo pracy

ü  Psychologia pracy

ü  Inne zagadnienia uznane przez jednostkę szkolącą za istotne

Zadanie nr 12 - Szkolenie pn:  Kurs strzyżenia psów”

1.        Miejsce szkolenia :     dowolne - preferowane  Sierpc lub Płock

2.        Termin szkolenia :     XI-XII 2010 r.

3.        Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba

4.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie.

5.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych
na szkolenie tj. uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.        Program szkolenia powinien zawierać min. 80 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

8.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie – jeśli są wymagane.

9.        Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

ü  Wyposażenie psiego salonu fryzjerskiego

ü  Sprzęt fryzjerski, obsługa urządzeń, dezynfekcja

ü  Przepisy BHP

ü  Rasy psów, które wymagają strzyżenia oraz omówienie wzorca strzyżenia

ü  Rodzaje oraz gatunki włosia

ü  Choroby skóry

ü  Budowa psa

ü  Preparaty do pielęgnacji włosia

ü  Środki do pielęgnacji oczu i uszu.

ü  Dobór odpowiedniej fryzury i pielęgnacji włosia do psa.

ü  Przygotowanie psa do zabiegu

ü  Pielęgnacja psa.

Zadanie nr 13  - Szkolenie pn:  Kursy językowe”

A) język angielski podstawowy – 6 osób

B) język angielski zaawansowany – 3 osoby

 C) język niemiecki podstawowy- 3 osoby

1.      Miejsce szkolenia – dowolne, preferowane Sierpc lub Płock

2.      Termin szkolenia : X-XII 2010

3.      Ilość uczestników szkolenia: 12 osób

4.      Szkolenie powinno być realizowane wg harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę. Zajęcia powinny trwać min. 90min./dzień.

Program szkolenia powinien zawierać min. 50 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

5.      Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.      Program szkolenia powinien zawierać m.in.

§  Wymagania wstępne dla uczestników

§  Treści kształcenia  z podziałem na gramatykę, słownictwo i umiejętności językowe
(z podziałem na jednostki lekcyjne , z uwzględnieniem sprawdzania efektów nauczania, wskazówek metodycznych dotyczących realizacji, wykaz niezbędnych środków dydaktycznych)

7.      Do realizacji szkolenia Wykonawca zakupi każdemu uczestnikowi podręcznik + ćwiczenia zgodne z kierunkiem i poziomem  szkolenia, które po zakończeniu szkolenia przechodzą na własność uczestnika.

8.      Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnione samodzielne stanowisko na zajęciach praktycznych.

9.      Wykonawca zobowiązuje się do Umieszczenia logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji szkolenia oraz na materiałach szkoleniowych.

10.  Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia sali wykładowej w której będą odbywały się szkolenia poprzez umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej oraz plakatu promującego projekt.

Zadanie nr 14 - Szkolenie pn:   Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej”

  1. Miejsce szkolenia: dowolne- preferowane Sierpc lub Płock
  2. Termin szkolenia : X-XI 2010 r.
  3. Ilość uczestników szkolenia: 7 osób
  4. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5 razy w tygodniu, do 8 godzin dziennie .
  5. Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8
  6. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.      Program szkolenia powinien zawierać min. 150 godzin podzielonych na część teoretyczną  i praktyczną  i egzamin przeprowadzony bezpośrednio po zakończeniu zajęć – bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień.

  1. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie, w tym również badania do celów sanitarno – epidemiologicznych.

9.      Program szkolenia powinien zawierać min. zagadnienia z zakresu:

Ø  Prawne aspekty sprzedaży

- umowa sprzedaży

- reklamacja 

-  gwarancja itp.

Ø  Organizacja pracy sprzedawcy

Ø  Elementy rachunkowości – dokumentacja sprzedaży

Ø  Handel detaliczny i hurtowy – elementy towaroznawstwa

Ø  Wybrane zagadnienia prawa dewizowego

- znaki pieniężne – metody identyfikacji

- rozpoznanie fałszywych banknotów

- zabezpieczenia na banknotach

Ø  Praktyczna nauka obsługi kas fiskalnych oraz urządzeń współpracujących

- podstawy obsługi komputera (WORD, Internet)

- przyjmowanie płatności kartą płatniczą

- operacje rejestracji i sprzedaży

- kody kreskowe

Ø  Trening umiejętności sprzedaży i obsługi klienta

Ø  Przestrzeganie przepisów i zasad bhp i ppoż.

Ø  Inne uznane przez jednostkę szkolącą za istotne

Ø  Egzamin

Zadanie nr 15  - Szkolenie pn:  „Obsługa kasy fiskalnej”

  1. Miejsce szkolenia :    dowolne-  preferowane Sierpc lub Płock
  2. Termin szkolenia :     XII 2010 r.
  3. Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby
  4. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie.
  5. Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8
  6. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.      Program szkolenia powinien zawierać min. 30  godzin podzielonych na część teoretyczną  i praktyczną  i egzamin przeprowadzony bezpośrednio po zakończeniu zajęć – bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień.

  1. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie, w tym również badania do celów sanitarno –epidemiologicznych.

9.      Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

Ø  Organizacja pracy sprzedawcy

Ø  Praktyczna nauka obsługi kas fiskalnych oraz urządzeń współpracujących

            - podstawy obsługi komputera (WORD, Internet)

            - przyjmowanie płatności kartą płatnicza

            - operacje rejestracji i sprzedaży

            - kody kreskowe

Ø  Trening umiejętności sprzedaży i obsługi klienta

Ø  Przestrzeganie przepisów i zasad bhp i ppoż.

Ø  Inne uznane przez jednostkę szkolącą za istotne

Ø  Egzamin

Zadanie nr 16 - Szkolenie pn:  Kurs kierowcy wózków jezdniowych”

  1. Miejsce szkolenia :    dowolne-  preferowane  Sierpc lub Płock
  2. Termin szkolenia :     X-XI 2010 r.
  3. Ilość uczestników szkolenia: 6 osób
  4. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu tzn.  5 razy w tygodniu  do 8 godzin dziennie
  5. Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8
  6. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.
  7. Program szkolenia powinien zawierać min. 67 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.
  8. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić
    osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie oraz badania psychotechniczne.
  9. Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

Ø    Podstawowe zagadnienia z zakresu obsługi wózków jezdniowych

- budowa i typy wózków

- wykonywanie załadunku i rozładunku

-  wiadomości o dozorze technicznym

- czynności operatora przed , w trakcie i po obsłudze wózka

Ø    Praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków

Ø    Przestrzeganie przepisów i zasad bhp i ppoż.

Ø  Inne uznane przez jednostkę szkolącą za istotne.

Zadanie nr 17  - Szkolenie pn:  Kurs gastronomiczny: kucharz – kelner”

1.        Miejsce szkolenia :    dowolne-  preferowane  Sierpc lub Płock

2.        Termin szkolenia :     X-XI 2010 r.

3.        Ilość uczestników szkolenia: 4 osoby

4.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5-6 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie .

5.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.        Program szkolenia powinien zawierać min. 100 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

8.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić
osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie, w tym również badania do celów sanitarno – epidemiologicznych.

9.        Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

a) Struktura organizacyjna zakładu gastronomicznego
- układ  funkcjonalny zakładu gastronomicznego
- nowoczesne urządzenia w gastronomii
- wyposażenie stanowiska pracy
- organizacja stanowiska pracy
b. Wymogi systemu HACCP w gastronomii
c. Terminologia stosowana w gastronomii
d. Procesy technologiczne stosowane w produkcji żywności
e. Praktyczne zastosowanie procesów technologicznych w sztuce kulinarnej
- sporządzanie potraw z wykorzystaniem warzyw i owoców
- sporządzanie dań gorących z wykorzystaniem mięsa zwierząt rzeźnych i drobiu
- sporządzanie zup i sosów,
- sporządzanie potraw z jaj
- sporządzanie potraw z wykorzystaniem mąki i kasz 
- sporządzanie potraw z ciasta ziemniaczanego
- sporządzanie zakąsek
- sporządzanie deserów

-przestrzeganie przepisów i zasad bhp i ppoż.

