Zobacz podgałęzie
rozpoznanie_ofertowe_transport_2018.doc
Sierpc, 03.01.2018 r.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY
RODZINIE
09-200 Sierpc ul.
Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
WYKONAWCY
ROZPOZNANIE OFERTOWE
– USŁUGI TRANSPORTOWE
Działając zgodnie z wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień publicznych,
w postępowaniu prowadzonym bez stosowania ustawy PZP – wyłączenie na podstawie
art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Powiatowe Centrum
Pomocy Rodzinie w Sierpcu zwraca się z rozpoznaniem ofertowym następującej treści:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie
usług transportowych przez przewoźnika
- dowóz uczestników projektu i osób z
ich otoczenia na spotkania w ramach projektu pn.:
· "SIERPECKA PONADGMINNA ŚWIETLICA ŚRODOWISKOWA SPŚŚ" - współfinansowany
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX
Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.2
Usługi społeczne
i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałanie 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług
społecznych;
· oraz według potrzeb w ramach innych projektów
finansowanych ze środków zewnętrznych, jak również w ramach podstawowej
działalności jednostki
.
KOD CPV 60100000-9 Usługi
w zakresie transportu drogowego
Uczestnikami projektów są / będą dzieci
i młodzież w wieku 8-16/18 lat, osoby
z niepełnosprawnością, w tym również osoby poruszające się na wózkach
inwalidzkich i osoby
z niepełnosprawnością intelektualną.
W związku z powyższym Wykonawca
musi zapewnić możliwość przewozu uczestników, jak również sprzętu
wykorzystywanego przez nich celem poruszania się.
Szacujemy zapotrzebowanie na ok.:
·
6 wyjazdów kulturalnych do kina/teatru dla ok. 100 osób (teren
Powiatu Sierpeckiego, miejscowości Mochowo, Ligowo, Rościszewo, Zawidz, Gozdowo
– do Sierpca lub Płocka)
·
2 wyjazdy kulturalne do kina/teatru dla ok. 100 osób poza
teren powiatu sierpeckiego – 2 x ok. 300 km = ok. 600 km.
Podane wielkości są szacunkowe w
związku z powyższym może nastąpić odpowiednia zmiana (zmniejszenie lub
zwiększenie) wartości całego zamówienia.
Inne istotne warunki
zamówienia
Szczegółowy
harmonogram i plan transportu ustalany będzie przez Zamawiającego
z tygodniowym wyprzedzeniem, co wymusza
elastyczność i dyspozycyjność Wykonawcy –
konieczność dostosowania się do miejsc
przewozu i terminów, które będą narzucone zgodnie
z harmonogramem Projektów.
Wymagania wobec Wykonawcy:
a) zapewnienie
min. 2 środków transportu dostosowanych do przewożenia jednorazowo
od 1 do 50 osób, w tym dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych
poruszających się na wózkach inwalidzkich (pomoc w wejściu do autobusu,
załadunek wózka);
b) uprawnienia
do wykonywania przewozu osób – licencja przewoźnika;
c) zapewnienie ochrony ubezpieczeniowej, polisa OC
wystawiona na ubezpieczonego działającego w charakterze przewoźnika, w
transporcie drogowym za szkody powstałe podczas wykonywanej umowy przewozu
d) składanie
comiesięcznych sprawozdań w postaci rachunku/faktury za wykonane usługi
wraz z dodatkową informacją następującej treści:
Załącznik
do faktury nr .................... z
dnia ................... ................................................ nazwa
wykonawcy ................................................. adres
wykonawcy SPRAWOZDANIE
MIESIĘCZNE
za
miesiąc .................. w roku ............ w
ramach projektu pn. ………………………………………………………………………………………..………
Liczba
przejechanych kilometrów ……………………… ..............................zł
netto + ......................zł VAT =
.......................................... zł brutto
Słownie
ogółem: …………………………………………………………………………………………………………
SPECYFIKACJA TRAS – ROZLICZENIE KM
............................................. podpis
Wykonawcy |
Wykonawca składa:
a) formularz
ofertowy wraz z załącznikami,
b) odpis z
właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej – kserokopia poświadczona
własnoręcznie za zgodność z oryginałem,
c) aktualna
licencja na przewóz osób - kserokopia
poświadczona za zgodność z oryginałem,
d) kserokopia
dokumentu (polisa) potwierdzającego aktualne ubezpieczenie OC przewoźnika,
e) wykaz
środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca-min. 2, za pomocą których
zamierza wykonać przedmiotową usługę z podaniem: marki, roku produkcji, ilości
miejsc siedzących, informacji o bagażniku, przeglądzie technicznym).
