SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMOWIENIA - DO POBRANIA

siwz_pcprs_1.13.doc

siwz_pcprs_1.13_31.01-08.02.pdf

 

 

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

pcprsierpc.bip.org.pl


Sierpc: ŚWIADCZENIE USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 43430 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 6 CZĘŚCI: Część 1 Poradnictwo psychologiczne dla uczestników projektu Z Wami - dla Was 190 GODZIN Część 2 Doradztwo zawodowe dla uczestników projektu Z Wami - dla Was 150 GODIN Część 3 Grupowe warsztaty prawnicze dla uczestników projektu: Z Wami - dla Was 30 GODZIN Część 4 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych - podopiecznych PCPR w Sierpcu 100 GODZIN Część 5 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dzieci - podopiecznych PCPR w Sierpcu 150 GODZIN Część 6 Poradnictwo specjalistyczne socjoterapeuty na rzecz dzieci i młodzieży - podopiecznych PCPR w Sierpcu 150 GODZIN.

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (dotyczy części nr 4,5,6 przedmiotu zamówienia - w sytuacji zwiększenia budżetu JST w Dziale 852, rozdział 85220 jednostki specjalistycznego poradnictwa, mieszkania chronione i ośrodki interwencji kryzysowej (po podjęciu stosownej Uchwały przez Radę Powiatu).

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku-oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku-oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku-oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobami, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług i spełnią przedstawione niżej warunki: Część 1 Poradnictwo psychologiczne dla uczestników projektu Z Wami - dla Was 1 osoba która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, -doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa (minimum 3 lata w okresie styczeń 2008-drudzień 2012) Część 2 Doradztwo zawodowe dla uczestników projektu Z Wami - dla Was 1 osoba która posiada: - wykształcenie wyższe magisterskie z uprawnieniami doradcy zawodowego, -doświadczenie w pracy w zawodzie doradcy zawodowego (minimum 3 lata w okresie styczeń 2008-drudzień 2012) Część 3 Grupowe warsztaty prawnicze dla uczestników projektu: Z Wami - dla Was 1 osoba, która posiada: - wykształcenie wyższe magisterskie kierunek prawo -doświadczenie w pracy w zawodzie prawnika (minimum 3 lata w okresie styczeń 2008-drudzień 2012) Część 4 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych - podopiecznych PCPR w Sierpcu 1 osoba, która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, - minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2008-drudzień 2012) doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa -świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2008-drudzień 2012) co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą. Część 5 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dzieci - podopiecznych PCPR w Sierpcu 1 osoba, która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia, - minimum 2-letnie (w okresie styczeń 2008-drudzień 2012) doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa dziecięcego, -świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2008-drudzień 2012) co najmniej dwie usługi o tematyce tożsamej z zamawianą. -ukończone kursy i szkolenia (min. 2) w zakresie metod pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi Część 6 Poradnictwo specjalistyczne socjoterapeuty na rzecz dzieci i młodzieży - podopiecznych PCPR w Sierpcu 1 osoba, która posiada: -wykształcenie wyższe magisterskie z uprawnieniami pedagogicznymi, kierunek resocjalizacja lub inny uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie resocjalizacji, - minimum 2-letnie (w okresie styczeń 2008-drudzień 2012) doświadczenie w pracy pedagoga/terapeuty -świadczyła w przeszłości (w okresie styczeń 2008-drudzień 2012) co najmniej dwie usługi o tematyce tożsamej z zamawianą. -ukończone kursy i szkolenia (min. 2) w zakresie metod pracy z dziećmi i młodzieżą

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku-oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 70
    • 2 - Doświadczenie - 30

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu ilości osób biorących udział w poszczególnych zajęciach mogą ulec zmianie (dotyczy części nr 1,2,3 przedmiotu zamówienia).

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pcprsierpc.bip.org.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc Tel./fax.: 24 275 76 60; 24-275-41-88.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Z Wami - dla Was jest w 85% finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spolecznego..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne dla uczestników projektu Z Wami - dla Was 190 GODZIN.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rok 2013 - 45 uczestników (większość z niepełnosprawnością) *średnio 2 godziny konsultacji indywidualnych na 1 osobę = 90godzin. Spotkania warsztatowe: 4 grupy po ok. 10-15 osób*25h dla 1 grupy=100godzin Termin: kwiecień-maj 2013 Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień: (CPV) - 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do piątku, (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe 5-8 godzinne, Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto) Celem poradnictwa psychologicznego jest: trening kompetencji i umiejętności społecznych, wsparcie rozwoju osobistego a także kształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej. Zakres poradnictwa psychologicznego: -Autoprezentacja, -komunikacja interpersonalna z elementami asertywności, -kreatywność i nastawienie do zmian, -metody radzenia sobie ze stresem i przezwyciężania problemów życiowych, zwłaszcza ograniczeń związanych z niepełnosprawnością, -zwiększenie poczucia wpływu na własne życie i możliwości dokonywania świadomych wyborów, -wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, -nauka stawiania sobie celów i sposobów ich realizacji, -nauka zarządzania czasem, trening interpersonalny, -inne elementy uznane przez Wykonawcę za istotne. Obowiązki Wykonawcy: Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, ostateczne opinie; Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu; Przygotowanie w porozumieniu z doradcą zawodowym indywidualnych planów działania dla uczestników; Dokonania wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 70
      • 2. Doświadczenie - 30

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doradztwo zawodowe dla uczestników projektu Z Wami - dla Was 150 GODZIN.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rok 2013 - 45 uczestników (większość z niepełnosprawnością) *średnio 2 godziny konsultacji indywidualnych na 1 osobę = 90 godzin. Spotkania warsztatowe: 3 grupy po ok. 10-15 osób*20h dla 1 grupy=60godzin Termin: kwiecień-maj 2013r. Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień: CPV 85312320-8 Usługi doradztwa Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do piątku, (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe 5-8 godzinne, Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto) Celem szkolenia indywidualnego jest określenie ścieżki rozwoju zawodowego uczestników projektu, poprzez wypracowanie IPD (Indywidualnego Planu Działania). IPD powinien zawierać: diagnozę stanu wyjściowego, rozpoznanie oczekiwań i potrzeb uczestnika projektu w tym m.in. przebieg kariery edukacyjno-zawodowej (wykształcenie, szkolenie, doświadczenie zawodowe), zainteresowania uczestnika projektu; określenie trudności zawodowych, rozpoznanie celów zawodowych; strategię działania określającą szczegółowy sposób realizacji założonych celów zawodowych. Cele grupowego doradztwa zawodowego (Trening Pracy): omówienie technik i aktywnych metod poszukiwania pracy proces wytyczania celów i priorytetów zasady przygotowania dokumentów aplikacyjnych przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej autoprezentacja metody radzenia sobie ze stresem warsztaty Savoir Vivre w kontakcie z pracodawcą i współpracownikami inne elementy uznane przez Wykonawcę za istotne, z uwzględnieniem perspektywy niepełnosprawności. Obowiązki Wykonawcy: Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, ostateczne opinie; Prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu; Przygotowanie w porozumieniu z psychologiem indywidualnych planów działania dla uczestników; Dokonanie wpisu o szkoleniu/doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 70
      • 2. Doświadczenie - 30

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupowe warsztaty prawnicze dla uczestników projektu: Z Wami - dla Was 30 GODZIN.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczestnicy projektu Z Wami - dla Was (większość z niepełnosprawnością). Spotkania warsztatowe - 2 grupy *15h dla 1grupy=30godzin Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do grudnia 2013r. Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto) Obowiązki Wykonawcy: dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, listy obecności, ewidencja udzielonych konsultacji, prowadzenie konsultacji wg ustalonego z koordynatorem projektu harmonogramu; Harmonogram: spotkania grupowe 5-8 godzinne od poniedziałku do piątku, dokonanie wpisu o doradztwie specjalistycznym na stronie www.inwestycjewkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. Zakres poradnictwa prawnego: prawo pracy, obowiązki pracodawcy i pracownika, Savoir-vivre w biznesie, podstawy prawa gospodarczego i cywilnego, najważniejsze elementy biznes planu wpływające na sukces, etapy zakładania firmy, własna firma w jeden dzień - inkubator przedsiębiorczości, zbiór wskazówek - jak odnieść sukces w biznesie, tworzymy biznes - warsztat..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 70
      • 2. Doświadczenie - 30

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych - podopiecznych PCPR w Sierpcu 100 GODZIN.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rok 2013: ok. 20 tygodni; ok. 5-10godzin tygodniowo, ok. 8-10 miesięcy (REGULARNE CYKLICZNE SPOTKANIA 1-2 RAZY W TYGODNIU). Poradnictwo według indywidualnych potrzeb na rzec osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Prowadzenie indywidualnych zajęć psycho-edukacyjnych, udzielaniu indywidualnych konsultacji zgodnie z potrzebami. Diagnoza, terapia i poradnictwo rodzinne, inicjowanie powstania grup wsparcia/ grup samopomocowych dla rodzin i osób w kryzysie. Obowiązki Wykonawcy: dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, statystyki, sprawozdawczość. Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do grudnia 2013r. Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 70
      • 2. Doświadczenie - 30

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dzieci - podopiecznych PCPR w Sierpcu 150 GODZIN.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rok 2013: ok. 30 tygodni; ok. 5-10godzin tygodniowo, ok. 8-10 miesięcy (REGULARNE CYKLICZNE SPOTKANIA 1-2 RAZY W TYGODNIU). Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do grudnia 2013r. Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego Praca z dziećmi u których występują zaburzenia psychiczne, emocjonalne, u których zdiagnozowano autyzm lub inne choroby. Specjalista poprowadzi działania terapeutyczne i psycho-edukacyjne dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi oraz dysfunkcjami rozwojowymi, z zaburzeniami lękowymi, neurologicznymi, zaburzeniami w zachowaniu a także działania konsultacyjno-doradcze dla rodziców i rodzeństwa. CEL: diagnoza i terapia wg indywidualnych potrzeb a także umożliwienie dzieciom i młodzieży udziału w zajęciach warsztatowych i treningach zachowań służących nabywaniu umiejętności radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania konfliktów, opierania się naciskom ze strony otoczenia..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 70
      • 2. Doświadczenie - 30

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Poradnictwo specjalistyczne socjoterapeuty na rzecz dzieci i młodzieży - podopiecznych PCPR w Sierpcu 150 GODZIN.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rok 2013: ok. 30 tygodni; ok. 5-10godzin tygodniowo, ok. 8-10 miesięcy (REGULARNE CYKLICZNE SPOTKANIA 1-2 RAZY W TYGODNIU). Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do grudnia 2013r. Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego Zajęcia socjoterapeutyczne, psycho-edukacyjne, informacyjne, konsultacyjno-doradcze, skierowane są do dzieci i młodzieży przejawiających zaburzenia zachowania, zagrożonych niedostosowaniem społecznym i demoralizacją, mających problemy z nauką, agresywnych, wyrządzających szkody swoim zachowaniem, borykających się z problemami osobistymi i trudnościami życiowymi. Systematyczne spotkania zarówno z rodzicami (wywiad rodzinny) jak i z dziećmi, młodzieżą. Zgłaszane problemy: kłopoty wychowawcze, problemy w zachowaniu i trudności w nauce, zaburzenia w odżywianiu, uzależnienia, inne. CEL: diagnoza i terapia wg indywidualnych potrzeb a także umożliwienie dzieciom i młodzieży udziału w zajęciach warsztatowych i treningach zachowań służących nabywaniu umiejętności radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania konfliktów, opierania się naciskom ze strony otoczenia..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 70
      • 2. Doświadczenie - 30




    Informacje o dokumencie:
    • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
    • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
    • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
    • Data ostatniej aktualizacji: 2013-01-31 14:46:28
    • Liczba odsłon: 144
    • Historia dokumentu:

    [Liczba odsłon: 1011621]

    przewiń do góry