POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE                                                               Sierpc, dnia 02.03.2015r.                                                

09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a

tel. (024) 275 76 60, e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu          

Nr: ZP/02/2015

Oznaczenie i numer postępowania:  ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „PRACA – TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ” 7.4 PO KL

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 3 CZĘŚCI.

Numer ogłoszenia: 37860 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

80500000-9         Usługi szkoleniowe              80.53.00.00-8     Usługi szkolenia zawodowego

 

Część 1

Szkolenie pn. Kurs archiwalny - 100 godzin, 1 osoba

Część 2

Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - 100 godzin, 1 osoba

Część 3

Wizyta studyjna w podmiocie ekonomii społecznej połączona z wykładem pn. „ABC ekonomii społecznej” – 20 osób (osoby niepełnosprawne, ich otoczenie, zespół projektowy)

 

Wykonawcy

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA 

Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, 09-200 Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a

zawiadamia, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r, poz. 907 z późn. zm.)  unieważnia postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp

na świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu „Praca – trzeba działać a nie czekać” 7.4 PO KL

 

w części nr 1 Szkolenie pn. Kurs archiwalny - 100 godzin, 1 osoba

w części nr 2 Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - 100 godzin,
1 osoba

 

ponieważ w postępowaniu - w odniesieniu do wymienionych części oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

   ZATWIERDZAM, 02.03.2015r.

Agnieszka Gorczyca

                                                                                                                                                             -/-

     Kierownik PCPR

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-02 14:33:18
  • Liczba odsłon: 132
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1011914]

przewiń do góry