-inne uznane przez jednostkę szkolącą za istotne.

Zadanie nr 18 - Szkolenie pn:  „Opiekun dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych”

Miejsce szkolenia :   dowolne- preferowane  Sierpc lub Płock

1.        Termin szkolenia :     X-XI 2010 r.

2.        Ilość uczestników szkolenia: 5 osób

3.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 5 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie .

4.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.        Program szkolenia powinien zawierać min. 120 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

7.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić na wniosek PCPR osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie.

8.        Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

-     Psychologia rozwojowa, wychowawcza

-     Psychologia społeczna

-     Anatomia z fizjologią

-     Elementy medycyny

-     Pielęgnacja osób starszych, przewlekle chorych, niepełnosprawnych i dzieci

-     Wybrane zagadnienia z rehabilitacji osób niepełnosprawnych

-     Ochrona przed zakażeniem

-     Pomoc społeczna i współpraca ze środowiskiem podopiecznego

-     Zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej

-     Wiadomości o lekach i dietach

-     Inne uznane przez jednostkę szkolącą za istotne.

Zadanie nr 19  - Szkolenie pn:  Wychowawca w placówkach wypoczynkowych dla dzieci i młodzieży”.

1.        Miejsce szkolenia :     dowolne- preferowane  Sierpc lub Płock

2.        Termin szkolenia :     XII 2010 r.

3.        Ilość uczestników szkolenia: 4 osoby

4.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 16 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 2-3 razy w tygodniu do 8 godzin dziennie

5.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

6.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

7.        Program szkolenia powinien zawierać min. 20 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

8.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie – jeśli są wymagane.

9.        Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:

a) Organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży,

b) Organizacja zajęć w placówkach wypoczynku,

c) Planowanie pracy wychowawczo-opiekuńczej,

d) Zajęcia kulturalno-oświatowe,

e) Bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników,

f) Prowadzenie odpowiednich dokumentacji,

g) Inne zagadnienia uznane przez jednostkę szkolącą za istotne.

Uwaga. Dotyczy wszystkich szkoleń.

-        Wykonawca zapewnia i ponosi koszty wyżywienia (kawa, herbata, ciastko, kanapki) - w przypadku szkoleń, które dziennie trwają powyżej 3 godzin dziennie

-        Wykonawca zapewnia i ponosi koszty zakwaterowania, – w przypadku szkoleń stacjonarnych, które odbywają się w miejscowości oddalonej o więcej niż 60 km od miejsca zamieszkania uczestnika i poniesienie kosztów za zakwaterowanie.

                 Załącznik nr 2 do SIWZ

OFERTA  INSTYTUCJI  SZKOLENIOWEJ

1.Nazwa instytucji prowadzącej szkolenia

......................................................................................................................................................

1.1 Forma organizacyjno – prawna prowadzonej działalności

......................................................................................................................................................

1.2. Adres i numer telefonu instytucji szkoleniowej

.......................................................................................................................................................

Telefon .................................. Fax ……..………………….. e-mail …………………………

1.3 Miejsce szkolenia:

Zajęcia teoretyczne odbywają się:…………………………………………………….

Zajęcia praktyczne odbywają się:……………………………………………………..

1.4 W sprawie oferty kontaktować się z

.......................................................................................................................................................

2. Nazwa  szkolenia

.......................................................................................................................................................

3. Szkolenie zakończone będzie:

·     wydaniem ……………………………………………………………………………………………

4.Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług – (jeśli instytucja szkoleniowa posiada certyfikat jakości usług należy dołączyć kserokopię tego certyfikatu)

…………………………………………………………………………………………….

