POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE Sierpc, dnia 28.05.2013r.
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
Oznaczenie
i numer postępowania: świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego
w ramach projektów: „Praca - trzeba działać a nie czekać” oraz „Asystent osoby
niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” 7.4
pokl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – nr 814330 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013r.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 8 CZĘŚCI:
Część 1 |
Poradnictwo psychologiczne dla 30
uczestników projektu „Praca – trzeba działać |
Część 2 |
Doradztwo
zawodowe dla 30 uczestników projektu
„Praca – trzeba działać |
Część 3 |
Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej – uczestników projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 25godzin |
Część 4 |
Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku |
Część 5 |
Poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 100 godzin |
Część 6 |
Doradztwo zawodowe dla 20 uczestników projektu „Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie” – 60 godzin |
Część 7 |
Grupowe
warsztaty prawnicze dla 20 uczestników projektu: „AON – realna pomoc |
Część 8 |
Warsztaty
psychologiczne dla 20 uczestników w zakresie umiejętności korzystania |
WYKONAWCY
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
W CZĘŚCI NR 3 i 4
Zamawiający – Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu,
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc
zawiadamia, iż na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 7 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z
2010r, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
unieważnia postępowanie
prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp
na świadczenie
usług poradnictwa specjalistycznego w ramach projektów: „Praca - trzeba działać
a nie czekać” oraz „Asystent osoby niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie”
7.4 pokl w następujących częściach:
Część nr 3 Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej – uczestników projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 25godzin Część nr 4 Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą/ stylistą w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” – 90 godzin, akademia wizerunku |
ponieważ
w postępowaniu - w odniesieniu do wymienionych części nie złożono żadnej oferty
nie podlegającej odrzuceniu.
Agnieszka Gorczyca
-/-
Kierownik PCPR
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-29 05:52:17
- Liczba odsłon: 251
- Historia dokumentu: