wybor_ofert_czesc_1-5_zp4_12.10.pdf

 

Sierpc, 12.10.2012r.

WYKONAWCY

Oznaczenie i numer postępowania: PCPR.OiA.2214.4.2012; ZP4/2012

Numer ogłoszenia: 372296 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012

 

Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc

Tel./fax.: 24 275 76 60; e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu

 

Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu: „Z Wami - dla Was”.


Projekt Z Wami - dla Was jest realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 POKL Rozwój
i upowszechnianie aktywnej integracji przez pcpr i w 85% jest współfinansowany ze środków UE
w ramach EFS.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 5 CZĘŚCI.

Część nr 1 szkolenie pn: Kurs komputerowy - zaawansowany- 4 osoby

Część nr 2 - Szkolenie pn: Opiekun dzieci, osób starszych - 1 osoba

Część nr 3 - Szkolenie pn: Menager sprzedaży - 1 osoba

Część nr 4 - Szkolenie pn: Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych -1 osoba Część nr 5 - Szkolenie pn: ABC przedsiębiorczości -8 osób.

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 1

 

Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc

zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych, zawiadamia, że w odniesieniu do Części nr 1 - szkolenie pn: Kurs komputerowy - zaawansowany postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp na organizację szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu: „Z Wami - dla Was”

wybrał ofertę złożoną przez Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Ułańska 1, 09-402 Płock
na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.

Cena wybranej oferty – 3.300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych).

Najkorzystniejsza oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów – 100.

W tej części postępowania wpłynęła tylko jedna oferta. Złożona oferta jest zgodna
z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej zapisy potwierdzają spełnienie warunków udziału
w postępowaniu oraz została złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego może być będzie zawarta
w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania  zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

       Dziękuję za złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.

 

Z poważaniem

 

      Agnieszka Gorczyca

                  -//-

        Kierownik PCPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sierpc, 12.10.2012r.

 

Oznaczenie i numer postępowania: PCPR.OiA.2214.4.2012; ZP4/2012

Numer ogłoszenia: 372296 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012

 

Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc

Tel./fax.: 24 275 76 60; e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu

 

Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu: „Z Wami - dla Was”.


Projekt Z Wami - dla Was jest realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 POKL Rozwój
i upowszechnianie aktywnej integracji przez pcpr i w 85% jest współfinansowany ze środków UE
w ramach EFS.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 5 CZĘŚCI.

Część nr 1 szkolenie pn: Kurs komputerowy - zaawansowany- 4 osoby

Część nr 2 - Szkolenie pn: Opiekun dzieci, osób starszych - 1 osoba

Część nr 3 - Szkolenie pn: Menager sprzedaży - 1 osoba

Część nr 4 - Szkolenie pn: Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych -1 osoba Część nr 5 - Szkolenie pn: ABC przedsiębiorczości -8 osób.

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 2

 

Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc

zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych, zawiadamia, że w odniesieniu do Części nr 2 - szkolenie pn: Opiekun dzieci, osób starszych postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp na organizację szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu: „Z Wami - dla Was”

wybrał ofertę złożoną przez Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Ułańska 1, 09-402 Płock
na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.

Cena wybranej oferty – 2.060,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćdziesiąt złotych).

Najkorzystniejsza oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów – 100.

W tej części postępowania wpłynęła tylko jedna oferta. Złożona oferta jest zgodna
z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej zapisy potwierdzają spełnienie warunków udziału
w postępowaniu oraz została złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego może być będzie zawarta
w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania  zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

       Dziękuję za złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.

 

Z poważaniem

 

      Agnieszka Gorczyca

                  -//-

        Kierownik PCPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sierpc, 12.10.2012r.

 

Oznaczenie i numer postępowania: PCPR.OiA.2214.4.2012; ZP4/2012

Numer ogłoszenia: 372296 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012

 

Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc

Tel./fax.: 24 275 76 60; e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu

 

Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu: „Z Wami - dla Was”.


Projekt Z Wami - dla Was jest realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 POKL Rozwój
i upowszechnianie aktywnej integracji przez pcpr i w 85% jest współfinansowany ze środków UE
w ramach EFS.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 5 CZĘŚCI.

Część nr 1 szkolenie pn: Kurs komputerowy - zaawansowany- 4 osoby

Część nr 2 - Szkolenie pn: Opiekun dzieci, osób starszych - 1 osoba

Część nr 3 - Szkolenie pn: Menager sprzedaży - 1 osoba

Część nr 4 - Szkolenie pn: Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych -1 osoba Część nr 5 - Szkolenie pn: ABC przedsiębiorczości -8 osób.

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 3

 

Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc

zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych, zawiadamia,
że
w odniesieniu do Części nr 3 - szkolenie pn: Menager sprzedaży postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp na organizację szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu: „Z Wami - dla Was”

wybrał ofertę złożoną przez Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Ułańska 1, 09-402 Płock
na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.

Cena wybranej oferty – 2.160,00 zł (słownie: dwa tysiące sto sześćdziesiąt złotych).

Najkorzystniejsza oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów – 100.

Wybrana oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej zapisy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz została złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

W tej części postępowania wpłynęły dwie oferty. Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę – m-tel Maciej Lipa ul. Górnych Wałów 7, 44-100 Gliwice za cenę
8.760,00 zł
na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 wyżej cytowanej ustawy Prawo Zamówień Publicznych – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3.

Zgodnie z Rozdziałem 10 SIWZ: „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymagał od Wykonawcy sporządzenia i załączenia do oferty szczegółowej kalkulacji kosztów szkolenia / zajęć z uwzględnieniem stawek godzinowych na jednego uczestnika.

 

Wykonawca nie załączył kalkulacji kosztów żądanej przez Zamawiającego dlatego też treść złożonej oferty jest niezgodna z treścią specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ofertę złożona przez Wykonawcę należy odrzucić.

 

Wskazany – brakujący dokument – nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ nie został wymieniony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - wydanym na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania  zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

       Dziękuję za złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.

 

Z poważaniem

 

      Agnieszka Gorczyca

                  -//-

        Kierownik PCPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sierpc, 12.10.2012r.

 

Oznaczenie i numer postępowania: PCPR.OiA.2214.4.2012; ZP4/2012

Numer ogłoszenia: 372296 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012

 

Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc

Tel./fax.: 24 275 76 60; e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu

 

Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu: „Z Wami - dla Was”.


Projekt Z Wami - dla Was jest realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 POKL Rozwój
i upowszechnianie aktywnej integracji przez pcpr i w 85% jest współfinansowany ze środków UE
w ramach EFS.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 5 CZĘŚCI.

Część nr 1 szkolenie pn: Kurs komputerowy - zaawansowany- 4 osoby

Część nr 2 - Szkolenie pn: Opiekun dzieci, osób starszych - 1 osoba

Część nr 3 - Szkolenie pn: Menager sprzedaży - 1 osoba

Część nr 4 - Szkolenie pn: Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych -1 osoba Część nr 5 - Szkolenie pn: ABC przedsiębiorczości -8 osób.

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 4

 

Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc

zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych, zawiadamia,
że
w odniesieniu do Części nr 4 - szkolenie pn: Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp na organizację szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu: „Z Wami - dla Was”

wybrał ofertę złożoną przez Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Ułańska 1, 09-402 Płock
na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.

Cena wybranej oferty – 1.230,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście trzydzieści złotych).

Najkorzystniejsza oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów – 100.

Wybrana oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej zapisy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz została złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

 

W tej części postępowania wpłynęły dwie oferty.

Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę – Centrum Kształcenia Praktycznego w Sierpcu za cenę 1.250,00 zł na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 wyżej cytowanej ustawy Prawo Zamówień Publicznych – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3.

Zgodnie z Rozdziałem 10 SIWZ: „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymagał od Wykonawcy sporządzenia i załączenia do oferty szczegółowej kalkulacji kosztów szkolenia / zajęć z uwzględnieniem stawek godzinowych na jednego uczestnika.

 

Wykonawca nie załączył kalkulacji kosztów żądanej przez Zamawiającego dlatego też treść złożonej oferty jest niezgodna z treścią specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ofertę złożona przez Wykonawcę należy odrzucić.

 

Wskazany – brakujący dokument – nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ nie został wymieniony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form,
w jakich te dokumenty mogą być składane - wydanym na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania  zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

       Dziękuję za złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.

 

Z poważaniem

 

      Agnieszka Gorczyca

                  -//-

        Kierownik PCPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sierpc, 12.10.2012r.

 

Oznaczenie i numer postępowania: PCPR.OiA.2214.4.2012; ZP4/2012

Numer ogłoszenia: 372296 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012

 

Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc

Tel./fax.: 24 275 76 60; e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu

 

Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu: „Z Wami - dla Was”.


Projekt Z Wami - dla Was jest realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 POKL Rozwój
i upowszechnianie aktywnej integracji przez pcpr i w 85% jest współfinansowany ze środków UE
w ramach EFS.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA PODZIELONO NA 5 CZĘŚCI.

Część nr 1 szkolenie pn: Kurs komputerowy - zaawansowany- 4 osoby

Część nr 2 - Szkolenie pn: Opiekun dzieci, osób starszych - 1 osoba

Część nr 3 - Szkolenie pn: Menager sprzedaży - 1 osoba

Część nr 4 - Szkolenie pn: Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych -1 osoba Część nr 5 - Szkolenie pn: ABC przedsiębiorczości -8 osób.

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W CZĘŚCI NR 5

 

Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc

zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych, zawiadamia,
że
w odniesieniu do Części nr 5 - szkolenie pn: ABC przedsiębiorczości postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych - art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy Pzp na organizację szkoleń zawodowo-edukacyjnych dla uczestników projektu: „Z Wami - dla Was”

wybrał ofertę złożoną przez Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Ułańska 1, 09-402 Płock
na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.

Cena wybranej oferty – 3.200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych).

Najkorzystniejsza oferta otrzymała maksymalną liczbę punktów – 100.

Wybrana oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej zapisy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz została złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

 

W tej części postępowania wpłynęły trzy oferty.


Zamawiający odrzucił ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę – Warszawska Grupa Szkoleniowo-Doradcza Paweł Bednarski, ul. Hoża 35/20 Warszawa za cenę 2.499,00 zł
na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 wyżej cytowanej ustawy Prawo Zamówień Publicznych – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3.

Zgodnie z Rozdziałem 10 SIWZ: „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymagał od Wykonawcy sporządzenia i załączenia do oferty min. Wzoru zaświadczenia dla uczestników szkolenia oraz szczegółowej kalkulacji kosztów szkolenia / zajęć z uwzględnieniem stawek godzinowych na jednego uczestnika.

 

Wykonawca nie załączył wymienionych wyżej dokumentów – żądanych przez Zamawiającego dlatego też treść złożonej oferty jest niezgodna z treścią specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ofertę należy odrzucić.

 

Wskazane – brakujące dokumenty – nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ nie zostały wymienione w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - wydanym na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Ponadto oferta wymaga uzupełnienia w zakresie: oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia (w trybie art. 24 ust. 1 i 2 cytowanej ustawy), wykaz osób (załącznik nr 4 – jako doświadczenie trenera wpisano 1000 godzin szkoleń, tymczasem wymagano min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu szkoleń, zajęć, kursów, jednak z uwagi na fakt, że oferta podlega odrzuceniu zaniechano wzywania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający odrzucił ofertę nr 3 złożoną przez Wykonawcę – Mazowiecka Fundacja Rozwoju, Ciechanów ul. Jureckiego 28 za cenę 2.500,00 zł na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 wyżej cytowanej ustawy Prawo Zamówień Publicznych – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3.

Zgodnie z Rozdziałem 10 SIWZ: „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymagał od Wykonawcy sporządzenia i załączenia do oferty min. Wzoru zaświadczenia
dla uczestników szkolenia, wzoru ankiety oceniającej szkolenie, programu szkolenia, szczegółowej kalkulacji kosztów szkolenia / zajęć z uwzględnieniem stawek godzinowych na jednego uczestnika.

 

Wykonawca nie załączył wymienionych wyżej dokumentów – żądanych przez Zamawiającego dlatego też treść złożonej oferty jest niezgodna z treścią specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ofertę należy odrzucić.

 

Wskazane – brakujące dokumenty – nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ nie zostały wymienione w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - wydanym na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Ponadto oferta wymaga uzupełnienia w zakresie: oświadczenia trenera zatrudnionego na podstawie umowy o dzieło dot. oddania się do dyspozycji Wykonawcy na czas realizacji szkolenia, jednak
z uwagi na fakt, że oferta podlega odrzuceniu zaniechano wzywania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta
w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania  zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidzianej w dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

       Dziękuję za złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.

 

Z poważaniem

 

      Agnieszka Gorczyca

                  -//-

        Kierownik PCPR

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-12 14:45:06
  • Liczba odsłon: 137
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1011618]

przewiń do góry