Wersja archiwalna 2010-09-27 18:37:23

 

Poniższa SIWZ dotyczy ogłoszenia nr 308214 opublikowanego
w dniu 27.09.2010 r. na stronie Urzędu Zamówień Publicznych http://bzp0.portal.uzp.gov.pl

W celu wyświetlenia treści ogłoszenia należy wybrać zakładkę Przeglądaj BZP i wpisać odpowiednie kryteria wyszukiwania,
np. miejscowość - Sierpc, data publikacji 27.09.2010 r.

 

Ze względu na fakt, że nie wszystkie elelmenty graficzne Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostały wyświetlone, zamieszczono SIWZ w formacie .doc do pobrania.

siwz_27.09.2010_pcpr_sierpc_szkolenia.doc

 

 

Nr sprawy PCPR.PS.8262-4/6//10

    

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

Niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawiera informacje i wytyczne dla Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia publicznego na „Szkolenia zawodowe

 i edukacyjne dla uczestników projektu „Z Wami dla Was”.

W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją stosuje się przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami )

I.                   Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Świętokrzyska 2a

09-200 Sierpc Tel: 24 275 76 60; fax.: 24 275 76 60; e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu

II.     Tryb postępowania.

1.                  Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 1759 z późn.zm)                                 

2.                  Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego – art. 39 w zw. z art. 5 ust 1 Prawa zamówień publicznych cyt. ustawy.

III.    Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych – ilość zadań  - 19

IV.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

V.      Zamawiający nie przewiduje zamówień  uzupełniających.

VI.     Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

VII.   Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

VIII.   Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

IX.         Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców. Wykonawca wskazuje sam
w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

X.            Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest usługa  Szkolenia zawodowe i edukacyjne dla uczestników projektu
 „Z Wami dla Was” Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

1.             Wymagania dotyczące każdego zadania szczegółowo opisano w załączniku nr 1 do SIWZ.

Zadanie nr 1 - szkolenie pn: „Przedsiębiorczość”- 2 osoby,

Zadanie nr 2 - szkolenie pn: „Fryzjer”- 1 osoba.

Zadanie nr 3 - szkolenie pn: „Operator koparko-ładowarki”- 1 osoba

Zadanie nr 4 - szkolenie pn: „Księgowość komputerowa”- 4 osoby

Zadanie nr 5  - szkolenie pn: „Wizaż i stylizacja”- 3 osoby

Zadanie nr 6 – szkolenie pn: ”Kurs  komputerowy”- 10 osób w tym:

A) Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym – 5 osób

B) Kurs komputerowy na poziomie podstawowym – 5 osób

Zadanie nr 7  - Szkolenie pn: „Kurs na Prawo jazdy”- 24 osoby w tym;

A) Kurs prawa jazdy kategorii B – 21 osób

B) Kurs prawa jazdy kategorii B dla osób niepełnosprawnych poruszających się

     przy pomocy kul i wózka inwalidzkiego – 2 osoby

C) Kurs prawa jazdy kategorii C+E – 1 osoba

Zadanie nr 8 - Szkolenie pn: „Grafik komputerowy”- 2 osoby

Zadanie nr 9  - Szkolenie pn:  Kurs fotograficzny” – 1 osoba

Zadanie nr 10 - Szkolenie pn:  „Kurs mediacji”- 1 osoba

Zadanie nr 11 - Szkolenie pn:  Pracownik biurowy – asystentka” – 1 osoba

Zadanie nr 12 - Szkolenie pn:  Kurs strzyżenia psów”- 1 osoba

Zadanie nr 13 - Szkolenie pn:  Kursy językowe” – 12 osób w tym;

A) język angielski podstawowy – 6 osób

B) język angielski zaawansowany – 3 osoby

C) język niemiecki podstawowy – 3 osoby

Zadanie nr 14 - Szkolenie pn:   Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej”- 7 osób

Zadanie nr 15  - Szkolenie pn:  „Obsługa kasy fiskalnej”- 2 osoby

Zadanie nr 16  - Szkolenie pn:  Kurs kierowcy wózków jezdniowych”- 6 osób

Zadanie nr 17  - Szkolenie pn:  Kurs gastronomiczny: kucharz – kelner”4 osoby

Zadanie nr 18  - Szkolenie pn:  „Opiekun dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych” – 5 osób

Zadanie nr 19  - Szkolenie pn:  Wychowawca w placówkach wypoczynkowych dla dzieci i młodzieży”- 4 osoby

XI. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:

  1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
  2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę.
  3. W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego.
  4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ.
  5. Zmiany mogą dotyczyć;

a)      zmiana sposobu wykonania usługi,

b)       zmiana terminu wykonania usługi,

c)       zmiana miejsca wykonywania szkolenia,

d)     rezygnacja z wykonania części usługi wraz z określeniem maksymalnej   

  wielkości   tej rezygnacji,

e)      zmiana wynagrodzenia,

f)       zmiana ilości osób biorących udział w szkoleniu

 XII. Termin wymagany wykonania zamówienia.

Wymagane terminy wykonania zamówienia dla poszczególnych części zostały określone
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ.

Rozpoczęcie szkoleń – październik 2010r;   zakończenie – do 15 grudnia 2010r.

XIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny warunków wymaganych od wykonawców.

1.                  W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;

1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;.

     Warunek zostanie spełniony po złożeniu przez Wykonawcę zezwolenia na prowadzenie ośrodka szkolenia kierowców wydanego przez urząd gminy/miasta – dot. zadania nr 7.

1.2.  Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;

1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia;

     Warunek   ten   zostanie spełniony,   jeżeli   Wykonawca  napisze stosowne oświadczenie, iż  dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym ( ma odpowiedni lokal, sprzęt, urządzenia, stanowiska komputerowe, stanowiska do zajęć praktycznych ) oraz dysponuje odpowiednimi osobami  do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych  każdego kierunku szkolenia, a osoby te posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia zajęć.

1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2.        W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału
w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w Dziale XIII wykonawcy spełniają wspólnie.

4.  Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie                     
z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń,                 o których mowa w rozdziale XIV niniejszej SIWZ.

XIV.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów:

  1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie  art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ (oryginał),
  2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ, (oryginał),
  3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa powyżej w ust. 2 -  wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ,
  4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, poprzez załączenie do oferty pisemnego  zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  5. Jeżeli Wykonawca , wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ust 4 niniejszego działu SIWZ (art. 26 ust 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca powinien przedłożyć do oferty, w odniesieniu do tych podmiotów dokument, o których mowa w ust. 2 i 3.
  6. Wypełniony formularz oferty załączony do SIWZ - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ (wypełnić oddzielnie dla każdego szkolenia);
  7. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
  8. Oświadczenie Wykonawcy, iż  dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym ( ma odpowiedni lokal, sprzęt, urządzenia, stanowiska komputerowe, stanowiska do zajęć praktycznych ) oraz dysponuje odpowiednimi osobami  do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych  każdego kierunku szkolenia, a osoby te posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia zajęć - wg wzoru załącznik nr 5  do SIWZ;
  9. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części robót podwykonawcom –
     wg załącznika nr 6. W przypadku braku dołączonego oświadczenia – Zamawiający uzna, iż zamówienie będzie wykonane przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców.
  10. Program szkolenia – sporządzony przez Wykonawcę – załącznik nr 7
  11. Szczegółowa kalkulacja kosztów szkolenia sporządzona przez Wykonawcę -załącznik nr 8
  12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  przez upływem terminu składania ofert.

13.  W przypadku złożenia oferty wspólnej, przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych  z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.

14.  Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy  i spełniać następujące wymagania:

1.      Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego działu SIWZ składają wszyscy partnerzy wspólnie (na jednym formularzu) lub wszyscy partnerzy oddzielnie lub lider w imieniu wszystkich;

2.      Dokument, o którym mowa w ust. 2 niniejszego działu SIWZ składają wszyscy partnerzy oddzielnie lub lider w imieniu wszystkich na jednym formularzu.

3.      Każdy z partnerów musi oddzielnie złożyć dokument wymieniony w ust. 3 niniejszego działu SIWZ;

4.      W przypadku partnerów wspólnie ubiegających się  o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 4 niniejszego działu, kopie dokumentów dot. odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty;

XV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywaniu oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

1.      Zgodnie z art. 27 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem, e-mailem lub pisemnie.

2.      Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub e-mailem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

3.      W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma.

Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Ul. Świętokrzyska 2a

09-200 Sierpc Tel: 24 275 76 60; fax: 24 275 76 60; e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu

4.      Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Pani Ewelina Kamińska   - tel. 024-275 76 60.

