Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia
SIWZ do pobrania siwz_pcprs_3.13_zwdw_7.1.2-06.06.pdf siwz_pcprs_3.13_zwdw_7.1.2-06.06.doc
Sierpc: Realizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych oraz kursów kwalifikacyjnych dla uczestników projektu Z Wami - dla Was 7.1.2 POKL
Numer ogłoszenia: 102801 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych oraz kursów kwalifikacyjnych dla uczestników projektu Z Wami - dla Was 7.1.2 POKL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej - 100 godzin, 5 osób Część 2 Szkolenie pn.: Warsztatowa terapia zajęciowa dla osób z niepełnosprawnością intelektualną - 150 godzin - 12 osób Część 3 Szkolenie pn.: Florystyka - 80 godzin, 4 osoby Część 4 Szkolenie pn. Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacji - 120 godzin, 4 osoby Część 5 Szkolenie pn. Operator wózka widłowego - 70 godzin, 5 osób Część 6 Szkolenie pn. Operator koparko - ładowarki - 202 godziny, 4 osoby Część 7 Szkolenie pn. Kurs prawa jazdy kat. B - 60 godzin, 20 osób Część 8 Szkolenie pn. Kurs komputerowy zaawansowany - 60 godzin, 14 osób Część 9 Szkolenie pn. Spawacz MAG-135, 160 godzin, 5 osób Część 10 Szkolenie pn. Projektant ogrodów, 100 godzin, 3 osoby Część 11 Szkolenie pn.: Księgowość komputerowa, kadry i płace - 120 godzin, 5 osób Część 12 Szkolenie pn.: Glazurnik, wykańczanie wnętrz - 120 godzin, 2 osoby Część 13 Szkolenie pn.: Indywidualny kurs języka angielskiego, poziom średniozaawansowany, 160 godzin, 2 osoby (po 80 godzin na uczestnika w miejscu jego zamieszkania)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (dotyczy zwiększenia liczby uczestników danego szkolenia).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - dotyczy szkoleń części 1-6 oraz 8-12; w przypadku kursu prawa jazdy kat: B - część 7 - wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Część 1 Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej - 100 godzin, 5 osób Co najmniej 1 osoba, która: -posiada wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 2 Szkolenie pn.: Warsztatowa terapia zajęciowa dla osób z niepełnosprawnością intelektualną - 150 godzin-12 osób Co najmniej 2 osoby, która: -posiada wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - doświadczenie w pracy jako terapeuta zajęciowy ( minimum rok w okresie - ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert). Część 3 Szkolenie pn.: Florystyka - 80 godzin, 4 osoby Co najmniej 1 osoba, która: -posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 4 Szkolenie pn. Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacji - 120 godzin, 4 osoby Co najmniej 1 osoba, która: -posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 5 Szkolenie pn. Operator wózka widłowego - 70 godzin, 5 osób Co najmniej 1 osoba, która: -posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 6 Szkolenie pn. Operator koparko - ładowarki - 202 godziny, 4 osoby Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 7 Szkolenie pn. Kurs prawa jazdy kat. B - 60 godzin, 20 osób Co najmniej 2 osoby, które posiadają -uprawnienia instruktora nauki jazdy - minimum 2-letnie doświadczenie w pracy jako instruktor nauki jazdy w okresie: ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert Część 8 Szkolenie pn. Kurs komputerowy zaawansowany - 60 godzin, 14 osób Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 9 Szkolenie pn. Spawacz MAG-135, 160 godzin, 5 osób Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 10 Szkolenie pn. Projektant ogrodów, 100 godzin, 3 osoby Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej jedno szkolenie o tematyce pokrewnej z zamawianą. Część 11 Szkolenie pn.: Księgowość komputerowa, kadry i płace - 120 godzin, 5 osób Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 12 Szkolenie pn.: Glazurnik, wykańczanie wnętrz - 120 godzin, 2 osoby Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi - przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 13 Szkolenie pn.: Indywidualny kurs języka angielskiego, poziom średniozaawansowany, 160 godzin, 2 osoby (po 80 godzin na uczestnika w miejscu jego zamieszkania). Co najmniej 1 osoba, które posiada: -wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi - poprowadziła w 2012 r. co najmniej 150 godzin szkolenia/kursu/lekcji języka angielskiego.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z zapisami SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie. - Zmiany terminu wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest w 85% współfinansowany z UE w ramach EFS 7.1.2 POKL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-06 18:58:01
- Liczba odsłon: 244
- Historia dokumentu: