POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE                                    Sierpc, dnia 23.03.2015r.                                                

09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a

tel. (024) 275 76 60

e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu          

 

Nr: ZP/03/2015

Oznaczenie i numer postępowania:  ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH
DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „PRACA – TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ” 7.4 PO KL
oraz „Z Wami- dla Was” 7.1.2 POKL

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 3 CZĘŚCI.


Numer ogłoszenia: 51382 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

80500000-9         Usługi szkoleniowe                    

80.53.00.00-8     Usługi szkolenia zawodowego

 

Część 1

Szkolenie pn. Kurs archiwalny - 100 godzin, 1 osoba w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać”

Część 2

Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - 100 godzin, 1 osoba w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać”

Część 3

Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - 100 godzin, 6 osób w ramach projektu „Z Wami – dla Was”

 

 

WYKONAWCY

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 1

 

Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych
(tekst jedn. Dz. U.  z 2013r. poz. 907 z późn. zm.)

 

zawiadamia, że w Części nr – 1  Szkolenie pn. Kurs archiwalny - 100 godzin, 1 osoba w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać”

postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego - wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę

Uniwersytet Oświaty Pozaszkolnej WUR-POL sp.zoo

Ul. H. A. Gradowskiego 5/7, 09-402 Płock

 

na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.

Cena wybranej oferty – 4 750,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100).

Najkorzystniejsza oferta otrzymała 100 punktów.

W tej części postępowania wpłynęły 4 oferty, w tym 2 oferty ważne niepodlegające odrzuceniu. Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu, oferty są zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz zostały złożone zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

 

Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2  pkt. 4 ustawy Pzp wykluczył z postępowania Wykonawców:

 

Nr oferty wg daty wpływu

Nr oferty wg nr części

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Uzasadnienie

3

 

1.1

 

Centrum Edukacji i Zarządzania Korporacja Romaniszyn sp. zoo

Al. Wolności 18/1

62-800 Kalisz

Wykonawca nie wykazał braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.

Zgodnie z zapisami Rozdziału nr IV pn.: „WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, punkt B.2 należało złożyć Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji   o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

Do oferty nie załączono CEiDG, KRS ani odpisu z żadnego innego rejestru.

 

Ponadto dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający wymagał by wykazał, iż posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych.

 

Na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia i posiadanie wymaganych uprawnień.

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów we wskazanym zakresie  - przesłał oświadczenie o zaniechaniu tej czynności.

 

W myśl art. 24 ust. 4 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

 

Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy -   Akademia Zdrowia i Odnowy Biologicznej EXODUS- na podstawie art. 89 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp

7

1.3

Akademia Zdrowia i Odnowy Biologicznej EXODUS

ul. Ostrowiecka 6,

26-600 Radom

Na podstawie art. 90 ust. 1 ustawy 
z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (
Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający zwrócił się do  Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień oraz złożenie dowodów dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

Wykonawca nie udzielił wystarczającego wyjaśnienia odnośnie ceny, która budziła wątpliwości Zamawiającego.

Kalkulacja Wykonawcy zawiera błędy rachunkowe i merytoryczne np. szkolenie zaplanowano na 13 dni warsztatowych i uwzględniono tylko 5 obiadów. Jeśli przyjmiemy, że w tych pięciu dniach szkolenie jest maksymalnie długie a więc trwa 8 godzin to brakuje dni na zrealizowanie całego 100 godzinnego programu szkolenia:  5dni x 8h=40h + 8dni x 4 h = 72h – zaplanowano zbyt mało posiłków.

W kalkulacji szczegółowej ujęto jedynie koszt bufetu kawowego, obiadu, materiałów szkoleniowych i zysku. Nie wskazano tak istotnych kosztów dla specyfiki danego zamówienia jak: stawka godzinowa wynagrodzenia trenera / wykładowcy, koszt wynajmu sali i niezbędnego sprzętu, zakwaterowanie, wyżywienie i dojazdy wykładowcy, koszty administracyjne – przygotowania dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia.

Ponadto do wykonania trzech różnych części niniejszego przedmiotu zamówienia wskazano jedną osobę, co uniemożliwia zrealizowanie w kwietniu  trzech 100 – godzinnych szkoleń w jednym czasie.

W myśl art. 89 ust 1 pkt 4 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

 

 

 

 

 

 

Poniżej zestawienie ważnych ofert, które wpłynęły w tej części postępowania wraz z przyznaną punktacją:

 

Nr oferty wg daty wpływu

Nr oferty wg nr części

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena oferty

Punktacja wg kryterium cena 80%

Punktacja wg kryterium doświadczenie 20%

Suma pkt

4

1.2

Firma Doradczo-Szkoleniowa CONSULTING Julita Orłowska - Szczepańska

ul. Ceynowy 13b/13

89-604 Chojnice

6115,00

62,14

20

82,14

10

1.4

Uniwersytet Oświaty Pozaszkolnej WUR-POL sp.zoo

Ul. H. A. Gradowskiego 5/7,

09-402 Płock

4750,00

80,00

20

100,00

 

Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania  zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

       Dziękuję wszystkim Wykonawcom za udział w przedmiotowym postępowaniu.

 

 

      Agnieszka Gorczyca

                  -/-

        Kierownik PCPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE                                    Sierpc, dnia 23.03.2015r.                                                

09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a

tel. (024) 275 76 60

e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu          

 

Nr: ZP/03/2015

Oznaczenie i numer postępowania:  ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH
DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „PRACA – TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ” 7.4 PO KL
oraz „Z Wami- dla Was” 7.1.2 POKL

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 3 CZĘŚCI.


Numer ogłoszenia: 51382 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

80500000-9         Usługi szkoleniowe                    

80.53.00.00-8     Usługi szkolenia zawodowego

 

Część 1

Szkolenie pn. Kurs archiwalny - 100 godzin, 1 osoba w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać”

Część 2

Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - 100 godzin, 1 osoba w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać”

Część 3

Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - 100 godzin, 6 osób w ramach projektu „Z Wami – dla Was”

 

WYKONAWCY

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 2

 

Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych
(tekst jedn. Dz. U.  z 2013r. poz. 907 z późn. zm.)

 

zawiadamia, że w Części nr – 2  Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci                               i niepełnosprawnych - 100 godzin, 1 osoba w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać”

postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego - wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę

SUKCES EDUKACJA MAŁGORZATA SŁOMIŃSKA

ul. Mickiewicza 22/1, 40-092 Katowice

 

na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.

Cena wybranej oferty – 4 962,50 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset sześćdziesiąt dwa złote 50/100).

Najkorzystniejsza oferta otrzymała 90 punktów.

W tej części postępowania wpłynęły 4 oferty, w tym 3 oferty ważne niepodlegające odrzuceniu. Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu, oferty są zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz zostały złożone zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

 

Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy -   Akademia Zdrowia i Odnowy Biologicznej EXODUS- na podstawie art. 89 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp

7

1.3

Akademia Zdrowia i Odnowy Biologicznej EXODUS

ul. Ostrowiecka 6,

26-600 Radom

Na podstawie art. 90 ust. 1 ustawy 
z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (
Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający zwrócił się do  Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień oraz złożenie dowodów dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

Wykonawca nie udzielił wystarczającego wyjaśnienia odnośnie ceny, która budziła wątpliwości Zamawiającego.

Kalkulacja Wykonawcy zawiera błędy rachunkowe i merytoryczne np. szkolenie zaplanowano na 13 dni warsztatowych i uwzględniono tylko 5 obiadów. Jeśli przyjmiemy, że w tych pięciu dniach szkolenie jest maksymalnie długie a więc trwa 8 godzin to brakuje dni na zrealizowanie całego 100 godzinnego programu szkolenia:  5dni x 8h=40h + 8dni x 4 h = 72h – zaplanowano zbyt mało posiłków.

W kalkulacji szczegółowej ujęto jedynie koszt bufetu kawowego, obiadu, materiałów szkoleniowych i zysku. Nie wskazano tak istotnych kosztów dla specyfiki danego zamówienia jak: stawka godzinowa wynagrodzenia trenera / wykładowcy, koszt wynajmu sali i niezbędnego sprzętu, zakwaterowanie, wyżywienie i dojazdy wykładowcy, koszty administracyjne – przygotowania dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia.

Ponadto do wykonania trzech różnych części niniejszego przedmiotu zamówienia wskazano jedną osobę, co uniemożliwia zrealizowanie w kwietniu  trzech 100 – godzinnych szkoleń w jednym czasie.

W myśl art. 89 ust 1 pkt 4 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

 

 

Poniżej zestawienie ważnych ofert, które wpłynęły w tej części postępowania wraz z przyznaną punktacją:

 

Nr oferty wg daty wpływu

Nr oferty wg nr części

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena oferty

Punktacja wg kryterium cena 80%

Punktacja wg kryterium doświadczenie 20%

Suma pkt

1

 

2.1

 

SUKCES EDUKACJA MAŁGORZATA SŁOMIŃSKA

ul. Mickiewicza 22/1,

40-092 Katowice

4962,50

 

80,00

10

90,00

5

2.2

Firma Doradczo-Szkoleniowa CONSULTING Julita Orłowska - Szczepańska

ul. Ceynowy 13b/13

89-604 Chojnice

 

8471,00

 

46,87

20

66,87

11

2.4

Uniwersytet Oświaty Pozaszkolnej WUR-POL sp.zoo

Ul. H. A. Gradowskiego 5/7,

09-402 Płock

 

9800,00

 

40,51

20

60,51

 

Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania  zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

       Dziękuję wszystkim Wykonawcom za udział w przedmiotowym postępowaniu.

 

 

      Agnieszka Gorczyca

                  -/-

        Kierownik PCPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE                                    Sierpc, dnia 23.03.2015r.                                                

09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a

tel. (024) 275 76 60

e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu          

 

Nr: ZP/03/2015

Oznaczenie i numer postępowania:  ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH
DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „PRACA – TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ” 7.4 PO KL
oraz „Z Wami- dla Was” 7.1.2 POKL

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 3 CZĘŚCI.


Numer ogłoszenia: 51382 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

80500000-9         Usługi szkoleniowe                    

80.53.00.00-8     Usługi szkolenia zawodowego

 

Część 1

Szkolenie pn. Kurs archiwalny - 100 godzin, 1 osoba w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać”

Część 2

Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - 100 godzin, 1 osoba w ramach projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać”

Część 3

Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - 100 godzin, 6 osób w ramach projektu „Z Wami – dla Was”

 

 

 

WYKONAWCY

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 3



Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a,
zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych
(tekst jedn. Dz. U.  z 2013r. poz. 907 z późn. zm.)

 

zawiadamia, że w Części nr – 3  Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - 100 godzin, 6 osób w ramach projektu „Z Wami – dla Was”

postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego - wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę

SUKCES EDUKACJA MAŁGORZATA SŁOMIŃSKA

ul. Mickiewicza 22/1, 40-092 Katowice

 

na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.

Cena wybranej oferty – 6 650,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100).

Najkorzystniejsza oferta otrzymała 90 punktów.

W tej części postępowania wpłynęły 4 oferty, w tym 3 oferty ważne niepodlegające odrzuceniu. Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu, oferty są zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz zostały złożone zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

 

Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2  pkt. 4 ustawy Pzp wykluczył z postępowania Wykonawców:

 

Nr oferty wg daty wpływu

Nr oferty wg nr części

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Uzasadnienie

6

3.2

Firma Doradczo-Szkoleniowa CONSULTING Julita Orłowska - Szczepańska

ul. Ceynowy 13b/13

89-604 Chojnice

Wykonawca nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zgodnie z zapisami Rozdziału nr III pn.: „Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

Punkt 3: Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia

w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymagał załączenia do oferty: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, szkoleń, kursów, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  w ramach wcześniejszych umów wraz z informacjami o podstawie dysponowania tymi osobami.

Z załączonego do oferty Wykazu osób nie wynika jednoznacznie, fakt spełnienia przez wskazaną osobę wszystkich stawianych warunków.

 

Na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu.

Wykonawca nie przesłał uzupełnionego wykazu osób a jedynie oświadczenie,
że wskazana osoba spełnia wymagania.

 

W myśl art. 24 ust. 4 oferty wykonawców wykluczonych uznaje się za odrzucone.

 

Poniżej zestawienie ważnych ofert, które wpłynęły w tej części postępowania wraz z przyznaną punktacją:

 

Nr oferty wg daty wpływu

Nr oferty wg nr części

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena oferty

Punktacja wg kryterium cena 80%

Punktacja wg kryterium doświadczenie 20%

Suma pkt

2

 

3.1

 

SUKCES EDUKACJA MAŁGORZATA SŁOMIŃSKA

ul. Mickiewicza 22/1,

40-092 Katowice

 

6650,00

80,00

10

90,00

9

3.3

Akademia Zdrowia i Odnowy Biologicznej EXODUS

ul. Ostrowiecka 6,

26-600 Radom

 

9890,00

53,79

20

73,79

12

3.4

Uniwersytet Oświaty Pozaszkolnej WUR-POL sp.zoo

Ul. H. A. Gradowskiego 5/7,

09-402 Płock

 

14800,00

35,95

20

55,95

 

Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania  zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

       Dziękuję wszystkim Wykonawcom za udział w przedmiotowym postępowaniu.

 

 

      Agnieszka Gorczyca

                  -/-

        Kierownik PCPR

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-23 14:00:25
  • Liczba odsłon: 236
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1169583]

przewiń do góry