Sierpc, 09.03.2015r.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
WYKONAWCY
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY – USŁUGI TRANSPORTOWE PROJEKTY UE
Zapraszam do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym bez stosowania
ustawy
z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 133
poz. 759
z 2010r.z późn. zm.) – art. 4 ust. 8 cyt. wyżej ustawy na
świadczenie usług transportowych - dowóz uczestników na spotkania
w ramach projektu pn.:
"Z Wami – dla Was", współfinansowanego przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.2 PO KL „Rozwój
i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie”,
(„Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie”, „Praca – trzeba działać a nie czekać” 7.4
POKL
oraz według potrzeb w ramach innych projektów finansowanych ze środków ze środków UE.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który spełnia warunki określone w rozpoznaniu ofertowym oraz przedstawi najkorzystniejszą ofertę (największa ilość punktów zgodnie z przyjętymi kryteriami).
Ofertę sporządzoną wg wzoru załączonego do
niniejszego rozpoznania wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy złożyć w
formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego PCPR Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a,
przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej, pocztą elektroniczną
na adres: pcpr.sierpc@wp.eu
(podpisane skany dokumentów) lub faksem pod nr 24-275-76-60,
wew. 31 do dnia 17.03.2015r. do godz. 10.
Agnieszka Gorczyca
-//-
Kierownik PCPR
Załącznik nr 2
do Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w PCPR w Sierpcu z dnia 05.04.2011r.
Sierpc, dnia 09.03.2015 r.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
...............................................................
pieczęć zamawiającego
ROZPOZNANIE OFERTOWE dot. ŚWIADCZENIA USŁUG TRANSPORTOWYCH
Działając zgodnie z wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień
publicznych,
w postępowaniu prowadzonym bez stosowania ustawy PZP – wyłączenie na podstawie
art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zwraca się z rozpoznaniem ofertowym następującej treści:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych przez przewoźnika - dowóz uczestników projektu i osób z ich otoczenia na spotkania.
w ramach projektu pn.:
"Z Wami – dla Was", współfinansowanego przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.2 PO KL „Rozwój
i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie”,
(„Asystent Osoby Niepełnosprawnej – realna pomoc i wsparcie”, „Praca – trzeba działać a nie czekać” 7.4
POKL
oraz według potrzeb w ramach innych projektów finansowanych ze środków ze środków UE.
KOD CPV 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
Uczestnikami projektu są osoby z
niepełnosprawnością, w tym również osoby
poruszające się
na wózkach inwalidzkich i osoby z niepełnosprawnością intelektualną.
W związku z powyższym Wykonawca musi zapewnić możliwość przewozu uczestników, jak również sprzętu wykorzystywanego przez nich celem poruszania się.
Szacujemy zapotrzebowanie na:
· 1 wyjazd ok. 20 osób – 200 km (Praca)
· 2 wyjazdy ok. 50 osób – 300 km (ZWDW)
· 20 wyjazdów 5-19 osób – po 100 km każdy tj. 2000 km (ZWDW)
Podane wielkości są szacunkowe w związku z powyższym nastąpi odpowiednia zmiana wartości całego zamówienia.
Inne istotne warunki zamówienia
Szczegółowy harmonogram i plan transportu ustalany
będzie przez Zamawiającego
z tygodniowym wyprzedzeniem, co wymusza
elastyczność i dyspozycyjność Wykonawcy –
konieczność dostosowania się do miejsc
przewozu i terminów, które będą narzucone zgodnie
z harmonogramem Projektu.
Wymagania wobec Wykonawcy:
a)
zapewnienie min. 2 środków
transportu dostosowanych do przewożenia jednorazowo
od
1 do 50 osób, w tym dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych
poruszających się
na
wózkach inwalidzkich (pomoc w wejściu do autobusu, załadunek wózka);
b) uprawnienia do wykonywania przewozu osób – licencja przewoźnika;
c)
zapewnienie
ochrony ubezpieczeniowej, polisa OC wystawiona na ubezpieczonego działającego
w charakterze przewoźnika, w transporcie drogowym za szkody powstałe podczas
wykonywanej umowy przewozu
d)
składanie comiesięcznych sprawozdań w postaci
rachunku/faktury za wykonane usługi
wraz z dodatkową informacją następującej treści:
Załącznik do faktury nr .................... z dnia ................... ................................................ nazwa wykonawcy ................................................. adres wykonawcy SPRAWOZDANIE MIESIĘCZNE
za miesiąc .................. w roku ............ w ramach projektu pn. ………………………………………………………………………………………..………
Liczba przejechanych kilometrów ……………………… ..............................zł netto + ......................zł VAT = .......................................... zł brutto
Słownie ogółem: …………………………………………………………………………………………………………
SPECYFIKACJA TRAS – ROZLICZENIE KM
............................................. podpis Wykonawcy
|
Wykonawca składa:
a) formularz ofertowy wraz z załącznikami,
b) odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – kserokopia poświadczona własnoręcznie za zgodność z oryginałem,
c) aktualna licencja na przewóz osób - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem,
d) kserokopia dokumentu (polisa) potwierdzającego aktualne ubezpieczenie OC przewoźnika,
e) wykaz środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca-min. 2, za pomocą których zamierza wykonać przedmiotową usługę z podaniem: marki, roku produkcji, ilości miejsc siedzących, informacji o bagażniku, przeglądzie technicznym).
2) Kryteria oceny ofert
Cena oferty na usługę dowozu
uczestników, ma być wyrażona w kwocie brutto za 1 km trasy
– oddzielnie dla każdego z wymienionych środków transportu. Podstawę do
wyliczenia punktacji będzie stanowiła suma cen jednostkowych brutto.
Rodzaj kryterium |
Waga % |
Cena (Punktacja: suma cen jednostkowych brutto za 1km najniższa spośród ofert / suma cen jedn. brutto za 1 km z oferty badanej*100) |
100,00% |
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2015r.
4. Informacja o wyborze oferty zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy, z którym podpiszemy umowę na świadczenie usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Przewidujemy możliwość
udzielenia zamówienia w częściach TAK
/NIE/ NIE DOTYCZY
(wskazane jeśli wymaga tego specyfika zamówienia).
5. Sposób przygotowania oferty .
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Ofertę WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI można złożyć
osobiście w siedzibie zamawiającego, PCPR Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 1, pocztą, pocztą elektroniczną na adres: pcpr.sierpc@wp.eu (podpisane skany dokumentów)lub przesłać
faksem pod nr 24-275-76-60, wew. 31.
Ofertę należy złożyć do dnia 17.03.2015r. do godz. 10.
09.03.2015r. Agnieszka Gorczyca
-/-
Kierownik PCPR
....................................................................
(data, podpis Kierownika Zamawiającego)
Załącznik nr 1
/miejscowość, data/
……………..………………………………..
Pieczęć Wykonawcy
FORMULARZ
OFERTOWY-
usługi transportowe projekty UE
ZAMAWIAJĄCY: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, Powiat Sierpecki, województwo Mazowieckie
WYKONAWCA:
Nazwa Wykonawcy: …………………………………………………………………………………………………………………………
NIP: ………………………………………………REGON:……………………………………… Tel. ……………………………………..
e-mail:………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres siedziby: …………………………………………………………………………………………………………………………………
W odpowiedzi na rozpoznanie ofertowe oferujemy realizację przedmiotu zamówienia
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH w cenach:
L.p. |
Rodzaj środka transportu (ilość miejsc sprzedażowych) |
Cena jednostkowa brutto za 1 km |
1 |
Od 1 do 8 osób |
|
2 |
Od 9 do 19 osób |
|
4 |
Od 20 do 50 osób |
|
Suma cen jednostkowych |
…………………………………………Zł Słownie……………………………………………………………….
|
Suma cen jednostkowych brutto z
formularza ofertowego będzie stanowiła podstawę do wyliczenia punktacji wg
przyjętego kryterium oceny ofert i podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej.
Rzeczywiste rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywały się na
podstawie podanych cen jednostkowych brutto dla konkretnych środków transportu
(do 9, 19,i 50 osób) –
w zależności od zapotrzebowania i zrealizowanych tras.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: wielkości zamówienia (wielkości podane są jedynie szacunkowe). W związku z powyższym nastąpi odpowiednia zmiana wartości całego zamówienia.
Oświadczam, że:
1. Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
2. Deklaruję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem zamówienia zamieszczonym w rozpoznaniu ofertowym.
3. Zaproponowane ceny będą obowiązywały przez cały okres realizacji umowy tj. do dnia 31.12.2014r.
4. Dotrzymam terminu realizacji zamówienia.
5. Posiadam uprawnienie do wykonywania określonej działalności.
6.
Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie, a także potencjał
ekonomiczny, sprzętowy
i techniczny.
7. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
……………………, dn. ……………………………
...........................................................
(miejscowość) (pieczęć
i podpis osoby uprawnionej)
Załączniki:
a) odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – kserokopia poświadczona własnoręcznie za zgodność z oryginałem,
b) aktualna licencja na przewóz osób - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem,
c) kserokopia dokumentu (polisa) potwierdzającego aktualne ubezpieczenie OC przewoźnika,
d) wykaz środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca-min. 2, za pomocą których zamierza wykonać przedmiotową usługę z podaniem: marki, roku produkcji, ilości miejsc siedzących, informacji o bagażniku, przeglądzie technicznym).
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2015-03-09 14:00:22
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-09 14:00:22
- Liczba odsłon: 2041
- Historia dokumentu: