Poniższa SIWZ dotyczy ogłoszenia nr 224610 opublikowanego
w dniu 01.08.2011 r. na stronie Urzędu Zamówień Publicznych http://bzp0.portal.uzp.gov.pl

 

W celu wyświetlenia treści ogłoszenia należy wybrać zakładkę Przeglądaj BZP i wpisać odpowiednie kryteria wyszukiwania,
np. miejscowość - Sierpc, data publikacji 01.08.2011 r.

 

Ze względu na fakt, że nie wszystkie elelmenty graficzne Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostały wyświetlone, zamieszczono SIWZ w formacie .doc do pobrania.

przetarg_sierpc.doc

 

Nr sprawy PCPR.PS.8262.4.6.2011

     SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

 

Niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawiera informacje i wytyczne dla Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia publicznego na „Szkolenia zawodowe

 i edukacyjne dla uczestników projektu „Z Wami dla Was”.

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją stosuje się przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

 

I.                   Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Świętokrzyska 2a

09-200 Sierpc Tel: 24 275 76 60; fax.: 24 275 76 60; e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu

II.     Tryb postępowania.

1.                  Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych – art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 1759 z późn.zm)                                 

2.                  Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego – art. 39 w zw. z art. 5 ust 1 Prawa zamówień publicznych cyt. ustawy.

III.    Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych – ilość zadań  - 16.

IV.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

V.      Zamawiający nie przewiduje zamówień  uzupełniających.

VI.     Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

VII.   Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

VIII.   Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

IX.         Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców. Wykonawca wskazuje sam w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

 

X.            Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest usługa  Szkolenia zawodowe i edukacyjne dla uczestników projektu
 „Z Wami dla Was” Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

1.             Wymagania dotyczące każdego zadania szczegółowo opisano w załączniku nr 1 do SIWZ.

Zadanie nr 1 - szkolenie pn: „Fryzjer”- 1 osoba.

Zadanie nr 2 - szkolenie pn: „Operator koparko-ładowarki”- 5 osób

Zadanie nr 3 - szkolenie pn: „Księgowość komputerowa”- 6 osób

Zadanie nr 4 - szkolenie pn: „Wizaż i stylizacja”- 3 osoby

Zadanie nr 5  - szkolenie pn: ”Kurs  komputerowy”- 6 osób w tym:

A) Kurs komputerowy na poziomie podstawowym – 2 osoby

B) Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym – 4 osoby

Zadanie nr 6  - „Opiekun dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych” – 6 osób

Zadanie nr 7 – „Grafik komputerowy”- 2 osoby

Zadanie nr 8 - Szkolenie pn: „Kursy językowe” – 3 osoby w tym;

A) język angielski zaawansowany – 1 osoba

B) język niemiecki zaawansowany – 2 osoby

Zadanie nr 9 - Szkolenie pn: „ Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej”- 6 osób

Zadanie nr 10 - Szkolenie pn:  „Obsługa kasy fiskalnej”- 2 osoby

Zadanie nr 11 - Szkolenie pn:  Kurs kierowcy wózków jezdniowych”- 7 osób

Zadanie nr 12 - Szkolenie pn:  „Spawanie metodą TIG” – 1 osoba

Zadanie nr 13 - Szkolenie pn:  Kurs gastronomiczny: kucharz – kelner” – 2 osoby

Zadanie nr 14  - Szkolenie pn:  „Kurs pierwszej pomocy” – 3 osoby

Zadanie nr 15  - Szkolenie pn:  „Kurs florystyka - bukieciarstwo” – 1 osoba

Zadanie nr 16 – szkolenie pn: „Kurs na Prawo jazdy”- 22 osoby w tym;

A.    Kurs prawa jazdy kat. B – 19 osób

B.     Kurs prawa jazdy kat. B  ON – wózek, kule – 1 osoba

C.     Kurs prawa jazdy kat C – 1 osoba

D.    Kurs prawa jazdy kat C+E oraz kurs kwalifikacyjny na przewóz rzeczy – 1 osoba

 

XI. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:

  1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
  2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę.
  3. W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego.
  4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ.
  5. Zmiany mogą dotyczyć;

a)      zmiana miejsca wykonywania szkolenia (konieczność zmiany miejsca wynika z przyczyn losowych (np. pożar, zalanie, awaria) niezależna od Wykonawcy. Zmiana nie może prowadzić do obniżenia standardu

b)      zmiana wynagrodzenia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w sytuacji, gdy koszty wykazane w kalkulacji końcowej będą niższe niż wskazane przez Wykonawcę z złożonej ofercie.

c)       zmiany podwykonawców,

d)     zmiany harmonogramu zajęć – w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego.

e)      zmiana ilości osób biorących udział w szkoleniu

 

 XII. Termin wymagany wykonania zamówienia.

 

Wymagane terminy wykonania zamówienia dla poszczególnych części zostały określone
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ.

Rozpoczęcie szkoleń – wrzesień 2011r;   zakończenie – do 15 grudnia 2011r.

 

XIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny warunków wymaganych od wykonawców.

 

1.                  W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;

 

1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;.

1.      Jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r Nr 69, poz.415 z późn. zm.) – posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych.

Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonych przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony jeśli, Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert.

Wykonawca może dołączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do RIS.- dot. zadań od 1 do 15.

2.      Posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców – dot. Zadania nr 16.( prawo jazdy).

 

1.2.  Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykażem iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług szkoleniowych.

Wykonawca jest zobowiązany do podania wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia;

     Warunek   ten   zostanie spełniony,   jeżeli   Wykonawca  załączy do oferty oświadczenie, iż  dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz dysponuje osobami  do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych  każdego kierunku szkolenia, a osoby te posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia zajęć.

 

1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2.        W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału
w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w Dziale XIII wykonawcy spełniają wspólnie.

4.  Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie                     
z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń,                 o których mowa w rozdziale XIV niniejszej SIWZ.

 

XIV.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów:

A. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca załącza do oferty:

1.      Oświadczenie Wykonawcy, że  spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców                            o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców osobno bądź  pełnomocnik występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się                           o udzielenie zamówienia)  - wg wzoru  załącznik nr 4 do SIWZ.(oryginał)

2.      Wykaz wykonanych w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług szkoleniowych, każda usługa o wartości nie mniejszej niż 10.000zł brutto z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców - wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ.

Zamawiający uzna za usługę szkoleniową każdą usługę wykonaną lub wykonywaną przez Wykonawcę.

Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.).

3.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców z osobna)

4.      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy  Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -   wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców z osobna).

 

B. W celu wykazania  spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji

 

1.             Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp, wg wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ.

2.             Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców z osobna )

3.             Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, poprzez załączenie do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4.             Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ust 3 pkt B niniejszego działu SIWZ (art. 26 ust 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca powinien przedłożyć do oferty, w odniesieniu do tych podmiotów dokument, o których mowa w Lit. B ust. 1 i 2  niniejszego działu.

C. Inne dokumenty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:

1.    Wypełniony formularz oferty- oddzielnie dla każdego zadania - załączony do SIWZ - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ

2.    Szczegółowy program szkolenia dla każdego zadania oddzielnie - sporządza Wykonawca i załącza do oferty jako załącznik nr 3.

3.    Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia
na prowadzenie szkolenia kandydatów na kierowców w zakresie prawa jazdy kat. B, C i C+E.
- Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców.

4.    Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

5.    Certyfikat jakości usług – jeśli wykonawca posiada.

6.    Ankieta ewaluacyjna sporządzona przez Wykonawcę – załącznik nr 9,

7.    Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia – załącznik nr 10,

8.    Dokumenty potwierdzające zdobycie kwalifikacji zawodowych ( np.; kserokopia książeczki spawacza, kserokopia uprawnień na przewóz rzeczy,)

 

D. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości,

Dokumenty, o których mowa w lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.

E. W przypadku złożenia oferty wspólnej, przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych  z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.

1. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy  i spełniać następujące wymagania:

1.      Dokument o którym mowa w lit. A pkt 1 niniejszego działu SIWZ składają wszyscy partnerzy wspólnie (na jednym formularzu) lub każdy oddzielnie lub lider w imieniu wszystkich;

2.      Dokument, o którym mowa w lit. B pkt 1,2 niniejszego działu SIWZ składają wszyscy partnerzy wspólnie (na jednym formularzu) lub każdy oddzielnie lub lider w imieniu wszystkich;

3.      W przypadku partnerów wspólnie ubiegających się  o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w niniejszym dziale, kopie dokumentów dot. odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty;

 

XV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywaniu oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

 

1.      Zgodnie z art. 27 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem, e-mailem lub pisemnie.

2.      Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub e-mailem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

3.      W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma.

Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Ul. Świętokrzyska 2a

09-200 Sierpc Tel: 24 275 76 60; fax: 24 275 76 60; e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu

4.      Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Pani Nina Meler   - tel. 24-275 76 60 w.35

 

XVI. Wymagania dotyczące wadium – zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium.

XVII.   Termin związania ofertą.

1.      Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3.      Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

XVIII. Opis sposobu udzielania wyjaśnień treści SIWZ

 

1.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający odpowie niezwłocznie, nie później jednak niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, na piśmie na zadane pytanie, przesyłając treść pytania  i odpowiedzi wszystkim uczestnikom postępowania oraz umieści taka informację na stronie internetowej (www.pcprsierpc.bip.org.pl) pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

2. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie zamawiającego.

3. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ.

4.  Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz umieści taką informację na stronie internetowej (www.pcprsierpc.bip.org.pl).

 

XIX.  Opis sposobu przygotowania ofert.

 

1.      Wykonawcy przedstawiają ofertę , której treść musi odpowiadać treści SIWZ i być zgodna
z ustawą 
„Prawo zamówień publicznych”.

2.      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie. Jeżeli Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę na dane szkolenie, wówczas jego oferty zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy.

3.      Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.      Oferta i załączniki do oferty oraz oświadczenia wykonawcy muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie bez użycia ścieralnego nośnika oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.

5.      Jeżeli osoba/osoby podpisując ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednocześnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopi pełnomocnictwa musi być poświadczona notarialnie).

6.      Dla uznania ważności oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty
i oświadczenia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie. Poświadczenie musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej oraz napisem „za zgodność z oryginałem".

7.      Wszelkie zmiany lub poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

8.      Wykonawca ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnice Jego przedsiębiorstwa. Jednak winien to w ofercie wyraźnie zaznaczyć. Nie wolno zastrzec informacji dotyczących nazwy firmy, adresu, ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności.

9.      Ofertę należy umieścić w jednej zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie  poufności jej treść, oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie oznakowanej
w następujący sposób:

Uwaga! Jeśli wykonawca składa oferty na kilka zadań, Zamawiający wymaga aby każde zadanie było złożone w oddzielnej kopercie.

Nazwa Wykonawcy i jego adres:

……………………………………………………………………………………

 Oferta w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi „Szkolenia zawodowe
i edukacyjne dla uczestników projektu „Z Wami dla Was”- Zadanie  nr ……

 

„Nie otwierać przed dniem 18 sierpnia 2011r godz.10.30.”

 

XX. Uprawnienia do zmiany lub wycofania oferty

 

  1. Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, może zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie  o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu.
  2. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
  3. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została  złożona po terminie.

XXI. Wyjaśnienia w toku badania i oceny ofert.

1.      Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzić spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego.

2.      Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

XXII. Miejsce oraz  termin składania i otwarcia ofert.

 

1.                  Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 1 w terminie do dnia  
18 sierpnia 2011r godz.10.00

2.                  Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: -  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu ul. Świętokrzyska 2a pok. nr 8 (sala konferencyjna)  w dniu
18 sierpnia 2011r godz.10.30.

3.                  Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informację z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.

4.                  Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert, podczas której;

Ø  bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

Ø  podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firm) oraz adresy wykonawców a także informację dotyczącą ceny, terminu wykonania zamówienia i  warunków płatności,

 

XXIII. Opis sposobu obliczenia ceny

 

1.         Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia w tym podatek, opłaty za badania lekarskie, opłaty za egzaminy państwowe i inne opłaty niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca w cenie oferty winien również ująć:

- koszty wyżywienia (kawa, herbata, ciastko, kanapki) - w przypadku szkoleń, które dziennie trwają powyżej 3 godzin dziennie

- koszty zakwaterowania – w przypadku szkoleń stacjonarnych, które odbywają się w miejscowości oddalonej o więcej niż 60 km od miejsca zamieszkania uczestnika.

2. Cena oferty jest ceną brutto (zawiera podatek VAT). Cena oferty zostanie wyliczona przez wykonawcę i podana w formularzu ofertowym  w złotych polskich  z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3.  Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej SIWZ, powinien uwzględnić wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne opusty i rabaty zastosowane przez wykonawcę.

4.     Cena każdej części oferty ma charakter stały i nie ulegnie zmianie.

5.  Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywać w PLN (złotych).

6.   Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, a w szczególności poszczególnych pozycji  mających wpływ na wysokość ceny.

7.   Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 87 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

XXIV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował  przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

 

Zamawiający  dokona wyboru oferty według następujących kryteriów:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1.

Cena

70%

2.

Posiadanie  przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług

10%

3.

Miejsce wykonania szkolenia

20%

 

1.      Kryterium „Cena” wartość punktowa zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem

 

C=   x 100 x 70%

 

2.      Kryterium „Posiadanie  przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług” zostanie ocenione zgodnie z poniższą tabelą:

Element podlegający ocenie:

Liczba punktów

Posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług: np. certyfikat  ISO na usługi oświatowe, szkoleniowe, doskonalenia zawodowego lub na cały zakres szkolenia bądź Akredytacja Kuratora Oświaty na cały zakres szkolenia lub inny dokument.

 

100 pkt

Brak certyfikatu jakości

0 pkt

Certyfikat jakości usług = ilość przyznanych punktów x 10%.

Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych i wpis do izby szkoleniowej nie będzie przez Zamawiającego punktowane.

 

3.      Kryterium Miejsce wykonania szkolenia zostanie ocenione zgodnie z poniższym opisem:

 

Szkolenie na terenie Miasta Sierpca – 100 pkt

Szkolenie na terenie Miasta Płocka – 80 pkt

Szkolenie na terenie innych miejscowości – 0 pkt

 

Kryterium Miejsce wykonania szkolenia = ilość przyznanych punktów x 20%.

XXV. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu  zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

            1.      Zamawiający powiadomi na piśmie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

-  wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,

-  wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,

-  wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

            2.      Zgodnie z art. 94 Pzp zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.

            3.      Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu 5 dni, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.

            4.      W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako    najkorzystniejsza, uchylać się będzie od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzić będą przesłanki o których mowa w art. 93 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

            5.      W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 Pzp) – zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

XXVI.  Warunki i ustalenia jakie będą wprowadzone do umowy.

1.Umowa szkoleniowa będzie określać w szczególności:

-        Nazwę i zakres szkolenia;

-        Miejsce i termin realizacji szkolenia;

-        Liczbę uczestników szkolenia;

2.Umowa szkoleniowa będzie określać także zobowiązanie instytucji szkoleniowej do:

-        Umieszczenia logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz na materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach,  zaświadczeniach,

-        Oznaczenie sal wykładowych w których będą odbywały się szkolenia poprzez umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej oraz umieszczenia flag europejskich,

-        zapewnienia wyżywienia (kawa, herbata, ciastko, kanapki) - w przypadku szkoleń, które  trwają powyżej 3 godzin dziennie.

-        zapewnienia zakwaterowania – w przypadku szkoleń stacjonarnych, które odbywają się w miejscowości oddalonej o więcej niż 60 km od miejsca zamieszkania uczestnika.

3.Umowa szkoleniowa będzie określać także Zobowiązanie instytucji szkoleniowej do:

  • prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:

-     Dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin                       i tematy zajęć edukacyjnych

-     Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,

·       przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych zgodnie z ofertą,

  •  przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu zajęć,
  •  informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach w harmonogramie zajęć,
  •  prowadzenie list obecności oraz przekazywanie ich do Zamawiającego,
  •  prowadzenie zaliczeń zgodnie z ofertą,
  •  pisemne zawiadamianie Zamawiającego o drugiej nieusprawiedliwionej   nieobecności uczestnika szkolenia,

·      zapewnienia warunków przeprowadzenia szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa  i higieny pracy oraz ppoż.,

·      do ochrony danych osobowych uczestników szkolenia,

·      zapewnienia koniecznego sprzętu na czas szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia,

·      w przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w Dz. XI ust 5 SIWZ  Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego, pisemnego powiadomienia Zamawiającego z podaniem przyczyn.

·      przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do dnia 31.12.2020r,

·      umożliwienia pracownikom Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu oraz innym przedstawicielom jednostek upoważnionych do kontroli w trakcie trwania szkolenia oraz po jego zakończeniu  w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów umowy.

 

            3. Do umowy szkoleniowej załącza się program szkolenia, wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia oraz wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji.

            4. Warunki płatności:

a)  tytułem płatności Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zobowiązuje się wypłacić instytucji szkoleniowej kwotę wg kalkulacji przedstawionej w ofercie Wykonawcy za każde zrealizowane zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia ceny w sytuacji, gdy koszty wykazane w końcowej kalkulacji będą niższe niż wskazane przez Wykonawcę w szczegółowej kalkulacji kosztów szkolenia dołączonej do oferty,

            b) Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym jeżeli w trakcie sprawowania nadzoru nad realizacją zadania stwierdzi: ograniczenie zakresu rzeczowego zadania,   nie powiadomienie o nieobecności uczestników szkolenia, zmianie miejsca realizacji zadania.

            c) po rozwiązaniu umowy zamawiający nie wypłaci wykonawcy należnej części wynagrodzenia proporcjonalnej do wykonanego zadania.

Warunkiem płatności będzie otrzymanie przez Zamawiającego ze szkolenia:

1.      protokołu z egzaminu końcowego – jego kserokopii,

2.      zaświadczeń osób uczestniczących w szkoleniu o ukończeniu szkolenia – ich kserokopii,

3.      zestawienie wyników przeprowadzonych ankiet wśród wszystkich uczestników szkolenia na ostatnich zajęciach,

4.      rozliczenia godzin zrealizowanych na szkoleniu.

 

XXVII.  Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy.

W postępowaniu przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI Prawa zamówień publicznych (teksy jednolity Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r.z późn.zm).

 

 

Sierpc, dnia 01.08.2011r

              Zatwierdzam

 

 

 

 

Załączniki:

1.       opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

2.       oferta instytucji szkoleniowej – załącznik nr 2

3.       Program szkolenia sporządza wykonawca jako załącznik nr 3

4.       oświadczenie z art. 22 ustawy PZP – załącznik nr 4

5.       oświadczenie z art. 24 ustawy PZP – załącznik nr 5

6.       oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 6

7.       wykaz usług – załącznik nr 7

8.       podwykonawcy – załącznik nr 8

9.       ankieta ewaluacyjna – wzór sporządza wykonawca jako załącznik nr 9

10.    zaświadczenie o ukończeniu szkolenia – załącznik nr 10.

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

OPIS   PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA

 

 

OPIS   PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa  Szkolenia zawodowe i edukacyjne dla uczestników projektu
„Z Wami dla Was” Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

 

Zadanie nr 1  - szkolenie pn: Fryzjer”

1.      Termin szkolenia :     X-XI 2011 r.

2.      Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba

3.      Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .

4.      Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.      Uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.      Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić niezbędne profilaktyczne badania lekarskie  uczestnikowi kursu, w tym również badania do celów sanitarno – epidemiologicznych.

7.      Program kursu powinien zawierać min. 150 godz. podzielonych na część teoretyczną i praktyczną.

 

 

Zadanie nr 2 - szkolenie pn: „Operator koparko-ładowarki”

 

1.    Termin szkolenia :     IX-XI 2011 r.

2.    Ilość uczestników szkolenia: 5 osób

3.    Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .

4.    Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.    Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie
tj. uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.    Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem uprawnień państwowych .

7.      Program szkolenia musi zawierać 202 godziny podzielonych na część teoretyczną
i praktyczną i być zgodny z wymaganiami standardów szkoleń operatorów maszyn i  innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych , ustalonych
w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku ( DZ.U. nr. 118
poz. 1263 z 2001 roku). 

8.      Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem przeprowadzonym bezpośrednio
po zakończeniu zajęć – bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień.

9.      Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić
niezbędne profilaktyczne badania lekarskie  oraz badania psychotechniczne.

 

Zadanie nr 3  - szkolenie pn: „Księgowość komputerowa”

 

  1. Termin szkolenia :     X-XI 2011 r.
  2. Ilość uczestników szkolenia: 6 osób
  3. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .
  4. Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8
  5. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie
    tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.    Program szkolenia powinien zawierać min. 150 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin bezpośrednio po zakończeniu zajęć – bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień.

