Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM Z DNIA 02.07.2012R.


Sierpc: Poradnictwo psychologiczne i doradztwo zawodowe dla uczestników projektu Z Wami dla Was 7.1.2 PO KL oraz usługi szkoleniowe dla uczestników projektów: Aktywni w Sierpcu i Rzetelny pracownik czy skuteczny przedsiębiorca? 9.5 PO KL
Numer ogłoszenia: 230954 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętokrzyska 2A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2757660, faks 24 2757660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprsierpc.bip.org.pl, www.pcprsierpc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poradnictwo psychologiczne i doradztwo zawodowe dla uczestników projektu Z Wami dla Was 7.1.2 PO KL oraz usługi szkoleniowe dla uczestników projektów: Aktywni w Sierpcu i Rzetelny pracownik czy skuteczny przedsiębiorca? 9.5 PO KL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: -poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Z Wami-dla Was 7.1.2 PO KL -usług szkoleniowych dla uczestników projektów: Aktywni w Sierpcu i Rzetelny pracownik czy skuteczny przedsiębiorca? 9.5 PO KL Zadanie nr 1 - Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Z Wami - dla Was Zadanie nr 2 - Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu Z Wami - dla Was Zadanie nr 3 - Szkolenie dla 20 uczestników projektu Aktywni w Sierpcu wraz z merytorycznym opracowaniem poradnika o tym samym tytule Zadanie nr 4 - Szkolenie dla 20 uczestników projektu Rzetelny pracownik czy skuteczny przedsiębiorca? wraz z merytorycznym opracowaniem poradnika o tym samym tytule.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.52.20.00-9, 85.12.12.70-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, ze Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - co najmniej: 1.2.1 - 3 usługi dla minimum 10 osobowej grupy każda usługa i w wymiarze co najmniej 30 godzin każda usługa. Tematyka usługi związana z poradnictwem psychologicznym, doradztwem zawodowym - dotyczy zadania nr 1 i 2. 1.2.2 - 3 usługi dla minimum 10 osobowej grupy każda usługa i w wymiarze co najmniej 30 godziny każda usługa. Tematyka usługi: komunikacja interpersonalna, negocjacje w biznesie, zarządzanie czasem, prawo pracy, podstawy prawa gospodarczego i cywilnego, sporządzanie biznes planu, zakładanie własnej działalności gospodarczej i pokrewne - dot. Zadania nr 3 i 4; Wykonawca jest zobowiązany do podania wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Stosowne oświadczenie Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda by wykazał, co najmniej 1 osobę, która; 1.3.1. Posiada wykształcenie wyższe psychologiczne oraz doświadczenie zawodowe tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 usługi dla minimum 10 osobowej grupy każda usługa i w wymiarze co najmniej 30 godzin każda usługa z zakresu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego dot. zadania nr 1; 1.3.2. Posiada wykształcenie wyższe i uprawnienia doradcy zawodowego oraz doświadczenie zawodowe tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 usługi dla minimum 10 osobowej grupy każda usługa i w wymiarze co najmniej 30 godzin każda usługa z zakresu doradztwa zawodowego indywidualnego lub grupowego dot. zadania nr 2; 1.3.3. Posiada wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego oraz doświadczenie zawodowe tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 usługi szkolenia dla minimum 10 osobowej grupy każda usługa i w wymiarze co najmniej 30 godzin każda usługa. Tematyka usługi: komunikacja interpersonalna, negocjacje w biznesie, zarządzanie czasem, prawo pracy, podstawy prawa gospodarczego i cywilnego, sporządzanie biznes planu, zakładanie własnej działalności gospodarczej i pokrewne - dot. zadania nr 3; 1.3.4. Posiada wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego oraz doświadczenie zawodowe tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 usługi szkolenia dla minimum 10 osobowej grupy każda usługa i w wymiarze co najmniej 30 godzin każda usługa. Tematyka przeprowadzonych szkoleń: komputer w pracy, komunikacja interpersonalna, negocjacje w biznesie, zarządzanie czasem, prawo pracy, podstawy prawa gospodarczego i cywilnego, sporządzanie biznes planu, zakładanie własnej działalności gospodarczej - dot. Zadania nr 4; Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych osób/innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w Dziale XIII pkt 1.2 i 1.3 SIWZ wykonawcy spełniają wspólnie. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Posiadane certyfikaty jakości usług, referencje.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego. 4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 5. Zmiany mogą dotyczyć; a) zmiana miejsca wykonywania usługi (konieczność zmiany miejsca wynika z przyczyn losowych (np. pożar, zalanie, awaria) niezależna od Wykonawcy. Zmiana nie może prowadzić do obniżenia standardu miejsca wykonywania usługi; b) zmiana wynagrodzenia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w sytuacji, gdy koszty wykazane w kalkulacji końcowej będą niższe niż wskazane przez Wykonawcę z złożonej ofercie; c) zmiany podwykonawców; d) zmiany harmonogramu zajęć - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego; e) zmiana ilości osób biorących udział w szkoleniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty są współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poradnictwo psychologiczne dla 30 uczestników projektu Z Wami - dla Was.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Ilość uczestników: 30 osób, w tym 24 osoby niepełnosprawne (również intelektualnie) Wymiar godzinowy 90 godzin, w tym: 30 godzin szkoleniowych (45minut) spotkań grupowych i 60 godzin konsultacji indywidualnych (60 minut). Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9 do 18 (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe (2-3 grupy po 10-15 osób, warsztaty 3-5 godzinne, dwa razy w tygodniu dla danej grupy) Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doradztwo zawodowe dla 30 uczestników projektu Z Wami - dla Was.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Ilość uczestników: 30 osób, w tym 24 osoby niepełnosprawne (również intelektualnie) Wymiar godzinowy 50 godzin, w tym: 20 godzin szkoleniowych (45minut) spotkań grupowych i 30 godzin konsultacji indywidualnych (60 min). Harmonogram: konsultacje indywidualne od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9 do 18 (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), spotkania grupowe (2 grupy po 8-15 osób, warsztaty 3-5 godzinne, dwa razy w tygodniu dla danej grupy) Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie dla 20 uczestników projektu Aktywni w Sierpcu wraz z merytorycznym opracowaniem poradnika o tym samym tytule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Ilość uczestników: 20 osób niepełnosprawnych Wymiar godzinowy: po 40 godzin dla dwóch grup, 80 godzin ogółem. Harmonogram: zajęcia raz w tygodniu w dowolny dzień od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9 do 18 (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), 2 grupy po 10 osób, każda grupa jednorazowo 2 godziny zajęć przez 20 kolejnych tygodni. Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.52.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie dla 20 uczestników projektu Rzetelny pracownik czy skuteczny przedsiębiorca? wraz z merytorycznym opracowaniem poradnika o tym samym tytule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce: Sierpc, siedziba Zamawiającego Ilość uczestników: 20 osób niepełnosprawnych Wymiar godzinowy: po 40 godzin dla dwóch grup, 80 godzin ogółem. Harmonogram: zajęcia raz w tygodniu w dowolny dzień od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9 do 18 (grafik dostosowany do preferencji i możliwości uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych), 2 grupy po 10 osób, każda grupa jednorazowo 2 godziny zajęć przez 20 kolejnych tygodni. Wyżywienie: catering zapewniony przez Zamawiającego (kawa, herbata, kanapki, ciasto).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.52.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40




Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1011656]

przewiń do góry