uniewaznienie_zp2.2016_30.09.2016.pdf


POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE                                        

09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a

tel. (024) 275 76 60, e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu          

 

Sierpc, dnia 30.09.2016r.

 

Nr postępowania: NR: ZP/02/2016

 

                       WYKONAWCY 

 

 

Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a, działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015r. poz. 2164 z późn. zm.) , zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia,
że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Ś
wiadczenie usług specjalistycznych w latach 2016-2018 w ramach projektu Sierpecka Ponadgminna Świetlica Środowiskowa SPŚŚ oraz przeprowadzenie programu korekcyjno – edukacyjnego dla sprawców przemocy w 2016r” (przedmiot zamówienia podzielono na części)

 

Nr części

Nazwa

1.                   

Wychowawca świetlicowy Gmina Rościszewo – 434 godziny

2.                   

Wychowawca świetlicowy Gmina Zawidz – 434 godziny

3.                   

Wychowawca świetlicowy Gmina Gozdowo – 434 godziny

4.                   

Wychowawca świetlicowy Gmina Mochowo, punkt SP Mochowo - 434 godziny

5.                   

Wychowawca świetlicowy Gmina Mochowo, punkt SP Ligowo – 434 godziny

6.                   

Wychowawca świetlicowy Gmina Mochowo, punkt GM Mochowo) – 430 godzin

7.                   

Logopeda – 300 godzin

8.                   

Psycholog – 540 godzin

9.                   

Doradca zawodowy – 180 godzin

10.               

Przeprowadzenie programu korekcyjno – edukacyjnego dla sprawców przemocy – 100 godzin

 

zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.


Uzasadnienie prawne:

Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wady w postępowaniu polegające, które mają lub mogłyby mieć wpływ
na wynik postępowania i nie są usuwalne, stanowią podstawę unieważnienia postępowania.

 

 

 

Uzasadnienie faktyczne:

W  Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w punkcie 1 rozdziału VIII. „Podstawy wykluczenia z postępowania” Zamawiający wskazał, iż wykluczy wykonawcę
na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12 ustawy Pzp co jest błędne albowiem podstawą
do obowiązkowego wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

Zamawiający na obecnym etapie postępowania (po upływie terminu składania ofert) nie może zmienić SIWZ, a w konsekwencji nie może usunąć wadliwego zapisu SIWZ. 

W powstałych okolicznościach Zamawiający nie ma możliwości naprawienia zaistniałego błędu i wyeliminowania wady w postępowaniu.

Mając na uwadze powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne
i konieczne.

Zapraszam Państwa do wzięcia udziału w kolejnym postępowaniu obejmującym ten sam przedmiot zamówienia. Nowe ogłoszenie zostanie opublikowane w najbliższym czasie.  

 

 

Z poważaniem

 

 

                                                                                          Agnieszka Gorczyca

                                                                                         -/-

                                                                                          Dyrektor PCPR w Sierpcu

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Gorczyca Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-09-30
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-09-30 17:27:38
  • Liczba odsłon: 284

[Liczba odsłon: 1148053]

przewiń do góry