2) Kryteria oceny ofert
Cena oferty na usługę dowozu
uczestników, ma być wyrażona w kwocie brutto za 1 km trasy
– oddzielnie dla każdego z wymienionych środków transportu. Podstawę do
wyliczenia punktacji będzie stanowiła suma cen jednostkowych brutto.
Rodzaj kryterium |
Waga % |
Cena (Punktacja:
suma cen jednostkowych brutto za 1 km najniższa spośród ofert / suma cen
jedn. brutto za 1 km z oferty badanej*100) |
100,00% |
Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, którego oferta będzie kompletna, zgodna z opisem przedmiotu
zamówienia oraz który zaoferuje najbardziej
korzystne ceny jednostkowe i zarazem otrzyma największą ilość punktów
wyliczoną zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny.
Każdy z
Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena
powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
wszelkie narzuty
oraz przewidywalny rynkowy wzrost cen. Zaproponowana cena będzie obowiązywała
przez cały okres realizacji umowy tj. do dnia 31.12.2018 r.
W związku z obowiązywaniem od dnia
1 stycznia 2017 r. scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT informujemy,
że wszelkie umowy cywilnoprawne dotyczące spraw związanych z prowadzeniem
bieżącej działalności (w tym umowy związane z realizacja niniejszego
zamówienia) będą miały wskazany Powiat
Sierpecki jako stronę umowy:
Wzór zapisu
Powiat Sierpecki – Powiatowe
Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (adres
jednostki), NIP 776 167-62-52 (NIP Powiatu Sierpeckiego).
Faktury/ rachunki muszą być wystawiane według wzoru:
Nabywca: Powiat Sierpecki, NIP 776-167-62-52,
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc
Odbiorca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska
2a, 09-200 Sierpc.
W przypadku, gdy Państwa program komputerowy
do wystawiania faktur, nie daje możliwości wydruku faktury z osobnym zaznaczeniem nabywcy i odbiorcy, dopuszcza się adresowanie
faktury, jak niżej:
Nabywca: Powiat Sierpecki, NIP
776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc - Powiatowe Centrum Pomocy
Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
Podpisując
umowę na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia będą Państwo zobowiązani
do zastosowania się do powyższych zaleceń oraz przesyłania wszelkich
dokumentów, dowodów płatności na adres korespondencyjny:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
3. Termin realizacji zamówienia: od
dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r.
4. Informacja o wyborze oferty zgodnie z zasadą jawności i
konkurencyjności postępowania informacja o wyborze oferty zostanie przekazana
wszystkim Wykonawcom, którzy wezmą udział
w postępowaniu oraz opublikowana na stronie BIP JST pod adresem: pcpr.sierpc.bip.org.pl
w zakładce: Zamówienia publiczne bez stosowania Ustawy. Z Wykonawcą, którego
oferta będzie najkorzystniejsza odpiszemy Umowę na świadczenie usług zgodnie z
opisem przedmiotu zamówienia.
Przewidujemy możliwość udzielenia zamówienia w
częściach TAK /NIE/ NIE
DOTYCZY
(wskazane jeśli wymaga tego specyfika zamówienia).
5.
Sposób przygotowania oferty .
Ofertę
sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie – wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 1.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko
jedną ofertę i ponosi wszelkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca
może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienie do złożonej oferty
pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu
zmian, poprawek itp. Przed upływem terminu składania ofert. Nowa oferta musi
być złożona z dopiskiem „ZAMIANA”.
Wykonawca ma
prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie
powiadomienia.
Oferta winna być podpisana przez osobę
upoważnioną.
Ofertę
WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI można złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego, PCPR
Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 1, pocztą, pocztą elektroniczną na adres: pcpr.sierpc@wp.eu
(podpisane skany dokumentów)lub przesłać faksem pod nr 24-275-76-60, wew. 31.
Ofertę
należy złożyć do dnia 12.01.2018 r. do godz. 9.00.
03.01.2018r. Agnieszka Gorczyca
-/-
Dyrektor PCPR
Załącznik nr 1
……………..………………………………..
/miejscowość, data/
……………..………………………………..
Pieczęć Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY- usługi
transportowe
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200
Sierpc, Powiat Sierpecki, województwo Mazowieckie
WYKONAWCA:
Nazwa Wykonawcy:
…………………………………………………………………………………………………………………………
NIP:
………………………………………………REGON:……………………………………… Tel. ……………………………………..
e-mail:………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres siedziby:
…………………………………………………………………………………………………………………………………
W odpowiedzi na rozpoznanie
ofertowe oferujemy realizację przedmiotu zamówienia- ŚWIADCZENIE USŁUG
TRANSPORTOWYCH w cenach:
L.p. |
Rodzaj środka transportu (ilość miejsc sprzedażowych) |
Cena jednostkowa brutto za 1 km |
2 |
do 20 pasażerów |
|
4 |
Od 21 do 50 pasażerów |
|
Suma cen jednostkowych |
…………………………………………Zł Słownie……………………………………………………………….
|
Suma cen jednostkowych brutto z
formularza ofertowego będzie stanowiła podstawę
do wyliczenia punktacji wg przyjętego kryterium oceny ofert i podstawę wyboru
oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste rozliczenia między Zamawiającym a
Wykonawcą będą odbywały się na podstawie podanych cen jednostkowych brutto dla
konkretnych środków transportu –
w zależności od zapotrzebowania i zrealizowanych tras.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: wielkości
zamówienia (wielkości podane są jedynie szacunkowe). W związku z powyższym może
nastąpić odpowiednia zmiana (zwiększenie lub zmniejszenie) wartości całego
zamówienia.
Oświadczam, że:
1. Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego
zastrzeżeń.
2. Deklaruję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem zamówienia
zamieszczonym
w rozpoznaniu ofertowym.
3. Zaproponowane ceny
będą obowiązywały przez cały okres realizacji umowy tj. do dnia 31.12.2018 r.
4. Dotrzymam terminu realizacji zamówienia.
5. Posiadam uprawnienie do wykonywania określonej działalności.
6. Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie, a także potencjał
ekonomiczny, sprzętowy
i techniczny.
7. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia.
……………………, dn. …………………………… ...........................................................
(miejscowość) (pieczęć
i podpis osoby uprawnionej)
Załączniki:
a) odpis
z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej – kserokopia poświadczona
własnoręcznie za zgodność z oryginałem,
b) aktualna licencja na przewóz osób - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem,
c) kserokopia
dokumentu (polisa) potwierdzającego aktualne ubezpieczenie OC przewoźnika,
d) wykaz
środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca-min. 2, za pomocą których
zamierza wykonać przedmiotową usługę z podaniem: marki, roku produkcji, ilości
miejsc siedzących, informacji o bagażniku, przeglądzie technicznym).
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Sylwia
- Data udostępnienia w BIP: 2018-01-03 10:53:28
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Sylwia
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-01-03 10:53:28
- Liczba odsłon: 1780
- Historia dokumentu: