siwz_pcprs_5.13_szkolenia_7.4.pdf
siwz_pcprs_5.13_szkolenia_7.4.doc

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Sierpc:
Numer ogłoszenia: 119881 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych, kursów kwalifikacyjnych, wsparcia towarzyszącego dla uczestników projektów PRACA - TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ oraz ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4 POKL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej - projekt AON 7.4 - 100 godzin, 10 osób Część 2 Szkolenie pn.: Pierwsza pomoc przedmedyczna - projekt AON 7.4 - 20 godzin, 10 osób Część 3 Szkolenie pn.: Kurs komputerowy - projekt AON 7.4 - 40 godzin, 20 osób Część 4 Szkolenie pn. Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - projekt Praca 7.4 - 120 godzin, 9 osób Część 5 Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - projekt Praca 7.4 - 100 godzin, 10 osób Część 6 Szkolenie pn. Kucharz - garmażer - projekt Praca 7.4 - 120 godzin, 6 osób Część 7 Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej - uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 25godzin, 1 grupa do 15 osób Część 8 Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą-stylistą w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać- 60 godzin, akademia wizerunku Część 9 Akademia wizerunku - usługi fryzjerskie - projekt Praca 7.4 - 30 osób Część 10 Akademia wizerunku - usługi kosmetyczne - projekt Praca 7.4 - 30 osób Część 11 Szkolenia pn. Prawo jazdy zawodowe - projekt Praca 7.4 Kurs prawo jazdy C+E, 3 osoby, 45 godzin Część 12 Szkolenia pn. Prawo jazdy zawodowe - projekt Praca 7.4 Operator koparko-ładowarki, 1 osoba, 202 godziny Część 13 Szkolenia pn. Prawo jazdy zawodowe - projekt Praca 7.4 Operator wózków widłowych, 1 osoba, 67 godzin.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (dotyczy zwiększenia liczby uczestników danego szkolenia).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - nie dotyczy części nr 7,9,10,11

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej - projekt AON 7.4 - 100 godzin, 10 osób Co najmniej 1 osoba, która:posiada wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi, przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. 2.Szkolenie pn.: Pierwsza pomoc przedmedyczna - projekt AON 7.4 - 20 godzin, 10 osób Co najmniej 1 osoba, która:posiada wykształcenie wyższe posiada minimum 2-letnie doświadczenie w pracy jako pielęgniarka-lekarz-ratownik medyczny w okresie: ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert 3.Szkolenie pn.: Kurs komputerowy - projekt AON 7.4 - 40 godzin, 20 osób Co najmniej 1 osoba, która: posiada wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. 4.Szkolenie pn. Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - projekt Praca 7.4 - 120 godzin, 9 osób Co najmniej 1 osoba, która: posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi, przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. 5.Szkolenie pn. Opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych - projekt Praca 7.4 - 100 godzin, 10 osób Co najmniej 1 osoba, która:posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi, przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. 6.Szkolenie pn. Kucharz - garmażer - projekt Praca 7.4 - 120 godzin, 6 osób Co najmniej 1 osoba, które posiada: wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi , przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. 7.Warsztaty terapeutyczne dla dzieci z otoczenia grupy docelowej - uczestników projektu Praca - trzeba działać a nie czekać - 25godzin, 1 grupa do 15 osób Co najmniej 1 osoba, która posiada: wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, socjoterapia, pedagogika specjalna lub pokrewny minimum 2-letnie (w okresie: ostatnie 3 lat kalendarzowych do upływu terminu składania ofert) doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą (w charakterze psychologa, pedagoga specjalnego, socjoterapeuty). 8.Konsultacje indywidualne i spotkania warsztatowe dla 30 osób z wizażystą- stylistą w ramach projektu Praca - trzeba działać a nie czekać- 60 godzin, akademia wizerunku Co najmniej 1 osoba, która posiada: kierunkowe wykształcenie: wizażysta-stylista-kosmetolog; umiejętności zawodowe wizażysta-stylista; doświadczenie zawodowe; mile widziane kursy, szkolenia w tym zakresie. Obowiązki: współpraca z fryzjerem, kosmetyczką w zakresie doboru wykonywanych przez nich zabiegów, prowadzenie warsztatów grupowych i poradnictwa indywidualnego o tematyce: poprawa autoprezentacji, typy kolorystyczne, typy sylwetki, kolorystyka garderoby, dobór makijażu i fryzury, tworzenie indywidualnego stylu, pomoc (doradztwo-wspólne zakupy z uczestnikiem) celem skompletowania stroju na rozmowę kwalifikacyjną. 9.Akademia wizerunku - usługi fryzjerskie - projekt Praca 7.4 - 30 osób Co najmniej 1 osoba, która posiada: kierunkowe wykształcenie minimum zawodowe; umiejętności zawodowe- fryzjer-stylista; doświadczenie zawodowe fryzjera (minimum 2 lata w okresie: ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert); mile widziane kursy, szkolenia w tym zakresie. Obowiązki: dobór fryzury, strzyżenie, koloryzacja, upięcia, pielęgnacja. 10.Akademia wizerunku - usługi kosmetyczne - projekt Praca 7.4 - 30 osób Co najmniej 1 osoba, która posiada kierunkowe wykształcenie minimum zawodowe; umiejętności zawodowe kosmetyczka-stylista; doświadczenie zawodowe kosmetyczki (minimum 2 lata w okresie: ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert); mile widziane kursy, szkolenia w tym zakresie. Obowiązki: wykonywanie zabiegów na twarz i ciało, manicure, pedicure, itp. 11.Szkolenia pn. Prawo jazdy zawodowe - projekt Praca 7.4 Kurs prawo jazdy C+E, 45 godzin, 3 osoby Co najmniej 1 osoba, które posiada: uprawnienia instruktora nauki jazdy minimum 2-letnie doświadczenie w pracy jako instruktor nauki jazdy w okresie: ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert 12.Szkolenia pn. Prawo jazdy zawodowe - projekt Praca 7.4 Operator koparko-ładowarki, 1 osoba, 202 godziny Co najmniej 1 osoba, które posiada:wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą. 13.Szkolenia pn. Prawo jazdy zawodowe - projekt Praca 7.4 Operator wózków widłowych, 1 osoba, 67 godzin Co najmniej 1 osoba, która: posiada wykształcenie minimum średnie z uprawnieniami pedagogicznymi przeprowadziła w przeszłości (ostatnie 3 lata kalendarzowe do upływu terminu składania ofert) co najmniej dwa szkolenia o tematyce tożsamej z zamawianą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilość osób biorących udział w poszczególnych zajęciach może ulec zmianie. - Zmiany terminu wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc Tel./fax.: 24 275 76 60; 24-275-41-88.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PRACA - TRZEBA DZIAŁAĆ A NIE CZEKAĆ ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - REALNA POMOC I WSPARCIE 7.4 POKL 100% finansowania z UE w ramach EFS.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak




Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-20 18:27:26
  • Liczba odsłon: 129
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1011605]

przewiń do góry