DO POBRANIA


ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_zp1.2016_21.09.pdf


modyfikacja_siwz_zp1.16_spss_20.09.pdf



Ogłoszenie nr 311056 - 2016 z dnia 2016-09-21 r.
Sierpc:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 309553
Data: 16/09/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 61131446400000, ul. ul. Świętokrzyska  , 09200   Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 242 757 660, faks 242 757 660.
Adres strony internetowej (url): https://pcprsierpc.bip.org.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest: nie
W ogłoszeniu powinno być: tak Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamówienia będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (Dział VIII pkt 3 SIWZ) Zostanie wezwany do złożenia następującego dokumentu: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania, , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca składa stosownie do treści art. 24 ust 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 5

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Dział VII pkt 3 SIWZ) Zostanie wezwany do złożenia następującego dokumentu: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacjami o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 1. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, Powyższe dokumenty składane są wraz z ofertą.




Sierpc, 20.09.2016r.

 

 

WYKONAWCY 

wszyscy

 

 

Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

 

Działając na podstawie art. 38 ust 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2015r, poz. 2164 z późn.zm) Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U.2015r., poz. 2164 z późn. zm.)  na świadczenie usług edukacyjnych w latach 2016-2018 w ramach projektu „Sierpecka Ponadgminna Świetlica Środowiskowa SPŚŚ” 9.2.1 RPO WM nr sprawy: ZP/01/2016

ogłoszenie o zamówieniu nr 309553 - 2016 z dnia 2016-09-16 r.

 

Zamawiający dokonał następującej modyfikacji:

 

W DZIALE  IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA dodaje się pkt 6a o brzmieniu jak niżej”

6a. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia  (Dział VIII pkt 3 SIWZ) zostanie wezwany do złożenia następującego dokumentu:

1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

 

 

 

                                                                                          Agnieszka Gorczyca

                                                                                         -/-

                                                                                          Dyrektor PCPR w Sierpcu

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-09-21
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-09-21 01:13:09
  • Liczba odsłon: 611
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1009212]

przewiń do góry