5. Czas szkolenia na jednego uczestnika wynosi  ............................ godzin

5.1 w tym zajęcia praktyczne na jednego uczestnika ....................... godzin

6. Długość szkolenia : ……  dni dla każdej grupy.

7.Całkowity koszt szkolenia:

   Słownie:

8. Inne uwagi dotyczące składanej oferty:

Wykaz załączników:

9. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia:

……………………………………………………………………………………………………………………........................................................................................................................

10. Data i podpis składającego ofertę  

..................................................................................................................................................................................


 

  Załącznik Nr 3 do SIWZ

Oświadczenie*

z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych

Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa szkoleniowa uczestników projektu „Z Wami dla Was” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ja (imię i nazwisko składającego oświadczenie ) niżej podpisany

…………………………………………………………………………………………………..

Działając w imieniu i na rzecz ……………………………………………………………….

                                                                          Firma (nazwa lub nazwisko) oraz adres Wykonawcy

 …………………………………………………………………………………………………..

Oświadczam, że zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 z późn. zm) WYKONAWCA:

A.    Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;

B.     posiada wiedzę i doświadczenie;

C.     dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi

do wykonania zamówienia;

D.    spełnia warunki dotyczące sytuacji  ekonomicznej i finansowej.

                                                                                        ..................................................                                                          ....................................................................

     ( Miejscowość i data )                                                                                 (Podpisy osób wskazanych  w dokumencie 

                                                                                                                     uprawniającym do występowania w obrocie

                                                                                                                   prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

*w przypadku ofert wspólnych – każdy z wykonawców składa oświadczenie

Załącznik Nr  4 do SIWZ

OŚWIADCZENIE

o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2010r., Nr  113, poz. 759 z późn. zmianami);

Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa szkoleniowa uczestników projektu „Z Wami dla Was” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ja (imię i nazwisko składającego oświadczenie ) niżej podpisany

…………………………………………………………………………………………

Działając w imieniu i na rzecz …………………………………………………………………………………………

                                                                          Firma (nazwa lub nazwisko) oraz adres Wykonawcy

 …………………………………………………………………………………………

oświadczam, że:

Nie podlegam/my wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Prawa Zamówień Publicznych.

..................................................                                                      ....................................................................

     ( Miejscowość i data )                                                                    (Podpisy osób wskazanych w dokumencie 

                                                                                                                  uprawniającym do występowania w obrocie

                                                                                                                 prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

*w przypadku ofert wspólnych – każdy z wykonawców składa oświadczenie

Załącznik Nr  5 do SIWZ

OŚWIADCZENIE

Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa szkoleniowa uczestników projektu „Z Wami dla Was” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ja (imię i nazwisko składającego oświadczenie ) niżej podpisany

Oświadczam, że

    1. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym ( m.in. odpowiedni lokal, sprzęt, urządzenia, stanowiska komputerowe, stanowiska gastronomiczne, stanowiska do zajęć praktycznych, plac manewrowy – wpisać zgodnie z kierunkiem szkolenia) oraz
    2. dysponuje odpowiednimi osobami  do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych  każdego kierunku szkolenia, a osoby te posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia zajęć.

..................................................                                                      ....................................................................

     ( Miejscowość i data )                                                                    (Podpisy osób wskazanych w dokumencie 

                                                                                                                  uprawniającym do występowania w obrocie

                                                                                                                 prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

Załącznik Nr  6 do SIWZ

WYKONAWCA

…………………………………

(pieczątka firmy)

Nr fax …………………………..

e-mail…………………………...

PODWYKONAWCY…………………………………

                           …………………………………

Lp.

Nazwa powierzonej części zamówienia podwykonawcy

1.

2.

3.

..................................................                              ....................................................................

     ( Miejscowość i data )                                                                    (Podpisy osób wskazanych w dokumencie 

                                                                                                                  uprawniającym do występowania w obrocie

                                                                                                                 prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1169690]

przewiń do góry