POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE Sierpc, dnia 11.06.2013r.
09-200
Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
Oznaczenie i numer postępowania: świadczenie
usług poradnictwa specjalistycznego
w ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” oraz „Asystent osoby
niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” 7.4
pokl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –nr 814330 - 2013; data zamieszczenia:
20.05.2013
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 8 CZĘŚCI:
Część
1 |
Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników
projektu „Praca – trzeba działać |
Część 2 |
Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba
działać |
Część 3 |
Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej – uczestników
projektu „Praca – trzeba działać a nie
czekać” – 25godzin |
Część 4 |
Konsultacje indywidualne i
spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu
„Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku |
Część 5 |
Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent
Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin |
Część 6 |
Doradztwo zawodowe dla 20
uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i
wsparcie” – 60 godzin |
Część 7 |
Grupowe warsztaty prawnicze
dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc |
Część 8 |
Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w
zakresie umiejętności korzystania |
WYKONAWCY
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 5
Zamawiający –
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
09-200 Sierpc zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia
2004r Prawo Zamówień Publicznych,
zawiadamia, że w odniesieniu do Części nr - 5 Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu
„Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie” - 100 godzin
postępowania
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej
progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego w
ramach projektów: „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i
wsparcie” 7.4 POKL
wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę
PHU Apus Robert Meller ul. Gruzowa 9 42-200 Częstochowa na podstawie
kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.
Cena wybranej oferty
– 5.290,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt
złotych 00/100).
Najkorzystniejsza
oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów – 100.
W tej części postępowania
wpłynęły 3 oferty. 2 złożone oferty są zgodne z ustawą Prawo zamówień
publicznych, ich zapisy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu
oraz zostały złożone zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
Zamawiający na
podstawie art.. 24, ust. 2, pkt. 4 wykluczył z postępowania Wykonawcę –
Pracownia Rozwoju Osobistego Katarzyna Juszczak, ul. Lecha 1c, 62-200 Gniezno.
Wskazany Wykonawca nie wykazał
spełniania warunku udziału w postępowaniu, a mianowicie nie wykazał
dysponowania odpowiednią osobą/osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia .
Zgodnie z art. 24, ust.4 ofertę nr 6 (5.2) wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą. Treść oferty
nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z
zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3.
Zgodnie z Rozdziałem
IX. SIWZ opis sposobu przygotowania ofert – oferta winna zawierać wykaz osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z
informacjami o podstawie dysponowania tymi osobami.
W odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentacji Wykonawca przesłał
oświadczenie
o zaniechaniu wykonania wymaganej czynności.
Poniżej zestawienie ważnych ofert, które
wpłynęły w tej części postępowania wraz z przyznaną punktacją:
Numer
oferty |
Nazwa
Wykonawcy |
Adres |
Cena
ofert |
PUNKTACJA |
Suma
punktów |
||
Wg
wpływu |
Wg
nr części |
Wg
kryterium cena 70% |
Wg
kryterium doświadczenie 30% |
||||
3 |
5.1 |
PHU
Apus Robert Meller |
Ul.
Gruszowa 9, 42-200
Częstochowa |
5.290,00 |
70,00 |
30 |
100,00 |
13 |
5.3 |
I
Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „ąę” |
Ul. Tysiąclecia 16 09-402
Płock |
6.800,00 |
54.45 |
30 |
84.45 |
Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego
będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o
wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wykonawcy przysługują środki ochrony
prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Dziękuję za złożenie oferty w
przedmiotowym postępowaniu.
Z
poważaniem
Agnieszka Gorczyca
-//-
Kierownik PCPR
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE Sierpc, dnia 11.06.2013r.
09-200
Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
Oznaczenie i numer postępowania: świadczenie
usług poradnictwa specjalistycznego
w ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” oraz „Asystent osoby
niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” 7.4
pokl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –nr 814330 - 2013; data zamieszczenia:
20.05.2013
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 8 CZĘŚCI:
Część
1 |
Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników
projektu „Praca – trzeba działać |
Część 2 |
Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba
działać |
Część 3 |
Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej – uczestników
projektu „Praca – trzeba działać a nie
czekać” – 25godzin |
Część 4 |
Konsultacje indywidualne i
spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu
„Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku |
Część 5 |
Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent
Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin |
Część 6 |
Doradztwo zawodowe dla 20
uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i
wsparcie” – 60 godzin |
Część 7 |
Grupowe warsztaty prawnicze
dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc |
Część 8 |
Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w
zakresie umiejętności korzystania |
WYKONAWCY
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 8
Zamawiający –
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
09-200 Sierpc zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia
2004r Prawo Zamówień Publicznych,
zawiadamia, że w odniesieniu do Części nr - 8 Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników projektu
„Asystent Osoby Niepełnosprawnej - realna pomoc i wsparcie” - 60 godzin
postępowania
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej
progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego w
ramach projektów: „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i
wsparcie” 7.4 POKL
wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę
Agnieszka Sawicka Al. Jana Pawła II 15/29 09-410 Płock
na
podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.
Cena wybranej oferty
– 3.240,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście czterdzieści złotych
00/100).
Najkorzystniejsza
oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów – 100.
W tej części
postępowania wpłynęły 2 oferty. 1 złożona oferta jest zgodna z ustawą Prawo
zamówień publicznych, jej zapisy potwierdzają spełnienie warunków udziału w
postępowaniu oraz została złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
Zamawiający na
podstawie art.. 24, ust. 2, pkt. 4 wykluczył z postępowania Wykonawcę –
Pracownia Rozwoju Osobistego Katarzyna Juszczak ul. Lecha 1c 62-200 Gniezno.
Wskazany Wykonawca nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu, a
mianowicie nie wykazał dysponowania odpowiednią osobą/osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia. Zgodnie z art. 24, ust.4 ofertę nr 7 (8.1) wykonawcy
wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Treść oferty nie odpowiada treści
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt
3.
Zgodnie z Rozdziałem IX
SIWZ opis sposobu przygotowania ofert – oferta winna zawierać wykaz osób, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacjami o podstawie
dysponowania tymi osobami.
W odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów Wykonawca przesłał
oświadczenie
o zaniechaniu wykonania wymaganej czynności.
Poniżej zestawienie ważnych ofert, które
wpłynęły w tej części postępowania wraz z przyznaną punktacją:
Numer
oferty |
Nazwa
Wykonawcy |
Adres |
Cena
ofert |
PUNKTACJA |
Suma
punktów |
||
Wg
wpływu |
Wg
nr części |
Wg
kryterium cena |
Wg
kryterium doświadczenie |
||||
9 |
8.2 |
Agnieszka
Sawicka |
Al.Jana
Pawła II 15/29 09-410
Płock |
3.240,00 |
70,00 |
30 |
100,00 |
Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego
będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o
wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wykonawcy przysługują środki ochrony
prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Dziękuję za złożenie oferty w
przedmiotowym postępowaniu.
Z
poważaniem
Agnieszka Gorczyca
-//-
Kierownik PCPR
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE Sierpc, dnia 11.06.2013r.
09-200
Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
Oznaczenie i numer postępowania: świadczenie
usług poradnictwa specjalistycznego
w ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” oraz „Asystent osoby
niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” 7.4
pokl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –nr 814330 - 2013; data zamieszczenia:
20.05.2013
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 8 CZĘŚCI:
Część
1 |
Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników
projektu „Praca – trzeba działać |
Część 2 |
Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba
działać |
Część 3 |
Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej – uczestników
projektu „Praca – trzeba działać a nie
czekać” – 25godzin |
Część 4 |
Konsultacje indywidualne i
spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu
„Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku |
Część 5 |
Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent
Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin |
Część 6 |
Doradztwo zawodowe dla 20
uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i
wsparcie” – 60 godzin |
Część 7 |
Grupowe warsztaty prawnicze
dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc |
Część 8 |
Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w
zakresie umiejętności korzystania |
WYKONAWCY
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 1
Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w
Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
09-200 Sierpc zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia
2004r Prawo Zamówień Publicznych,
zawiadamia, że w odniesieniu do Części nr - 1 Poradnictwo psychologiczne dla 30
uczestników projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” - 120 godzin
postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o
wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy
Pzp na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego w
ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” 7.4 POKL
wybrał
ofertę złożoną przez Wykonawcę PHU Apus Robert Meller ul. Gruzowa 9 42-200
Częstochowa na podstawie
kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.
Cena
wybranej oferty – 6.348,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta
czterdzieści osiem złotych 00/100).
Najkorzystniejsza oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów –
100.
W tej części postępowania wpłynęło 6
ofert. 5 spośród złożonych ofert jest zgodnych z ustawą Prawo zamówień
publicznych, ich zapisy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu
oraz zostały złożone zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
Zamawiający na podstawie art.. 24, ust. 2,
pkt. 4 wykluczył z postępowania Wykonawcę – Pracownia Rozwoju Osobistego
Katarzyna Juszczak ul. Lecha 1c 62-200 Gniezno. Wskazany Wykonawca nie wykazał
spełniania warunku udziału w postępowaniu, a mianowicie nie wykazał dysponowania
odpowiednią osobą/osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia . Zgodnie z art.
24, ust.4 ofertę nr 5 (1.2) wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z
zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3.
Zgodnie z Rozdziałem IX. SIWZ opis sposobu
przygotowania ofert – oferta winna zawierać wykaz osób, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności wraz z informacjami o podstawie dysponowania
tymi osobami. W odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentacji Wykonawca
przesłał oświadczenie o zaniechaniu wykonania wymaganej czynności.
Poniżej zestawienie ważnych ofert, które wpłynęły w tej części
postępowania wraz z przyznaną punktacją:
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Adres |
Cena ofert |
PUNKTACJA |
Suma punktów |
||
Wg wpływu |
Wg nr części |
Wg kryterium cena |
Wg kryterium doświadczenie |
||||
1 |
1.1 |
PHU Apus Robert Meller |
Ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa |
6.348,00 |
70,00 |
30 |
100,00 |
8 |
1.3 |
Agnieszka Sawicka |
Al. Jana Pawła II 15/29 09-410 Płock |
6.480,00 |
68,57 |
30 |
98,57 |
11 |
1.4 |
I Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia
Psychologiczno-Pedagogiczna „ąę” |
Ul. Tysiąclecia 16 09-402 Płock |
8.160,00 |
54.45 |
30 |
84,45 |
16 |
1.5 |
Zakład Doskonalenia Zawodowego w
Warszawie Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Sierpcu |
ul. Piastowska 40 09-200 Sierpc |
12.600,00 |
35,26 |
30 |
65,26 |
18 |
1.6 |
Akme-Izabela Olszewska |
ul. Witosa 63b/27 06-400 Ciechanów |
10.200,00 |
43,56 |
30 |
73,56 |
Zamawiający informuje,
że umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o
wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Dziękuję za złożenie
oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Z
poważaniem
Agnieszka Gorczyca
-//-
Kierownik PCPR
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE Sierpc, dnia 11.06.2013r.
09-200
Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
Oznaczenie i numer postępowania: świadczenie
usług poradnictwa specjalistycznego
w ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” oraz „Asystent osoby
niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” 7.4
pokl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –nr 814330 - 2013; data zamieszczenia:
20.05.2013
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 8 CZĘŚCI:
Część
1 |
Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników
projektu „Praca – trzeba działać |
Część 2 |
Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu „Praca – trzeba
działać |
Część 3 |
Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej – uczestników
projektu „Praca – trzeba działać a nie
czekać” – 25godzin |
Część 4 |
Konsultacje indywidualne i
spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu
„Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku |
Część 5 |
Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent
Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin |
Część 6 |
Doradztwo zawodowe dla 20
uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i
wsparcie” – 60 godzin |
Część 7 |
Grupowe warsztaty prawnicze
dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc |
Część 8 |
Warsztaty psychologiczne dla 20 uczestników w
zakresie umiejętności korzystania |
WYKONAWCY
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 7
Zamawiający –
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
09-200 Sierpc zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia
2004r Prawo Zamówień Publicznych,
zawiadamia, że w odniesieniu do Części nr - 7 Grupowe warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: „AON – realna
pomoc i wsparcie - 20 GODZIN
postępowania
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej
progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego w
ramach projektów: „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i
wsparcie” 7.4 POKL
wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę Kancelaria
Prawna Radcy Prawnego
Sylwii Barcz-Popiel, Ul. Wileńska 32, lok 209/210, 05-200 Wołomin
na podstawie
kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.
Cena wybranej oferty
– 1.599,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset dziewięćdziesiąt
dziewięć złotych 00/100).
Najkorzystniejsza
oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów – 100.
W tej części
postępowania wpłynęły 2 oferty. Złożone oferty są zgodne z ustawą Prawo
zamówień publicznych, ich zapisy potwierdzają spełnienie warunków udziału w
postępowaniu
oraz zostały złożone zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
Poniżej zestawienie ważnych ofert, które
wpłynęły w tej części postępowania wraz z przyznaną punktacją:
Numer
oferty |
Nazwa
Wykonawcy |
Adres |
Cena
ofert |
PUNKTACJA |
Suma
punktów |
||
Wg
wpływu |
Wg
nr części |
Wg
kryterium cena 70% |
Wg
kryterium doświadczenie 30% |
||||
10 |
7.1 |
Piotr Laskowski |
Kurówko 26 09-213 Gozdowo |
1.780,00 |
62,88 |
30 |
92,88 |
15 |
7.2 |
Kancelaria Prawna Radcy Prawnego |
Ul. Wileńska 32 lok 209/210 05-200 Wołomin |
1.599,00 |
70,00 |
30 |
100,00 |
Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego
będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o
wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wykonawcy przysługują środki ochrony
prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Dziękuję za złożenie oferty w
przedmiotowym postępowaniu.
Z
poważaniem
Agnieszka Gorczyca
-//-
Kierownik PCPR
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-11 08:52:05
- Liczba odsłon: 219
- Historia dokumentu: