uniewaznienie_zp1.2016_30.09.2016.pdf



POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE                                        

09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a

tel. (024) 275 76 60, e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu          

Sierpc, dnia 30.09.2016r.

 

Nr postępowania: NR: ZP/01/2016

 

                       WYKONAWCY 

 

Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a, działając
na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (
Dz.U.2015r. poz. 2164 z późn. zm.) , zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia, że postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego
na świadczenie usług edukacyjnych w latach 2016-2018
w ramach projektu „Sierpecka Ponadgminna Świetlica Środowiskowa SPŚŚ” 9.2.1 RPO WM
w części nr 19 pn:”
Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe: umiejętności uczenia się – trener/nauczyciel – 670 godzin” zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.


Uzasadnienie prawne:

Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wady
w postępowaniu, które mają lub mogłyby mieć wpływ na wynik postępowania i nie są usuwalne, stanowią podstawę unieważnienia postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

W  Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w punkcie 1 rozdziału VIII. „Podstawy wykluczenia z postępowania” Zamawiający wskazał, iż wykluczy wykonawcę na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12 ustawy Pzp co jest błędne albowiem podstawą do obowiązkowego wykluczenia wykonawcy
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

Zamawiający na obecnym etapie postępowania (po upływie terminu składania ofert) nie może zmienić SIWZ, a w konsekwencji nie może usunąć wadliwego zapisu SIWZ. 

 

W powstałych okolicznościach Zamawiający nie ma możliwości naprawienia zaistniałego błędu
i wyeliminowania wady
w postępowaniu.

Mając na uwadze powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne
i konieczne.

 

Zapraszam Państwa do wzięcia udziału w kolejnym postępowaniu obejmującym ten sam przedmiot zamówienia. Nowe ogłoszenie zostanie opublikowane w najbliższym czasie.  

 

 

 

                                                                                          Agnieszka Gorczyca

                                                                                         -/-

                                                                                          Dyrektor PCPR w Sierpcu

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Gorczyca Agnieszka
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-09-30
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-09-30 17:26:05
  • Liczba odsłon: 167

[Liczba odsłon: 1009373]

przewiń do góry