modyf_siwz_01.10.pdf

 

pcpr_siwz_4.2012_28.09.doc

pcpr_siwz_4.2012_28.09.pdf

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

pcprsierpc.bip.org.pl/


 

Sierpc, 01.10.2012r.

 

 

DO WYKONAWCÓW

 

Modyfikacja zapisów SIWZ

 

dotyczy:  postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759,
z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” na „Organizację szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu „Z Wami dla Was” Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a jako Zamawiający, działając
na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dnia 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm)  wprowadza modyfikacje w treści SIWZ.

 

W rozdziale 2 Opis przedmiotu zamówienia, str. 3-4: Uwagi dotyczące wszystkich szkoleń, dodaje się punkt 14 w brzmieniu:

14. Miejsce realizacji: w odległości 0-50 km od Sierpca (jeśli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nie wskazano inaczej).

Miejsce realizacji winno być odpowiednio wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia.

Miejsce, w którym będzie się odbywało szkolenie musi być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Agnieszka Gorczyca

           -//-

Kierownik PCPR

 

 

 

Sierpc: Organizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu: Z Wami - dla Was.
Numer ogłoszenia: 372296 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu: Z Wami - dla Was..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu: Z Wami - dla Was. Projekt jest realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 5 CZĘŚCI. Część nr 1 szkolenie pn: Kurs komputerowy - zaawansowany- 4 osoby Część nr 2 - Szkolenie pn: Opiekun dzieci, osób starszych - 1 osoba Część nr 3 - Szkolenie pn: Menager sprzedaży - 1 osoba Część nr 4 - Szkolenie pn: Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych -1 osoba Część nr 5 - Szkolenie pn: ABC przedsiębiorczości -8 osób.

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający nie określa jakie uprawnienia powinien posiadać Wykonawca. Złożenie przez Wykonawcę Oświadczenia, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności jest jednoznaczne ze spełnieniem tego warunku.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Dla uznania, ze Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - co najmniej 1 usługę szkoleniową, której przedmiot był pokrewny, zbliżony tematycznie lub był jednym z modułów kierunku szkolenia, na który Wykonawca składa ofertę.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Złożenie przez Wykonawcę Oświadczenia, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania określonej czynności lub działalności jest jednoznaczne ze spełnieniem tego warunku.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, by wykonawca wykazał co najmniej: 1 osobę do realizacji każdego szkolenia która: -posiada wykształcenie średnie lub wyższe ; -posiada wymagane przepisami prawa odpowiednie kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia szkoleń/zajęć/kursów - posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń, zajęć, kursów.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca składa oświadczenie iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
      • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
      • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pcprsierpc.bip.org.pl/
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 1.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs komputerowy - zaawansowany.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Termin szkolenia : X-XII 2012 r. 2. Ilość uczestników szkolenia: 4 osoby 3. Program szkolenia powinien zawierać min. 40 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną (tematyka: istotne zagadnienia aplikacji biurowych, programów graficznych, inne)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opiekun dzieci, osób starszych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Termin szkolenia : X-XII 2012r. 2. Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba 3. Program szkolenia powinien zawierać min. 60 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Menager sprzedaży.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Termin szkolenia : X-XII 2012 r. 2. Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba 3. Program szkolenia powinien zawierać min. 60 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Termin szkolenia : X-XI 2012 r. 2. Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba 3. Program szkolenia powinien zawierać min. 67 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną i egzamin bezpośrednio po zakończeniu zajęć - bez możliwości przedłużenia szkolenia o następny dzień. 4. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) oraz obowiązującymi i przyjętymi do realizacji wytycznymi..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ABC przedsiębiorczości.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Termin szkolenia : X-XII 2012 r. 2. Ilość uczestników szkolenia: 8 osób 3. Miejsce: siedziba PCPR, ul. Świętokrzyska 2a Sierpc 4. Program kursu powinien zawierać min. 25 godz. Będzie zrealizowany w trakcie 3 weekendów (piątek i/lub sobota)..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





    Informacje o dokumencie:
    • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
    • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
    • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
    • Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-01 09:39:13
    • Liczba odsłon: 192
    • Historia dokumentu:

    [Liczba odsłon: 1011652]

    przewiń do góry