Program „Opieka wytchnieniowa” - edycja 2023 finansowany ze środków Państwowego funduszu celowego – Funduszu Solidarnościowego w ramach resortowego programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej.

Wartość dofinansowania Programu:
114 918,41 zł
Całkowity koszt realizacji Programu:
114 918,41 zł

Usługi opieki wytchnieniowej mają za zadanie odciążenie członków rodzin lub opiekunów osób niepełnosprawnych poprzez wsparcie ich w codziennych obowiązkach lub zapewnienie czasowego zastępstwa. Dzięki temu wsparciu osoby zaangażowane na co dzień w sprawowanie opieki dysponować będą czasem, który będą mogły przeznaczyć na odpoczynek i regenerację, jak również załatwienie niezbędnych spraw.


Program skierowany jest do 13 członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad osobami niepełnosprawnymi, z czego:

a) 3 członków rodziny lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opieką nad dzieckiem do 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności.

b) 10 członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opieką nad osobami z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniem równoważnym.

 

Osoby zainteresowane skorzystaniem z usług opieki wytchnieniowej proszone są o wypełnienie karty zgłoszenia, do której należy dołączyć:

• aktualne orzeczenie o niepełnosprawności

• fakultatywnie Kartę pomiaru niezależności funkcjonalnej wg zmodyfikowanych kryteriów oceny - Skali FIM wypełnioną przez lekarza rodzinnego/lekarza rehabilitacji medycznej/ fizjoterapeutę/pielęgniarkę

Dokumenty zgłoszeniowe należy złożyć w Powiatowym Centrum Pomoc Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc tel. 24-275-76-60, 24-275-41-88.


 

                                                                                                                                                                                                     Agnieszka Gorczyca 

                                                                                                                                                                                                                -/-

                                                                                                                                                                                                        Dyrektor PCPR 
 

Załączone pliki:
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Sulkowska-Prusek Dominika
    • Data dodania: 2023-02-22 11:51:18
    • Data ostatniej aktualizacji: 2023-02-22 11:51:18
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Sulkowska-Prusek Dominika
    • Data dodania: 2023-02-22 11:51:18
    • Data ostatniej aktualizacji: 2023-02-22 11:51:18
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Sulkowska-Prusek Dominika
    • Data dodania: 2023-02-22 11:51:18
    • Data ostatniej aktualizacji: 2023-02-22 11:51:18
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Sulkowska-Prusek Dominika
    • Data dodania: 2023-02-22 11:51:18
    • Data ostatniej aktualizacji: 2023-02-22 11:51:18
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Sulkowska-Prusek Dominika
    • Data dodania: 2023-02-22 11:51:18
    • Data ostatniej aktualizacji: 2023-02-22 11:51:18
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Sulkowska-Prusek Dominika
    • Data dodania: 2023-02-22 11:51:18
    • Data ostatniej aktualizacji: 2023-02-22 11:51:18
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Lewandowska Patrycja
  • Data udostępnienia w BIP: 2022-02-24 08:41:01
  • Informacja zaktualizowana przez: Sulkowska-Prusek Dominika
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-02-22 11:51:18
  • Liczba odsłon: 2921
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1169293]

przewiń do góry