XVI. Wymagania dotyczące wadium – zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium.

XVII.   Termin związania ofertą.

1.      Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3.      Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

XVIII. Opis sposobu udzielania wyjaśnień treści SIWZ

1.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający odpowie niezwłocznie, nie później jednak niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, na piśmie na zadane pytanie, przesyłając treść pytania  i odpowiedzi wszystkim uczestnikom postępowania oraz umieści taka informację na stronie internetowej (www.pcprsierpc.bip.org.pl) pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

2. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie zamawiającego.

3. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ.

4.  Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz umieści taką informację na stronie internetowej (www.pcprsierpc.bip.org.pl).

XIX.  Opis sposobu przygotowania ofert.

1.      Wykonawcy przedstawiają ofertę , której treść musi odpowiadać treści SIWZ i być zgodna
z ustawą 
„Prawo zamówień publicznych”.

2.      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie. Jeżeli Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę na dane szkolenie, wówczas jego oferty zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy.

3.      Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.      Oferta i załączniki do oferty oraz oświadczenia wykonawcy muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie bez użycia ścieralnego nośnika oraz  podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.

5.      Jeżeli osoba/osoby podpisując ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednocześnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopi pełnomocnictwa musi być poświadczona notarialnie).

6.      Dla uznania ważności oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty
i oświadczenia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie. Poświadczenie musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej oraz napisem „za zgodność z oryginałem".

7.      Wszelkie zmiany lub poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

8.      Wykonawca ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnice Jego przedsiębiorstwa. Jednak winien to w ofercie wyraźnie zaznaczyć. Nie wolno zastrzec informacji dotyczących nazwy firmy, adresu, ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności.

9.      Ofertę należy umieścić w jednej zamkniętej kopercie, zapieczętowane w sposób gwarantujący zachowanie  poufności jej treść, oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie oznakowanej
w następujący sposób:

Nazwa Wykonawcy i jego adres:

……………………………………………………………………………………

 Oferta w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi „Szkolenia zawodowe
i edukacyjne dla uczestników projektu „Z Wami dla Was”- Zadanie  nr ……

„Nie otwierać przed dniem 04 października 2010r godz.10.30.”

XX. Uprawnienia do zmiany lub wycofania oferty

  1. Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, może zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie  o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu.
  2. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
  3. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została  złożona po terminie.

XXI. Wyjaśnienia w toku badania i oceny ofert.

1.      Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzić spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego.

2.      Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

XXII. Miejsce oraz  termin składania i otwarcia ofert.

1.                  Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 1 w terminie do dnia  
04 października 2010r godz.10.00

2.                  Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: -  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 2 w dniu 04 października 2010r godz.10.30.

3.                  Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informację z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.

4.                  Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert, podczas której;

Ø  bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

Ø  podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firm) oraz adresy wykonawców a także informację dotyczącą ceny, terminu wykonania zamówienia i  warunków płatności,

XXIII. Opis sposobu obliczenia ceny

1. Cena oferty jest ceną brutto (zawiera podatek VAT). Cena oferty zostanie wyliczona przez wykonawcę i podana w formularzu ofertowym  w złotych polskich  z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej SIWZ, powinien uwzględnić wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne opusty i rabaty zastosowane przez wykonawcę.

3. Wykonawca w cenie oferty powinien ująć:

-        koszty wyżywienia (np. kawa, herbata, ciastko, kanapki) - w przypadku szkoleń, które dziennie trwają powyżej 3 godzin dziennie

-        koszty zakwaterowania, które zapewni  – w przypadku szkoleń stacjonarnych, które odbywają się w miejscowości oddalonej o więcej niż 60 km od miejsca zamieszkania uczestnika.

4.  Cena oferty ma charakter stały i nie ulegnie zmianie.

5.  Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywać w PLN (złotych).

6. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, a w szczególności poszczególnych pozycji  mających wpływ na wysokość ceny.

7. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 87 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

XXIV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował  przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

Zamawiający  dokona wyboru oferty według następujących kryteriów:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1.

Cena

70%

2.

Posiadanie  przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług

10%

3.

Miejsce wykonania szkolenia

20%

1.      Kryterium „Cena” wartość punktowa zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem

C= <V:IMAGEDATA src="file:///C:DOCUME~1admUSTAWI~1Tempmsohtmlclip1

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1008671]

przewiń do góry