 

Zadanie nr 4 - szkolenie pn: „Wizaż i stylizacja”

 

1.        Termin szkolenia :     X-XI 2011 r.

2.        Ilość uczestników szkolenia: 3 osoby

3.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .

4.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.        Program szkolenia powinien zawierać min. 90 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

7.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie – jeśli są wymagane.

 

Zadanie nr 5  - szkolenie pn: ”Kurs  komputerowy”. Wykonawca składa jedną ofertę łącznie na dwa kursy. W szczegółowej kalkulacji kosztów wykonawca określi ceny za poszczególnie poziomy kursu oddzielnie.

 

A) Kurs komputerowy na poziomie podstawowym

1.     Termin szkolenia :     X-XI 2011 r.

2.     Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby

3.     Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .

4.     Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.     Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.     Program szkolenia powinien zawierać min. 40 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

7.     Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie – jeśli są wymagane.

 

 

B) Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym

1.        Termin szkolenia :     X-XI 2011 r.

2.        Ilość uczestników szkolenia: 4 osoby

3.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .

4.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.        Program szkolenia powinien zawierać min. 40 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

7.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie – jeśli są wymagane.

 

Zadanie nr 6  - Szkolenie pn:  „Opiekun dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych”

1.        Termin szkolenia :     X-XI 2011r.

2.        Ilość uczestników szkolenia: 6 osób

3.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .

4.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.        Program szkolenia powinien zawierać min. 120 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

- organizowanie własnego miejsca pracy opiekunki domowej,

- sprawowanie opieki nad dziećmi, osobami dorosłymi i niepełnosprawnymi z zachowaniem czystości i estetyki otoczenia w opiece domowej,

- podnoszenie jakości sprawowanej opieki domowej w ramach współpracy z rodziną lub opiekunami prawnymi podopiecznego,

- doskonalenie i zdobywanie nowych umiejętności przydatnych w sprawowaniu opieki domowej,

-  podejmowanie działań opiekuńczych i pielęgnacyjnych,

- wyrównywanie deficytów rozwojowych.

7.        Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem przeprowadzonym bezpośrednio po        zakończeniu zajęć – bez możliwości przedłużenia szkolenia o następny dzień.

8.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić na wniosek PCPR osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie.

 

Zadanie nr 7 - szkolenie pn: „Grafik komputerowy”

1.        Termin szkolenia :     X-XI 2011 r.

2.        Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby

3.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .

4.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie
tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.        Program szkolenia powinien zawierać min. 100 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

7.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie – jeśli są wymagane.

 

Zadanie nr 8  - Szkolenie pn:  Kursy językowe”. Wykonawca składa jedną ofertę łącznie na dwa języki. W szczegółowej kalkulacji kosztów wykonawca określi ceny za poszczególnie języki.

A)  język angielski zaawansowany – 1 osoba

 B) język niemiecki zaawansowany- 2 osoby

1.      Termin szkolenia : X-XII 2011r

2.      Łączna ilość uczestników: 3 osoby.

3.      Szkolenie powinno być realizowane wg harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę. Zajęcia powinny trwać min. 90min./dzień.

Program szkolenia powinien zawierać min. 50 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

4.      Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.      Do realizacji szkolenia Wykonawca zakupi każdemu uczestnikowi podręcznik + ćwiczenia zgodne z kierunkiem i poziomem  szkolenia, które po zakończeniu szkolenia przechodzą na własność uczestnika.

6.      Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnione samodzielne stanowisko na zajęciach praktycznych.

7.      Wykonawca zobowiązuje się do Umieszczenia logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji szkolenia oraz na materiałach szkoleniowych.

 

Zadanie nr 9 - Szkolenie pn:  Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej”

 

  1. Termin szkolenia : X-XI 2011 r.
  2. Ilość uczestników szkolenia: 6 osób
  3. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .
  4. Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8
  5. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.      Program szkolenia powinien zawierać min. 150 godzin podzielonych na część teoretyczną  i praktyczną  i egzamin przeprowadzony bezpośrednio po zakończeniu zajęć – bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień.

Program szkolenia powinien zawierać m.in. zagadnienia z zakresu:

·      Organizacja pracy sprzedawcy

·         Elementy towaroznawstwa

·         Prawne aspekty sprzedaży

 

·         Handel detaliczny i hurtowy

·         Trening umiejętności sprzedaży i obsługi klienta

·         Inwentaryzacja

·         Zasady bhp i ppoż

·         Obsługa komputera, obsługa kas fiskalnych

7.      Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem przeprowadzonym bezpośrednio po        zakończeniu zajęć – bez możliwości przedłużenia szkolenia o następny dzień.

  1. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie, w tym również badania do celów sanitarno – epidemiologicznych.

 

Zadanie nr 10  - Szkolenie pn:  „Obsługa kasy fiskalnej”

 

  1. Termin szkolenia :  XI-XII 2011 r.
  2. Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby
  3. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .
  4. Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8
  5. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.      Program szkolenia powinien zawierać min. 30  godzin podzielonych na część teoretyczną  i praktyczną  i egzamin przeprowadzony bezpośrednio po zakończeniu zajęć – bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień.

  1. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie, w tym również badania do celów sanitarno –epidemiologicznych.

 

Zadanie nr 11 - Szkolenie pn:  Kurs kierowcy wózków jezdniowych z napełnianiem butli gazowych”

 

  1. Termin szkolenia :     X-XI 2011 r.
  2. Ilość uczestników szkolenia: 7 osób
  3. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .
  4. Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8
  5. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.      Program szkolenia  powinien zawierać min. 67 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną i egzamin bezpośrednio po zakończeniu zajęć – bez możliwości przedłużenia szkolenia o następny dzień.

Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej                                   ( www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) oraz obowiązującymi i przyjętymi do realizacji  wytycznymi. 

Program szkolenia powinien zawierać m.in. zagadnienia z zakresu:

    • Typy wózków jezdniowych i ich podział
    • Budowa i eksploatacja wózków
    • Czynności operatora przy obsłudze wózków przez rozpoczęciem pracy i po jej zakończeniu
    • Czynności operatora wózka podczas pracy
    • Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa
    • Wiadomości o dozorze technicznym
    • Sieci i urządzenia gazowe – wymiana butli gazowych
    • Przepisy bhp i ppoż.
  1. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić
    osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie oraz badania psychotechniczne.

 

Zadanie nr 12  - Szkolenie pn: „Spawanie metodą TIG” – 1 osoba

 

  1. Termin szkolenia :     IX-XI 2011 r.
  2. Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba
  3. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .
  4. Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8
  5. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.      Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem UDT .

  1. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej

(www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) oraz obowiązującymi i przyjętymi do realizacji  wytycznymi – min. 300 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

  1. Program szkolenia zawiera m.in. następujący zakres szkolenia: (grupa materiałowa I)

·         spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG – 141

·         spawanie blach spoinami czołowymi metodą TIG – 141

·         spawanie rur spoinami czołowymi metodą TIG 141

·         spawanie blach i rur elektrodami otulonymi – spoiny pachwinowe 111

·         spawanie blach elektrodami otulonymi – spoiny czołowe 111

·         powyższe zagadnienia obejmują teorię i praktykę

·         przepisy bhp i p. poż.

·         egzamin- przeprowadzony bezpośrednio po zakończeniu zajęć – bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień

  1. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić na wniosek PCPR w Sierpcu niezbędne profilaktyczne badania lekarskie.

 

 

Zadanie nr 13 - Szkolenie pn:  Kurs gastronomiczny: kucharz – kelner”

1.        Termin szkolenia :     X-XI 2011 r.

2.        Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby.

3.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .

4.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.        Program szkolenia powinien zawierać min. 100 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin.

7.        Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić
osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie, w tym również badania do celów sanitarno – epidemiologicznych.

 

 

Zadanie nr 14  - Szkolenie pn: „Kurs pierwszej pomocy” – 3 osoby

1.        Termin szkolenia :     X-XI 2011 r.

2.        Ilość uczestników szkolenia: 3 osoby

3.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  co najmniej 4 dni 5-6 godzin dziennie .

4.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.        Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie tj. każdy uczestnik powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko pracy.

6.        Program szkolenia winien zawierać minimum 20 godzin i zawierać m.in. następujące zagadnienia:

Ø resuscytacja krążeniowo oddechowa osoby dorosłej

Ø użycie automatycznego defibrylatora zewnętrznego

Ø postępowanie przy zakrztuszeniach u osób dorosłych

Ø postępowanie z osobą nieprzytomną

Ø ćwiczenia scenek sytuacyjnych na fantomach

Ø postępowanie przy napadzie drgawek

Zadanie nr 15– Szkolenia pn: „Florystyka - bukieciarstwo” – 1 osoba

 

1.        Termin szkolenia :     X-XI 2011 r.

2.        Ilość uczestników szkolenia: 1osoba.

3.        Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania;  przeciętnie 5 razy w tygodniu 5-6 godzin dziennie .

4.        Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) – 80530000-8

5.        Program szkolenia powinien zawierać min. 25 godzin podzielonych na część teoretyczną, praktyczną i egzamin oraz zawierać następujące zagadnienia:

a.       Podstawy florystyki, elementy kompozycji

b.      Florystyka bukieciarstwo, obowiązujące standardy rynkowe.

c.       Zdobnictwo i aranżacje kwiatowe, wizaż i florystyka w restauracjach i na stołach okolicznościowych.

d.      Zasady dekoracji wnętrz, rodzaje akcesoriów i dodatków.

e.       Zasady dekoracji stołów okolicznościowych.

f.       Zasady łączenia elementów dekoracyjnych żywych i sztucznych.

g.      Dobór odpowiednich naczyń, kwiatów i akcesoriów do kompozycji.

h.      Metody przedłużania trwałości roślin, zasady ich suszenia i utrwalania.

6.        Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych oraz zabezpieczy w miejscu realizacji kursu niezbędne materiały i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia w części praktycznej w ilości zapewniającej uczestnikom kursu  wykonanie ćwiczeń w pełnym zakresie zgodnie z realizowanym programem.(Kwiaty żywe, sztuczne, wstążki, akcesoria pomocnicze, inne materiały dydaktyczne).

 

Zadanie nr 16 - Szkolenie pn: „Kurs na Prawo jazdy” – wykonawca składa jedną ofertę łącznie na wszystkie kategorie prawa jazdy. W szczegółowej kalkulacji kosztów wykonawca określi ceny na poszczególnie kategorie.

 

A)    Kurs prawa jazdy kategorii B – 19 osób

B)    Kurs prawa jazdy kategorii B – 1 osoba niepełnosprawna poruszająca się

        przy pomocy kul i wózka inwalidzkiego,

C)    Kurs prawa jazdy kat C – 1 osoba

D)    Kurs prawa jazdy kategorii C+E oraz kurs kwalifikacyjny wstępny na przewóz rzeczy – 1 osoba

 

1.        Termin szkolenia :     IX-XII 2011 r.

2.        Ilość uczestników szkolenia: 22 osoby

3.        Ilość godzin szkolenia przypadających na każdego uczestnika szkolenia: 50 godzin; w tym 30 godz. zajęć praktycznych, 20 godz. zajęć teoretycznych z wyłączeniem lit.D

W przypadku kursu prawa jazdy kat. C+E oraz kursu kwalifikacyjnego wstępnego na przewóz rzeczy – ilość godzin szkolenia wynosi łącznie minimum 190 godzin.

4.          Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.).

Godzina szkolenia teoretycznego liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Godzina szkolenia praktycznego liczy 60 minut.

5.        Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień
pod nadzorem wykładowców uprawnionych do realizacji zajęć. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia.

6.        Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia – w terminie 7 dni od daty dokonania oceny [zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216).

7.        Wykonawca jest zobowiązany do opłaty za egzamin państwowy za każdego uczestnika szkolenia, który ukończył szkolenie z wynikiem pozytywnym.

8.        Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia każdemu uczestnikowi badań lekarskich oraz do ubezpieczenia każdego uczestnika szkolenia NNW.

 

 

UWAGA: dotyczy wszystkich szkoleń

1.      Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie wrzesień – zakończenie do 15 grudnia 2011r.

zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem przekazanym Zamawiającemu

najpóźniej tydzień przed   rozpoczęciem pierwszych zajęć. Szczegółowe terminy

każdego kierunku szkolenia zostaną ustalone z Wybranym wykonawcą po wyborze

najkorzystniejszej oferty.

2.      Godzina zegarowa kursu/szkolenia liczy się 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut – długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę.

W przypadku zajęć praktycznej nauki jazdy kat. B i C godzina zajęć liczy 60 minut.

3.       Czas trwania każdego szkolenia: Zajęcia rozpoczynają się o godz. 9.00, w ciągu dnia nie mogą przekraczać 5-6 godzin dziennie, średnio 5 razy w tygodniu.

4.      Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na wniosek PCPR w Sierpcu niezbędnych badań lekarskich, profilaktycznych oraz psychotechnicznych przed rozpoczęciem szkolenia i przedstawienia w PCPR w Sierpcu  kserokopii orzeczeń lekarskich przed terminem uruchomienia szkolenia.

5.      Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia każdemu uczestnikowi badań lekarskich oraz do ubezpieczenia każdego uczestnika szkolenia NNW.

6.      Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia w ciągu każdego dnia:

a)        Serwis kawowy: kawa, herbata,  ciastko, kanapka.

7.      Uczestnik szkolenia powinien mieć zapewnione samodzielne stanowisko na zajęciach praktycznych.

8.      Miejsce realizacji: Sierpc, Płock lub inne miejsce wskazane przez Wykonawcę odpowiednio wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia. Miejsce, w którym będzie się odbywało szkolenie musi być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

9.      Wykonawca zobowiązuje się do:

Ø  Umieszczenia logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz na materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, zaświadczeniach.

Ø  Oznaczenie sal wykładowych w których będą odbywały się szkolenia poprzez umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej oraz umieszczenia flag europejskich,

10.  Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w/s uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216).

11.  Wykonawca w złożonej ofercie musi podać miejsce przeprowadzenia szkolenia - zajęć teoretycznych i praktycznych w każdym kierunku szkolenia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 do SIWZ

OFERTA  INSTYTUCJI  SZKOLENIOWEJ

Wypełnić oddzielnie dla każdego kierunku szkolenia

 

 

1.Nazwa instytucji prowadzącej szkolenia

 

......................................................................................................................................................

1.1 Forma organizacyjno – prawna prowadzonej działalności

 

......................................................................................................................................................

1.2. Adres i numer telefonu instytucji szkoleniowej

 

.......................................................................................................................................................

 

Telefon .................................. Fax ……..………………….. e-mail …………………………

 

1.3 Miejsce szkolenia:

 

Zajęcia teoretyczne odbywają się:…………………………………………………….

 

Zajęcia praktyczne odbywają się:……………………………………………………..

 

1.4 W sprawie oferty kontaktować się z

 

.......................................................................................................................................................

 

 

2. Nazwa  szkolenia

 

.......................................................................................................................................................

 

 

3. Szkolenie zakończone będzie:

·     wydaniem ……………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………..

 

4.Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług – (jeśli instytucja szkoleniowa posiada certyfikat jakości usług należy dołączyć kserokopię tego certyfikatu)

 

…………………………………………………………………………………………….

 

 

5. Czas szkolenia na jednego uczestnika wynosi  ............................ godzin

5.1 w tym zajęcia praktyczne na jednego uczestnika ....................... godzin

 

 

 

6. Długość szkolenia : ……  dni dla każdej grupy.

 

 

7.Całkowity koszt szkolenia:

   wartość netto …………………………………………………………………………….

   Podatek ………………………………………………………………………………….

   Łączna cena brutto ………………………………………………………………………

 

   Słownie:

 

8. Inne uwagi dotyczące składanej oferty:

Wykaz załączników:

 

 

 

 

9. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia:

……………………………………………………………………………………………………………………........................................................................................................................

10. Data i podpis składającego ofertę  

 

........................................................................................................................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 4 do SIWZ

 

 

Oświadczenie*

z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa szkoleniowa uczestników projektu „Z Wami dla Was” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ja (imię i nazwisko składającego oświadczenie ) niżej podpisany

 

…………………………………………………………………………………………………..

 

Działając w imieniu i na rzecz ……………………………………………………………….

                                                                          Firma (nazwa lub nazwisko) oraz adres Wykonawcy

 

 

 …………………………………………………………………………………………………..

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 z późn. zm) WYKONAWCA:

 

A.    Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;

B.     posiada wiedzę i doświadczenie;

C.     dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi

do wykonania zamówienia;

D.    spełnia warunki dotyczące sytuacji  ekonomicznej i finansowej.

 

 

 

 

                                                                                                ..................................................                                                          ....................................................................

     ( Miejscowość i data )                                                                            (Podpisy osób wskazanych  w dokumencie 

                                                                                                                            uprawniającym do występowania w obrocie

                                                                                                                          prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

 

 

 

 

 

*w przypadku ofert wspólnych – każdy z wykonawców składa oświadczenie.

 

Załącznik Nr  5 do SIWZ

 

 

OŚWIADCZENIE

 

o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2010r., Nr  113, poz. 759 z późn. zmianami);

 

Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa szkoleniowa uczestników projektu „Z Wami dla Was” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ja (imię i nazwisko składającego oświadczenie ) niżej podpisany

 

…………………………………………………………………………………………

 

Działając w imieniu i na rzecz …………………………………………………………………………………………

                                                                          Firma (nazwa lub nazwisko) oraz adres Wykonawcy

 

 …………………………………………………………………………………………

oświadczam, że:

Nie podlegam/my wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Prawa Zamówień Publicznych.

 

 

..................................................                                                      ....................................................................

     ( Miejscowość i data )                                                                    (Podpisy osób wskazanych w dokumencie 

                                                                                                                  uprawniającym do występowania w obrocie

                                                                                                                 prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

 

 

 

*w przypadku ofert wspólnych – każdy z wykonawców składa oświadczenie

 

 

 

Załącznik Nr  6 do SIWZ

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

Wypełnić oddzielnie dla każdego kierunku szkolenia

 

Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa szkoleniowa uczestników projektu „Z Wami dla Was” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ja (imię i nazwisko składającego oświadczenie ) niżej podpisany

 

Oświadczam, że

    1. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji szkolenia pn: …………………………………………………………………………………………

(wpisać kierunek szkolenia)

-  odpowiednim lokalem do przeprowadzenia zajęć teoretycznych,

-  odpowiednimi stanowiskami do przeprowadzenia zajęć praktycznych – każdy    

   uczestnik szkolenia ma zapewnione samodzielne stanowisko do praktycznej nauki;

-  odpowiednim placem manewrowym*

-  odpowiednim pojazdem przystosowanym do nauki jazdy dla osoby  

    niepełnosprawnej*

    1. dysponuje odpowiednimi osobami  do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych szkolenia pn: …………………………………………………………..

a osoby te posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia zajęć.

 

 

 

 

..................................................                                                      ....................................................................

     ( Miejscowość i data )                                                                    (Podpisy osób wskazanych w dokumencie 

                                                                                                                  uprawniającym do występowania w obrocie

                                                                                                                 prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

 

 

*niewłaściwe skreślić

 

 

 

 

Załącznik Nr  7 do SIWZ

 

 

 

Pieczątka Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 


 

WYKAZ WYKONANYCH, A W PRZYPADKU ŚWIADCZEŃ OKRESOWYCH LUB CIĄGŁYCH WYKONYWANYCH USŁUG*

 

 

 

Lp.

Odbiorca usługi

Przedmiot usługi

Wartość usługi brutto

Data wykonania lub wykonywania usług

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

..................................................                                                        ....................................................................

     ( Miejscowość i data )                                                                    (Podpisy osób wskazanych  w dokumencie 

                                                                                                                     uprawniającym do występowania w obrocie

                                                                                                                   prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

 

                                                                                                                    

UWAGA:

1.     Do wykazu należy dołączyć  dokument lub dokumenty potwierdzające,  że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 *niepotrzebne skreślić

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr  8 do SIWZ

 

 

WYKONAWCA

 

…………………………………

(pieczątka firmy)

 

Nr fax …………………………..

 

e-mail…………………………...

 

 

PODWYKONAWCY

Wypełnić oddzielnie dla każdego kierunku szkolenia

 

 

Lp.

 

Nazwa powierzonej części zamówienia podwykonawcy

 

1.

 

2.

 

3.

 

 

..................................................                                                         ....................................................................

     ( Miejscowość i data )                                                                    (Podpisy osób wskazanych w dokumencie 

                                                                                                                    uprawniającym do występowania w obrocie

                                                                                                                  prawnym lub posiadających pełnomocnictwo)

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Meler Nina
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Meler Nina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-05 11:15:42
  • Liczba odsłon: 197
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1011562]

przewiń do góry